Skocz do zawartości

Horizon II Forbidden West


Sylvan Wielki

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Akurat mam monitor wspierający 120HZ, wiec zobaczymy jak to będzie wyglądać. Jednak grając w Cod’a 120fps nie uświadczyłem jakiejś gigantycznej poprawy w klatkarzu, w stosunki do 60fps. Rzekłbym nawet, ze w ogóle nie zauważyłem zmiany. :) Horizon, mimo wszystko, to ogromny sandbox z duża ilości detali, dlatego liczę na zuwazalna poprawę. Zainstaluje patch, odpalę gre i dam znac czy jest megazajefajnie. 

Opublikowano

Ja może nie o graficzce, ale też tak macie, że za uj walą was te postacie w bazie (i nie tylko tam) i to co oni gadają? To jest takie denne i miałkie. Dobrze, że dialog na potencjalną misję poboczną ma zielony wykrzyknik. Jak widzę białe to nawet nie zaczynam już z nimi rozmów. 
Żeby nie było sam wątek główny jest ok, ekspresja i feeling dialogów dużo lepsza, ale główni NPCe dalej straszne bezjajeczni, niczym kapitan :asax:

Opublikowano

No ty to pewno z 200h na samych tych płaskich dialogach spędziłeś. Akurat po tobie nie spodziewałem się, że ci się nie podoba:) 

Opublikowano
Ja może nie o graficzce, ale też tak macie, że za uj walą was te postacie w bazie (i nie tylko tam) i to co oni gadają? To jest takie denne i miałkie. Dobrze, że dialog na potencjalną misję poboczną ma zielony wykrzyknik. Jak widzę białe to nawet nie zaczynam już z nimi rozmów. 
Żeby nie było sam wątek główny jest ok, ekspresja i feeling dialogów dużo lepsza, ale główni NPCe dalej straszne bezjajeczni, niczym kapitan :asax:



Mnie już od jedynki męczyły postaci i ich problemy, w dwójce jest chyba nawet gorzej.
Opublikowano
2 minuty temu, messer88 napisał:

Ja żałuje trochę że grałem wcześniej jak teraz są takie wypasy do wyboru. 

Podobnie było z Pająkiem. 

Ja tam nadal czekam z ograniem...jak widać cały czas coś dodają. Podejrzewam że Łysego też nie wezmę na premierę bo może być podobnie. 

Opublikowano

@balon Ja zawsze stosuję zasadę, że jak jest opcjonalne, a się nie podoba to jak najbardziej można skipnąć, czy to dialog w grze czy samo granie na siłę. Jak te rozmowy cię wkurzają to polecam olać "trening" i od czasu do czasu puścić "towarzysze", bo niektóre są bardzo fajne. A jak całościowo postacie cię nie interesują, to najlepiej olać i skupić się na misjach.

Opublikowano
2 minuty temu, Szymek napisał:

Podobnie było z Pająkiem. 

Ja tam nadal czekam z ograniem...jak widać cały czas coś dodają. Podejrzewam że Łysego też nie wezmę na premierę bo może być podobnie. 

 

tutaj to już chyba tylko jakieś drobne poprawki zostają, teraz jak czekać to na dlc 

Opublikowano
7 godzin temu, messer88 napisał:

Bardzo mnie ciekawi jak to wyglądać będzie w tym trybie, czy będzie graficzka i płynność.

 

To już jest od momentu jak poprawili ten shimmering - wygląda cudownie i chodzi jak marzenie.

 

3 godziny temu, balon napisał:

Ja może nie o graficzce, ale też tak macie, że za uj walą was te postacie w bazie (i nie tylko tam) i to co oni gadają? To jest takie denne i miałkie. Dobrze, że dialog na potencjalną misję poboczną ma zielony wykrzyknik. Jak widzę białe to nawet nie zaczynam już z nimi rozmów. 
Żeby nie było sam wątek główny jest ok, ekspresja i feeling dialogów dużo lepsza, ale główni NPCe dalej straszne bezjajeczni, niczym kapitan :asax:

 

Też tak niestety miałem, a starałem się zawsze zagadać i czasem coś fajnego z tych rozmów wynikło.

Ogólnie potencjał towarzyszy (niektórych nawet fajnych w zamyśle - Kotallo, Alva) został całkiem zaprzepaszczony, kiedy podjęto decyzję, by uczynić każdego z nich zaledwie meblem w naszej bazie.

Niby natrafiamy w tej części na lepsze dialogi, czy postacie zapadające w pamięć, ale i tak jest lipa niestety.

Opublikowano

Też próbowałem rozmawiać (bo warto rozmawiać huehue), szukałem tej mitycznej imersji, niestety teraz to już tylko kilkam opcje dialogowe związane z questem, takie to miałkie i przegadane. Straszny kontrast po dialogach z Cyberka, gdzie się zawsze chciało o wszystkim pogadać podczas drzewek dialogowych. 

 

Ps Najlepsze jak po czasie robi się jakiś poboczny quest. W opisie misji jest jakieś imię, no nie pamiętam, dobra pal sześć może nie mam pamięci do imion. Spotykam się z typem, dalej nie kumam po facjacie może nie mam pamięci to twarzy? :), a ten mi mówi coś o naszym spotkaniu i wychodzi na to, że z nim już gadałem. 

No ale gierka nadrabia światem, grafiką i naprawdę mega walką z maszynami. 

Opublikowano
42 minuty temu, Wredny napisał:

To już jest od momentu jak poprawili ten shimmering - wygląda cudownie i chodzi jak marzenie.

 

Ja o tym nowym balanced. Pograłem trochę i wygląda mega i rusza się też dobrze. Ale czy temu performance czegoś brakuje, no nie. Też wygląda świetnie. Resolution dalej niegrywalne dla mnie. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...