Skocz do zawartości

Kena: Bridge of Spirits


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
20 godzin temu, Bzduras napisał:

Też właśnie oglądam napisy. Co mogę napisać więcej niż to, co do tej pory napisałem? Chyba nic. Gra nie odkrywa koła na nowo, ale całość jest tak dobra i urocza, że nie grając w nią robicie sobie niedźwiedzią przysługę. Eksploracja, grafika, muzyka, animacje, wszystko jest tu na swoim miejscu i na wysokim poziomie. Zdecydowanie znajdzie miejsce w mojej topce roku, nie może być inaczej. Ten uczuć, gdy produkt końcowy jest lepszy od tego, co podpowiadała wyobraźnia - bezcenne :banderas:

 

Gdyby ktoś się nie zorientował to polecam mocno.

Właśnie skończyłem i mogę się pod tym podpisać "obiema ryncyma" :potter:

 

Gra wymagająca potrafi być nawet na normalu jak ktoś przyzwyczajony to masherki, podczas walk z bossami trzeba trochę myśleć. Troszku się zawiodłem ostatnia walką po spotkaniu z

Spoiler

Corrupt Woodsmith

Które było zdecydowanie najfajniejszym starciem w grze jak i najbardziej efektownym.

 

 

Gamplayowo nie ma tu nic nowego, ale cała reszta jest tak poskładana że te wszystkie 8/10 są zasłużone. W tej cenie tylko brać i grać, zegar na konsoli pokazuje mi 22h ale trzeba wziąć pod uwagę że jestem pojebany i latałem po mapie jak głupi, spokojnie z normalną ekslporacją gra starczy na 13-14h.

 

Spoiler

 

 

  • Lubię! 1
Opublikowano

Wczoraj miałem okazję sprawdzić. Takich gier dzisiaj się już nie robi. Od pięknej oprawy stylizowanej na Zeldę (Majora's Mask) po system walki niczym Star Fox Adventures. Ogólnie jak ktoś tęskni za klimatem lat 2002-2003 ery GameCube to się tutaj odnajdzie jak rybka w stawie. Czekam jednak na wersję pudełkową bo taka perełka aż się prosi o honorowe miejsce na półeczce. 

  • Plusik 2
  • Lubię! 1
Opublikowano
6 godzin temu, SebaSan1981 napisał:

 

PS_App_20210926_105731.thumb.jpeg.2188846bb778255c3e429b32338d6a5e.jpeg

 

Jestem na początku, eksploruję sobie wioskę i okolice.

 

  Ukryj zawartość

Jestem tu na screenshocie i nie mogę aktywować "roto - węża" w tym miejscu. Czyżbym potrzebował odblokować jakieś skille? Tak samo domek z kwiatkiem na drzewie na górze, aktywuje się gdy podchodzę ale nie mam z nim interakcji.

 

 

To ciekawe, bo też mam tam problem, ale innego rodzaju.

Spoiler

Mianowicie domyślam się, że po aktywacji "roto-węża" powinienem sprawić, że nasiona na pobliskim polu rozkwitną (robiłem to już w paru innych miejscach), ale jak jeżdżę po nich to nic się nie dzieje. Pachnie mi jakimś bugiem. Miał tak ktoś coś?

Granko jest przednie. Zaliczyłem i skompletowałem już jedną "odnogę" wioski (dwie czapeczki były kłopotliwe), teraz ruszam w drugim kierunku.

Opublikowano (edytowane)

Już mi się udało to ogarnąć. Wraz z fabularnym progresem, Kena odblokowuje nowe narzędzia "dostępu" do początkowo niedostępnych miejsc i obiektów. Poza wizualiami i muzą świetna jest też walka, dynamiczna, trzeba cały czas być w ruchu. Odnoszę też wrażenie że gra jest tak skonstruowana i poprowadzona aby postać nie była przekokszona i rozgywka cały czas stanowiła wyzwanie. 

Edytowane przez SebaSan1981
Opublikowano
31 minut temu, Kmiot napisał:

To ciekawe, bo też mam tam problem, ale innego rodzaju.

  Pokaż ukrytą zawartość

Mianowicie domyślam się, że po aktywacji "roto-węża" powinienem sprawić, że nasiona na pobliskim polu rozkwitną (robiłem to już w paru innych miejscach), ale jak jeżdżę po nich to nic się nie dzieje. Pachnie mi jakimś bugiem. Miał tak ktoś coś?

Akurat główną funkcją tego cosia jest coś innego. To o czym piszesz to taki trochę side effect. Hint jakbyś chciał zajrzeć:

Spoiler

ten rotowonsz służy do oczyszczania drogi z luźnego corruption, odblokowujesz tym samym nowe ścieżki i znajdujesz przeważnie jakiś sekret.

I pamiętajcie też, że gierka ma strukturę metroidvaniową, więc jeśli w danym momencie nie macie pomysłu co zrobić to warto zajrzeć w to samo miejsce później.

