Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Wieża to kwintesencja w zasadzie gameplayu, u mnie właśnie dziwnie było z wieży wrócić do normalnych poziomów, brakowało tej szybkości i akcji. Nigdy nie widziałem lepszego DLC, pomijam bandyterkę cenową.

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Wyświetleń 266 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • No siemaneczko Returnalowe swiry  jeszcze tydzien temu nie podejrzewalbym ze wystarczy mi cierpliwosci i samozaparcia zeby zrobic w tej grze cos ponad zwykle ukonczenie ale im dalej tym bylo trudniej.

  • No co za Drama Queen z tego Reda!

  • nero2082
    nero2082

    the crash, the attack, my death. the crash, the att--   okurła co to jest za gra. co ona mi zrobiła. mam już obsesję na jej pkcie  ale po kolei    jaki to ma klimat :o bardzo tu cz

Opublikowano
  • Autor
57 minut temu, Lukas_AT napisał(a):

Jedna z platyn, ktore daly najwieksza satysfakcje w zyciu gracza.

To słabo trochę, bo projekt platyny jest spierdolony po całości.

Opublikowano

Nadal mi brakuje w ciul notatek z trzech poziomów i w sumie to nie chce mi się jednak tego zbierać xd

Opublikowano
Godzinę temu, Square napisał(a):

To słabo trochę, bo projekt platyny jest spierdolony po całości.

 

Mogło być gorzej, platyna za 100% database o przedmiotach.

Opublikowano

Gampleyowo to jest moj nr 1 pound for pound w swiecie gierek i jedyna gra do ktorej kiedykolwiekj wrocilem po wbiciu platyny.

Opublikowano
  • Autor
1 godzinę temu, Rtooj napisał(a):

 

Mogło być gorzej, platyna za 100% database o przedmiotach.

Miałbym wbitą :ohboy:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Są gry, które sam kupuję i są gry, które kupuję, bo ktoś mi polecił lub pod wpływem zatrzęsienia pozytywnych opinii, żeby samemu się przekonać, w końcu niejedna polecana perełka w moje ręce  wpadła, tak kupiłem między innymi Into the Breach. Zatem skoro tyle osób poleca głupio byłoby nie sprawdzić, co nie?

 

IMG-8049.jpg

Opublikowano

Co tu dużo pisać będziesz pan zadowolony bo Returnal to świetny szpil :)

Opublikowano
  • Autor

Ja sobie przeszedłem na nowym sejwie, zero śmierci,

Spoiler

kończę ukryte zakończenie.

Potem jeszcze story w Wieży zrobię i przywracam zapis z chmury.

 

Fajnie się gra na świeżo, odblokowywanie cech broni daje fajnego boosta, już zapomniałem jak to było.

Opublikowano
3 minuty temu, mario10 napisał(a):

Co tu dużo pisać będziesz pan zadowolony bo Returnal to świetny szpil :)


Na razie jestem, bo tak jak już nieraz pisałem lubię, gdy gameplay jest soczysty, to dla mnie najważniejszy aspekt. Acz trochę obawiam się poziomu trudności, czy dam radę, niby kończę trudne gry, bo jestem uparty, ale żadnym hardcorem nie jestem, po ukończeniu trudnej gry zwykle mam na liczniku 2 razy tyle, co inni. Z tym że ja lubię się też pokręcić, liżę ściany, a gdy już się zatnę to robię kolejne godziny, zanim zajrzę do solucji xD

Opublikowano
  • Autor

No tutaj jedynie poradniki to do platynowania, żeby wiedzieć na które pokoje polować.

Opublikowano
15 minut temu, zdrowywariat napisał(a):


Na razie jestem, bo tak jak już nieraz pisałem lubię, gdy gameplay jest soczysty, to dla mnie najważniejszy aspekt. Acz trochę obawiam się poziomu trudności, czy dam radę, niby kończę trudne gry, bo jestem uparty, ale żadnym hardcorem nie jestem, po ukończeniu trudnej gry zwykle mam na liczniku 2 razy tyle, co inni. Z tym że ja lubię się też pokręcić, liżę ściany, a gdy już się zatnę to robię kolejne godziny, zanim zajrzę do solucji xD

