Skocz do zawartości

Horizon II Forbidden West


Sylvan Wielki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Grasz z upłynniaczami obrazu na "on"? Może dlatego nie widzisz różnicy? Chociaż PS5 że swoim ALLM wymusza wyłączenie tych dodatkowych funkcji, i w teorii różnice były by zauważalne. No chyba że z kolei ALLM wyłączyłeś :p

  • Plusik 1
  • Odpowiedzi 4,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Pograłem wczoraj więcej, znalazłem potykacz, broń która była jedną z ulubionych z jedynki, sporo lootu, walczę z maszynami i odkrywam pytajniki. Już w kilku miejscach się odbiłem bo albo nie dopłynę, brak powietrza, albo przejście zablokowane .
Ale gra mi się świetnie.
Jak dla mnie niepotrzebne tych drzewek rozwoju tyle, spokojnie mogło być tyle co w jedynce, milion zbędnych umiejętności, ale trzeba je odblokować zanim coś sensownego się odblokuje. Na razie ładuję wszystko w łowczynię bo nie wiem za bardzo, w którą stronę iść.
Widzę, że walkę wręcz sporo poprawili i kombosy można odblokować. Zapowiada się świetnie.

  • Plusik 1
Opublikowano

Skilli jako tako nie ma zbędnych, część która w HZD była do odblokowania jest dostępna od razu, doszły nowe i ogólnie wychodzi na to samo ilościowo. Jedynie o czym wspomniałem wcześniej większość skilli występuje dwa razy w drzewku dla podwójnego bonusu i to jak już bym ograniczył.

Jak chcesz dłużej nurkować już teraz, to jest opcja dostępności do tego, ale zablokowane bariery będą dalej nie do zniszczenia dopóki nie zdobędziesz maski.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Właśnie widziałem, że powielają się te umiejętności w dole drzewka, ciekawa jest też ta sprawa umiejętności specjalnych.

A pojawią się maszyny z jedynki w drugiej części? Czujki, nadymacze, piłoząb, bysior ?

Edytowane przez mario10
Opublikowano

40 w podstawce to i tak sporo bym powiedział. Co prawda Bysior mógłby być, bo był dość unikalny, ale wywalenie Bieguna i Wielkogłowa rozumiem.

Opublikowano

Tutaj wszystko w stadzie jest niebezpieczne. Łatwiej walczyć z jedną dużą maszyną niż kilkoma małymi.

Bysior był świetnym źródłem Iskrzaka, z jednego wpadało jakoś 30 sztuk.

  • Plusik 1
Opublikowano

Ja na razie wdrażam się w system walki i faktycznie jak się złażą maszyny w miejsce walki to nie wiadomo skąd idą ciosy, a nawet taki nornik ma dość duży obszar ataku i jest zwinny. Kwestia wprawy i rozwinięcia nieco umiejętności i ekwipunku :)

Opublikowano

Czy Wam też gra po przełączeniu z 4K/30 na inne tryby "świeci" słabiej? Chodzi mi o to że w trybie jakości HDR mocno daje po oczach a w innych trybach obraz jest zauważalnie słabszy, i nie chodzi tylko o rozdzielczość?

Opublikowano

Ja nie zauważyłem zmian, a ostatnio testowałem te różne tryby.

Przeszedłem wczoraj ambasadę i dopiero zaczyna się fajna rozgrywka i dostałem "spadochron". Fajny gadżet :)

Opublikowano

Jak już mi się trochę mapy odsłoniło to oczyściłem dwa obozy bandytów i albo mi się wydaje, albo jest lepiej bo trudniej. W jedynce można było połowę obozu wyczyścić strzałami zza ogrodzenia, a teraz mają coś ala  hełm na głowie i jeden strzał nie wystarcza, a jak alarm się podniesie to jak się zlecą to są wyzwaniem. Fajnie dobrze, że to trochę poprawili :)

Opublikowano

Na razie mam chaos trochę w broniach. Bo w jedynce z tego co pamiętam to np łuk myśliwski miał strzały zwykłe, ogniste i wzmocnione, a teraz mam dwa myśliwskie jeden ze zwykłymi i skażonymi, a drugi z ogniowymi i skażonymi,  jak by to rozdzielone na różne łuki. Podobnie mam wyborowy i w nim nie mam na przykład strzał odrywających. Ale gdzieś czytałem, że jest więcej rodzajów broni i strzał więc myślę, że odkrywanie dopiero przede mną.

Widzę, że mocno też poprawili walkę włócznią na razie większość punktów poszła w łowczynię i walkę wręcz.

Po zdominowaniu pierwszego żyrafa widać, że sporo rzeczy jest do zrobienia więc zabawa na całego :)

Opublikowano

No jest więcej elementów więc i sporo broni jest. Mogliby to ograniczyć i dać możliwość zmiany strzał w locie zamiast przypisywać je do konkretnego łuku.

Opublikowano

W jedynce to było bardziej czytelne dana broń miała 3 rodzaje strzał i tyle. Ale przypuszczam, że to jest kwestia przyzwyczajenia bo jest też więcej slotów na broń .

Opublikowano

Wczoraj na chwilę się nimi pobawiłem i porównywałem poszczególne statystki, ale tak skacząc bo nie doszukałem się opcji "porównaj".  Ale graficznie na prawdę robi wrażenie gierka, aż miło się siada do konsoli :)

Opublikowano
On 6/6/2023 at 10:09 AM, .:marioo:. said:

Czy Wam też gra po przełączeniu z 4K/30 na inne tryby "świeci" słabiej? Chodzi mi o to że w trybie jakości HDR mocno daje po oczach a w innych trybach obraz jest zauważalnie słabszy, i nie chodzi tylko o rozdzielczość?

Potwierdzam. Nie wiem jaki masz TV, jeśli to LG, to gry z PS5 nie lubią się z ficzem "HDR tonemapping". Funkcja zwyczajnie chyba nie działa, jeśli przełączamy się na tryby obrazu pakowane w kontener 120hz. Zmienia się wyjściowy profil kolorów z RGB na te uboższe, w efekcie wszystko świeci słabiej. Lepiej w tym wypadku prezentuje się obraz z "HDR Tone Mapping" na off. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...