Skocz do zawartości

Horizon II Forbidden West


Sylvan Wielki

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

W dniu 22.04.2022 o 08:18, tjery napisał:

Dokładnie jak pisze Schranz, to co jest na screenach z photomode, a to co w czasie ruchu na ekranie w trybie performance, to dwie różne bajki. 

 

W dniu 22.04.2022 o 08:20, Paolo de Vesir napisał:

Na forum dla graczy trzeba jeszcze tłumaczyć, że photo mode podrasowuje zdjęcia? Nieźle.

 

Gram w 4K/30 i za każdym razem, gdy pstrykam fotkę, czuję że ten statyczny obrazek nie oddaje piękna tej gry w ruchu.

Nic nie podrasowuje, bo tu naprawdę nie ma takiej potrzeby - wręcz następuje downgrade z braku tych wszystkich efektów typu liście, piasek czy bujająca się roślinność.

Odnośnik do komentarza
10 minut temu, Wredny napisał:

 

 

Gram w 4K/30 i za każdym razem, gdy pstrykam fotkę, czuję że ten statyczny obrazek nie oddaje piękna tej gry w ruchu.

Nic nie podrasowuje, bo tu naprawdę nie ma takiej potrzeby - wręcz następuje downgrade z braku tych wszystkich efektów typu liście, piasek czy bujająca się roślinność.

Pisałem o performance. Niestety ja z tych uczulonych na 30.

Odnośnik do komentarza

Ja też, dopiero wraz z ps5 mi sie tak porobiło.
Choć widziałem już w remasterach np. ds jakiego kopa daje 60 fps.
30 to jakiś dramat, a w takiej grze jak HFW gdzie walka jest dość dynamiczna to przepaść.
Ja tu kamerą obrócę i sie krzywie a gdzie tu grać celować itd.


Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

W wielu grach tak mam, ale nie w HFW - tu zupełnie mi to nie przeszkadza (chyba, że wskoczę bezpośrednio z 60fps w PUBG, wtedy jest lekki szok).
Ostatnio wybierałem performance w Guardians of the Galaxy, Forza Horizon 5 i pierwszym Dying Light, bo 30 wywoływało nudności, ale w Horizonie zupełnie nie mam tego problemu.
Oczywiście, że grałbym w 60, gdyby nie ten flickering i rozmazanie drugiego planu, ale rzeczywistość jest brutalna i czuję, że więcej zajebistości pozbawiłbym się, grając w performance, niż w quality.

Odnośnik do komentarza

Może coś w tym jest.
Ja gram tylko w RL w 120fps i w horizonka.
Pamiętam że z RDR2 w 30fps też miałem problem też mnie to bolało ale przywykłem i grało się git.
Możliwe że gdyby nie było opcji 60 to bym grał na 30 i bym się przyzwyczaił.
Ale po przełączeniu na 60 to dla mnie nie ma powrotu.
Też nie jestem jakiś pies na grafe, gra i tak wygląda bdb ale opadu kopary nie robi.
Tzn czasem robi ale to musi się zgrać kilka rzeczy na raz, oświetlenie, sceneria itd.
Gorzej że nie potrafi mnie zassać, teraz znów kilka dni przerwy miałem.
Dziś mam plan odpalić i chcę ten łuk z areny wymaxowac.
Ostatnio potrzebowałem chyba serca niszczyciela alpha czy coś.
W zleceniu miałem że nie dostępne, to uj mówię cykne misję story i w kime.
I była taka misja na wyspie lewy dolny róg i patrzę a tam jako boss ten niszczyciel Alpha właśnie.
Padł ale potrzebnej części nie zostawił :(


Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

60fps vs 60 fps?
ZD był ostry jak żyleta tu masz rozmazany obraz ale więcej detali.
Ja gram z niecałych 1.5m na 50" to mnie to jednak boli bo widzę to bardzo dokładnie.
A liczyłem że to będzie masakrator graficzny, i oled rozwinie tu skrzydła.
Jedni piszą że gunwo rozmazane inni tego nie widzą.
1d3143f9d045506119d56f07f4655b93.jpg

Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
24 minuty temu, balon napisał:

Czyli co, nowy Horizon w trybie wydajności wygląda gorzej niż pierwsza część?

