Skocz do zawartości

Horizon II Forbidden West


Sylvan Wielki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W podstawce były 22 unikalne maszyny z którymi mogliśmy walczyć, w dodatku doszły 2. Jak w dwójce dostaniemy łącznie 40 unikalnych to powinno być ok dla mnie, ale wszystkie z jedynki pewnie nie wrócą, więc pewnie mniej.

 

Obstawiam, że w dwójce dostaniemy jakąś walkę z Horusem. W sumie wszyscy na to liczą.

 

5 minut temu, XM. napisał:

pogram wreszcie dodatek

Polecam, jest trudniejszy niż podstawka, a nowe maszyny są świetne.

  • Odpowiedzi 4,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No samo początkowe nowe spotkanie z maszyną mnie zmiotło jak szmatę. Zastanawiałem się, czy to ja taki ujowy, czy to taki poziom trudności został wyśrubowany XD

Opublikowano

Ja też miałem w planach ponowne ogranie, ale chyba się wstrzymam i włączę na PS5 dopiero. No chyba, że dwójka wleci razem z konsolą to wtedy wcześniej.

Opublikowano

A ja ogrywam właśnie ponownie, i powiem Wam że serio jedna z bardziej niedocenionych gier tej generacji. Fabuła, cauldrony, ilość i staranność unikatowych miejscowek, detale których wcześniej nie zauważyłem itp. Trzeba solidnie ograć pozycję by w pełni zrozumieć kunszt GG.

  • Plusik 2
  • Haha 2
  • WTF 2
  • Minusik 1
Opublikowano

Ale co Ty mówisz, Horizon to jeden z największych sukcesów Sony tej generacji. Gra bardzo doceniona i chwalona. 

 

Do tego stopnia że będąc fanem Killzone nie rusza mnie jeżeli już nie powstanie żadna cześć a GG będzie kontynuować Horizona i tworzyć nowe IP. 

Opublikowano

Aż przypomnę ten odcinek Noclip (chyba ich najlepszy)

 

 

Fajnie pokazuje jak ciężkie i ryzykowne jest stworzenie zupełnie nowego IP, dodatkowo w momencie, kiedy musisz zrobić obok tego tytuł startowy na PS4. Ale będąc w GG Hulst mial zawsze w PlayStation wysoką pozycję więc dostali na taki projekt zielone światło.

 

No i dzisiaj to dla mnie jeden z najbardziej oczekiwanych tytułów. Nie nastawiam się na szybką premierę, ale cieszę się, że wiemy jak gra wygląda i oficjalnie jest zapowiedziana. Nastawiam się za to na latanie na maszynach. Może niesłusznie jak @Square zaznaczył, ale marzyć zawsze można. WYOBRAŹCIE sobie lecąc takim potworem pod chmurami i podziwiać ten przepiękny świat.

Opublikowano
2 godziny temu, aph napisał:

A ja ogrywam właśnie ponownie, i powiem Wam że serio jedna z bardziej niedocenionych gier tej generacji. Fabuła, cauldrony, ilość i staranność unikatowych miejscowek, detale których wcześniej nie zauważyłem itp. Trzeba solidnie ograć pozycję by w pełni zrozumieć kunszt GG.

Jak dla mnie jedna z bardziej przecenianych, setting jak i design świata jest świetny, ale reszta to rozwinięty model Ubigame. Bardzo przyjemny tytuł do skończenia i splatynowania, ale niektórych zachwytów tutaj kompletnie nie rozumiałem, o sławnym „klejnocie generacji” nie wspomnę :potter:

  • Plusik 1
Opublikowano

Solidny tytuł, takie 8/10 to było dla mnie, ale żeby klejnot generacji? Najbardziej mi się podobała walka z wszystkimi robotami, cisnalem na najwyzszym poziomie trudnosci i czasem to było niezłe wyzwanie. Najwiekszym minusem była dla mnie fabuła, o ile jeszcze ten wątek przeszłości był spoko, to te plemienne pierdzielenie mnie strasznie nudziło.

Opublikowano

No ten wątek przeszlosci ratował cała fabułę.Oprocz alloy to ja już nawet nie pamiętam żadnej postaci z gry. Jak dla mnie gierka to takie 7/10 ale po guerilli raczej nic lepszego się nie można spodziewać .

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano

Bo postaci poza Aloy i Sylensem to były tekturowe obiekty rodem z fify. Kompletnie zero charyzmy, osobowości czy czegokolwiek przez co byś kojarzył postać po 5 minutach od rozmowy z nią. 

Opublikowano (edytowane)

Nie no, z postaci npc jakie wywoływały jakiekolwiek uczucia to był ten gnojek, którzy rzucił w Aloy kamieniem w dzieciństwie. Szczerze mówiąc to cieszyłem się jak go

 

zatłukli tuż po "Próbie"

 ;)

Edytowane przez SebaSan1981
Opublikowano
Godzinę temu, suteq napisał:

Bo postaci poza Aloy i Sylensem to były tekturowe obiekty rodem z fify. Kompletnie zero charyzmy, osobowości czy czegokolwiek przez co byś kojarzył postać po 5 minutach od rozmowy z nią. 


Był jeszcze Erend i Rost, którzy byli dość spoko - to więcej niż można powiedzieć o AC Syndicate, w którym nie było nawet wyrazistego protagonisty (mimo, że było ich dwoje!), a nie przeszkodziło Ci to w napisaniu czegoś takiego:
 

Cytat

poza dwójką fantastycznie wykreowanych bohaterów, główna historia nie ma do zaoferowania wątku, który śledziłoby się z zapartym tchem


Wynosisz na piedestał dwie największe wydmuszki w historii serii, a tu masz problem z NPCami :yao:

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

O bohaterach Syndicate przynajmniej pamiętam bo ich kreacja mi się naprawdę podobała, szczególnie Evie, w przeciwieństwie do Rosta czy jakiegoś Erenda. :reggie: 

 

Może zweryfikuję swoje zdanie na ten temat jak zagram ponownie po takim czasie.

 

No ale szacunek za próbę. Może następnym razem będzie udana.:lapka: 

Edytowane przez suteq
Opublikowano
9 minut temu, Pupcio napisał:

Ta okropna mimika też nie pomagała polubić tych super postaci 

Już któryś raz czytam jak dowalasz się do mimiki twarzy w Horizon. Podałbyś przykład lepiej wykonanych w jakimś innym action RPG?

Opublikowano

Wydaje mi się że pierwszy raz coś pisze o mimice. Jutro pomyślę i może coś znajdę. Bardziej chodzi mi o to że przy całej oprawie graficznej która robi wrażenie, mimika mega odstaje i od razu się zauważa że ssie pałe. 

Opublikowano

Ano, Horizon jest exem i przez to jak wygląda cała reszta oczekuje się mimiki rodem z najwyższej półki, a dostaje się mocno odstający jakościowo od reszty element. 

Opublikowano
8 godzin temu, - V - napisał:

Już któryś raz czytam jak dowalasz się do mimiki twarzy w Horizon. Podałbyś przykład lepiej wykonanych w jakimś innym action RPG?

 

nawet jeśli robi to najlepiej (lol), to wcale nie oznacza, że robi to dobrze, co to za argument

 

 

Opublikowano

To co udalo sie zrobic twórcom to świat w który jest się w stanie uwierzyć (caly klimat i historia tego świata). 

 

Do poprawy jest niewiele by sequel zbliżył sie do klejnotu na który zasługuje. 

Opublikowano

Mam nadzieję, że poprawia wspinaczkę i teraz będzie można wchodzić pionowo gdzie się chce, a nie tylko w zaznaczonych miejscach.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...