Skocz do zawartości

Horizon II Forbidden West

Featured Replies

  • Odpowiedzi 4,2 tys.
  • Wyświetleń 287,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

Opublikowano

Idzie odblokować wszystkie umiejętności przy jednym przejściu gry, czy lepiej dysponować tymi punktami z głową? 

Opublikowano

Wydaje mi się, że niekoniecznie przy jednym podejściu da się wszystkie odblokować. Do :platinum: na pewno jedno pełne drzewko + do tego odpowiednie combosy, aby zaliczyć wszystkie melee pits. 

Opublikowano

Da się wymaksować wszystkie drzewka i nawet mieć zapas, ja mam w tej chwili 11 punktów ekstra.

Opublikowano

Jesli ktoś nie wie to jest opcja wyłączenia animacji kucania przy podnoszeniu roślinek. Mała rzecz, a tak ułatwia życie. :) 

Opublikowano
4 godziny temu, Square napisał:

Da się wymaksować wszystkie drzewka i nawet mieć zapas, ja mam w tej chwili 11 punktów ekstra.

A za Arenę albo minigrę są punkty doświadczenia?

Bo skończyłem wszystko inne poza główną misją i jednym miejscem widokowym, a brakuje mi dużo punktów, z 20-30.

 

Zadanie łowieckie gdzie trzeba było zabić 3 raptory bronią mamuta prawie wywołało u mnie płacz z wściekłości, do momentu gdy po prostu

Spoiler

najpierw zniszczyłem raptory normalną bronią na jednego hita

 

Edytowane przez Rtooj

Opublikowano

Za Napad jest łącznie 10 punktów. Za Arenę też się dostaje i tam też był chyba exploit na nieskończone punkty (robiąc ostatnie wyzwanie).

Opublikowano

Panowie, jestem w jakoś ruinach z reliktem. Znalazłem klucz i m wprowadzić klucz, jedyne co znalazłem to zapiski "kod czerwonego zezwolenia"

@#G!

 

Skąd mam niby wiedzieć że to jest 1705?

 

Edit. No trzeba przeskrolowac w dół xD :facepalm:

 

Fajna gierka!

Opublikowano

:notbad:

 

Mam dopiero około 15h, ale nowe mechaniki, jak linka do wspinaczki, czy do wyrywania/przyciągania rzeczy sprawdzają się dobrze, to samo spadochron, fajne urozmaicenie gameplayu. System walki z maszynami był jednym z lepszych elementów w jedynce, tu zostało to jeszcze bardziej rozbudowane przez nowe, bardzo fajne techniki Alojki. 

 

Opublikowano

Właśnie przypomniałem sobie że nigdy nie użyłem jeszcze bomby dymowej.

Policzyłem, brakuje mi 37 punktów rozwoju by zakończyć drzewko. 

Opublikowano

Trochę mnie to martwi, bo nie wiem gdzie to miałbym zdobyć. Popatrzałem w necie i na youtube, za Arenę nie widzę żadnych skillpointów, a za tę minigrę ponoć tylko 11. Brakuje mi jeszcze drugiego wyścigu i zdobycia wszystkich notatek (ktoś to zrobił?) i rodzajów przeciwników.

Opublikowano
6 minut temu, messer88 napisał:

za questy tego wpada najwięcej 

No mam wszystkie, nawet latam po tych ogniskach czy jakiś "plotkarz" nie ma czegoś jeszcze, i każdy mówi że już nic więcej mi nie powie. Wyczyściłem całą mapę z pytajników, mgły i odkryłem każde ognisko i siedlisko.

Opublikowano

Skończ arenę i porównaj staty do 100% czy masz wszystkie misje i inne aktywności porobione. Był screen wrzucany wcześniej co się składa na 100%. A jak jeszcze ci będzie brakować to Napad.

Opublikowano
30 minut temu, Square napisał:

Skończ arenę i porównaj staty do 100% czy masz wszystkie misje i inne aktywności porobione. Był screen wrzucany wcześniej co się składa na 100%. A jak jeszcze ci będzie brakować to Napad.

 

Nigdzie nie mogę znaleźć w necie screena ze 100%, dodatkowo niektóre plansze chyba są przekłamane, raz gośc ma 84% i 6 kotłów, na innym gość na 99,34% i ma 4 kotły :D

Edytowane przez Rtooj

Opublikowano

Tak to wygląda. Jak wspomniałem punktów jest dostępnych więcej niż potrzeba do wymaksowania wszystkich drzewek, za które i tak nie ma trofika jakby co.

