Opublikowano 8 lipca 20222 l Głównie latałem w Zimowy Splot Utaru, bo ma staty pod skradanie, a wizualnie to sporo strojów używam bo można mieszać.
Opublikowano 8 lipca 20222 l Tak. Ma spoko staty pod odwagę i skupienie, ale mało odporny na plazmę, a i wizualnie mi się nie podoba przez to mało go używałem, ale jest to prawdopodobnie najlepszy strój.
Opublikowano 8 lipca 20222 l Ja chyba kończe z grą. Tzn kończe fabułe. Bawiłem się dziś w ulepszenie Sun Scourge i legendarnego armoru, więc wpadł szybko poziom story i po kilku godzinach bezsensownego strzelania zmieniłem znów na bardzo trudny bo to było wręcz odmóżdżająco łatwe, a na bardzo trudnym chyba bym musiał dwa dni na farmienie poświęcić. 67 godzin za mną i mi się już chyba przejadło. Świetny tytuł, ale masterowanie ubigierek nie jest dla mnie. To samo było z Tsushima. W sumie z każdą grą po 50h tak miałem. To jakiś taki mój magiczny limit.
Opublikowano 8 lipca 20222 l Taaa mam tak samo z takimi gierkami. Robię fabułę, kilka głównych pobocznych, poodkrywam mapę i elo.
Opublikowano 9 lipca 20222 l Zapomniałem wcześniej napisać. Latanie jest kapitalne. Mega rozmach. Jakie widoki, jakie dalekie rysowanie. No tak mocno nextgenowo
Opublikowano 9 lipca 20222 l Dla mnie Horizon FW nadrabia wspaniale wykreowanym światem i zajebiście wciągającą eksploracją, potęgowaną przez responsywne sterowanie, dostępne gadżety i satysfakcjonującą walkę - gameplayowo jest cymesik, więc z przyjemnością czyściłem wiele ponadprogramowych rzeczy.
Opublikowano 9 lipca 20222 l No a zobacz jak lecisz nad wodą, albo przy jakiejś roślinności jaki nextgen.
Opublikowano 9 lipca 20222 l 1 godzinę temu, Wredny napisał: Dla mnie Horizon FW nadrabia wspaniale wykreowanym światem i zajebiście wciągającą eksploracją, potęgowaną przez responsywne sterowanie, dostępne gadżety i satysfakcjonującą walkę - gameplayowo jest cymesik, więc z przyjemnością czyściłem wiele ponadprogramowych rzeczy. Tak samo u mnie, biegalem w poszukiwaniu jakiegokolwiek questa pobocznego, aktywności itp na końcu gry.
Opublikowano 10 lipca 20222 l No i skończyłem. 42h fabuła, większość głównych pobocznych, trochę reliktów i wszystkie żyrafy. Z tego co widzę po aktywnościach, to grania jeszcze na 20-30h, ale zrobię wszystkie ruiny z reliktami, sprawdzę wszystkie zielone wykrzykniki i kończę temat. Gierka bardzo, bardzo fajna. Tego mi było trzeba po ostatnim zalewie mniejszych gierek. Wszystko mi się bardziej podobało jak w jedynce. Do tego przesadzona grafa (grałem po paczu z naprawionymi 60ks). Z przyjemnością za jakiś czas ogram DLC. No to można wracać do indyków i mniejszych z gamepass do czasu premiery Ragnaroku.
Opublikowano 10 lipca 20222 l Dla mnie 40+ to i tak meeeega długo, ale fakt nie robiłem zleceń, polowań, obozów/posterunków barbarzyńców (tego na bank nie tknę. Zrobiłem jeden i starczy, walki z ludźmi dalej średnie) itp. mniejszych zapychaczy. Btw te szukanie reliktów w ruinach bardzo fajnie zrobione. Naprawdę niektóre pomysłowo ukryte, tym bardziej jak nie używa się focusa do podświetlania krawędzi itp.
Opublikowano 10 lipca 20222 l 40 minut temu, balon napisał: Zrobiłem jeden i starczy, walki z ludźmi dalej średnie) Obstawiam, że nie odblokowałeś drzewka pod walkę w zwarciu? Jak dla mnie bardzo dobrze wypadła walka z ludźmi, a ta w jedynce w zasadzie nie istniała. Co prawda chciałbym aby dodali blokowanie/parowanie, bo na wyższych poziomach przeciwnicy lubią przerwać dłuższą kombinację, ale to może dopiero w H3, bo wątpię aby w dodatku już było.
