Skocz do zawartości

Returnal


Square

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie na ile hardcorowy będzie to rogal. Być może nacisk położony zostanie na eksplorację i zabawę, a nie wyżyłowany poziom trudności. GoW i Ninja Gaiden też są slasherami, ale przecież różnica w złożoności tych gier (i poziomu trudnośći z tego wynikającego) jest absurdalna. 

Odnośnik do komentarza

Hmm uważacie, że Roguelike'i to są niszowe gry? Może tak było kiedyś, taki Hollow Knight to już grubo ponad 3 mln egzemplarzy, inne indyki typu Dead Cells i Hades też duże liczby i popularność.

 

Gry tego typu, z takim budżetem, do tego exa, to jeszcze nie było. Gra jest raczej skazana na sukces. Używek jednakże na pewno będzie sporo już day1, bo niektórzy mimo wszystko myślą, że to Uncharted w kosmosie :D. 

 

 

Odnośnik do komentarza
12 minut temu, Luqat napisał:

 

Skoro nawet na forum dla graczy, ludzie nie odróżniają gatunków, to co dopiero Janusze :reggie:

Już prędzej Children of Morta, które też zdobyło jakąś popularność, a jest w miarę przystępne.

z tym Hollow Knight to fakt, trochę odjechałem, zły przykład, bo tam nie było losowości, aczkolwiek z drugiej strony Returnal to nie jest w żadnym wypadku typowy roguelite, ani rogue, ani lite, losowość jest, ale zarys fabularny i rozmach to raczej przypomina typowe gry action-adventure, tak jak Hollow Knight to połączenie metroidvanii z soulsami itd. itp. :). Ale Hades i Dead Cells to dobre (lepsze) przykłady.  

 

Tak naprawdę Returnal to jest gra akcji TPP, z elementami horroru i roguelite, więc nazywanie jej po prostu rogalem, to spore nadużycie. 

Odnośnik do komentarza

Z Returnal może być ciekawe. Tak, większość graczy nie wie co to rouglike i co się z tym wiąże. Wynika to z faktu, że ten gatunek gier jest zdominowany przez gry indie. Sam w życiu bym nie kupił żadnej gry indie więc nie zasmakował tego gatunku gdyby nie Switch i Hades polecany mi przez znajomego. Nie mam czasu na granie w każdy dobry tytuł i gdy mam do wyboru pomiędzy świetną grą indie, a dużą produkcją, to zawsze wybiorę te drugą. Może się okazać, że rogaliki jednak przyjmą się dobrze, a to za sprawą zrealizowania gry tego gatunku jako ex na konsole nowej generacji.

Odnośnik do komentarza

Control zajął mi z dlckami około 50 godzin. Ktoś z boku podrapałby się po głowie bo jak to przecież to tylko strzelanka. Kwestia to odpowiednie rozłożenie narracji i gameplayu. Duże poziomy pełne eksploracji, jakieś notatki i inne duperele do zbierania po drodze i człowiek nawet nie zauważy jak leci kolejna godzina.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Dr.Czekolada napisał:

 

Control zajął mi z dlckami około 50 godzin.

 

No ale to chyba calaka zrobiłeś i wszystkie soki wysłałeś? 
Mi Control z dużą ilością pobocznych zajął 20h (z czego pewno z 5 zeszło na czytanie notatek i słuchanie logów) z DLC to max 30h będzie. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...