Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Dla mnie coop super sprawa, może już nie te lata, bo dla mnie ta gierka jest trudna wiec fajnie jest pograć z kimś lepszym, bo mogę przejść dalej niż sam dałem radę 

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Wyświetleń 264,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • No siemaneczko Returnalowe swiry  jeszcze tydzien temu nie podejrzewalbym ze wystarczy mi cierpliwosci i samozaparcia zeby zrobic w tej grze cos ponad zwykle ukonczenie ale im dalej tym bylo trudniej.

  • No co za Drama Queen z tego Reda!

  • nero2082
    nero2082

    the crash, the attack, my death. the crash, the att--   okurła co to jest za gra. co ona mi zrobiła. mam już obsesję na jej pkcie  ale po kolei    jaki to ma klimat :o bardzo tu cz

Opublikowano
  • Autor

Coop super. Wiadomo z randomami to zawsze różnie może być, ale gra się przednio.

Dzisiaj zrobiłem kolejne podejścia do wieży. Za pierwszym razem spadłem z areny i zatrzymałem się na wystającym kawałku bez możliwości wskoczenia na górę. Spadnięcie wrzucało mnie w to samo miejsce, więc jedynie mogłem zginąć. Druga próba była dużo lepsza, nawet pomimo konieczności wzięcia pasożyta z obrażeniami przy podnoszeniu. Na szczęście wypadł dobry Dreadbound i udało się dojść do 7-8 z 20 milionami na koncie.

Opublikowano

Jak wyglada sytuacja od 5 do 8 etapu? Bierze się pasozyty ponad limit? Jest skok trudnosci miedzy etapami? Jest limit procentowy wzocnienia atAku?

Opublikowano
  • Autor

Mój pierwszy run w wieży zakończył się w ten sposób, tylko ja spadłem z dużą apteczką w ekwipunku i nie zdążyłem jej użyć w powietrzu.

 

  W dniu 26.03.2022 o 20:51, Rtooj napisał(a):

Jak wyglada sytuacja od 5 do 8 etapu? Bierze się pasozyty ponad limit? Jest skok trudnosci miedzy etapami? Jest limit procentowy wzocnienia atAku?

No im dalej tym trudniej, bo przeciwnicy są bardziej wytrzymali i biją mocniej.

 

Z pasożytami u mnie wczoraj było tak, że ten szósty nie pojawił się na liście, pierwsze pięć było dalej widoczne i nie wiem czy był on aktywny czy nie.

Ulepszenie statystyk to zależy co masz na stanie. W siódmym etapie ulepszenie integralności miałem już wyczerpane, ale na obrażenia wpływa dużo więcej przedmiotów, np w tym filmiku co wrzucałem z Algosem miałem +95%, ogólnie wydaje mi się, że ok tych 100% to max biorąc pod uwagę wszystkie przedmioty dostępne w wieży.

Opublikowano

Pierwsze zakończenie zdobyte, te Disgorgery :obama:Dźwięk Quad-Swarm Disgorgera, to jakiś jebany kosmos.

Opublikowano
  • Autor

Szkoda tylko, że jest to najgorszy wariant. Fala albo Wiązka zadają o wiele większe obrażenia.

 

Ja wczoraj miałem dłuższy run w którym pobiłem zarówno ilość pięter jak i wynik, ale pierwsze pięć etapów szło tragicznie. Szkoda, bo awarie i przedmioty mi nawet dopisały więc była szansa na dużo lepszy rekord.

 

Returnal_tower 8-18.jpg

 

Pasożyty zachowują się jak w głównej grze, przy zebraniu szóstego zastępuje on jeden z obecnych, losowo więc przy odrobinie szczęścia można się pozbyć tych gorszych.

Na początku etapów 2-5 zawsze jest dostępne ulepszenie integralności, potem jest nieaktywny fabrykator.

W pokojach w których trzeba wybrać jedno ulepszenie z dwóch zawsze powinno się wybierać obrażenia, potem odporność. Nie warto brać więcej integralności bo jest dostępna jak wyżej, plus przedmiotów do leczenia jest jak na lekarstwo więc i tak nie lata się z pełnym zdrowiem. Identycznie w fabrykatorach, lepiej inwestować w obrażenia/ochronę i dobre artefakty niż integralność.

Stałe uszkodzenie po każdej walce z bossem zamienia się w krytyczne uszkodzenie jak mamy już pięć, więc niszczy nam losowy artefakt, tak samo jak w normalnej grze.

Ostatniego przeciwnika w każdym etapie lepiej zabijać jak jesteśmy na przeniesieniu, bo im szybciej ruszymy dalej tym więcej obolitu się dostaje (max 50 sztuk).

Przy pełnej adrenalinie dostaje się więcej mnożnika, stąd też w wieży jest dużo więcej osłon niż przedmiotów leczących. Zabójstwa wręcz (zwłaszcza w powietrzu) dają więcej punktów (i chyba mnożnika), identycznie jak w dziennych wyzwaniach.

Jak już ma się apteczki to lepiej je użyć przy czerwonym życiu (przy zielonym nie można paść na strzała), a niektóre ataki wrogów mogą skroić od groma integralności, więc zbyt wczesne uleczenie może pójść na marne. Z resztą na każdy etap jest co najmniej  jeden pokój z dużym sylfionem, który odnawia całe życie.

Osłony też chronią przy czerwonym żuciu, więc tak długo jak je się ma, nie jest się na strzała.

