maxoffe 40 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Opublikowano 22 kwietnia 2021 (edytowane) To chyba nie mój klimat, jak mam cały czas zaczynać od początku tylko zmieniają się trochę lokalizację, potwory itp. Nie wiem kto będzie miał tyle czasu by przejść grę na raz. Myślałem że jak dojdę np. do drugiego etapu, jakiejś innej lokalizacji czy mapy to następnego dnia zacznę od tego miejsca, a tu co będę zaczynał znów od 1go poziomu? Lipa w takim razie jak dla mnie, kupię pewnie grę z ciekawości ale z drugiej ręki i jak sporo stanieje. Myślę że z tego powodu długo nie będę musiał czekać bo dużo ludzi straci cierpliwość. W takim razie bardziej jaram się nowym Residentem. Edytowane 22 kwietnia 2021 przez maxoffe 1 Cytuj
Donatello1991 1 426 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Tylko, że w takich grach zdobywasz coraz lepsze uzbrojenie itp gdzie potem coraz łatwiej przebrnąć przez " pierwsze " etapy. Swoją drogą dziwne, że chyba nie będzie poziomu trudności do wybóru, albo systemu zapisu. Nie w sensie, że to RL tylko, to ex Sony i potencjalnie ma trafić do dużej ilości graczy i ich zachęcić, a nie odrzucić. Cytuj
maxoffe 40 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Lepsze uzbrojenie ok, ale grać ciągle w tej samej lokalizacji i zaczynać od początku, przecież to krew by mnie zalała bo za nerwowy na to jestem :-) Chociaż mogli dodać zapis po przejściu całego poziomu czy mapy to wtedy ok, rozumiem to, a tak to do tyłka... 1 Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Opublikowano 22 kwietnia 2021 11 minut temu, maxoffe napisał: Nie wiem kto będzie miał tyle czasu by przejść grę na raz. Nie przesadzaj. W takich grach jeden pełny run to zazwyczaj jakas godzinę trwa. Cytuj
sajmon34 181 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Opublikowano 22 kwietnia 2021 (edytowane) Przeciez sa teleporty. Widzieliscie gameplay jak kolo do bossa rushowal? Od 44min Edytowane 22 kwietnia 2021 przez sajmon34 Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Opublikowano 22 kwietnia 2021 (edytowane) 17 minut temu, maxoffe napisał: Lepsze uzbrojenie ok, ale grać ciągle w tej samej lokalizacji i zaczynać od początku, przecież to krew by mnie zalała bo za nerwowy na to jestem :-) Chociaż mogli dodać zapis po przejściu całego poziomu czy mapy to wtedy ok, rozumiem to, a tak to do tyłka... Jest taki indyczek children of morta(rougelike to praktycznie tylko indory) i tak jak inie szybko mnie nudzą tak tam warto dać szanse to może przekonasz się do gatunku i załapiesz o co chodzi. Sam chętnie odpalę jeszcze Hadesa jeśli wyjdzie na ps5. Edytowane 22 kwietnia 2021 przez PanKamil Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Opublikowano 22 kwietnia 2021 5 godzin temu, Cedric napisał: https://abload.de/img/ezgif.com-gif-maker11lsko4.gif Mmm, te particle i ich ilość O by cię kondon Metroidem to pachnie, Controlem, cruasantem, ta mapka, dynamika, efekty cząsteczkowe. Kupiony jestem po całości. Czuję mocne 8 w powietrzu. Cytuj
sajmon34 181 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Opublikowano 22 kwietnia 2021 (edytowane) Beda checkpointy jak bedziemy mieli odpowiedni przedmiot: "Obolites can be exchanged for valuable items to increase your chances of survival, but if you’re on a good run you might prefer to spend them on activating a checkpoint – die and you’ll resurrect there with your current items and abilities, rather than restarting the cycle." To ex sony a wiadomo jak z tymi exami jest. Nie pozwolili by sobie aby gra byla skierowana tylko do waskiego grona odbiorcow. Beda pewnie poziomy trudnosci i checpointy. " So for example, after you've defeated the first boss [for the first time], the portal to the next biome opens and stays open for your next sessions. Doing that, you can always go back to the boss, gear up, get a lot of health upgrades, level up your character and proficiency and weapons. All these things add up to making the run ahead of you that bit easier." No i jeden poziom trudnosci. "So, we have a single difficulty setting, and the rogue-like elements scale in the sense that, you as a player kind of determine your pace. More aggressive players can jump into more challenging areas by choice; more timid players can maybe learn to keep away after a couple of deaths, so there's learning from your mistakes as well." Edytowane 22 kwietnia 2021 przez sajmon34 Cytuj