W dniu 31.03.2022 o 13:38, Square napisał:

Nie mój screen, ale tak to wygląda

FPGh2ACXoAQnPfh?format=jpg&name=4096x409

 

Opublikowano

Miałem miesiąc przerwy od randkowania z Aloszką i wczoraj skończyłem główny wątek. 

Spoiler

No niestety, ten jest taki nijaki dla mnie. Za szybko to poprowadzone, Niewykorzystany potencjał postaci (Sylens zwłaszcza), brak trochę tej tajemniczości, jak odkrywało się elementy apokalipsy w jedynce. Tam to było lepiej zrobione. No i końcówka. Walka z bossami dupska nie urywała, podobnie jak sama zapowiedź nowego zagrożenia. Dziwne to było wszystko. Rozumiem, że nie chcieli robić niepotrzebnych aktywności aby przejść fabułę, ale serio- tą można by zamknać w półotwartych małych lokacjach (jak ta w prologu) i gra niewiele by na tym straciła. Wystarczy popatrzeć ile mapy nie zwiedzimy, jeśli tylko zrobimy główne zadania.  

 

 

Edytowane przez PiotrekP

Opublikowano

Misje fabularne są przecież tak rozmieszczone, że odwiedzasz każdy inny fragment mapy, czy to góry, pustynię, lasy i inne.

Opublikowano

A dodatkowe idealnie często nie pokrywają się z głównym tylko pokazują resztę mapy. W zasadzie nie ma backtrackingu jeżeli się nie chceb odwrotnie, setki miejsc jest dopracowanych i nie ma tam nic. Ja np. Nadal nie byłem w miejscowce z tego długiego gameplayu na sop.

Opublikowano
1 godzinę temu, Square napisał:

Misje fabularne są przecież tak rozmieszczone, że odwiedzasz każdy inny fragment mapy, czy to góry, pustynię, lasy i inne.

Koledze chodziło o to, że po zakończeniu fabuły nadal masz spory kawałek mapy pod chmurką - pomimo okrycia wszystkich żyraf. Według mnie dobrze, bo nie musisz biegać w każdy zakątek żeby zobaczyć wszystko co gra ma najlepszego do zaoferowania.

 

Z resztą się zgadzam - za dużo unravelingu i twistów w ostatnich kilku(nastu) minutach gry. Jedynka to był ciągły, mały progres w kierunku finału. Dużo niewiadomych, wszystko było nowe (w końcu nowe ip, duh) i chętnie się odkrywało całe lore. Tutaj od początku prawie wszystko jest jasne kto, dokąd i po co zmierza. Jedynie pojawienie się i cała historia 

Spoiler

Zenitów

była tajemnicą. Ciekawe ale troszkę to za mało. Przepychanki Alojki i Sylensa w stylu "wiem ale nie powiem" były niskich lotów i bardziej irytowały niż zachęcały do brnięcia w nie, a że były częścią głównego wątku to pod koniec można było przewrócić oczami kilka razy. 

 

Tak czy inaczej, mocne 7,5/10 dla mnie i trójeczkę też biorę na premierę. 

Opublikowano

Pierwsze 10h za mną i co mogę napisać – fanem 1 części nie byłem (nawet jej nie skońcyzłem), dlatego na dwójkę hypu w ogóle nie czułem. Odkupiłem konsolę, a że gra była w pakiecie, pomyślałem, że zrobię szybki benchmark i zgadzam się – nawet w 60 klatkach ze zjebanym AA gra prezentuje się fenomenalne! Podobnie zresztą jak świetna ścieżka dzwiękowa, muzyka i polski dubbing! No spodziewałem się tego, że GG po raz kolejny pokaże magię – nowe zróżnicowane obszary robią niesamowite wrażenie, świat jest wielki, do tego na każdym kroku natrafiamy na nowe atrakcje.

 

Sam gameplay też został mocno poprawiony, wraz z rozwojem postaci – mamy to całe mnóstwo pomniejszych nowinek w każdym aspekcie, ale to co jest najważniejsze – to sam zarys fabuły / postacie i misje poboczne, w końcu tak dobre, że nie chcemy niczego pominąć.

 

Gra mi się rewelacyjnie, włączyłem, by zobaczyć tylko efekty audiowizualne i wsiąkłem. Po ciężkim Eldenie tytuł wchodzi jak złoto. Kolejny system seler PS5. :notbad:

Opublikowano

Mam podobne odczucia jak Ty. Jedynka to był dla mnie średniak. Podchodziłem dwa razy i nie ukończyłem, a tu bawię się bardzo dobrze

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.