Skocz do zawartości

Horizon II Forbidden West


Sylvan Wielki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
15 minut temu, Schranz1985 napisał:

Radzę poczekać.
Sam żałuję że nie wybrałem najpierw dying light2.
Na bank zrobią te fidelity mode 40 fps pod vrr i będzie cacy.
Niestety ja już grę kończe.

Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka
 

Nie byłbym taki pewien bo takie praktyki stosuje tylko insomniac.

  • Odpowiedzi 4,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W dniu 2.05.2022 o 08:10, WisnieR napisał:

O ile pierwsza część mnie wynudziła, podchodziłem do niej 4 razy i kończyłem ponad rok, tak druga od samego początku fabularnie sprawia, że chcę grać dalej i zobaczyć co sie wydarzy. Mam jakieś 12h. jestem po spotkaniu z "nowymi" postaciami i aż nie chciałem konsoli wyłączać ale rano trzeba wstać do roboty. O wiele lepiej niż te plemienne pierdolenie w jedynce przez 80% czasu gry.

Czyli widziałeś już większość nowości w fabule dwójki. Tutaj też masz 80% plemiennego pierdolenia. 

Opublikowano

No te plemienne (pipi)ololo to też nie moja bajka.
W ogóle miałem teraz przerwę majówkowa i ciężko mi wrócić.
Ja już chyba z msc czasu męczę tą grę.
Jak gram w ciągu jest ok.
Raczej rzadko się zdarza że gry nie kończę a już na pewno nie dużego AAA.
Żałuję też że akurat teraz dostałem od szwagra FW.
Jestem pewien że zrobią te fidelity mode i graficznie będzie cudenko.
Ja nawet tej grafy nie dostałem wiec została tylko fajna walka i spoko świat.

Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jak dla mnie to w dwójce nawet te plemienne bzdety zrobili znacznie lepiej. Pomijając już fajną akcję z atakiem Regalli zaraz za bramą, która napędziła mocno fabułę to było conajmniej kilka ciekawych plemiennych wątków np. dwójka niejednoznacznych szefów w Plainsong. 
No i Kotallo - jedna z najlepszych dla mnie postaci. 

Opublikowano

Ja się pokusiłem o prawdziwe 100% i zebrałem wszystkie logi w grze, poza jednym i z tego co widzę nikt nie wie gdzie on jest albo jest zbugowany, mianowicie zapis tekstowy #63 w kategorii Świat.

 

Najnowszy patch

Cytat

Hi everyone!

Patch 1.13 for Horizon Forbidden West is now available. Take a look through the notes below, and make sure to update your game before jumping back into the world.

** Please note that some patch notes may contain SPOILERS!**

PATCH NOTES

KNOWN ISSUES

  • We are currently looking into several issues reported by the community. Please note that these issues are not yet fixed in this patch, but our teams are aware of them and they’re being investigated.
  • The team continues to make tweaks to the game's content with the goal to reduce visual shimmering.
  • Players have reported an issue in Handa’s Contract “Ancient Relics”, where the mission progression will be stuck on “2/3 Gather Ancient Relics”, or “Go to the Northern Ancient Machine Site” if the player leaves the area.
  • Outfits may appear to be covered by dark shadows in inventory.

FIXES AND IMPROVEMENTS

Main Quests

  • Fixed an issue with Main Quest “Reach for the Stars” where progression did not update after restarting the “Clear the rubble with the pullcaster" objective.
  • Fixed an issue with Main Quest “To the Brink” where Belna would sometimes not spawn after objective “Clear the Daunt: Kill the Machines”.
  • Fixed an issue with Main Quest “Death’s Door” where progression is blocked after using a “Leaplasher Spark Coil” in an upgrade before the "Gather Resources for the Igniter" objective is active.
  • Fixed multiple issues with Main Quest “Singularity” where unexpected character behavior might lead to progression blockers.

