Opublikowano 16 lutego 20232 l No właśnie nie wiem czy tego nie zmienili w patchu. Nie będąc skromnym, to jest się już po 200h grania na takim poziomie że to kosmici chodzą na drzemkę. Edytowane 16 lutego 20232 l przez Rtooj
Opublikowano 16 lutego 20232 l Autor Odnawia troszeczkę integralności. Na upartego można skorzystać, ale nie pokładaj w tym nadziei. Odblokowuj traity na broniach, nawet jak jakiejś nie lubisz. 3x Żywica = +5% maksymalnej integralności. Przy pełnej integralności Sylfion zamienia się w Żywicę. Odwiedzaj Dom za każdym razem jak pali się światło. Ether do maszyny na początku, ewentualnie na oczyszczanie obolitu.
Opublikowano 16 lutego 20232 l I grać na dual sense, głośniczek, haptyka, opory, stworzone pod Returnala. Na myszce to w sapera się gra.
Opublikowano 16 lutego 20232 l 2 minuty temu, Rtooj napisał: I grać na dual sense, głośniczek, haptyka, opory, stworzone pod Returnala. Na myszce to w sapera się gra. Precyzja i sprawność/szybkość poruszania się/celowania >>>>>> pierdoły, które wymieniłeś
Opublikowano 16 lutego 20232 l Najważniejsze że na PC jest wybór i można grać jak się komu podoba, zarówno na myszce jak i na dual sense ze wszystkimi haptykami, a jak ktoś jeszcze bardziej pragnie emulować wrażenia płynące z grania na PS5 może nawet obnizyc rozdziałke do 1080p
Opublikowano 16 lutego 20232 l 27 minutes ago, ASX said: Najważniejsze że na PC jest wybór i można grać jak się komu podoba, zarówno na myszce jak i na dual sense ze wszystkimi haptykami, a jak ktoś jeszcze bardziej pragnie emulować wrażenia płynące z grania na PS5 może nawet obnizyc rozdziałke do 1080p Haptyka z Dual Sense już działa na PC?
Opublikowano 16 lutego 20232 l 9 minut temu, Czoperrr napisał: Haptyka z Dual Sense już działa na PC? tak, jedyna różnica jest taka że działa tylko na kablu
Opublikowano 16 lutego 20232 l Ja sie troche boje o sprzedaz, wszyscy jeszcze graja w pottera, aktualnie 3,5k graczy na steam vs 400k HL. Mogli to wypuscic troche pozniej. Jedna z niewielu gier ktora splatynowalem i niemal wymasterowalem na ps5 a i tak zamierzam kupic drugi raz.
Opublikowano 16 lutego 20232 l Nie ma się co bać, od sprzedaży raczej już nie zależy los HMQ, spokojnie mogą dłubać kolejną grę.
Opublikowano 16 lutego 20232 l Autor Najśmieszniejsze jest to, że nie naprawili praktycznie żadnych błędów, Nemesis jest np. dalej zbugowany w coop. PS5 też nie dostało patcha.
Opublikowano 16 lutego 20232 l Godzinę temu, Rtooj napisał: Nie ma się co bać, od sprzedaży raczej już nie zależy los HMQ, spokojnie mogą dłubać kolejną grę. No w sumie racja ale fajnie jak by wpadlo duzo extra $$ to by znaczylo wiekszy budzet na nastepna gra (mam nadzieje, ze sequel) HMQ.
Opublikowano 16 lutego 20232 l HMQ za każdym razem tworzy nowe IP i niech tak zostanie. Niemniej, oddał bym wiele za sequel Dead Nation.
Opublikowano 16 lutego 20232 l Dotarłem pierwszy raz do bossa, nie było źle tylko żona mi pierdzieliła nad głową xd W sumie pierwszy raz gdzie trzeba używać uników. Miecz jest świetny
Opublikowano 16 lutego 20232 l 7 godzin temu, Czoperrr napisał: Haptyka z Dual Sense już działa na PC? Jest nawet oficjalna aplikacje od DS dla Windows. Swoja droga na PC jak ktoś narzeka na stutter to niech wyłączy RT. Chyba jednak implementacje zjebali - bez RT gra działa idealnie.
Opublikowano 16 lutego 20232 l 39 minut temu, easye napisał: Jest nawet oficjalna aplikacje od DS dla Windows. Swoja droga na PC jak ktoś narzeka na stutter to niech wyłączy RT. Chyba jednak implementacje zjebali - bez RT gra działa idealnie. Też tak myślałem, ale to jednak nie RT (przynajmniej u mnie ) Trzeba dać capa w grze na 60 fps + włączyć vsync w grze i wyłączyć Gsync w NCP. Idealne 60 fps na max ustawieniach w 4K z RT na ultra, zero stutteru. Trochę szkoda, bo na luzie leci 120 fps, a tak karta się nudzi w 60, ale póki tego nie ogarną w paczu tak jest gites. Ale ta gra jest dobra, czysty fun, na pleju kiedyś trochę pograłem, ale potem przesiadka na PC i tak zostało nadpoczęte. Teraz nie ma bata, lecimy do końca, póki co na M&K idzie gładko, zobaczymy jak długo, bo to w sumie dopiero sam początek Edit: ale to z RT też widzę działa, po wyłączeniu RT jest git w 120 fps, więc to może rzeczywiście coś z RT. Edytowane 16 lutego 20232 l przez tjery
Opublikowano 17 lutego 20232 l Graficznie mega odpicowali, oby każdy kolejny port szedł tą ścieżką. Spoko, że już wiedzą o co loto i zapowiedzieli patch na bolączki i będzie można normalnie pykać z RT. A stutter okazuje się, że to ten sam co na PS5 był obecny związany z ładowaniem w tle (a nie związany z shader compilation) i w dużej mierze zależny od procesora i czasu tworzenia jednej klatki, stąd tak różne doświadczenia.
Opublikowano 17 lutego 20232 l No ale ogólnie to komentarz by wstrzymać się w ogóle z graniem na średnich komputerach do czasu wypuszczenia patcha to słaba opcja i recenzent trochę poleciał. Liczę mocno że HMQ dostanie do pomocy od Sony parę osób np. z Insomniac by ogarnęli swoje następne IP. Edytowane 17 lutego 20232 l przez Rtooj
Opublikowano 17 lutego 20232 l Taktyczny wpis - prawilnie przypominam, ze to wciąż najlepszy tytuł na PS5 i w sumie tej generacji.
Opublikowano 17 lutego 20232 l Jeśli ogarną i stanieje na pc do ok 100 to atakuje wersję na decka, jeśli nie - to ogra się jak kiedyś kupi się ps5
Opublikowano 17 lutego 20232 l Chodziło mi o 40fps, w 30 nie zamierzam. Jak nie ogarną to po prostu zagram kiedyś tam na PS5. Do tego czasu gierka pewnie będzie w cenie czteropaka.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.