Skocz do zawartości

Returnal


Square

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oki, mały progres. 

6719012 pkt

x46,15

4-14

 

I pierwszy raz od nie wiem kiedy, miałem buga, boss znieruchomiał i zniknęło mu życie, a co za tym idzie, nie dało się to ubić... dobrze, że to na pierwszym etapie :yao:

  • Plusik 1
Opublikowano

Nie wspominają o żadnych bugach co trochę martwi. Reset tabeli też dziwnie wygląda, chyba, że teraz wyniki będą znacznie niższe.

Opublikowano

Jak wyższe to bez sensu, bo jak teraz szybciej będą wpadać punkty to i stare wyniki zostałyby pobite więc nie ma sensu zerować tabeli. Jakoś dwa dni temu najlepszy wynik został pobity z 500 milionów na 800.

Opublikowano

No zobaczymy później co tam naprawili https://housemarque.com/news/2021/10/25/returnal-patch-20-lah8y

 

Cytat

Bug fixes:

  • Tower of Sisyphus: Added Audio Logs to new locations in the tower
  • Tower of Sisyphus: Fixed a rare issue where Algos might refuse to die, or die too early in the tower
  • Tower of Sisyphus: Increased leaderboard scrolling speed
  • Co-Op: Fixed several issues where a client or host might encounter a black screen or hang when moving between biomes during co-op play
  • Co-Op: Fixed multiple minor gameplay bugs
  • Co-Op: Fixed two rare crashes in co-op mode

 

Opublikowano

Oki, zagrane po aktualizacji i co rzuciło mi się w oczy to to, że:

- mnożnik szybciej rośnie 

- apteczek chyba zostaje więcej po wrogach 

- można mieć x5 tarcz w kieszeni, ale za to można użyć x2(czy więcej, nie wiem) i być chronionym przed dwoma trafieniami 

- przedmioty są bardziej różnorodne niż przed aktualizacją, gdzie od początku wpadało ulepszenie obrażeń 10%, albo integralność 25%

 

Może wieczorem odpalę i coś jeszcze zauważę. 

Opublikowano
28 minut temu, triboy napisał:

- mnożnik szybciej rośnie 

- apteczek chyba zostaje więcej po wrogach 

- można mieć x5 tarcz w kieszeni, ale za to można użyć x2(czy więcej, nie wiem) i być chronionym przed dwoma trafieniami 

- przedmioty są bardziej różnorodne niż przed aktualizacją, gdzie od początku wpadało ulepszenie obrażeń 10%, albo integralność 25%

  • Nie wydaje mi się aby mnożnik szybciej wpadał, ale zagrałem tylko raz.
  • Sylfionów wypada raczej tyle samo, kwestia rng.
  • Ilość tarcz ograniczona do 5, ale aktywowanych można mieć nieskończoność, tak samo jak wcześniej.
  • Przedmioty działają ogólnie tak samo, tutaj nic nie ruszano. Czytałem, że po wymaksowaniu integralności na początku każdego etapu będzie dostępna ochrona +10% zamiast wyczerpanego fabrykatora, ale nie miałem okazji tego potwierdzić.

Najważniejsze dwie zmiany to:

  • Teraz można zginąć od jednego hita mając 30% integralności (czyli będąc na zielono), co w połączeniu z ograniczoną ilością tarcz podbija poziom trudności
  • Pociski kontrujące zawsze jako piąte stałe uszkodzenie
Opublikowano (edytowane)

Mam wrażenie,że po aktualizacji pierwsze dwa poziomy w wieży są łatwiejsze,więcej wypada apteczek.

Niestety do 3 walki z  bossem nigdy nie udaje mi się dojść.

Nagły boost w trudności i te głupie permanentne klątwy połączone z przeciwnikami które za samo trafienie dają kolejne debuffy odbieraja mi smak gejmingu :kekw:

 

 

Edytowane przez KarolJanuszGejmingu
Opublikowano
W dniu 6.05.2022 o 23:36, triboy napisał:

Chyba za słaby na to jestem...

Traity na wyższym poziomie diametralnie ułatwiają granie, warto się skupić na tych lepszych i je odblokować.

 

W dniu 6.05.2022 o 23:44, Figuś napisał:

wydaje mi się że jest trudniej

No jest trudniej, bo można zginąć mając pełne życie.

Opublikowano

Powiedzcie mi, czy zaczynać grę totalnie od nowa czy kontynuować moją przygodę od 4 aktu na którym to skończyłem jakieś 4 miesiące temu i grę porzuciłem? Zapomniałem kompletnie mechanikę gry, a nie ukrywam chce to w końcu ukończyć i opchnąć, bo za chwilę będzie gra za free.

Opublikowano

Masz na myśli usunięcie sejwa? Po co od nowa skoro ta gra z definicji zawsze jest "od nowa"? Chcesz pozbawić się ekwipunku i glifów, by zbierać je randomowo od nowa? No chyba żeby cut scenki obejrzeć ponownie w domu, ale to można na YT nadrobić.

 

Jak kiedykolwiek wrócę to koniecznie od starego sejwa. Kontynuuj i tyle. Każdy start to czysta karta.

Opublikowano
9 minut temu, _Red_ napisał:

Masz na myśli usunięcie sejwa? Po co od nowa skoro ta gra z definicji zawsze jest "od nowa"? Chcesz pozbawić się ekwipunku i glifów, by zbierać je randomowo od nowa? No chyba żeby cut scenki obejrzeć ponownie w domu, ale to można na YT nadrobić.

 

Jak kiedykolwiek wrócę to koniecznie od starego sejwa. Kontynuuj i tyle. Każdy start to czysta karta.

Właśnie sam stwierdzam, że to chyba zbędne posunięcie. Zwyczajnie pobiegam kilka razy po tym 4 akcie, żeby przypomnieć sobie jak się poruszać postacią, strzelać, co zbierać etc. i zacznę atakować bossa. 1-2 godziny i zapewne wszystko się przypomni :)

  • Dzięki 1
Opublikowano

Jak chcesz sobie przypomnieć pierwsze trzy biomy to niby można zacząć od nowa (nawet w coop), pytanie czy dasz radę je bezproblemowo ukończyć? Przejście ich od strzała sprawi, że nie będziesz miał odblokowanych przedmiotów, które masz teraz.

Jak chcesz tylko skończyć grę bez poznawania całej historii to możesz kontynuować od czwartego biomu i całość skończyć w te trzy godziny.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...