Opublikowano 10 lipca 20222 l 3 minuty temu, Square napisał: Obstawiam, że nie odblokowałeś drzewka pod walkę w zwarciu? Jak dla mnie bardzo dobrze wypadła walka z ludźmi, a ta w jedynce w zasadzie nie istniała. Co prawda chciałbym aby dodali blokowanie/parowanie, bo na wyższych poziomach przeciwnicy lubią przerwać dłuższą kombinację, ale to może dopiero w H3, bo wątpię aby w dodatku już było. Trochę odblokowałem, myślę, że nawet 2/3, łącznie z tym rezonatorem. Ogólnie nie czuć jakoś mocy ciosów i tej skali z jakiej słynie Horizon. No taka poprawna mordoklepka. Co innego maszyny, skala, rozmach, audio i te uczucie jak usuniesz pancerz lub trafisz w jakiś naprawdę czuły punkt
Opublikowano 10 lipca 20222 l Rezonator jest zaraz na początku. Bez odblokowanych kombinacji też bym stwierdził, że jest średnio/słabo.
Opublikowano 10 lipca 20222 l Teraz, Square napisał: Rezonator jest zaraz na początku. Bez odblokowanych kombinacji też bym stwierdził, że jest średnio/słabo. Wsio poszło. Może 1/3 z tego drzewka nie odblokowałem.
Opublikowano 10 lipca 20222 l A ja ulepszam brońki i trochę to monotonne - dreadwing stormbird tremortusk. Praktycznie co chwile się powtarzają części. Poluje już tylko w nocy żeby były od razu apex serca na zapas.
Opublikowano 10 lipca 20222 l Jeszcze spoko jak jest miejscówka że są po 2 sztuki, np mamuty to można tam zbierać nawet lajtowo materiały. Ale ten nietoperz męczący i nie zawsze dropnie to co trzeba.
Opublikowano 10 lipca 20222 l Ten spiacy skurkowaniec? Ja go ogniem i granatami rozprawiam w chwile. Ale tak jak mowisz. Jak idziesz na rambo to czasem nic nie dropnie. Lepiej celowac i stracac pojedynczo.
Opublikowano 10 lipca 20222 l O to chodzi, nie jest gwarantowany drop z niego a trzeba tego sporo. Dobrze że ognisko blisko i fast travel. A w ogóle to muszę poszukać bo trochę mam jeszcze ? na mapie, może jest gdzieś inne siedlisko netoperków.
Opublikowano 10 lipca 20222 l Maszkara ma jedno miejsce na mapie to obok Latopolis, plus dwa niezaznaczone, jedno w górach razem z Burzoptakiem na południe od siedliska Rzeźnikolca i jedno na plaży na południu obok Spoiler bazy Zenitów.
Opublikowano 10 lipca 20222 l Też dzisiaj zobaczyłem napisy końcowe, po 66h. Generalnie to bardzo dobry sequel, który usprawnia i dodaje fajne rzeczy (lotnia, nurkowanie, linka). Ponieważ grałem w jedynkę w zeszłym roku to czułem tutaj momentami przesyt i właściwie grałem głównie w weekendy, bo wcale nie miałem większego ciśnienia. Gra jest piękna i wciąż dobrze się w to gra, chociaż w następnej części życzyłbym sobie: doprowadzenia do porządku broni (obecny nadmiar budzi tylko niesmak), zmiany pomysłu na kotły (te już są nudne wizualnie), więcej działań w faktycznych ruinach miast jak tych w San Francisco, nowych technologii zapożyczonych od wiecie kogo, więcej wertykalności (nowa Zelda namiesza w tym temacie i spodziewam się, że będzie inspiracją do HZ3). Edytowane 10 lipca 20222 l przez Wojtq
Opublikowano 10 lipca 20222 l Ja jedynkę przechodziłem na premierę , więc przesytu nie było. Ruiny NY? Tak poproszę w DLC za 2-3 lata Co do broni to się zgodzę, a szczególnie , co do łuków. To od czasu znalezienia i deko podkręcenia łuku wyborowego (strzały standard + odrywające) oraz skupienia, przestałem używać łuku myśliwego i wojownika. W sumie dobrze ponad połowę gry. Ponadto też chyba lekko przekoksowane były oszczepy. W połączeniu z jednym z skillem, robiłem miazgę każdej maszynie (nie licząc ostatniego bossa).
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.