Side Quests

  • Fixed an issue with Side Quest “The Bristlebacks” where progression did not update after examining the Bristleback carcass prior to talking to the Carja Magistrate.
  • Fixed an issue with Side Quest “The Bristlebacks” where progression might be blocked due to objective "Kill the Bristlebacks" not updating in the mine.
  • Fixed an issue with Side Quest “Drowned Hopes” where the progression is blocked if using an alternate route to get to the pryable rocks.
  • Fixed an issue with Side Quest “Lofty Ambitions” where the Stormbird might get stuck in the terrain, blocking progression.
  • Fixed an issue with Side Quest “Lofty Ambitions” where the merchant Abadund will not have his prompt after quest completion.
  • Fixed an issue with Side Quest “Signal Spike” where progression did not update due to interacting with NPCs in Side Quest “The Wound in the Sand”.
  • Fixed an issue with Side Quest “Signal Spike” where Aloy can get stuck underwater during the “Go to the Source of the Signal” objective.
  • Fixed an issue with Side Quest “A Soldier’s March” where objective “Scan for Penttoh’s Tracks” will not trigger if players arrive on a Sunwing nearby marker for objective “Climb the Mountain”.
  • Fixed an issue with Side Quest “A Soldier’s March” where objective “Kill the Frostclaw” would not update and block progression.
  • Fixed multiple issues with Side Quest “The Blood Choke” where Atekka would get stuck or disappear.
  • Fixed multiple issues with Side Quest “In the Fog” where progression did not update after killing the Clawstrider.
  • Fixed an issue with Side Quest “In the Fog” where progression did not update after following Garokkah to the Memorial with alerted machines.
  • Fixed an issue with Side Quest “Forbidden Legacy” where progression did not update due to Alva being unresponsive on the ”Follow Alva to the Atbay Headquarters” objective.
  • Fixed an issue with Side Quest “Forbidden Legacy” where a gap between two buildings was blocking progression.

World Activities

  • Fixed an issue in Cauldron IOTA where the objective “Override the Tallneck” would not update on completion.
  • Fixed an issue in Cauldron CHI where overridden machines would act hostile towards Aloy.
  • Fixed an issue in Contracts “Property Retrieval” where progression was blocked upon reloading the activity with all Relics found.
  • Fixed an issue in Contracts “Alarm Antennas” where the objective would not update if Aloy has three Antennas before completing the “Gather Scrounger Alarm Antennas” objective.
  • Fixed an issue in Contracts “Rollerback Salvage” where an additional Shellsnapper might spawn.
  • Fixed an issue in Rebel Camp “Breached Rock” where progression is blocked when killing Rebel leader before objective “Enter the Bunker” is complete.
  • Fixed an issue in Melee Pits where NPCs would wear the wrong armor.
  • Fixed an issue where Aloy might get stuck near the entrance of Arrowhand.
  • Fixed an issue in Black Box: Isle of Spires where the signal will remain active after picking up the box.
  • Fixed an issue in Signal Tower where some players had an issue picking up Signal Lens.
  • Fixed an issue where loading a save with previously tracked items as jobs might lead to a crash.

Machines

  • Fixed an issue where the Tideripper might get its Water Hose Sweep attack interrupted.
  • Fixed an issue where machines would not react to a dead ally.
  • Added Apex Grimhorn spawn points outside of missions.

UI/UX

  • Fixed icons for multiple Coils and Weaves.
  • Fixed more Metal Flowers icons remaining on the map.
  • Fixed Silent Strikes being counted twice in the Combat Statistics menu.
  • Fixed multiple seams on the World Map.
  • Performance and Stability
  • Multiple streaming fixes in game and in cinematic.
  • Multiple crash fixes.

Other

  • Fixed an issue where Aloy’s shadow might be dimmed when melee attacking or using her Focus.
  • Fixed an issue where “Fiberzest” and “Vigorstem” can not be obtained after the pouch is full.
  • Fixed multiple locations where “Install Vine Cutter Module” Icons were not appearing.
  • Multiple audio fixes and improvements.
  • Multiple fixes to Aloy’s animations.
  • Multiple localization and subtitles fixes and improvements.
  • Multiple fixes to controls
  • Multiple fixes and improvements to body and facial animations in cinematics.

