Skocz do zawartości

Returnal


Square

Rekomendowane odpowiedzi

tyle razy klękłem w b1 że teraz na biom2 byłem tak dopakowany że przeprawa była prosta, pomijając jeden ostry moment gdzie mnie zrzuciło do małego pokoju z tą potężną latajką :p

 

boss nr 2 prawie dojechany za pierwszym razem ale ten atak gdzie trzeba uciec na słuch mnie zaskoczył za bardzo, resztę z jego bombardowania wytrzymuję :)

 

biorę hollowseeker i zaraz mu się dobiorę do dupska 

Odnośnik do komentarza

Ogolnie to 5ty biom jest taka jebana niesprawiedliwoscia ze zaraz sie poplacze. Tam miniboss to jest w co drugim roomie

 

@iks bo wiem ze ty skonczyles

Spoiler

Czy te 3 klucze ktore trzeba zebrac w 5tym to trzeba je ogarnac podczas jednego runu czy mozna na raty? Pytam bo na ta chwile to nawet jednego nie podnioslem a co dopiero 3 xD

 

Odnośnik do komentarza

No z trzecim bossem miałem drobne problemy, przynajmniej za pierwszym podejściem, bo się trochę zamotałem i nie wiedziałem nawet gdzie strzelać xd

Miałem w zapasie dużą apteczkę i astronautę, ale to nie wystarczyło (pół ostatniego paska bossowi zostało). Cóż, przynajmniej przekonałem się, jak działa ten rekonstruktor, bo wróciłem do życia, jednak już bez astronauty i apteczki, więc przyszłość nie zapowiadała się kolorowo. No, ale wiedziałem już czego się spodziewać po bossie (gdzie strzelać xd) i się jednak udało. Co skill, to skill.

 

Grało się tak dobrze, że w sumie z rozpędu zrobiłem też czwarty biom, chociaż do bossa podchodziłem z tak czerstwymi malfunctionami (jak to jest w polskiej wersji? awarie?), że nie wiem jakim cudem, ale Muzykalnego Hrabiego Drakulę rozniosłem. Miałem -20% Protection i dostawałem obrażenia przy szybkim przeładowaniu, więc musiałem się hamować, by odruchowo nie reloadować. Na szczęście brońka sporadycznie wyciągająca HP z przeciwnika odrobinę to wyrównała i w sumie no stress.

 

Tera piąty biom, ale to już jutro. Aktualizacja czeka na zainstalowanie, ale NIE TERA, nie? (wyłączyłem automatyczne aktualizacje).

 

 

Pytanko do tych, co są już minimum w czwartym biomie:

Spoiler

Rozumiem, że jak teraz zginę, to wrócę do czwartego biomu? Bo ten zaczyna się praktycznie od zera, o ile dobrze zauważyłem. Jak to teraz będzie niby wyglądało?

 

Edytowane przez Kmiot
Odnośnik do komentarza

U mnie dzisiaj drugi boss pękł (druga próba), więc dzień udany - wpadłem na niego całkiem nieźle dopakowany (integracja na 150%, 3 fajne pasożyty, zwiększone obrażenia), ale i tak w ostatniej fazie się trochę zesrałem, łapy się spociły i przypadkiem sobie zaaplikowałem dużą apteczkę gdy jeszcze miałem 70% mocy. :facepalm: Ale przydał się Pustkostrzał wypluwający przy okazji dodatkowe obrażenia po strzale (to chyba się nazywało "ząbkowane ostrza"...), gdzie nawet w przeciwnika nie trzeba było strzelać, aby tracił żyćko.

 

No, ale niestety 3 biom szybko mnie wyjaśnił. :D  Następny cykl raczej zapoznawczo do 3 biomu, aby zobaczyć co mnie tam czeka i sprawdzić bossa

 

A z takich małych rzeczy to bardzo lubię jak się gra ładuje na początku - szybkie logotypu, krótka animacja i rach-ciach można lecieć. Do tego sposób narracji sprawia, że nie muszę wkładać sobie do głowy tony fabuły do pamiętania. I generalnie czasy ładowania wszystkiego to niebo, a ziemia w porównaniu z czymkolwiek co było w poprzedniej generacji z dużych gier. Piękne to. :banderas: 

 

 

Edytowane przez Cedric
Odnośnik do komentarza

Ja walczyłem w jakimś okrągłym pokoju z tym ujem z mieczem, w dodatku zamrażał podłogę tak szybko, że dash mi nie wyrabiał. Ubiłem go jak miałem dosłownie ułamek życia, po czym poszła ta czerowna fala na ułamek sekundy przed jego zgonem i tak se oboje padliśmy... Wyłączyłem to w uj i poszłem Rambo oglądać

Odnośnik do komentarza

Tez dzisiaj przez pol dnia narzekalem na 5ty biom ale jak dostalem sie do 6 to teraz wydaje sie latwiutki. Poziom trudnosci w 6tym i ilosc przeciwnikow jest absurdalna, widac ze im blizej konca tym tworcy postanowili sie jeszcze bardziej odkleic i wrzucic tam wszystko co fabryka dala XD 

 

6ty to chyba ostatni takze dla mnie pod wzgledem designu najlepszy jest 2. Tak jak ktos napisal ze tak mogloby wygladac pieklo. Czerwona pustynia, te ruiny, wejscie na gore. Cos zajebistego. Ale kazda miejscowka ma cos w sobie. Projekty tych swiatow, wykonanie, klimat to kolejne pole na ktorym ta gra miazdzy. Gameplay to wiadomo ze czyste zloto. Technicznie u mnie zero problemow, zadnego crasha, raz tylko sie tekstury przez 3-4sek nie chcialy doczytac po cutscence. Ostatnie gry brane na premiere to zawsze jakis problem, a tutaj nic tylko grac. Perelka.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

napływają pierwsze wyniki i wygląda na to że pudełka  Returnalem nie sprzedają się najlepiej, przynajmniej w UK.

Ale pamiętać należy że wynik ten nie obejmuje cyfry, która w ostatnim czasie stanowi już ponad 60% sprzedaży na PlayStation. 

 

 

 

Odnośnik do komentarza

2 mln jak na ten typ gry to będzie wielki sukces. W UK Returnal przegrał tylko z Pokemon, ale no właśnie. Pokemon to wielka marka i nawet GTA by było ciężko. Returnal to zbyt specyficzna gra dla wąskiego grona odbiorców. Niestety, ale pewnie udowodni, że Jim miał rację i gracze nie chcą żadnych wydziwien tylko wielkich blokbasterów. Tyczy się to na każdej platformie. Choooociaż było mówione, że w tej generacji Sony trochę zagęści typ rozrywki mimo wszystko. Zobaczymy.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...