Skocz do zawartości

Returnal


Square

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wieża to kwintesencja w zasadzie gameplayu, u mnie właśnie dziwnie było z wieży wrócić do normalnych poziomów, brakowało tej szybkości i akcji. Nigdy nie widziałem lepszego DLC, pomijam bandyterkę cenową.

Opublikowano
57 minut temu, Lukas_AT napisał(a):

Jedna z platyn, ktore daly najwieksza satysfakcje w zyciu gracza.

To słabo trochę, bo projekt platyny jest spierdolony po całości.

Opublikowano
Godzinę temu, Square napisał(a):

To słabo trochę, bo projekt platyny jest spierdolony po całości.

 

Mogło być gorzej, platyna za 100% database o przedmiotach.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Są gry, które sam kupuję i są gry, które kupuję, bo ktoś mi polecił lub pod wpływem zatrzęsienia pozytywnych opinii, żeby samemu się przekonać, w końcu niejedna polecana perełka w moje ręce  wpadła, tak kupiłem między innymi Into the Breach. Zatem skoro tyle osób poleca głupio byłoby nie sprawdzić, co nie?

 

IMG-8049.jpg

  • Plusik 4
  • Lubię! 1
Opublikowano

Ja sobie przeszedłem na nowym sejwie, zero śmierci,

Spoiler

kończę ukryte zakończenie.

Potem jeszcze story w Wieży zrobię i przywracam zapis z chmury.

 

Fajnie się gra na świeżo, odblokowywanie cech broni daje fajnego boosta, już zapomniałem jak to było.

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Opublikowano
3 minuty temu, mario10 napisał(a):

Co tu dużo pisać będziesz pan zadowolony bo Returnal to świetny szpil :)


Na razie jestem, bo tak jak już nieraz pisałem lubię, gdy gameplay jest soczysty, to dla mnie najważniejszy aspekt. Acz trochę obawiam się poziomu trudności, czy dam radę, niby kończę trudne gry, bo jestem uparty, ale żadnym hardcorem nie jestem, po ukończeniu trudnej gry zwykle mam na liczniku 2 razy tyle, co inni. Z tym że ja lubię się też pokręcić, liżę ściany, a gdy już się zatnę to robię kolejne godziny, zanim zajrzę do solucji xD

Opublikowano
15 minut temu, zdrowywariat napisał(a):


Na razie jestem, bo tak jak już nieraz pisałem lubię, gdy gameplay jest soczysty, to dla mnie najważniejszy aspekt. Acz trochę obawiam się poziomu trudności, czy dam radę, niby kończę trudne gry, bo jestem uparty, ale żadnym hardcorem nie jestem, po ukończeniu trudnej gry zwykle mam na liczniku 2 razy tyle, co inni. Z tym że ja lubię się też pokręcić, liżę ściany, a gdy już się zatnę to robię kolejne godziny, zanim zajrzę do solucji xD

To jest gra, w której możesz poczytać poradniki i tego jak odblokować właściwości broni czy zakończenie, ale tutaj jest praktyka, która Cię nauczy jak sobie radzić na Atropos. Sam myślałem, że nie dam rady bo ginąłem wiele razy przy pierwszym przejściu a jednak gra rekompensuje wszystkie starania :)

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Opublikowano

Jeśli chodzi o poradniki, to ja polecam ustawić sobie 'zawsze sprint' czy cos takiego. Bardzo mocno to pomaga w tej grze, przynajmniej mi. Kilka upadków się przez to zaliczy na początku, ale w dłuższej perspektywie to pomaga. 

Opublikowano

Ja nie przepadam za tą opcją w grach, jeszcze jakby się dało ustawić wychylenie przy którym się odpala sprint to może. Zmiany na pewno warto zrobić pod siebie, ale na domyślnych też się da.

Ja mam sprint pod L1, zryw R1i użycie przedmiotu :PS_circle:. Popularne ustawienie to zryw/melee/skok pod L1 i R1 aby łatwiej wykorzystać technikę DMJ do szybkiego poruszania. W sumie można od początku się zacząć uczyć.

Opublikowano
3 godziny temu, zdrowywariat napisał(a):


Na razie jestem, bo tak jak już nieraz pisałem lubię, gdy gameplay jest soczysty, to dla mnie najważniejszy aspekt. Acz trochę obawiam się poziomu trudności, czy dam radę, niby kończę trudne gry, bo jestem uparty, ale żadnym hardcorem nie jestem, po ukończeniu trudnej gry zwykle mam na liczniku 2 razy tyle, co inni. Z tym że ja lubię się też pokręcić, liżę ściany, a gdy już się zatnę to robię kolejne godziny, zanim zajrzę do solucji xD

 

Jak będzie za trudno i będziesz zdesperowany, to zawsze możesz ożywiać postać przywracając zapisy z chmury. :D

Opublikowano
29 minut temu, Square napisał(a):

Spusty to akurat słabo wykorzystane tu moim zdaniem.

Mam na myśli strzelanie i początkowo mi to nie wchodziło ale jak się już wyczuło spust to dla mnie bardzo dobrze wymyślone.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...