Figuś 21 258 Opublikowano 11 czerwca 2020 Opublikowano 11 czerwca 2020 Coming to both PlayStation 5 and PC, with PROJECT ATHIA you can look forward to being transported to a vast and detailed world filled with beauty and dismay. Cytuj
czarek250885 324 Opublikowano 11 czerwca 2020 Opublikowano 11 czerwca 2020 Zagadkowa produkcja, zwróciła moje zainteresowanie, z niecierpliwością czekam na więcej materiałów. Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 11 czerwca 2020 Opublikowano 11 czerwca 2020 Dla mnie to wygląda mega dobrze. Oby coś rpgowego albo w stylu Automaty Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 11 czerwca 2020 Opublikowano 11 czerwca 2020 Oferty pracy przed pokazem sugerowały arpg, projekt powinien być już być ponad 2 lata w produkcji, spodziewam się gierki pewnie w 2022. Nowe Ip od Square i nowe Ip od Capcomu (Pragmata) na jednym pokazie, nie spodziewałem się tego. Cytuj
Pupcio 18 649 Opublikowano 11 czerwca 2020 Opublikowano 11 czerwca 2020 Bardzo mi się spodobało ale boję że skończy jak widzę grę z "Project" w nazwie to boję się że skończy jak Deep dawn, no i Square już ma gierkę widmo babylon's fall Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 (edytowane) Babylons Fall to z tego co kojarze jest tytułem Platinium, SE jest tylko wydawcą. Project Athia, nie zdziwi się, jak ostatecznie będzie miało to w nazwie Final Fantasy. Edytowane 12 czerwca 2020 przez YETI Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 (edytowane) Nie będzie, to nowe IP, na które Square-Enix sypie BARDZO dużo pieniędzy (pierwotnie miał to być cross-medialny projekt: film, gra, gra mobile, książki, komiksy, ale z części zrezygnowali, nomen omen odpisując w niebyt 50 mln USD) - fun fact: ludzie z hollywood pracują przy tej grze (scenarzyści i nie tylko). (I tak: pre-produkcja zaczęła się w 2018, od 2019 team miał zacząć pełną produkcję, dlatego sądzę, że najwcześniej będzie w 2022, chociaż 2023 jest bardziej realny, podejrzewam, że S-E chciałoby mieć większą bazę użytkowników na premierę tej gry) Edytowane 12 czerwca 2020 przez Hendrix Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 Rzeczywiście, pompują w ten tytuł sporo kasy. Cytuj
20inchDT 3 362 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 Ciekawe na jak długo będzie "console exclusive". Rok? Cytuj
aph 155 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 Albo to nie wyjdzie w ogóle, albo 2025 jako ff16. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 Też mnie mocno zaciekawił ten tytuł, smok nawiązuję do Deep down trochu. Ale gra chyba nie skończy tak samo co. To jest na silniku Luminous tym od FFXV ? Czekam na więcej info Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 13 czerwca 2020 Opublikowano 13 czerwca 2020 7 godzin temu, Fanek napisał: Też mnie mocno zaciekawił ten tytuł, smok nawiązuję do Deep down trochu. Ale gra chyba nie skończy tak samo co. To jest na silniku Luminous tym od FFXV ? Czekam na więcej info Na razie nie wiadomo, na razie jedynie trollują, że robi to ekipa od FFXV czyli Luminous Productions. Ich silnik potrafi pokazać pazur ale potrzebuję mocarnych bebechów aby to chodziło i wyglądało jak należy. Czy tym razem się ogarną to czas pokażę, szkoda byłoby aby na tak fajnym silniku wyszła jedna gra. 1 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 13 czerwca 2020 Opublikowano 13 czerwca 2020 Luminous Productions operuje na silniku Luminous Engine, zresztą wew. studia jest też ekipa od R&D tego silnika -130 pracowników łącznie (do Września 2019), teraz studio liczy ok. 150 (i dalej rekrutują). Fun fact: to z CV pracownika tego studia pochodzi jedna z pierwszych informacji o PS5 (stąd było wiadomo, że