Szermac 2 762 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Ale to bez checkpointów ma być ? xD w sensie jak wyłączam grę i w bijam to zaczynam tam gdzie skończyłem no nie ? Bo już zgłupiałem o czym tu piszecie xD (wiem co to rougelike/lite) Cytuj
WisnieR 2 747 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Save point to nie to samo co checkpoint ludzie.... Cytuj
schabek 5 340 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Poziomow trudnosci chyba jednak nie ma. Ale umowmy sie, gra nawet jesli jest wymagajaca to na pewno bedzie do ogarniecia dla kazdego, bo musi byc. Nikt sobie nie pozwoli zeby duzy tytul byl zarezerwowany dla garstki osob skoro wiekszosc klientow to niedzielni gracze. Za to ten zmieniajacy sie swiat to nie sa zarty Cytuj
Ludwes 1 682 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Opublikowano 22 kwietnia 2021 to na pewno jest forum dla graczy? 3 6 Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 22 kwietnia 2021 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Bez kitu, 2021 rok, a goście nie wiedzą co to jest rogue-like/lite. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 22 kwietnia 2021 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Kurde, obejrzałem to pierwsze 17 minut na IGN i w sumie zachęcająco to wygląda, klimacik i otoczenie jest rewelacyjne. Łyknie się na jakiejś promce większej z ciekawości albo jak wyląduje w Plusie bo mimo że nie lubię rogue-likeów to gameplayowo dosyć do Control podobne a tam mi bardzo siadł gameplay. Cytuj
Pupcio 18 476 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Ja nic nie oglądałem bo nie będzie granka w najbliższym czasie ale ci goście raczej robi A dobre gry A rogaliki to życie więc może być dobra gierka Cytuj
balon 5 355 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Opublikowano 22 kwietnia 2021 10 minut temu, suteq napisał: Kurde, obejrzałem to pierwsze 17 minut na IGN i w sumie zachęcająco to wygląda, klimacik i otoczenie jest rewelacyjne. Łyknie się na jakiejś promce większej z ciekawości albo jak wyląduje w Plusie bo mimo że nie lubię rogue-likeów to gameplayowo dosyć do Control podobne a tam mi bardzo siadł gameplay. To już piąta plejka na stanie u Pana? Cytuj
maxoffe 40 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Opublikowano 22 kwietnia 2021 1 godzinę temu, PanKamil napisał: Jest taki indyczek children of morta(rougelike to praktycznie tylko indory) i tak jak inie szybko mnie nudzą tak tam warto dać szanse to może przekonasz się do gatunku i załapiesz o co chodzi. Sam chętnie odpalę jeszcze Hadesa jeśli wyjdzie na ps5. Nie, no oczywiście gry zupełnie nie skreślam, dam jej szanse. Jednak miałem zamiar kupić od razu w dzień premiery jednak kupię ale z drugiej ręki, jak stanieje. Nie jestem fanem tego typu gier stąd nie będę 3 stówek ryzykował tylko dla tego że mało jest nowości i nie ma w co grać... Na grę napaliłem się po pierwszych zwiastunach i nawet nie czytałem co to za gatunek itp. Myślałem że to zwykły shoterek, a tu zaskoczenie. No nic w takim razie Resident będzie u mnie pierwszy, a miało być na odwrót. Cytuj
Figuś 21 179 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Gra zajmuje 56GB na dysku I nie ma odchodzenia od konsoli Cytuj
