Opublikowano 23 stycznia 20232 l 10 minut temu, Rtooj napisał: Pewnie dlatego że przyjęło się że głośniejsze gry z gamepassa mają żółty kolor w oceniaczce na MC. O jakie gry chodzi? Takie myślenie przyjęło się jedynie w mózgach fanboyow. Średnia gier które wyszły w Gamepassie w dzień premiery w minionym roku to ponad 80 punktów na Metacritic.
Opublikowano 23 stycznia 20232 l 3 minuty temu, ASX napisał: O jakie gry chodzi? Takie myślenie przyjęło się jedynie w mózgach fanboyow. Średnia gier które wyszły w Gamepassie to ponad 80 ma Metacritic. Pewnie tak, mi się GP kojarzy tylko z dobrymi grami, bo tylko w takie tam gram. GP ma znacznie inną większą wadę dla mnie, nie podoba mi się znikanie gier, tutaj wolę system PS+, raz dodam do biblioteki i mam na zawsze póki opłacam abo. Chciałem ostatnio wrócić do Hadesa i niestety gry już nie ma, no i musiałem kupić.
Opublikowano 23 stycznia 20232 l 28 minut temu, ASX napisał: Nie wiem skąd wzięło się przekonanie że takie gry są idealne do abonamentu. Dla mnie gierkami idealnymi do abonamentu są dobre gry. Takie które byś nie kupił i tak na nie nie czekasz, a byś zagrał jak będzie okazja, bedzie tanio i wepchna Ci ja pod nos. Edytowane 23 stycznia 20232 l przez PanKamil
Opublikowano 23 stycznia 20232 l 51 minut temu, Daffy napisał: Ciekawe, czy Hogwart's Legacy czeka taki sam los, jak wszystkie ostatnie gry AAA Gotham Knights, Callisto, teraz Forspoken, gruba końcówka 2022 i początek 2023 w AAA (a dla nas szansa na nadrobienie backlogów :D) xDDD. Edytowane 23 stycznia 20232 l przez KrYcHu_89
Opublikowano 23 stycznia 20232 l Aktualnie 69 - w sumie bardziej odpowiednia liczba do tego co square zrobiło ta gra z fanami
Opublikowano 23 stycznia 20232 l Ej tam są pozytywne recki Cytat 95 Gaming Nexus Jan 23, 2023 "Forspoken is absolutely fantastic. With all the spells you can unlock, the gear you can upgrade, the fights, the bosses, and a storyline that rivals the best video game stories, this isn't a return to form for SquareEnix, it's a testament that they still got it, and will have it for a very, very long time. " ..
Opublikowano 23 stycznia 20232 l Od samego początku ta gra zapowiadała się na średniaka więc zero zaskoczenia, na szczęście po zeszłym roku człowiek odczuwa jeszcze wystarczające nasycenie świetnych gier.
Opublikowano 23 stycznia 20232 l Analiza digital foundry mocna, w quality mode częste dropy do nawet 20fps, ogółem twierdzą, że ff15 starusienkie miejscami wygląda lepiej Jak ff16 zaliczy klapę to square zostanie modlitwa by chciał ich ktoś kupić
Opublikowano 23 stycznia 20232 l Duże FFy mają gigantyczne budżety, a wszystkie RPGi które nie mają w nazwie FF (może oprócz Dragon Questa) dostają jakieś ochłapy. W ostatnim roku przecież wyszedł Star Ocean, Valkyrie Elysium, DioField Chronicles, Stranger of Paradise czy Babylon's Fall i myślę że wszystkie te gry razem wzięte miały mniejszy budżet niż jeden FF XVI. Już nie mówiąc o tym że sama marka FF sprzeda miliony egzemplarzy.