Please continue to inform us of any issues via the Support Form. We kindly ask you use this as your primary form of sending in your issues; the team are unable to use the comments of this post or mentions or DMs on social media as an efficient way of sourcing issues. Thank you for your understanding, and for all the reports sent in already!

Take care out in the wilds,

- Guerrilla

 

Opublikowano

Ja właśnie ze względu na bogactwo świata zanim nie wyczyściłem całej "mgły" z mapy pieszo to nie latałem zbytnio. Zbyt dużo pięknych miejsc jest które się traci latając. A dodatkowo później bym nie wiedział gdzie byłem a gdzie nie. Po Elden Ring wracam szukać logów.

 

Opublikowano

70h 79% pokazuje w statystykach.
Platyna wbita teraz jak najszybciej zapomnieć xD.
Pierwsze trophy mam 27.03.
1.5msc męczyłem tą gierkę.
1 dla mnie miała ciekawsze story.
W ogóle ostatnie walki to lipa, zarowno z człowiekiem (żeby nie spoilowac) jak i z maszyną.
Nie ma żadnej rozkminy, proste r1r1 r2 a z maszyna to kilka oszczepów i umar....

Lata się owszem fajnie ale pop up jaki w 60 fps to niestety GG nue dało rady.
Dla mnie to miał być benchmark ps5 a tu niestety źle to wygląda w wielu aspektach.

Na plus kilka misji pobocznych.
Głównie tych końcowych dla kilku npc jak np. Alva.

Nie chcę tu nawet noty wystawiać tej grze żeby gunwo burzy nie robić.

Osobiście mam dość tej serii na następne 10 lat.
Najważniejszy zawód od wielu lat, ex sony....szkoda.aecd9401442276c58ccf8ec7b89812f4.jpg

Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 1
Opublikowano
4 godziny temu, easye napisał:

Nieznosze czytać jak się ludzie męczą z grami, ktore im sie nie podobaja...  na koncu jeszcze wbijaja platyne :facepalm:

Nie szkoda Ci życia? 

Bez kitu choroba, przecież to już musi być granie na siłe jak za karę zamiast jakiejkolwiek przyjemności z gry. 

Opublikowano

Cyberpunka mam na liście.
Ragnaroka też pewnie ogram choć nie spodziewam się goty, te nowe GoW to już nie to.


Co do HFW, to nie uważam że to zmarnowany czas.
Chciałem zobaczyć jak to się skończy i wbić tą EZ platynę .
Taka ubi gierka pobiegasz, postrzelasz czasem ładnie słonko zaświeci i tyle.

Teraz będzie grane house of ashes a później dying light2.
Pozdrawiam i życzę smacznej kawusi.

Aha i dajcie grać każdemu w co chce i jak chce!
Czasem nawet gierka 6/10 poszerza horyzonty.

Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka



  • Plusik 2
Opublikowano
10 godzin temu, easye napisał:

Nieznosze czytać jak się ludzie męczą z grami, ktore im sie nie podobaja...  na koncu jeszcze wbijaja platyne :facepalm:

Nie szkoda Ci życia? 

To samo, jak coś mnie męczy daje trochę szans i jak dalej nie czuję czaczy to kończę i wywalam z dysku, a tu jeszcze platyna…

 

Chyba top dziwnych zachowań, razem z brakiem miejsca na kolejną konsolę, czy sprzedawaniem i kupowaniem ciągle tej samej konsoli…

Opublikowano

W ogóle platyna w tej grze to xD.
"NAWET platynę wbił a gra taka sobie"
Przecież tu nawet nie trzeba odkryć całej mapy, nie trzeba zrobić wszystkich questów, nie trzeba zrobić areny....
Bardzo nie wiele trzeba.
Na koniec dobiłem 2 wyścigi 1questa i samo wpadło.
To też jest dla mnie minusem wielu gier dziś.
Platyna powinna być nagrodą dla wytrwałych .
Bo czy ja zasługuje na platynę w tej gierce?
No nie sądzę, dali mi to wziąłem i wyebalem gierkę z dysku.
Taki sam zarzut mam do Elden Ring.
Platyna wg mnie powinna być za wymaxowanie gierki a nie lizniecie.