Opublikowano
2 minuty temu, Bzduras napisał:

Akurat główną funkcją tego cosia jest coś innego. To o czym piszesz to taki trochę side effect. Hint jakbyś chciał zajrzeć:

  Ukryj zawartość

ten rotowonsz służy do oczyszczania drogi z luźnego corruption, odblokowujesz tym samym nowe ścieżki i znajdujesz przeważnie jakiś sekret.

I pamiętajcie też, że gierka ma strukturę metroidvaniową, więc jeśli w danym momencie nie macie pomysłu co zrobić to warto zajrzeć w to samo miejsce później.

Spoiler

To wiem, w okręgu mam już oczyszczoną miejscówkę i okolice, więc w zasadzie nie widzę dla tego rotowęża innego zastosowania niż właśnie wykiełkowanie nasion, które są zaraz przy nim.

 

Opublikowano

Skończyłem i ja w ok 21 godzin na hardzie, ostatnie starcie zajęło mi ponad 2h w trakcie których padło kilka cięższych słów. Po fakcie jednak stwierdzam, że nie było aż tak ciężko :DCudowna gra, no w zasadzie wszystko tu zagrało.

Teraz jeszcze poszukam reszty znajdziek, wbije brakujące trofiki, a w jakiejś niedalekiej przyszłości drugie przejście na nowym poziomie trudności (słyszałem, że był spoko glitch do tego, ale już naprawili), także będzie się działo.

  • Lubię! 1
Opublikowano

Powoli kończy się przygoda :/ aż szkoda No ale cóż, brawa dla devów i twórców tego projektu odwalili kawał dobrej roboty, skasowali grosze i życzę im jak najlepiej, kontynuacji z większym rozmachem bo potencjał ogromny (Sony już pewnie szykuje kasę na wykup studia hehe)

Opublikowano

Całych trzech trzeba dodać.

 

Ja jedynie do czego bym się doczepił to ograniczona ilość Rotów w trybie performance, jak mogę zrozumieć takie coś na PS4 tak na PS5 powinny być wszystkie w obu trybach. No i trochę więcej kombosów i skilli, bo jak kończyłem grę to miałem ponad jakieś 1300 albo i więcej punktów do wydania.

Opublikowano

Zacząłem dopiero grę i na razie bajka, dosłownie i w przenośni. Mam tylko jedno pytanie, czy Master daje mocno w dupe? Bo czytam w necie głównie narzekania, że okno parowania jest tragicznie małe + bossowie potrafią "namierzać" swoje ataki na nas, bez względu na nasze uniki?

Opublikowano

Jeszcze nie grałem na Mistrzowskim, bo był zablokowany, ale ogólnie na Hardzie to tak, sporo ataków od (sub)bossów śledzi Kene i trzeba robić uniki jak najpóźniej aby nie tracić głupio życia. Samo parowanie nie jest łatwe, ale jego opanowanie to podstawa szybkiej eliminacji.

 

BTW, pobawiłem się dzisiaj chwilę maską i jak jesteśmy w pobliżu Rota, to widać ślady stóp na ziemi, a rzeczy jak skrzynie są wyraźniej zaznaczone. Ogólnie brak możliwości poruszania się w tym widoku jakoś nie zachęca do korzystania z tego.

  • Dzięki 1
Opublikowano

Dokładnie, strasznie topornie się z tego korzysta i gram praktycznie bez pomocy maski. Na szczęście nie jest ona niezbędna, bo i bez niej da się dostrzec subtelne wskazówki - Roty mają charakterystyczne, fioletowe poświaty, plus pad "puka" wibracjami, gdy jesteśmy w pobliżu ukrytego. Zdobione skrzynki od razu rzucają się w oczy, a te słabiej widoczne (mieniące się co jakiś czas) nie zawierają istotnych znajdziek, więc nawet jeśli przegapimy, to ominie nas jedynie garść kryształów/karmy.

 

No i parowanie rzeczywiście ssie. Ogromne ryzyko przy bossach, stosuję tylko w ostateczności, preferuję uniki. Oczywiście na poziom Master to może być za mało, ale i tak nie planuję póki co drugiego podejścia. Nie lubię platyn, które zmuszają mnie do dwukrotnego przechodzenia gry i zwykle je olewam. Może jak kiedyś postanowię wrócić do tej gry...

Opublikowano

Parry nie sa takie proste - zgadza sie. Ja na jednym bossie nagrywalem sobie rozrywke i masterowalem momenty jak mi nie wchodzily. Zazwyczaj za pozno wciskalem parry. Teraz jak mam to umiejetnosc jednego powera za parry to nie da sie przejsc obojetnie. Chce sie parrowac i uczyc atakow innych. Takze sam miod panowie :hi:

Opublikowano
35 minut temu, cotek napisał:

No quazior ostudził mój zapał trochę, poczekam na pudełeczko jednak

Ale czym, że zapytam? Przecież chwali bardzo grę, a te największe zarzuty dotyczą tego, że nie odkrywa koła na nowo. Bierz, graj i się nie czaj, bo szkoda życia jak tu zajebista szpila Cię omija, bo quaz nie wychwalił jej jeszcze bardziej.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...