Skocz do zawartości

Returnal


Square

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

To chyba nie mój klimat, jak mam cały czas zaczynać od początku tylko zmieniają się trochę lokalizację, potwory itp. 

Nie wiem kto będzie miał tyle czasu by przejść grę na raz. 

Myślałem że jak dojdę np. do drugiego etapu, jakiejś innej lokalizacji czy mapy to następnego dnia zacznę od tego miejsca, a tu co będę zaczynał znów od 1go poziomu? 

Lipa w takim razie jak dla mnie, kupię pewnie grę z ciekawości ale z drugiej ręki i jak sporo stanieje. 

Myślę że z tego powodu długo nie będę musiał czekać bo dużo ludzi straci cierpliwość. 

W takim razie bardziej jaram się nowym Residentem. 

Edytowane przez maxoffe
  • Haha 1
Opublikowano

Tylko, że w takich grach zdobywasz coraz lepsze uzbrojenie itp gdzie potem coraz łatwiej przebrnąć przez " pierwsze " etapy. 

Swoją drogą dziwne, że chyba nie będzie poziomu trudności do wybóru, albo systemu zapisu. Nie w sensie, że to RL tylko, to ex Sony i potencjalnie ma trafić do dużej ilości graczy i ich zachęcić, a nie odrzucić.

Opublikowano

Lepsze uzbrojenie ok, ale grać ciągle w tej samej lokalizacji i zaczynać od początku, przecież to krew by mnie zalała bo za nerwowy na to jestem :-)

Chociaż mogli dodać zapis po przejściu całego poziomu czy mapy to wtedy ok, rozumiem to, a tak to do tyłka... 

  • Plusik 1
Opublikowano
11 minut temu, maxoffe napisał:

Nie wiem kto będzie miał tyle czasu by przejść grę na raz. 

Nie przesadzaj. W takich grach jeden pełny run to zazwyczaj jakas godzinę trwa.

Opublikowano (edytowane)
17 minut temu, maxoffe napisał:

Lepsze uzbrojenie ok, ale grać ciągle w tej samej lokalizacji i zaczynać od początku, przecież to krew by mnie zalała bo za nerwowy na to jestem :-)

Chociaż mogli dodać zapis po przejściu całego poziomu czy mapy to wtedy ok, rozumiem to, a tak to do tyłka... 

Jest taki indyczek children of morta(rougelike to praktycznie tylko indory) i tak jak inie szybko mnie nudzą tak tam warto dać szanse to może przekonasz się do gatunku i załapiesz o co chodzi. Sam chętnie odpalę jeszcze Hadesa jeśli wyjdzie na ps5.

Edytowane przez PanKamil
Opublikowano (edytowane)

Beda checkpointy jak bedziemy mieli odpowiedni przedmiot:

 

"Obolites can be exchanged for valuable items to increase your chances of survival, but if you’re on a good run you might prefer to spend them on activating a checkpoint – die and you’ll resurrect there with your current items and abilities, rather than restarting the cycle."

 

To ex sony a wiadomo jak z tymi exami jest. Nie pozwolili by sobie aby gra byla skierowana tylko do waskiego grona odbiorcow. Beda pewnie poziomy trudnosci i checpointy. 

 

 

" So for example, after you've defeated the first boss [for the first time], the portal to the next biome opens and stays open for your next sessions. Doing that, you can always go back to the boss, gear up, get a lot of health upgrades, level up your character and proficiency and weapons. All these things add up to making the run ahead of you that bit easier."

 

No i jeden poziom trudnosci. 

 

"So, we have a single difficulty setting, and the rogue-like elements scale in the sense that, you as a player kind of determine your pace. More aggressive players can jump into more challenging areas by choice; more timid players can maybe learn to keep away after a couple of deaths, so there's learning from your mistakes as well."

Edytowane przez sajmon34
Opublikowano

 

 

 

 

Poziomow trudnosci chyba jednak nie ma. Ale umowmy sie, gra nawet jesli jest wymagajaca to na pewno bedzie do ogarniecia dla kazdego, bo musi byc. Nikt sobie nie pozwoli zeby duzy tytul byl zarezerwowany dla garstki osob skoro wiekszosc klientow to niedzielni gracze. 

Za to ten zmieniajacy sie swiat to nie sa zarty :banderas:

 

Opublikowano

Bez kitu, 2021 rok, a goście nie wiedzą co to jest rogue-like/lite.

Opublikowano

Kurde, obejrzałem to pierwsze 17 minut na IGN i w sumie zachęcająco to wygląda, klimacik i otoczenie jest rewelacyjne. Łyknie się na jakiejś promce większej z ciekawości albo jak wyląduje w Plusie bo mimo że nie lubię rogue-likeów to gameplayowo dosyć do Control podobne a tam mi bardzo siadł gameplay. 

