Skocz do zawartości

Kena: Bridge of Spirits


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

O wibracjach na razie cisza.

https://www.emberlab.com/2021/09/23/patch-notes-1-05/

Cytat

Patch Notes – 1.05

  • Enabled photo mode when sitting with the Rot. 
  • Increased maximum camera sensitivity.
  • Fixed bug that locked player into the Spirit Mask mode.
  • Fixed progression blocker after combat in Taro’s Tree region.
  • Fixed progression blocker after receiving the Bow Ability.
  • Fixed progression blocker after Adira Hammer Relic and the objective marker not disappearing after completion.
  • Fixed progression blocker on Warrior Path.
  • The “Resume Game” feature for PS5 Activities has been temporarily disabled to prevent overwriting autosaves. This feature will be re-implemented in a future patch. 
  • Fixed minor visual, collision, and audio bugs.

 

Opublikowano
2 godziny temu, 20inchDT napisał:

przypierdalacz mozi and balon tag team. Jak grałeś na emulatorze to się nie liczy, bo nie ma duszy.

Ty gdzie ja się do jakiś emulatorów przypierdalam? Daj cytat albo wracaj do CW, z którego nie powinieneś śmierdzieć w innych tematach.

No i skończ bronić swoje jasne alter ego, bo to już nudne. Papuga się znalazła. Dostałeś wytyczne czy się przelogowaleś?

  • Plusik 2
  • Minusik 2
Opublikowano

ściąga mi się teraz aktualizacja, więc korzystając z okazji wrzucę kilka moich screenów z początku gry, nie są może tak ładne jak @Moldar z poprzedniej strony, ale mam nadzieje że wybaczycie. 

 

651174774_kena1.thumb.jpg.51ab5026ca913a90a47b851907911f03.jpg359187123_kena3.thumb.jpg.31574a8b96e573bf04e49261c72370e1.jpg1342021041_kena4.thumb.jpg.b6a7b94297f52ebee6ac75d583d843a6.jpg1313395736_kena2.thumb.jpg.8a54bd8c763c53d63370903ed9cebb55.jpg

zdecydowanie jedna z najpiękniejszych gier w jakie dane mi było zagrać w tym roku. Szczerze powiem że trochę powątpiewałem że gra będzie wyglądać tak dobrze oglądając pierwszą zapowiedź. Ale grafika grafiką, od dawno było wiadomo że gra będzie piękna, ale to co mnie zaskoczyło to muzyka, pełna orientalnych dźwięków, która do spółki z warstwą wizualną buduje razem niesamowity klimat produkcji.

Najsłabiej z tego zestawienia wypada jak na razie gameplay. Nie zrozumcie mnie źle, bo jest naprawdę solidnie. Ale rozgrywka nie prezentuje niczego czego nie widzieliśmy wcześniej w innych grach, jest poprawna, czasami schematyczna i rozegrana bardzo bezpiecznie. Jeśli w czymś widziałbym ewentualny element do poprawy to właśnie tutaj. To tyle na razie, teraz uciekam bo widze że aktualizacja już się pobrała ;] 

 

 

 

 

 

  • Plusik 4
  • Lubię! 1
Opublikowano

Po pierwszych trzech godzinach gierka dla mnie super. Fakt, od strony gameplayowej nic specjalnego, no ale bardzo milo zwiedza sie te piekne lokacje i szuka znajdziek. 

Opublikowano

Ja chyba sobie poczekam na łatkę usprawniającą sterowanie kamerą, maksymalna czułość ustawiona, a obrót trwa wieczność.

Kurwica mnie bierze podczas walki z

Spoiler

Corrupt Taro

Nie wiem jak na PC, ale na PS5 kamera działa wolno podczas walki jak w jakimś symulatorze chodzenia.

 

edit. Dobra widzę że w łatce zwiększyli możliwość ustawienia czułości kamery :lapka:

Opublikowano

O, to jest właśnie ta walka, co nad nią siedziałem tyle czasu i przerzuciłem tonę mięsa z paszczy w przestrzeń pokojową :) Podpowiem, że

Spoiler

można rozwalić mu to ramię po nasłaniu Rotów, ale nie warto - lepiej jest je zostawić, uzbierać dwa punkty rotów i jak zaczyna wariować to combo "use Rot" plus Rot Hammer i bardzo ładnie mu kroi żyćko.

 

Opublikowano

Właśnie dotarłem do tej walki o której piszecie i zrobiłem sobie przerwę po kilku próbach. Jutro spróbuję na nowo.

 

Co do gry zaskoczyła mnie ilość walk z bossami, jestem teraz w momencie gdzie w krótkim odstępie czasu walczyłem z 3 lub 4 bossami, w zasadzie jedna walka za drugą. Mam  nadzieję że potem czeka mnie dłuższa chwila eksploracji.

Muszę też wycofać się ze swoich słów że gra nie ma nic wspólnego z Zeldami, bo rzeczywiście po dość korytarzowym początku gra później zdaje się nieco otwierać i rzeczywiście oferuje trochę więcej swobody trochę na wzór Zeld. 

 

 

 

  • Haha 1
Opublikowano

Nie, po prostu ci główni bossowie są wymagający w porównaniu do zwykłych mobów, które klepie się bez większego wysiłku. Przyzwyczajasz się, że machniesz kosturem parę razy i zawalidroga znika, a tu jebs - przeciwnik, który wymaga precyzji. szybkiej reakcji i dobrej strategii. Taki spike zwyczajnie się odczuwa gdy człowiek rozleniwił się eksploracją, podziwianiem widoczków i zabawą z tymi cholernie fajnymi czarnymi kuleczkami ^^

  • Plusik 1
Opublikowano

Akurat to starcie z bossem jest fajnie poprzedzone walkami z innymi, więc nie ma tak, że nagle masz zmianę poziomu trudności o 1000%. Jak tak teraz patrzałem na trofiki to zajęło mi to gdzieś 15 minut, chyba za 5 razem padł czy coś.

Ogólnie po dopakowaniu Keny t starcia nie są jakoś super wymagające. A jak się opanuje parowanie to już w ogóle nie ma co zbierac, bo jeden skill daje akcje Rota za każde udane parry.

Opublikowano

Właśnie miałem starcie z dwoma wcześniejszymi bossami jednocześnie, po otwarciu przekletej skrzynki i padli szybko. Fajnie, ciekawe co tam jeszcze czeka.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...