Skocz do zawartości

Returnal


Square

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W Nex Machina nie grałem to się nie wypowiadam, w Resogun mało ale nie pamiętam żebym przeklinał na poziom trudności w żadną stronę.
Alienation jest za to pikusiem w porównaniu do Returnala.

 

23 minuty temu, Nyu napisał:

No za latwa gierka, IMO powinni zrobic update z dodatkowymi poziomami trudnosci, zeby sie wkrecic jak w DC, a nie 1-2 przejscia, platyna wpada i nara.


To jakiś żart ? Platyna jest średnio oceniana jako 8/10 dla niedzielniaków i 7/10 dla graczy lepszych. Czas potrzebny to 50h +, u mnie było to około 60 godzin i po zdobyciu byłem nasycony. Nawet jeżeli padłeś mało razy to zdania, które piszesz wydają się farsą. Nie da się zaprzeczyć, że WIELE osób się odbija od poziomu trudności a jeszcze więcej przeżywa difficulty spike w dalszych biomach. Kropka.

Opublikowano

Platyna jest w całości oparta na RNG i tylko przez to jest czasochłonna. Gra na bank nie jest łatwa, pierwszego bossa pokonało zaledwie 57,4% graczy.

Opublikowano

Ja dopiero po 3 bossach ale bardziej stresujące są komnaty gdzie jest full mobków przy okazji mając broń która nie leży do końca. 

5 minut temu, Square napisał:

Gra na bank nie jest łatwa, pierwszego bossa pokonało zaledwie 57,4% graczy.

Wydaje mi się że to przez to że muszą do niego się dostać na nowo i dlatego dużo ludzi pewnie odpuszcza. 

Opublikowano

No mam wrażenie, że się na mnie RNG  uwzięło, bo na 10 broni może raz wypadnie karabin, hollowseeker albo chociaż pistolet. Tak to dostaje rotglandy, rakietnice albo shotguna co znacznie utrudnia piąty biom.

 

Swoją drogą - jak przebić się przez żółte bariery? Czasem padają, czasem nie. Myślałem, że trzeba mieć enhanced melee albo po testach wyszło, że to nie to.

 

No i jeśli są skrzynki za kratami to znaczy, że gdzieś jest przycisk który bramę otwiera, tak?

Opublikowano
21 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Swoją drogą - jak przebić się przez żółte bariery? Czasem padają, czasem nie. Myślałem, że trzeba mieć enhanced melee albo po testach wyszło, że to nie to.

Ulepszone ostrze. Wcześniej można jeszcze było używać Doombringera, ale to naprawili.

 

21 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

No i jeśli są skrzynki za kratami to znaczy, że gdzieś jest przycisk który bramę otwiera, tak?

Tak, jak nie wiesz gdzie jest przycisk to wciskasz L2 i idziesz za dźwiękiem.

 

21 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

No mam wrażenie, że się na mnie RNG  uwzięło, bo na 10 broni może raz wypadnie karabin, hollowseeker albo chociaż pistolet. Tak to dostaje rotglandy, rakietnice albo shotguna co znacznie utrudnia piąty biom.

A gdybym ci powiedział, że zarówno Paszczomiot jak i Zgniły Pluj to o wiele lepsze bronie niż Pustkostrzał?

 

Mój ranking zajebistości broni (i ogólnego funu z ich używania) wygląda jakoś tak:

1. Dreadbound

2. Pyroshell Caster

3. Spitmaw Blaster

4. Rotgland Lobber

5. Modified Sidearm SD-M8

6. Tachyomatic Carbine

7. Electropylon Driver

7. Thermogenic Launcher

9. Hollowseeker

10. Coilspine Shredder

Lista jest z uwzględnieniem odblokowanego potencjału pukawek więc w teorii minimum na 15 poziomie.

 

@giger_andrus no te kilkadziesiąt godzin trzeba poświęcić. Teraz to i tak o wiele łatwiej zdobyć platynę.