To jest gra, w której możesz poczytać poradniki i tego jak odblokować właściwości broni czy zakończenie, ale tutaj jest praktyka, która Cię nauczy jak sobie radzić na Atropos. Sam myślałem, że nie dam rady bo ginąłem wiele razy przy pierwszym przejściu a jednak gra rekompensuje wszystkie starania :)

Opublikowano

Ta gra to mlot Thora, jak jej nie uniesiesz to wiadomo ;)

Opublikowano

Jeśli chodzi o poradniki, to ja polecam ustawić sobie 'zawsze sprint' czy cos takiego. Bardzo mocno to pomaga w tej grze, przynajmniej mi. Kilka upadków się przez to zaliczy na początku, ale w dłuższej perspektywie to pomaga. 

Opublikowano
  • Autor

Ja nie przepadam za tą opcją w grach, jeszcze jakby się dało ustawić wychylenie przy którym się odpala sprint to może. Zmiany na pewno warto zrobić pod siebie, ale na domyślnych też się da.

Ja mam sprint pod L1, zryw R1i użycie przedmiotu :PS_circle:. Popularne ustawienie to zryw/melee/skok pod L1 i R1 aby łatwiej wykorzystać technikę DMJ do szybkiego poruszania. W sumie można od początku się zacząć uczyć.

Opublikowano
3 godziny temu, zdrowywariat napisał(a):


Na razie jestem, bo tak jak już nieraz pisałem lubię, gdy gameplay jest soczysty, to dla mnie najważniejszy aspekt. Acz trochę obawiam się poziomu trudności, czy dam radę, niby kończę trudne gry, bo jestem uparty, ale żadnym hardcorem nie jestem, po ukończeniu trudnej gry zwykle mam na liczniku 2 razy tyle, co inni. Z tym że ja lubię się też pokręcić, liżę ściany, a gdy już się zatnę to robię kolejne godziny, zanim zajrzę do solucji xD

 

Jak będzie za trudno i będziesz zdesperowany, to zawsze możesz ożywiać postać przywracając zapisy z chmury. :D

Opublikowano

No adaptacyjny triggery są fajnie rozwiązane. Ja leciałem na standardowym ustawieniu i jak do każdej gry w końcu się przyzwyczaiłem :)

Opublikowano
  • Autor

Spusty to akurat słabo wykorzystane tu moim zdaniem.

Opublikowano
1 hour ago, zdrowywariat said:

Fajnie rozwiązano strzelanie z naciśnięciem spustu lekko lub po całości - bajur :obama:

w Ratchecie jest podobnie

Opublikowano
29 minut temu, Square napisał(a):

Spusty to akurat słabo wykorzystane tu moim zdaniem.

Mam na myśli strzelanie i początkowo mi to nie wchodziło ale jak się już wyczuło spust to dla mnie bardzo dobrze wymyślone.

Opublikowano
1 minutę temu, Czoperrr napisał(a):

w Ratchecie jest podobnie


Super, sprawdzę w swoim czasie, TOD i ACIT były super :)

Opublikowano
  • Autor
W dniu 22.01.2025 o 10:42, Square napisał(a):

Potem jeszcze story w Wieży zrobię i przywracam zapis z chmury.

 

Dzisiaj poleciałem całe story w Wieży, tak że wszystkie zakończenia w grze zrobione bez zgonu. 

Spoiler

1949dfdb02a32-screenshotUrl.jpg

Fajnie było wrócić, bo sposób przedstawienia historii jest bardzo ciekawy. Widać niestety, że domyślnie twórcy założyli, że gracze będą umierać, bo wszystko wtedy ma większy sens.

Sama rozgrywka też zyskuje jak ciągle odblokowujemy nowe rzeczy, czy to bronie, ulepszenia czy przedmioty.

 

Stary zapis już przywrócony, może zrobię jakiś wynik w wieży i oczekiwanie na nowy tytuł. Tylko niech dadzą sejwy tym razem i platynę nie polegającą na randomowości.

Opublikowano

No już nie narzekaj na te pare pokoi, i tak pewnie teoretycznie zrobiłeś już platynę 3 razy ;]

Szkoda że nie robili aktualizacji np. z dodatkowymi 30 glifami, nawet poza platyną, dzień roboty dla twórcy, a jaka by była frajda znowu coś szukać.

Edytowane przez Rtooj

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.