Chcesz platynę?
Zrób 100% proste.
I wtedy taka platyna smakuję.
Zresztą na powerpyx jest napisane wprost platyna to 50% gry do zrobienia w 40h.
A 100% 100h potrzebne.

Taki wywód troche z doopy, ale dziś czesto gry tak wyglądają.
Gracz ma kupić,ma przejść, platynę mu damy prawie bez wymagań to zadowolony grę odłoży na półkę.
Coraz mniej jest gier które mnie na prawdę kręcą.
Ostatnia taka gierką która trafiła w moje gusta był tormented souls.

Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A potem byłby płacz, że czemu do platyny muszę robić wszystko w tej nudnej grze, którą cisnę od kilkudziesięciu godzin chociaż w ogóle mi się nie podoba.

 

Jak dla mnie platyna jest spoko wyważona i trzeba zrobić do niej sporo rzeczy jak np. wszystkie misje dla kompanów, ale nie trzeba robić wszystkich aktywności pobocznych. Stąd też jak ktoś nie chce masterować gry, może dalej zdobyć pucharek.

  • Plusik 1
Opublikowano

Polecam wyłączyć powiadomienia o pucharkach. Jak gra wciągnie, chce się ją maksować i jest przemyślana to platyna sama wpada. A dla mnie większą nagrodą za zrobienie czegoś na 100% jest coś co się odblokowuje w grze (jakaś broń, strój czy concept arty) a nie pucharek który nic nie znaczy.

Opublikowano

Nie że gra mi się nie podobała, po prostu liczyłem na dużo wiecej.
Lepszą grafe,lepsze story, reszta się zgadza.
Choć nie sądzę że ktokolwiek napiszę że walka z ludzmi czy czyszczenie baz to było fascynujące .
Grałem na hard.
Na początku nawet dość trudno(jak na standardy takich gierek)
Później mając juz porobione legendarki i miliony jagód to ez, ciężko zginąć.
Nikt nie każe nikomu robić platyny.
Dlatego ja uważam że to powinna być nagroda dla zapalonych graczy którzy chcą wyciskać maxa.
No ale twórcy świadomie rezygnują z trophy za poziom trudności itd.


Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka



Opublikowano
W dniu 7.05.2022 o 00:16, Schranz1985 napisał:

Nie chcę tu nawet noty wystawiać tej grze żeby gunwo burzy nie robić.

 

18 godzin temu, Schranz1985 napisał:

 

Nie że gra mi się nie podobała, po prostu liczyłem na dużo wiecej.

 

 
To tym bardziej jestem ciekaw tej oceny, jak bałeś się napisać, a gierka ci się podobała, czyli musiała być dobra dla ciebie :) 

Opublikowano (edytowane)

Ależ mi się w to dobrze gra. Nie wiem o co chodzi ale zupełnie inaczej ją odbieram od jedynki. Wszystkie denerwujące problemy zostały naprawiawione. Robie nawet side questy, czy jakieś obozy bandytów, bo w każdym coś można przeczytać, każdy side quest jest nawet fajnie napisany, mimo że to wciąż albo fetch questy albo kill roomy ale jednak nie mogę się oderwać.

 

Jedyne co to nie ruszałem jeszcze mini gierki, bo nie mam na to czasu, wolę pograć, ale też wygląda na całkiem przyjemną zabawę. 

Edytowane przez WisnieR
  • Plusik 1
Opublikowano
4 minuty temu, WisnieR napisał:

Ależ mi się w to dobrze gra. Nie wiem o co chodzi ale zupełnie inaczej ją odbieram od jedynki. Wszystkie denerwujące problemy zostały naprawiawione. Robie nawet side questy, czy jakieś obozy bandytów, bo w każdym coś można przeczytać, każdy side quest jest nawet fajnie napisany, mimo że to wciąż albo fetch questy albo kill roomy ale jednak nie mogę się oderwać.

 

Jedyne co to nie ruszałem jeszcze mini gierki, bo nie mam na to czasu, wolę pograć, ale też wygląda na całkiem przyjemną zabawę. 

Grasz w 60ks?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...