Opublikowano

Ja nic nie oglądałem bo nie będzie granka w najbliższym czasie ale ci goście raczej robi A dobre gry A rogaliki to życie więc może być dobra gierka

Opublikowano
10 minut temu, suteq napisał:

Kurde, obejrzałem to pierwsze 17 minut na IGN i w sumie zachęcająco to wygląda, klimacik i otoczenie jest rewelacyjne. Łyknie się na jakiejś promce większej z ciekawości albo jak wyląduje w Plusie bo mimo że nie lubię rogue-likeów to gameplayowo dosyć do Control podobne a tam mi bardzo siadł gameplay. 

To już piąta plejka na stanie u Pana?

Opublikowano
1 godzinę temu, PanKamil napisał:

Jest taki indyczek children of morta(rougelike to praktycznie tylko indory) i tak jak inie szybko mnie nudzą tak tam warto dać szanse to może przekonasz się do gatunku i załapiesz o co chodzi. Sam chętnie odpalę jeszcze Hadesa jeśli wyjdzie na ps5.

Nie, no oczywiście gry zupełnie nie skreślam, dam jej szanse. 

Jednak miałem zamiar kupić od razu w dzień premiery jednak kupię ale z drugiej ręki, jak stanieje. 

Nie jestem fanem tego typu gier stąd nie będę 3 stówek ryzykował tylko dla tego że mało jest nowości i nie ma w co grać... 

Na grę napaliłem się po pierwszych zwiastunach i nawet nie czytałem co to za gatunek itp. 

Myślałem że to zwykły shoterek, a tu zaskoczenie. 

No nic w takim razie Resident będzie u mnie pierwszy, a miało być na odwrót. 

Opublikowano
8 godzin temu, PanKamil napisał:

W poważnych tematach to powinni się jednak wypowiadać ludzie co przynajmniej grali na tym padzie i znają jego możliwości bo potem mamy takie przypadki.


Grałem, zarówno w Demon's Souls, jak i tego hajpowanego Astrobota, który jest demówką możliwości Dualsense'a.
No i nazywanie tych śmiesznych bajerów "rewolucją" to odklejka na miarę co lepszych rodzynów z CW.
Po paru minutach już wiedziałem, że jak tylko będę miał swoją PS5 to powyłączam to wszystko fpissdu, bo potrzebne to jak światełko w DS4, a tylko tę żałosną baterię zżera.

  • WTF 3
Opublikowano
4 minuty temu, Wredny napisał:


Grałem, zarówno w Demon's Souls, jak i tego hajpowanego Astrobota, który jest demówką możliwości Dualsense'a.
No i nazywanie tych śmiesznych bajerów "rewolucją" to odklejka na miarę co lepszych rodzynów z CW.
Po paru minutach już wiedziałem, że jak tylko będę miał swoją PS5 to powyłączam to wszystko fpissdu, bo potrzebne to jak światełko w DS4, a tylko tę żałosną baterię zżera.

Gram na nim codziennie i mam porównanie do poprzednich padow i zdecydowanie jest to rewolucja w kontrolerach. Zawsze w każdym aspekcie znajdą się jednostki którym akurat się to nie spodoba ale nie zmienia to ogólnego faktu.

  • Plusik 1
  • Haha 3
Opublikowano
18 godzin temu, Paolo de Vesir napisał:

a te wibracje to już miał i Steam Controler i ma Switch :reggie: 

No chyba jednak nie :reggie::reggie:

  

W dniu 30.10.2020 o 09:51, Hendrix napisał:

Tu wszystko rozchodzi się o zastosowaną technologię i jej praktyczne użycie:

silniczki rotacyjne - do tej pory główne źródło haptycznych wibracji w padach do konsol, technologia ma dużo ograniczeń ( ograniczony zakres drgań, brak precyzji ich umiejscowienia, działanie w zasadzie w trybie 0/1), wibracje są dosłownie powodowane przez rotację masy wew. urządzenia

LRA - line-resonance-actuator, w branży zastosowany w Joy-Conach i Steam Controller, obecnie najczęściej spotykana technologia haptycznych wibracji, jeśli chodzi o świat poza grami, to głównie tej technologii używają telefony (jak Iphone np.) - wibracje powodowane są przez impulsy elektromagnetyczne, które uruchamiają LRA i w formie fali sinosuidalnej oddziałują na masę umieszczoną wew LRA, potrafią być precyzyjne, amplituda drgań może być znacznie szersza - główny problem to wielkość - LRA są zwykle małe, mała masa wew. powoduje ograniczenie siły wibracji, a co za tym idzie, również ich precyzję i odczucia przez nie powodowane

VCA - voice-coil-actuator -na razie w branży zastosowana tylko w DualSense, technologia pokrewna w działaniu do LRA, ale jednak zupełnie inna - mamy do czynienie bardziej z technologią pokrewną... głośnikom, najprościej wyobrazić sobie właśnie głośnik bez membrany i kosza - mamy więc magnes i cewkę, uruchamiane impulsem elektromagnetycznym, które powodują drgania. To zapewnia bardzo szeroki zakres przekazywania informacji, możliwość precyzyjnego umieszczenia wibracji w danym punkcie urządzenia, natychmiastową reakcję i kilka innych możliwych zastosowań.

 

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...