  • Plusik 1
Opublikowano

Moje ulubione bronie to właśnie shotgun i miotacz gluta (ten drugi dopiero jak się ma odblokowane wszystkie traity z wyższych poziomów). Hollow seeker jest nudny jak flaki z olejem i banalny. Dreadbound z kolei trochę zbyt OP, ale przynajmniej trzeba trochę się wysilić używając go. Lubię też granatnik, jest w nim coś satysfakcjonującego.

Opublikowano
44 minuty temu, giger_andrus napisał:

W Nex Machina nie grałem to się nie wypowiadam, w Resogun mało ale nie pamiętam żebym przeklinał na poziom trudności w żadną stronę.
Alienation jest za to pikusiem w porównaniu do Returnala.

 


To jakiś żart ? Platyna jest średnio oceniana jako 8/10 dla niedzielniaków i 7/10 dla graczy lepszych. Czas potrzebny to 50h +, u mnie było to około 60 godzin i po zdobyciu byłem nasycony. Nawet jeżeli padłeś mało razy to zdania, które piszesz wydają się farsą. Nie da się zaprzeczyć, że WIELE osób się odbija od poziomu trudności a jeszcze więcej przeżywa difficulty spike w dalszych biomach. Kropka.

No nie wiem, gralem w kilkadziesiat trudniejszych gier, w ktorych momentami myslalem, ze mnie piorun strzeli. Platynowalem chore gowna, ktorych nie chcialbym nigdy powtarzac XD i Returnal po tym wszystkim byl dla mnie po prostu stresujacy, ale niespecjalnie trudny.

 

Kazdy po pierwszym bossie padl za pierwszym razem, zginalem 3 razy w biomie 1, 1 raz w biomie 6, przeszedlem, a potem 3 razy zdechlem do platyny. 28h i po sprawie.

 

RNG mi dowiozlo? Watpie, chyba po prostu przy platynowaniu Dooma 2, Sekiro, DMC5 czy Vanquisha, gierka byla dla mnie sporo ponizej. Ja chyba ze 150 razy zginalem przy God of Warze na najwyzszym poziomie trudnosci i przeklinalem Sigrun ze 2-3 wieczory. 

 

No i mam prawo oczekiwac wyzszego poziomu trudnosci, bo po wszystkim, co czytalem w necie, spodziewalem sie hardego wyzwania. A juz abstrachujac od niego, to po prostu pomogloby to regrywalnosci, gdyby po 1 przejsciu odblokowal sie jakis hard z nowymi itemkami, broniami itp.

Opublikowano
Godzinę temu, Paolo de Vesir napisał:

LMAO e d g y

 

Nyu, a moze zagraj bez dźwięku albo jednym orężem na 1 poziomie. Albo no hit run?

Daruj sobie. Po wszystkich grach Housemarque, ktore sa duzo trudniejsze, moge sobie pozwolic na malutkie rozczarowanie poziomem trudnosci, bo jestem fanem tych tytulow od lat.

 

Spodziewalem sie czegos intensywnego jak Nightmare w DOOM Eternal czy Nex Machina, dostalem bardzo wywazony eksplor ze zrecznosciowa, ale IMO spokojna (w porownaniu) walka. Nie narzekam, bo gra genialna, ale wzrosloby replayability.

 

Nie chce byc edgy ani specjalnie sie spuszczac nad swoimi gierkowymi dokonaniami, do teraz nie wiem jak ludzie mogli splatynowac Ninja Gaiden Sigma 2 czy zrobic Ultra Nightmare w DOOMie. Ale no lubie wyzwania i wolalbym zeby Returnal dal mi go troche wiecej. 

Opublikowano

Nie ma się o co obruszać. Jesli gra nie dowozi to warto robić sobie wyzwania jak no dmg w doomie czy coś. Jak grę skonczyles na 7 śmierci to może warto spróbować przejść ją za jednym zamachem? Pewnie nikt tego nie robił, więc możesz mieć tytuł the best of czy coś.

