Skocz do zawartości

Horizon II Forbidden West


Sylvan Wielki

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

4 godziny temu, Ins napisał:

Już wiem czemu wydawało mi się, że jest mniej migotania w trybie performance po najnowszym patchu. Po prostu roślinność już tak się nie rusza na wietrze jak wcześniej stąd mniej tego migotania xD Dodatkowo gra wygląda przez zmniejszenie ostrości na bardziej rozmazaną. No słabo idzie im usprawnianie tych 60 klatek.

 

 

Muszę się chyba pogodzić z tym, że tego nie naprawią :/

Ja pierdole, jak oni mogli się pozbyć tej zyjacej roslinnosci.... Teraz wszystko stoi jak w grze z PS2. 

Odnośnik do komentarza

Szkoda że w opcjach nie da się wydłużyć cyklu dnia i nocy, w moim odczuciu doba trwa nieco za krótko. Przydał by się suwak jak w Conan Exiles lub Arku. Poza tym aspektem oraz brakiem zaskoczenia podczas wędrówki po świecie (bo maszyny zawsze respawnują się w tych samych lokacjach) cała gra to zajebista zajebistość! 

Odnośnik do komentarza

Ja chyba będę przechodził tę grę jeszcze 300h. Wczoraj 6h spędziłem na upgradowaniu kieszeni na wszystko i zdążyłem tylko zrobić 2 misje poboczne, plus powalczyć z nietoperzem i burzoptakiem na raz. Szkoda że w bazie mam ten błąd i nie pokazuje mi ostatniej maszyny do zdominowania, wiem że powinien tam być pterodaktyl ale mi nie wyświetla.

Trochę śmieszne tyle godzin gram a nadal mimo 50 poziomu Nękacz jednym strzałem może mnie wysłać w zaświaty. Cały czas trzeba się pilnować.

Odnośnik do komentarza

To na pc?
Na ps tego nie ma.
Faktycznie patrząc przez pryzmat tego ile tu się zbiera "badziewia" to jest to upierdliwe bo wybija z rytmu.
Teraz już mam skilla że zebrane roślinki x2 to tak nie boli.
Generalnie wyczyściłem 1/3 mapy i czuję lekkie zmęczenie.
30h nabite 23 level bodajże.
Teraz raczej się skupie na story głównie, bo trochę tempo opowiadanej historii siadło.


Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, Schranz1985 napisał:

To na pc?
Na ps tego nie ma.
Faktycznie patrząc przez pryzmat tego ile tu się zbiera "badziewia" to jest to upierdliwe bo wybija z rytmu.
Teraz już mam skilla że zebrane roślinki x2 to tak nie boli.
Generalnie wyczyściłem 1/3 mapy i czuję lekkie zmęczenie.
30h nabite 23 level bodajże.
Teraz raczej się skupie na story głównie, bo trochę tempo opowiadanej historii siadło.

 

Jakie PC? :yao:

Tempo historii mu siadło, jak od 30h lata po mapie i czyści ją ze znaczników :reggie:

Co ten Schranz bierze :dunno:

Odnośnik do komentarza

No, ale nie to miało być mocą open worldow Sony? Że nie nudzą nawet pobocznymi, bo te aktywności są stonowane, a same gry nierozciagniete względem konkurencji? :reggie:

No i właśnie o takie akcje jak u Schranza mi się rozbijało gdy sprzeczaliśmy się w temacie X czasu temu. Wiem, że można mieć preferencje co do twórców czy settingu, ale mam potężne WTF za każdym razem jak czytam, że Sony te otwarte światy "robi tak jak trzeba".

 

Nie robi, tylko widocznie niektórym się ten gatunek się jeszcze nie przejadł.

 

edit: i oszczędźcie sobie proszę przykład Valhalli, bo na rynku mamy trend ubisoftowych open worldow od przynajmniej połowy dekady 

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Paolo de Vesir napisał:

 

No, ale nie to miało być mocą open worldow Sony? Że nie nudzą nawet pobocznymi, bo te aktywności są stonowane, a same gry nierozciagniete względem konkurencji? :reggie:

 

Nie, mocną ich stronà jest to, że nie trzeba grindować i nie ma konieczności robienia questów pobocznych, jak są słabe. Można się skupić na ciekawym wątku głównym i skończyć w 15-25h. I to jest domena nie tyle gierek od Sony, co dobrych (dobrze przemyślanych) sandboxów, te wybitne mają też ciekawe questy poboczne. 

