Opublikowano 14 lipca 20222 l Autor 9 minut temu, mario10 napisał: Lubię karabin techiomatyczny, ale jakieś dodatkowe funkcję w nim odblokowałem i wolniej strzela. Jak dla mnie Większy Kaliber jest lepszy niż Rosnące Tempo, ale trzeba się trochę przyzwyczaić, że nie działa to tak samo. W trzecim biomie możesz już dobić do 15 poziomu biegłości, więc bronie będą miały 3 traity, ale do tego trzeba wyczyścić prawie wszystko po drodze, najlepiej na wysokiej adrenalinie.
Opublikowano 15 lipca 20222 l No właśnie staram się trzymać tą adrenaline wysoko. Teraz jeszcze pewnie będę odwiedzał niedostępne lokacje w 1 i 2 biomie, bo mam tą linkę do przyciąganoia albo spróbuję powalczyć w tych kill roomach z gwiazdką bo na razie byłem na nie za miękki Edytowane 15 lipca 20222 l przez mario10
Opublikowano 18 lipca 20222 l Podoba mi się ten trzeci biom i ta wieża, ale dziś się okazało, że wieży nie da się zawiesić cyklu
Opublikowano 18 lipca 20222 l Autor Powinno się dać wszędzie w trzecim, ale jeżeli rzeczywiście w wieży nadawczej się nie da to teleportnij się w inne miejsce i tam zawieś cykl.
Opublikowano 18 lipca 20222 l do wieży można wejść tylko w pierwszym i czwartym biomie, tak wiec chyba nie bardzo o ta wieżę chodzi
Opublikowano 18 lipca 20222 l To jeśli są dwie wieże to może być tak, że się zakręciłem trafiłem do niej po załatwieniu drugiego bossa, a faktycznie jest skrót przy statku więc może to dwa różne miejsca. W tej wieży rzuca mnie pomiędzy poziomami i liczy mi poziomy i pokoje. Próbowałem na kilku poziomach zawiesić cykl i za każdym razem opcja była wyłączona. Sprawdzę to zaraz w jakimś poradniku. Faktycznie musiałem coś namieszać bo trzeci biom na pewno przechodziłem, ale od razu po drugim i dostałem chwytak. A później tym chwytakiem się dostałem przy statku skrótem do wieży i pewnie to jest ta, o której wspominacie z dodatku A tak mi coś nie pasowało bo nigdzie nie przeczytałem o skrócie z 1 do 3 biomu Dzięki za pomoc panowie. Edytowane 18 lipca 20222 l przez mario10
Opublikowano 18 lipca 20222 l Autor No ta wieża to dodatek, który rozszerza fabułę, zalecałbym jej przejście dopiero jak skończysz trzeci akt. Jeżeli chodzi o B3 to jest skrót z B1 bezpośrednio przez zawalony most, pokój będzie oznaczony kółkiem tak samo jak przejście do B2 więc musisz go po prostu znaleźć, ale zaleca się wejście do B2 i zgarnięcie apteczki zaraz na początku. Potem można przebiec pustynię i użyć teleportu na szczyt i wtedy wejść do B3.
Opublikowano 18 lipca 20222 l 2 godziny temu, Figuś napisał: do wieży można wejść tylko w pierwszym i czwartym biomie, tak wiec chyba nie bardzo o ta wieżę chodzi A jednak.
Opublikowano 18 lipca 20222 l Czy jest sens zabierać się za tą grę jak na jedną sesje ma się godzinkę, półtorej? Nie grałem ze względu na dosyc mało czasu i teraz jak jest w abo to się zastanawiam i nie wiem czy się wkręcać czy pcozekać na lepsze czasy. Runy są szybkie czy idzie tu topić godziny na jednym runie?