studio robi nowe IP AAA na PS5). I tak, w zasadzie w każdym wywiadzie podkreślają, że cel studia to stworzenie nowego, dużego IP (co nie jest częste w gamedevie w Japonii). Tutaj wywiad z obecnym szefem studia, z września zeszłego roku:https://www.luminous-productions.com/news/02/ 2 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 14 czerwca 2020 Opublikowano 14 czerwca 2020 Będzie post, pod postem, ale może kogoś zainteresuje: głównej bohaterce wygląd udziela prawdopodobnie ta pani (jeszcze nie jest oficjalne, ale dziennikarze to sugerują): Brytyjska aktorka o... polsko-brytyjsko-jamajskich korzeniach (ojciec Brytyjczyk o żydowsko-polskich korzeniach, matka jamajka) :v 1 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 233 Opublikowano 27 lipca 2020 Opublikowano 27 lipca 2020 (edytowane) Cytat Project Athia is an open-world game No a jakżeby inaczej Edytowane 27 lipca 2020 przez Paolo de Vesir Cytuj
Pupcio 18 649 Opublikowano 27 lipca 2020 Opublikowano 27 lipca 2020 Kolejna generacja z tymi otwartymi mapkami i zapychaczami na 50h Cytuj
Gość suteq Opublikowano 27 lipca 2020 Opublikowano 27 lipca 2020 Na razie to ta gra nie istnieje więc wrócimy do tematu za 2 lata. Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 29 lipca 2020 Opublikowano 29 lipca 2020 W dniu 27.07.2020 o 19:20, suteq napisał: Na razie to ta gra nie istnieje więc wrócimy do tematu za 2 lata. Dodajmy do tego drugie tyle Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 29 lipca 2020 Opublikowano 29 lipca 2020 Ta gra jest od ponad 1.5 roku w pełnej produkcji - nie wyjdzie w 2024, wyjdzie wcześniej. Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 30 lipca 2020 Opublikowano 30 lipca 2020 15 godzin temu, Hendrix napisał: Ta gra jest od ponad 1.5 roku w pełnej produkcji - nie wyjdzie w 2024, wyjdzie wcześniej. A potem komuś w kierownictwu mózg się zesra i będą jechać od zera jak przy ff15 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 30 lipca 2020 Opublikowano 30 lipca 2020 Ale przy FFXV jechali od zera, bo przed końcem 2012 gra nie była w pełnej produkcji (a w 2014 zaliczyła restart i zmianę reżysera, bo było jasne, że wizja Nomury jest zbyt wielka na jedną grę), nie mieli silnika, i dostali scenariusz rozpisany na trzy gry :v* To, że ta ekipa zrobiła działającą, solidną grę, w między czasie robiąc własny silnik, dostając od SE niedźwiedzią przysługę w postaci przejęcia projektu Nomury, to cud. * FFvXIII był przewidziany i rozpisany na trylogię (i więcej), sama gra miała pecha w postaci problemów Square-Enix z XIII (i crystal tools) i przede wszystkim z FFXIV Online, ten drugi projekt to największa katastrofa firmy od czasu Spirits Within, team Nomury w zasadzie nigdy nie wyszedł z fazy prototypowania rozgrywki i Versus po prostu nie wszedł w tryb pełnej produkcji, nigdy też nie miał wolnej ekipy do tego, bo w międzyczasie całe Square musiało 5 letni projekt zrobić w trochę ponad 2 lata (FFXIVARR). To, że to właśnie Luminous Studio dostało nowe, duże IP do zrobienia, to nie jest przypadek. to wyraz zaufania SE (bo w JP super ciężko o finansowanie nowych IP AAA). 1 Cytuj
grzybiarz 10 314 Opublikowano 30 lipca 2020 Opublikowano 30 lipca 2020 Znowu sandbox? Pograłoby się w jakąś nową markę a 'la Uncharted, gdzie jest korytarzowo, filmowo i z ładną grafą. 1 Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 30 lipca 2020 Opublikowano 30 lipca 2020 Ja bym chciał korytarz w klimatach M:I Cytuj
czarek250885 324 Opublikowano 31 lipca 2020 Opublikowano 31 lipca 2020 22 godziny temu, XM. napisał: Ja bym chciał korytarz w klimatach M:I Niech zrobią remake tego z psx-a brałbym od razu. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.