No i odblokowujcie i ulepszajcie traity, bo te najlepsze na trzecim poziomie ułatwiają przedzieranie się przez późniejsze etapy.

 

To tyle z mądrości po sześciu próbach, jak coś mi się jeszcze przypomni to się podzielę :)

Opublikowano

Też zauważyłem że nie ma sensu kupować i brać integralności, co robiłem na początku. W 4 etapie można mieć już maxa na samych sylphionach, a ważniejsze mieć np.+70% obrażeń i ochronę. Mogli jednak odblokować limit przedmiotów, trochę zamulające wchodzenie do menu i wybieranie sprzętu do zniszczenia.

Square, ogólnie jesteś niezły kozak, oglądałem jak gość doszedł do 7 etapu, straszna rzeź w niektórych pokojach, najgorsze są potrójne czerwone obręcze od zwykłych przeciwników i te fioletowe ataki.

Edytowane przez Rtooj

Opublikowano

Boss 3 biomu ubity - tutaj było do tej pory największe wyzwanie. Sam boss nie był jakiś trudny do pokonania, ale dojście do niego wymagało niezłej wprawy w eliminowaniu wrogów :) 
Drony to masakra, ale w końcu nauczyłem się z nimi walczyć. 

 

Jestem aktualnie w biomie 4 i zobaczymy co będzie dalej :)

Opublikowano

Biom 4 mój ulubiony. Na pewno dodaje animuszu bo jest checkpoint :)

Opublikowano

No na razie fajnie się gra, podoba mi się ten biom 4, chociaż to taki pierwszy na sterydach :)

Na razie dotarłem do etapu, że mam dwie drogi i dwa kluczyki do zdobycia do otwarcia jakiś wrót.

 

Podobno od teraz poziom trudności raczej już będzie na stabilnym poziomie? po 3 biomie już chyba nic nie powinno zaskoczyć? 

Znalazłem też jakąś broń, chyba była to prądownica, ale kompletnie mi się nie podobała i póki co biegam ze zgniłym plujem na 15 levelu :) 

Opublikowano
  • Autor

Zdania są podzielone, gdzie niektórzy uważają np. piąty biom za najtrudniejszy. Mi akurat po przejściu B3 udało się od razu przejść całą grę, a aktualnie po tych wszystkich godzinach powiedziałbym, że cała gra jest dość równa jeżeli chodzi o poziom trudności. Od 15 poziomu bronie już mogą być dobrze dopakowane, więc w zależności co trafisz może być łatwiej.

 

Zapewne chodzi o Miotacz Elektroprętów, bardzo dobra broń "out of the box", w sumie podobnie jak Zgniły Pluj.

Opublikowano

piaty biom może przysporzyć problemów bo są trzy klucze do zdobycia które trzeba dźwignąć przy jednym podejściu. Jeden jest w challenge roomie :kaz:

Opublikowano

Dla mnie 5 najtrudniejszy - miałem mannie czyszczenia wszytskich pomieszczeń i często przez to ginalem.

Opublikowano

B6 jest łatwy chociażby z tego względu że można sobie przez niego przelecieć bez żadnych killroomow. 

Opublikowano
  • Autor

Co najmniej jeden pokój w B6 jest zamknięty i trzeba tam pokonać ciężkiego przeciwnika więc nie do końca można przelecieć całość. A dla kogoś kto gra pierwszy raz taki bieg na pałę też może się skończyć bardzo źle.

Opublikowano

Dla mnie B3-B6 najtrudniejsze były zaraz po  bossie  nr 2, a to przez konieczność  zdobywania kluczy na raz.

Zgniły pluj podobnie jak dyskownica  kompletnie niemoja bajka, nie potrafię skakać, uciekać, i jeszcze pilnować żeby regularnie  co sekundę przeładowywać.

Opublikowano
  W dniu 30.03.2022 o 09:50, Square napisał(a):

Co najmniej jeden pokój w B6 jest zamknięty i trzeba tam pokonać ciężkiego przeciwnika więc nie do końca można przelecieć całość. A dla kogoś kto gra pierwszy raz taki bieg na pałę też może się skończyć bardzo źle.

Kompletnie nie kojarzę tego zamkniętego pomieszczenia. Jesteś pewien?

Aż dziś odpalę i sprawdzę 

Opublikowano
  • Autor

Tak, pomieszczenie gdzie

Pokaż ukrytą zawartość

Ale z tego co pamiętam ze speedrunów to jest sposób na chyba wszystkie zamknięte pokoje. Np w B4 

Pokaż ukrytą zawartość

 

Opublikowano

Przy pierwszym podejściu musisz zdobyć klucz do bossa, ale nie przypominam sobie żeby to pomieszczenie było zamknięte

Opublikowano
  W dniu 30.03.2022 o 09:21, Square napisał(a):

Zapewne chodzi o Miotacz Elektroprętów, bardzo dobra broń "out of the box", w sumie podobnie jak Zgniły Pluj.

O właśnie, o tą broń mi chodziło. 
 

Może jeszcze dam jej szansę. 
 

W biomie 4 te kluczyki zostają po śmierci, czy trzeba ich za każdym razem szukać od nowa? 

Opublikowano
  • Autor

Jak zbierzesz oba w jednym runie to później nie trzeba ich szukać. Nie wiem czy trzeba otworzyć drzwi, ale chyba nie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.