Opublikowano 18 lipca 20222 l 29 minut temu, PanKamil napisał: Czy jest sens zabierać się za tą grę jak na jedną sesje ma się godzinkę, półtorej? Nie grałem ze względu na dosyc mało czasu i teraz jak jest w abo to się zastanawiam i nie wiem czy się wkręcać czy pcozekać na lepsze czasy. Runy są szybkie czy idzie tu topić godziny na jednym runie? Też tak miałem, a teraz da się zawiesić run co nie zmienia faktu, że gra jest wymagająca, ale ja teraz bawię się doskonale nawet jak muszę powtarzać co chwilę, a sam ma rzadko więcej czasu na giercowanie niż 1,5-2 godzinki.
Opublikowano 22 lipca 20222 l Kurde walka z Nemesisem elegancka Czasem żałuje, że parametry nie przechodzą do kolejnego biomu. Na walkę z Nemesisem byłem przygotowany kozacko. Astronauta, 2 fiolki sylfionu małego, jedna apteczka i podwojona praktycznie integralność. Z Nemesisem pierwsza najgorsza pierwsza faza, a później już fajna walka z przeskakiwaniem między platformami ale nie ukrywam, że trochę mi naklepał
Opublikowano 22 lipca 20222 l To jest 3 boss? Bo jeżeli tak, to padłem dwa razy, teraz idę trzecie raz, ale już fajnie doładowany (min. figurka). Za pierwszym razem, to nawet nie wiedziałem za bardzo w co strzelać.
Opublikowano 22 lipca 20222 l Autor Ostatnio grałem z jakimś randomem polakiem i strzelał w głowę Aż korciło wyjść z gry.
Opublikowano 22 lipca 20222 l Pewnie walczył z nim pierwszy raz, bo na prawdę za pierwszym razem za bardzo nie wiadomo w co strzelać. Spoiler Ja strzelałem w te pojawiające się postacie. Tak w ogóle, to który boss i biom są najtrudniejsze?
Opublikowano 22 lipca 20222 l Autor No spoko, ale jeżeli widzisz, że nie robisz damage'u to chyba strzelasz też gdzieś indziej. Dla wielu najtrudniejszy jest piąty biom, niektórzy powiedzą, że szósty, a inni że trzeci (kiedyś był najtrudniejszy). A tak na poważnie obiektywnie oceniając to wszystkie są bardzo zbliżone do siebie. Czwarty biom zaczynasz od 15 poziomu biegłości, a mając już trzy traity na broni można siąć zniszczenie, ze hej.
Opublikowano 22 lipca 20222 l W trzecim psuły mi krew te latające ścierwa takie drony czerwone często mi zbijały adrenalinę do zera, albo te czołgające kamikadze. Na 3 bossa karabin najlepszy bo ma daleki zasięg. Cały biom przeszedłem z plujem ale na bossa karabin i jazda.
Opublikowano 22 lipca 20222 l Autor To teraz sobie wyobraź, że przez kilka tygodni po premierze te drony miały 2x więcej życia i mocniejsze ataki.
Opublikowano 22 lipca 20222 l Dlatego B3 wspominam jako najtrudniejszy. 3 godziny temu, Square napisał: Ostatnio grałem z jakimś randomem polakiem i strzelał w głowę Aż korciło wyjść z gry. Jakbyś całe życie napierał w Cody i BFy to też byś z automatu w głowy celował
Opublikowano 23 lipca 20222 l 14 godzin temu, Square napisał: To teraz sobie wyobraź, że przez kilka tygodni po premierze te drony miały 2x więcej życia i mocniejsze ataki. To faktycznie musiały być upierdliwe bo teraz potrafią mnie nieźle wkurzać.
Opublikowano 23 lipca 20222 l Taktyka na nich to za wszelką cenę nie wychodz na otwartą przestrzeń. One są priorytetem,bo potrafią zniszczyć naprawdę fajnie zapowiadający się run.
Opublikowano 23 lipca 20222 l Tak też robię, ogólnie najlepsza taktyka na Returnal to zawsze pozostawać w ruchu.
Opublikowano 23 lipca 20222 l Najważniejsze to znaleźć "środek ciężkośći" wrogów na planszy, i odpowiednio trzymać to miejsce na dystansie cały czas krążąc albo się chowając. Śmiganie wokół pionka zamiast największego rzeźnika szybko się skończy zgonem, bo plecy bohaterki nie są nietykalne.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.