Opublikowano 23 stycznia 20232 l Xenoblade3 zeszłoroczny raczej miał spory budżet, a na pewno większy niż gierki które wymieniłeś. Square obecnie oddycha tylko dzięki Finalom i jak im się na którymś noga powinie to w najlepszym wypadku skończą wchłonięci
Opublikowano 23 stycznia 20232 l 42 minuty temu, Daffy napisał: Analiza digital foundry mocna, w quality mode częste dropy do nawet 20fps, ogółem twierdzą, że ff15 starusienkie miejscami wygląda lepiej Jak ff16 zaliczy klapę to square zostanie modlitwa by chciał ich ktoś kupić To robił ponoć ten sam zespół. Luminous czy jak im tam. SE powinno raczej zakończyć żywot tego zespoliku. Po pograniu w demo, wiedziałem, że to będzie słaba gierka, ale nie sądziłem, że aż tak. Zastanawia mnie teraz tylko sprawa z Hennig, w związku z zarzutami, że fabuła tu zasysa. Być może pożegnanie z Naughy Dog nie było takie złe dla... ND, a przynajmniej dopóki trzymali Drunkmana na smyczy. Edytowane 23 stycznia 20232 l przez marcinwks
Opublikowano 23 stycznia 20232 l Ten ff XIV chyba też dobrze praży więc cholera wie czy coś im grozi. Forspoken jakościowo zaliczył porażkę ale cholera wie jak to się sprzeda i ile sztuk potrzebują aby być do przodu. Utrzymywało się w top 2 na Amazonie.
Opublikowano 23 stycznia 20232 l 41 minut temu, Daffy napisał: Analiza digital foundry mocna, w quality mode częste dropy do nawet 20fps, ogółem twierdzą, że ff15 starusienkie miejscami wygląda lepiej Zero ambient occlusion w narożnikach Może PS5 sobie z tym nie radzi? Serio stawiam takie pytanie, bo np w takim PUBG tego efektu praktycznie nie ma po "next-genowym update", a na XSX jest (podobnie jak pełne 4K w stosunku do jakiejś umownej wartości na PS5). 1 minutę temu, marcinwks napisał: Zastanawia mnie teraz tylko sprawa z Hennig, w związku z zarzutami, że fabuła tu zasysa. Być może pożegnanie z Naughy Dog nie było takie źle dla... ND Ona to już po U3 mi podpadła tą nędzną warstwą fabularną, więc jak dla mnie to dobrze, że w ND już nie robi. Nie wiem, jakim cudem U2 tak dobrze jej wyszło, ale zastanawiam się, czy to jednak nie zasługa Druckmanna i jakiegoś drugiego gościa, którzy przy tej perełce byli współscenarzystami.
Opublikowano 23 stycznia 20232 l 9 minut temu, Daffy napisał: Xenoblade3 zeszłoroczny raczej miał spory budżet, a na pewno większy niż gierki które wymieniłeś. Przecież Xenoblade 3 nie wydało SE. Dałem przykład tych gier bo jest duża różnica między podejściem SE do głównych części FF a innych gier więc szansa na to że FFXVI będzie klapą jest bardzo mała. 11 minut temu, Daffy napisał: Square obecnie oddycha tylko dzięki Finalom i jak im się na którymś noga powinie to w najlepszym wypadku skończą wchłonięci Mają FF14, mobilki, tanie w produkcji remastery/remake'i, gry na Switcha, merch. SE to nie tylko gry na duże konsole i nawet jeśli Forspoken i FFXVI (jakimś cudem) okażą się porażkami sprzedażowymi to SE nie będzie w jakiejś tragicznej sytuacji finansowej. A jeśli chodzi o wchłonięcie jeśli ktoś przedstawi zarządowi SE odpowiednią propozycję to do tego dojdzie bez względu na sukces/porażkę FF XVI.
Opublikowano 23 stycznia 20232 l 12 minut temu, Wredny napisał: Zero ambient occlusion w narożnikach Może PS5 sobie z tym nie radzi? Serio stawiam takie pytanie, bo np w takim PUBG tego efektu praktycznie nie ma po "next-genowym update", a na XSX jest (podobnie jak pełne 4K w stosunku do jakiejś umownej wartości na PS5). Ona to już po U3 mi podpadła tą nędzną warstwą fabularną, więc jak dla mnie to dobrze, że w ND już nie robi. Nie wiem, jakim cudem U2 tak dobrze jej wyszło, ale zastanawiam się, czy to jednak nie zasługa Druckmanna i jakiegoś drugiego gościa, którzy przy tej perełce byli współscenarzystami. Straley'a? Całkiem możliwe, bo to przecież on hamował chore zapędy Druckmana przy TLoU. W 2 go już nie było i efekt był średni.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.