Skocz do zawartości

Returnal


Square

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Taki save & quit mógłby działać np. tylko po oczyszczeniu danej lokacji z wrogów, żeby ułatwić trochę pracę devom i nie zmuszać np. do zachowywania aktualnej klatki animacji wroga czy liczby latających kulek.

 

Nie wiem o co mają tyle rozkminy, przecież save file zawierałby info o artefaktach, odkrytej mapie, levelu itp. a wchodząc do nowych sektorów i tak generowaloby się wszystko losowo. 

 

W tym twicie znowu pojawia się wątek kopiowania tego save & quit do PSNa (bo na pendrajwa z PS5 chyba sie nie da poki co), ale co z tego. Kto chce tracic czas, wylaczac grę, robic backupy itp. ten i tak to zrobi, a kto gra w duchu gatunku to mu nie przeszkadza exploit.

  • Plusik 1
Opublikowano

Po wejściu ponownym do gry, ten stary save usuwałby się/nadpisywał i nie byłoby problemu. A zapisywałoby się tak jak piszesz - po oczyszczeniu pokoju, albo nawet po ukończeniu biomu, ewentualnie w pokojach z fabrykatorem/łóżkiem. Chyba, że faktycznie jakoś ciężko to programistycznie rozwiązać.

Opublikowano

Ale wizja niemożności zagrania w inną grę, czy zostawianie konsoli w rest mode, to jest komedia.

Opublikowano

Save n quit też byłby komedią.
Świadomość że możesz zginąć w ułamku sekundy to jest siła tej gry.
Oczywiście że większość używała by backupa sejva.
Mało tego, save i co patrzysz jaki artefakt wpada, a jak ujowy to load game.
Ludzie zawszę idą na skróty.
W grze gdzie można zrobić cleanup w 20 min podpakowac i uderzyć na bossa?
Nie save to zło tak samo jak wybór poziomu trudność w soulsach.
Gra ma być taka jaką ja widzą twórcy, to nie jest przypadek ze nie ma sejva czy czekpointow.
I mam w doopie że gra przez to nie jest dla każdego, dzięki temu jest dla mnie.

Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 2
  • Lubię! 1
Opublikowano

A u mnie wczoraj znowu sesyjka z grą i pyk, biom 4 i biom 5 pękły. A w głębinach gdzieś w połowie padłem. Po biomie 3 już z górki ;)

 

A, no i ten miotacz prętów to ostro ułatwia rozgrywkę jak ma się jego dopakowaną wersję. Wystarczy puścić kilka prętów i później tylko chować się za filarami albo biegać po całej planszy.

Opublikowano

W zasadzie się  zgadzam, tak chciał twórca, i mi po paru godzinach to nie przeszkadzało, a po przejściu gry to w  ogóle nie ma o czym gadać, czyszczenie jednego biomu to max. godzina. To że część osób marudzi na to chyba bardziej bawi Housemarque i pewnie napisali że rozważają by marudy w tym czasie po prostu przeszli grę.

Opublikowano

Jezu, ludzie, tu chodzi o możliwość odejścia od konsoli, zagrania w międzyczasie w coś innego.

Opublikowano (edytowane)

No chyba po prostu trzeba się  pogodzić że tak się nie da i tyle. Rozumiem tę  decyzję, sam miałem 2-3 momenty że bym wykorzystał kopiowanie z chmury fajnego save'a. Dobrze że nie mogłem.

 

W demons souls można było szybko wyłączyć grę gdy poszło coś nie po myśli i kurde wykorzystałem to parę razy ;]

Edytowane przez Rtooj
Opublikowano

Póki co w pierwszym i drugim biomie znalazłem Sunface Fragmenty, wszystko w jednym runie.

 

Fajnie wrócić do tych pierwszych biomów i niszczyć wszystko na swojej drodze :banderas:

Opublikowano

Jeden glif z dwóch w biomie 2 wpadł, ważne że jest postęp. Ale ciągle w 3 biomie nie mogę dorwać tej komnaty gdzie kostka jest w czasówce z platformami.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...