Rozciąganie jest wtedy jak trzeba robić powtarzalne poboczne aktywności (np odbijanie terenu albo levelowanie przez fetch questy), aby popchnąć fabułę coś ja np Mad Max, Mafia 3 czy Assassin Oddysey/Valhalla (aby skończyć z 20 godzinny wątek główny to ok 60 h grania  :/)

 

 

Tym razem pogrubiłem ważniejsze stwierdzenia, aby lepiej ci się zapamiętało i abyś 20 raz tego samego nie pisał. 

  • Plusik 3
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Sony robi to bardzo dobrze. Tylko nie wzięło pod uwagę:

 

1. Ktoś będzie grał w to na siłę, mimo że to nie jego klimaty.

2. Będzie grał na siłę, żeby udowodnić sobie, że to ER jest gra roku ( szranz1985) 

3. Mało kto cieszy się już grami i każda grę sprowadzi do 5/10. Nawet, jeśli wszyscy mu mówią, że jest pijany.

4. Szpieg z CW pod przykrywką.

Odnośnik do komentarza

No właśnie są obozy, a można je całkowicie olać. Ja zrobiłem bo dowiedziałem się że jest z tym quest związany, i nie było to takie uciążliwe i nawet ciekawa historyjka jest w to wpleciona. Kotły? Można olać. Nie podoba mi się ich stylistyka ale pewnie też zrobię bo dwóch mi brakuje. Grę skończyłem mając 72+% i 60h czyli jednak coś tam zeszło na sidequestach, "kubeczkach" i skrzynkach ale najwiecej to chyba na szwendaniu się po świecie plus zbieraniu materiałów na upgrade. 

 

Gra dla mnie lepsza od ZD, lepsze story, sidequesty, walka (chociaż ta z ludźmi mimo że jest znaczna poprawa względem 1 to mi dalej nie siedzi) postacie (Kotallo, Zo, Tilda) i cala mapa bardzo dobrze zrobiona, niby duża a wcale tego nie czuć i nie męczy. Włażenie na żyrafy dalej tak samo fajne jak w ZD tylko tutaj jeszcze z różnymi pomysłami. Największy minus to drzewka skilli, raz nieczytelne, dwa pełno zapychaczy i fajnie jakby w jakimś patchu je całkowicie na nowo zrobili xd szkoda też że po finiszu baza taka pusta jest. 

9 godzin temu, Bigby napisał:

Jezu, jak mi tego brakowało.

Już mi to nie wadzi bo ta animacja to jakiś ułamek sekundy ale fajnie że takie coś robią, chyba żadna inna gra nie ma takich udogodnień. 

 

Do ludzi co skończyli, co zrobiliście z 

Spoiler

Regallą? Ja oszczędziłem i zginęła w walce pod koniec. 

 

Odnośnik do komentarza

Jeżeli chodzi o sprzęt to chyba bez znaczenia, bo zapewne masz już lepsze rzeczy na stanie. W sumie teraz jak tak czytam to strój chyba dostaje się po prostu za ukończenie tej misji, a dodatkowo łuk jeżeli zdecydujemy się

Spoiler

zabić Regalle.

Ja go nie mam, więc nie wypowiem się z doświadczenia czy jest dobry, ale jest to łuk wyborowy z dodatkowymi obrażeniami na dalekim dystansie.

 

Pod względem dodatkowej historii/dialogów to wiadomo co trzeba wybrać.

Odnośnik do komentarza

Tak się zapytam, jest jakiś wariat który planuje ulepszyć na maxa wszystkie legendarki? ja po wymaksowaniu 5 legendarnych broni i jednej fioletowej oraz jednej legendarnej zbroi, chyba mam dość grindu. Wydaje mi się że moja postać jest już gotowa na ewentualne przyszłe ng+ na hardzie, a może nie

Odnośnik do komentarza

Ja ostatnio zacząłem bawić się więcej Photo Mode. Widoczki w tej grze, podobnie jak w ZD to mistrzostwo świata. :obama:

 

Spoiler

SHARE-20220404-1252541.jpg

 

SHARE-20220404-1253042.jpg

 

SHARE-20220404-1253053.jpg

 

SHARE-20220404-1252430.jpg

 

SHARE-20220404-1250390.jpg

 

Na liczniku mam ponad 50 godzin, a fabularnie jestem dopiero po wydarzeniach na Arenie i zdobyciu

Spoiler

Aetheru.

Większość czasu spędziłem raczej na zadaniach pobocznych i innych aktywnościach. xD

 

Edytowane przez Snake_Plissken
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...