Opublikowano

Dużo ludzi robiło różne wyzwania, jak przechodzenie tylko podstawowym pistoletem bez żadnych artefaktów i inne kombinacje.

 

Nyu, po prostu taki model ci mocno siedzi i gra nie jest dla ciebie wymagająca. Co gracz to inaczej przecież. Ja mimo, że w Nex Machina robiłem różne rekordy, w takim Returnalu zginąłem kilka razy, głównie na bossach (Prike 3, Ixion 5, Nemesis 3), częściowo przez słabe RNG, częściowo przez własne głupoty. po przejściu gry miałem łącznie 27 śmierci (wszystkie w akcie pierwszym, połowa chyba w Wyzwaniach, więc się nie liczy), w momencie jak kończyłem to zrobiłem całą grę na jednym życiu, ale dalej twierdzę, że Returnal jest ogólnie wymagającym tytułem. Gdyby nie zawsze potrzeba zaczęcia od statku to pewnie więcej ludzi by go ukończyło i obecny poziom trudności nie byłby wyzwaniem dla nikogo.

Osobiście bardzo chciałbym aby było coś w stylu NG+ z wyższym poziomem trudności (zaczynając np B1 od 15 czy 20 poziomu biegłości), o czym wielokrotnie pisałem, i takich osób jest o wiele więcej i wyczekują one newsów o DLC. Im dłużej gra się w Returnala tym łatwiejszy się on staje, nie tylko dlatego, że człowiek się przyzwyczaja ale za sprawą odblokowywanego ekwipunku.

Opublikowano

Biom 6 :fsg: Bałem się, że będzie recycling mocno, ale jest o b ł ę d n i e. Niestety, zabił mnie dopasiony przeciwnik który spamuje ataki jak poyebion, jednym atakiem zabiera mi 1/4 życia i w dodatku ma HP Snorlaxa. :/// Nienawidzę sgorwysynów, odbierają mi smak tej gry. @Nyu jakieś rady czy wystarczy nie umierać i mieć godlike manual?

Opublikowano

- skok i dash l1/r1 albo lopatki

- ustawienie w opcjach stalego sprintu

- nie uzywac w ogole celowania, tylko biodro

- duzo skakac i dashowac podczas walki circle-strafe'ujac po mapie

- pamietac o i-framesach: podczas katany, linki i dashach

- eksplorowac prawie wszystko, ale brac tylko rzeczy z niskim ryzykiem; pod koniec biomu mamy byc tak dobrzy, jak pozwolilo nam na to rng

- odkladac eter na rekonstruktora, a kase na figurke

- grac pustkostrzalem, pokonalem nim nemesisa za pierwszym razem, nie jest to bron najlepsza, ale mozna strzelac i miec wyjebane, a skupiac sie na otoczeniu

 

A tak typowo w biomie 6: być jak najdalej od tych dużych przeciwników, którzy zasypują nas kulami na cały ekran. Jak najszybciej zabijać tych mniejszych kamikadze (do tego pustkostrzał nadaje się idealnie).

Opublikowano

Fragmenty słońca pozbierane. W 6 biomie dopiero znalazlem na 2 glebokosci. Szedlem jak przecinak bez zgonu. Ostatnimi silami znalazlem sloneczko w 6.

Jutro true ending i na razie koncze bo rozwód w domu bedzie :)

Opublikowano

Padł piąty boss, nieco się poukładało w sprawie fabuły, ale z drugiej jeszcze więcej pytań. Wyśmienity, klimatyczny tytuł, absolutna perłą i dla takich gier warto jeszcze być graczem.

 

BTW piąty Boss padł na strzała, a broń na 24 poziomie i 130% HP sprawiły, że był on wręcz śmiesznie prosty. :reggie:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...