Wredny 9 587 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Opublikowano 22 kwietnia 2021 8 godzin temu, PanKamil napisał: W poważnych tematach to powinni się jednak wypowiadać ludzie co przynajmniej grali na tym padzie i znają jego możliwości bo potem mamy takie przypadki. Grałem, zarówno w Demon's Souls, jak i tego hajpowanego Astrobota, który jest demówką możliwości Dualsense'a. No i nazywanie tych śmiesznych bajerów "rewolucją" to odklejka na miarę co lepszych rodzynów z CW. Po paru minutach już wiedziałem, że jak tylko będę miał swoją PS5 to powyłączam to wszystko fpissdu, bo potrzebne to jak światełko w DS4, a tylko tę żałosną baterię zżera. 3 Cytuj
PanKamil 1 108 Opublikowano 22 kwietnia 2021 Opublikowano 22 kwietnia 2021 4 minuty temu, Wredny napisał: Grałem, zarówno w Demon's Souls, jak i tego hajpowanego Astrobota, który jest demówką możliwości Dualsense'a. No i nazywanie tych śmiesznych bajerów "rewolucją" to odklejka na miarę co lepszych rodzynów z CW. Po paru minutach już wiedziałem, że jak tylko będę miał swoją PS5 to powyłączam to wszystko fpissdu, bo potrzebne to jak światełko w DS4, a tylko tę żałosną baterię zżera. Gram na nim codziennie i mam porównanie do poprzednich padow i zdecydowanie jest to rewolucja w kontrolerach. Zawsze w każdym aspekcie znajdą się jednostki którym akurat się to nie spodoba ale nie zmienia to ogólnego faktu. 1 3 Cytuj
szyna100 36 Opublikowano 23 kwietnia 2021 Opublikowano 23 kwietnia 2021 Można już pobierać wstępnie Returnal, waga ok. 56GB, wersja 1.002 1 Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 23 kwietnia 2021 Opublikowano 23 kwietnia 2021 18 godzin temu, Paolo de Vesir napisał: a te wibracje to już miał i Steam Controler i ma Switch No chyba jednak nie W dniu 30.10.2020 o 09:51, Hendrix napisał: Tu wszystko rozchodzi się o zastosowaną technologię i jej praktyczne użycie: silniczki rotacyjne - do tej pory główne źródło haptycznych wibracji w padach do konsol, technologia ma dużo ograniczeń ( ograniczony zakres drgań, brak precyzji ich umiejscowienia, działanie w zasadzie w trybie 0/1), wibracje są dosłownie powodowane przez rotację masy wew. urządzenia LRA - line-resonance-actuator, w branży zastosowany w Joy-Conach i Steam Controller, obecnie najczęściej spotykana technologia haptycznych wibracji, jeśli chodzi o świat poza grami, to głównie tej technologii używają telefony (jak Iphone np.) - wibracje powodowane są przez impulsy elektromagnetyczne, które uruchamiają LRA i w formie fali sinosuidalnej oddziałują na masę umieszczoną wew LRA, potrafią być precyzyjne, amplituda drgań może być znacznie szersza - główny problem to wielkość - LRA są zwykle małe, mała masa wew. powoduje ograniczenie siły wibracji, a co za tym idzie, również ich precyzję i odczucia przez nie powodowane VCA - voice-coil-actuator -na razie w branży zastosowana tylko w DualSense, technologia pokrewna w działaniu do LRA, ale jednak zupełnie inna - mamy do czynienie bardziej z technologią pokrewną... głośnikom, najprościej wyobrazić sobie właśnie głośnik bez membrany i kosza - mamy więc magnes i cewkę, uruchamiane impulsem elektromagnetycznym, które powodują drgania. To zapewnia bardzo szeroki zakres przekazywania informacji, możliwość precyzyjnego umieszczenia wibracji w danym punkcie urządzenia, natychmiastową reakcję i kilka innych możliwych zastosowań. 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 143 Opublikowano 23 kwietnia 2021 Opublikowano 23 kwietnia 2021 3 minuty temu, MBeniek napisał: No chyba jednak nie Wciąż wierzę, że pojawi się gra która zmieni moje zdanie, ale na razie te kilkugodzinne testy (w tym w Astro) no nie zrobiły na mnie jakiegoś wrażenia. Cytuj
YETI 11 004 Opublikowano 23 kwietnia 2021 Opublikowano 23 kwietnia 2021 Może jednak ktoś to kupi na premierę Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.