Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

No i RT chyba mało będzie tam robił, bo z tego co narazie pokazali to więcej organicznych scenerii niż jakiegoś szkła itp materiałów na których RT najbardziej robi. 

Jak R* zaimplementuje RT do GTA VI wtedy będzie można się jarać. 

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Wyświetleń 266,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • No siemaneczko Returnalowe swiry  jeszcze tydzien temu nie podejrzewalbym ze wystarczy mi cierpliwosci i samozaparcia zeby zrobic w tej grze cos ponad zwykle ukonczenie ale im dalej tym bylo trudniej.

  • No co za Drama Queen z tego Reda!

  • nero2082
    nero2082

    the crash, the attack, my death. the crash, the att--   okurła co to jest za gra. co ona mi zrobiła. mam już obsesję na jej pkcie  ale po kolei    jaki to ma klimat :o bardzo tu cz

Opublikowano

Rt to ja tam widzę tylko w kwestii oświetlenia otoczenia realtime z tych wszystkich rozbłysków, blasterków itp.

 

Na co i tak przy takiej szybkiej rozgrywce nikt nie zwróci nawet uwagi.

Opublikowano
Cytat

With Returnal, our goal has been to tell a mysterious, layered, and haunting story. Not haunting like jump scares, but haunting like something that stays with you. For us, we like stories that leave you with lots of questions and messages, and Returnal delivers on that. 

We also wanted to create a story that survives repletion like our gameplay does, so our dense and layered story is built to stay interesting and mysterious but also be revealed as you replay and fight forward per cycle. This is why Returnal had to be a psychological thriller.

 

No i git. Z kazdym kolejnym materialem i zapowiedzia podoba mi sie bardziej i tego wlasnie oczekuje.

Mam wrazenie ze troche skopali marketingowo poczatek. Przedstawili to jakos dziwnie przez co sie narodzily plotki o jakims chaotycznym AA shooterze w kosmosie bez fabuly i gierka nie narobila szumu do jakiego przyzwyczaily nas tytuly od sony. Do tego dodac 3 i pol bomby i nie podejrzewam zeby sprzedaz byla jakas wybitna. No ale zobaczymy.

 

Wiadomo kiedy recki wjado?
 

Opublikowano

obejrzałem i to mi wystarczy, mega dynamiczne, fajny prometheus vibe i jeszcze to audio :o 

 

to co widać w tych previews to poziom trudności jest ostry na wejściu, game informer 2-shotniety, reszta zdycha w przeciągu 5ciu minut 

 

no nie trzeba więcej namawiać, kupili mnie, day 1

 

 

 

 

Edytowane przez nero2082

Opublikowano
10 godzin temu, schabek napisał:

Wiadomo kiedy recki wjado?

 

10 godzin temu, Figuś napisał:

Nie wiadomo jeszcze kiedy recki.

Embargo na recki schodzi dzień przed premierą

 

 

Opublikowano

zayebiscie wygląda

 

jakbym miał ps5, to napyerdalalbym jak glupi

 

Opublikowano

ja jednak poczekam na obniżę, co by nie mówić gra nie wygląda na wartą pełnej cenie.

Opublikowano

Taki Hades w 3D. Super ale płacić na premierę za grę więcej niż na Nintendo? Kogoś tam nieźle z tymi cenami pogieło. Kupię ale jak spadnie cena poniżej 200zł ....

Opublikowano
4 minuty temu, Donatello1991 napisał:

Trzeba wspierać takie kaptialne produkcje. 

wspierać można kupując za 150/200 jednocześnie nie dając się wyr%$!#ć przez wydawcę. Bo nikt mi nie powie, że ta gra kosztowała tyle, że taka cena jest uzasadniona.

Opublikowano
16 minut temu, szurubur napisał:

wspierać można kupując za 150/200 jednocześnie nie dając się wyr%$!#ć przez wydawcę. Bo nikt mi nie powie, że ta gra kosztowała tyle, że taka cena jest uzasadniona.

 

Dokładnie. Pewnie wydawca dojebał maksymalną marżę bo gra i tak się sprzeda przez posuchę jaka jest na tej konsoli. To co się dzieje z cenami z Sony ostatnio przechodzi ludzkie pojęcie. Słuchawki - cena sugerowana 449zł - cena w sklepach 499-549zł. Stacje ładujące - cena sugerowana 119zł - cena w sklepach 149zł...

 

Każde łapska chcą zarobić swoje i dobijają ceny, bo wiedzą że i tak się sprzeda cokolwiek rzucą na sklep. Nigdy nie zapłacę za grę ponad 300zł. Trudno poczekam.

Opublikowano

A u mnie 300 zł już dawno odłożone i zapłacone :banderas:

Opublikowano
14 godzin temu, schabek napisał:

 

(...)

Mam wrazenie ze troche skopali marketingowo poczatek. Przedstawili to jakos dziwnie przez co sie narodzily plotki o jakims chaotycznym AA shooterze w kosmosie bez fabuly i gierka nie narobila szumu do jakiego przyzwyczaily nas tytuly od sony. (...)
 

 

To raczej wina tego, że na hasło rogue-like znakomita większość graczy myśli sobie 'aaaaaa indie popierdółka' i czegokolwiek obok tego hasła nie wymienisz to jednak to indycze skojarzenie zawsze będzie gdzieś tam w centrum.

Opublikowano

Plus co do polskiej wersji:

Cytat

Tak, pełna, z opcją oddzielnej zmiany języka interfejsu, języka napisów i języka audio.

 

Opublikowano

Już nie mogę się doczekać jak wykorzystali dualsense:banderas: szczerze to mam rozkmine czy nie odłożyc zaległości na później:notbad:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.