 

 

u1Vlhq4.jpg

 

Tak wygląda HZD na PC (screen z gry przez printa, nie z trybu photo), jest mega ostro i mega czysto, w ruchu to samo, najmniejszego flickeringu itd. Ciężko po takim czymś grać w HFW na PS5 w performance, bo stylistycznie i technicznie jest lepiej, ale ten wszechobecny flickering i rozmazanie dużo ujmuje tej grze, szczególnie, że jest tam od uja roślinności.

Edytowane przez tjery
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Raczej mi chodziło do wersji na konsolę, ale dzięki za info. 
Jest tak samo bo HZD jest 4k/60
Co prawda checkerboarding ale i tak jest żyleta.
1 miała 30 klatek na premierę a 60 kl dostaliśmy wraz z łatka ps5.
Tak wiec nie ma czegoś takiego że musieli coś poświęcić na rzecz 60 klatek.
W FW widać że niestety nie da rady takiej gry zrobić w 60 klatkach bez kompromisów.
Tu znów na pc lub wraz z ps5 pro na bank wyjdzie pacz i będzie miazga.
Ale to kiedyś tam.

Ja liczyłem że będzie żyleta, widok po horyzont i ogólnie miazga.
A jest blur i pop up obiektów też widoczny.
A już myślałem że wraz z era ps5 i Ssd zapomnimy o doczytywaniu obiektów.
Stąd ogólnie zawód jeśli chodzi o technikalia.
Cała reszta to stary dobry horizon choć ja nie jestem jakimś mega fanem 1(ale platynę wbiłem i gra bdb)



Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Schranz1985 napisał:

Jest tak samo bo HZD jest 4k/60
Co prawda checkerboarding ale i tak jest żyleta.
1 miała 30 klatek na premierę a 60 kl dostaliśmy wraz z łatka ps5.
Tak wiec nie ma czegoś takiego że musieli coś poświęcić na rzecz 60 klatek.

No mi właśnie chodziło czy trybie wydajności HFW jest gorzej jak w HZD. Widzę, że tak. THX

Odnośnik do komentarza

Dla mnie to nawet w trybie wydajnoscie jedna z najładniejszych gier na rynku,  zdecydowanie ladniejsza niz 1. Jasne AA wkurza, dalszy plan jest rozmazany, ale co z tego skoro na ekranie dzieją się prawdziwe cuda. Gra plastycznie to pierwsza liga, podobnie jak wykreowany świat. Całość miejscami wyglada wręcz spektakularnie, co z ultra płynna rozgrywką potęguje doznania.

 

Co z tego że 1 była ostra jak żyleta, skoro na ekranie działo się 5 razy mniej. Te wszystkie lokacje zarówno na pustyniach, w górach, przy wybrzeżu czy dżungla zostały stworzone z niespotykana wrecz dbałością nawet o najmniejszy szczegol, co z różnymi efektami pogodowymi, wiatrem, burza piaskowa wygląda znacznie lepiej niż w jedynce.

 

I jasne tryb 30fps wygląda o wiele lepiej, ale ja w tyłu klatkach nie grałem od dawna i nie ma szans bym się przyzwyczaił.

 

 

Szkoda ze gra nie wyszła na PC, bo tam nie byłoby żadnych kompromisów.

 

Reasumując- gram w 60 fpsach a i tak co chwilę jestem pod wrażeniem co oni osiągnęli na tych konsolkach. Pod względem audiowizualnym GG to kolejne top studio Sony.

 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Serio czytając 3 ostatnie strony można odnieść wrażenie, że to jakiś średniak graficzny. 

Powtórze pytanie sprzed kilku stron - jaka gra na konsole jest ładniejsza niż HFW? Gdzie jest tak dobrze zrobiony piasek, woda i roślinność? Gdzie jest tyle ruszających się elementów (gałęzie ruszają się niezależnie i inaczej, a nie jak jeden wspólny element w takim samym kierunku i tempie)? 

Czy to wszystko jest nic nie warte bo nie ma 4k/60 klatek? 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...