Skocz do zawartości

Horizon II Forbidden West


Sylvan Wielki

Rekomendowane odpowiedzi

26 minut temu, balon napisał:

No nie tylko Wredny. Ja myśle  1 do 1, w tym temacie.
Te gry łączy praktycznie  „tylko” otwarty świat. To tak jakby porównywać The Crew z Forzom Horizon. Tu i tu arcade racer, różne pojazdy i open World. No ale na hu? Wiadomo, że te gierki to inna liga i nie ma co trollować. 

Podpinam się.

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 4,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Umówmy się, nie ma nic nietuzinkowego w Returnalu czy Sifu. Ot, kolejne wariacje rogalików. Świetne, ale nadal rogaliki jakich wysypało od groma w ostatnich latach.

 

Może po prostu kibicujmy dobrym grom i nie silmy się na retorykę, w której nie ma nic pomiędzy Rockstarem i Ubi, wrzucając do tego drugiego wora wszystkie open-worldy Sony.

Odnośnik do komentarza

Balon Ci dał dobre porównanie z the crew i forzą horizon wizir. Co z tego że to ten sam gatunek jak obie gry dzieli przepaść i to samo jest w przypadku ubigier od sony. Schemat może ten sam co w grach ubi ale grasz z przyjemnością w większość tych gier. Gry ubi? Odpalasz mapkę i googlujesz jak najlepiej się zabić bo te gry wysysają z ludzi chęć do życia i grania w gry telewizyjne

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Porównywanie ubigierek do open worldów Sony to nieporozumienie imo, chociaż asasyny akurat lubię ze względu na historyczny setting. Gry Sony mają jakiś własny pomysł na siebie, mimo, że jest jakaś tam część powtarzalnych opcjonalnych aktywności, są robione przez różne studia posiadające inna wizję, gry ubi są robione przez ubi, wszystko tam jest kopiuj-wklej. Days Gone, Horizon, Ghost czy Spider to są gry, które mimo otwartego świata mają własną tożsamość, różne rozwiązania i przede wszystkim różne settingi. Jak to gry Sony są nastawione na fabułę z porządnie wyreżyserowanymi cut scenkami, świetnie zrobionym mo capem (który wcale się za często w grach AAA nie zdarza, zwłaszcza tych z otwartym światem). Światy w tych grach są mniejsze ale za to bardziej dopracowane. Nie mam żadnego poczucia podczas grania w open worldy od Sony, że to ubigry, jedynie pierwszy Horizon miał trochę za dużo naćkane tych znaczników na mapie. No nic się nie poradzi na to, że Sony robi bardzo dobre gry :dunno:

  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, Wredny napisał:

Wielokrotnie było powtarzane, że otwarte światy od Sony to może u podstaw przypominają ubisofciaki, ale jak to ktoś mądrze powiedział - są to "ubigames done right".
Z duszą, z własną tożsamością, z ciekawymi postaciami, dopracowane, wciągające, ze światem zachęcającym do eksploracji (a nie od niej odpychającym), często z fajnym systemem walki, bez chamskiego kopiujwkleizmu, bez śmierdzących zapychaczy x1000, żeby tylko mapę zayebać śmieciem.

Z ciekawości,które to te ciekawe postacie w Horizonie, bo osobiście żadnej nie pamiętam.

 

No i z tym że w Horizonie nie ma zapychaczy to też był mocno dyskutował, bo jakaś połowa ikonek na mapie to rzeczy kopiuj wklej typu strefy skażenia. 

 

 

Odnośnik do komentarza
15 minut temu, ASX napisał:

Z ciekawości,które to te ciekawe postacie w Horizonie, bo osobiście żadnej nie pamiętam.

 

No i z tym że w Horizonie nie ma zapychaczy to też był mocno dyskutował, bo jakaś połowa ikonek na mapie to rzeczy kopiuj wklej typu strefy skażenia. 

 

 

Zaspokoję twoją ciekawość np Aloy (bardzo spoko główny bohater) i Sylens (grany przez aktora Lance Riddicka). 
 

Odnośnik do komentarza
11 minut temu, balon napisał:

Zaspokoję twoją ciekawość np Aloy (bardzo spoko główny bohater) i Sylens (grany przez aktora Lance Riddicka). 
 

Faktycznie Aloy jako bohaterka była spoko, Sylensa też pamiętam, był tez ten koleś z Irokezem (nie pamiętam imienia) i on też miał jakiś charakter. 

No ale to tylko 3 osoby. Troche malo jak na grę z ciekawymi postaciami.

 

liczę że ten aspekt zostanie poprawiony w sequelu, bo chyba się zgodzimy, ze akurat ciekawe postacie nie były najmocniejszym punktem jedynki.

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, ASX napisał:

Faktycznie Aloy jako bohaterka była spoko, Sylensa też pamiętam, był tez ten koleś z Irokezem (nie pamiętam imienia) i on też miał jakiś charakter. 

No ale to tylko 3 osoby. Troche malo jak na grę z ciekawymi postaciami.

 

liczę że ten aspekt zostanie poprawiony w sequelu, bo chyba się zgodzimy, ze akurat ciekawe postacie nie były najmocniejszym punktem jedynki.

Okey to napisz jaka to jest minimalna liczba ciekawych postać per gra, aby wiedzieć jak z Tobą rozmawiać .
Zresztą tym wpisem Wredny odnosił się do ogółu gierek Sony, że są tam fajne postacie, aktywności poboczne itp. Nie każda wszystko ma, ale można się skupić na głównym wątku oraz gameplayu (w tych aspektach Sony dowozi) i nie grindować na siłę, jak coś ci nie zagra.

Zresztą ostatnie 4-5 stron to o tym dyskusja. Chyba nie ma sensu znowu się zapętlać. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
53 minuty temu, balon napisał:

Okey to napisz jaka to jest minimalna liczba ciekawych postać per gra, aby wiedzieć jak z Tobą rozmawiać .

no myśle że trochę więcej niż 3? Wiesz może mam trochę zbyt wygórowane oczekiwania, ale gry z ciekawymi postaciami to dla mnie takie tytuły jak God of War czy Red Dead Redemption, w których zapadły mi w pamięć nie tylko 2-3 głównych bohaterów, ale również postaci poboczne czy nawet epizodyczne (do dziś na przykład pamiętam dialog z zakonnicą z RDR2 która pojawia się w grze na 3-4 minuty). Natomiast z Horizona z trudem pamiętam tylko głównych bohaterów, a cała reszta zlewa mi się bezcharakterną, nieciekawą, bezjajeczną masę. Dlatego zapytałem jakie to ciekawe postacie miało dzieło Guerilla Games, bo myślałem że może coś przegapiłem.

Odnośnik do komentarza
40 minut temu, ASX napisał:

no myśle że trochę więcej niż 3? Wiesz może mam trochę zbyt wygórowane oczekiwania, ale gry z ciekawymi postaciami to dla mnie takie tytuły jak God of War czy Red Dead Redemption, w których zapadły mi w pamięć nie tylko 2-3 głównych bohaterów, ale również postaci poboczne czy nawet epizodyczne (do dziś na przykład pamiętam dialog z zakonnicą z RDR2 która pojawia się w grze na 3-4 minuty). Natomiast z Horizona z trudem pamiętam tylko głównych bohaterów, a cała reszta zlewa mi się bezcharakterną, nieciekawą, bezjajeczną masę. Dlatego zapytałem jakie to ciekawe postacie miało dzieło Guerilla Games, bo myślałem że może coś przegapiłem.

Ja też nie pamiętam. Za to pamiętam mega walki z maszynami (czegoś takiego sandboxy nie widziały), suoer oprawę i świat, fajny wątek główny (odkrywanie dlaczego tak się wydarzyło) oraz dużo funu z gry. To że nie pamiętam więcej niż 2-3 postacie ma powodować, że mam marudzić przed nadchodzącą częścią? Tym bardziej, że gierka ma dużo innych plusów. No way

 

Aaaa dzieła to są Picasso albo Kossaka…

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, balon napisał:

Okey to napisz jaka to jest minimalna liczba ciekawych postać per gra, aby wiedzieć jak z Tobą rozmawiać .
Zresztą tym wpisem Wredny odnosił się do ogółu gierek Sony, że są tam fajne postacie, aktywności poboczne itp. Nie każda wszystko ma, ale można się skupić na głównym wątku oraz gameplayu (w tych aspektach Sony dowozi) i nie grindować na siłę, jak coś ci nie zagra.

Zresztą ostatnie 4-5 stron to o tym dyskusja. Chyba nie ma sensu znowu się zapętlać. 

Bym nie zapominał faro i Elizabeth. Mimo, że nie poznajemy ich osobiście a jedynie hologramy/nagrania to są świetne i przedstawione w unikalny sposób.

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza
14 minut temu, PanKamil napisał:

Bym nie zapominał faro i Elizabeth. Mimo, że nie poznajemy ich osobiście a jedynie hologramy/nagrania to są świetne i przedstawione w unikalny sposób.

To już prawie 4-5. Ciekawe ile brakuje do normy? 
No i pomijam fakt, że w Horizon bohaterami oraz „postaciami”, które mamy zapamiętać poza Aloy i właśnie Sylensem, czy Faro są przede wszystkim maszyny. 

Odnośnik do komentarza

Niezła racjonalizacja małej ilości ciekawych postaci.

 

bo przecież musimy zapamiętać tylko dwie, wiec ocb? Ja to nawet nie pamietam jakie Sylens miał motywacje. Więcej charyzmy i charakteru miała ekipa trylogii GoW od Epic.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...