Opublikowano 5 grudnia 20213 l Szczerze powiedziawszy to chyba bym nie chciał... Tzn ja wiem, że i tak zrobili action adventure z trzeciej osoby, ale mimo wszystko wolałbym, aby Sony nie pchało tu swoich łapsk - zwłaszcza Sony dzisiejsze, zdesperowane, by osiągać zyski jak nigdy. Skończyłoby się klepaniem jakiegoś Captain America czy co tam im jeszcze chodliwego z Marvela zostaje i mielibyśmy zaorane kolejne, kreatywne studio.
Opublikowano 5 grudnia 20213 l Bardziej kierowałem się w stronę kontynuacji Keny i dopieszczenia wszystkiego jeszcze bardziej już teraz. Ten Marvelowski szajs to już bokiem wychodzi...
Opublikowano 6 grudnia 20213 l Jak to jest z tym upgrade'm do PS5? Czy to jest jakoś przypisane do kopii gry? W sensie, że pożyczam to pudełko kumplowi, on robi sobie upgrade do PS5, a jak kiedyś wreszcie dorobię się swojej konsoli to czy wciąż będę mógł zrobić taki upgrade u siebie? Może i głupie pytanie, ale Sony nawywijało już tak w tej generacji, że wszystkie ewentualności trzeba brać pod uwagę
Opublikowano 6 grudnia 20213 l Nie tyle update co wyskoczy okienko z możliwością pobrania wersji natywnej PS5.
Opublikowano 6 grudnia 20213 l 15 godzin temu, Patricko napisał: Niech chłopaki dostaną budżet i wsparcie od Sony, to mogą wysmażyć coś naprawdę fantastycznego. Kena najmocniej broni się swoim kameralnym klimatem bez fajerwerków typowych dla np Uncharted. Ja tam nie chcę żeby wyszła z tego kolejna seria sony template. Dwójeczke chetnie przyjmę, ale wystarczy mi bardziej zrównowazony gameplay. A nawet niech nic nie zmieniają, nie każda gra musi byc AAAAAA
Opublikowano 7 grudnia 20213 l Mocne 8/10. Nawet te kilka niedociągnięć i archaizmów (pływanie; kryształki, które w sumie nie służą niczemu; ubogie drzewko rozwoju) traktuję jako furtkę do usprawnienia w kolejnej części. Tutaj mała ewolucja wystarczy żeby był kolejny sukces. Edit. Pomyśleć, że taki nowy Ratchet był reklamowany tymi instant teleportami do innych wymiarów, mocą SSD i w ogóle to miał być deal breaker a tutaj taka niepozorna Kena robiła to niewiele gorzej Edytowane 7 grudnia 20213 l przez kiseki
Opublikowano 7 grudnia 20213 l 6 minut temu, kiseki napisał: a tutaj taka niepozorna Kena robiła to niewiele gorzej To znaczy? Co masz konkretnie na myśli?
Opublikowano 7 grudnia 20213 l 36 minut temu, Square napisał: To znaczy? Co masz konkretnie na myśli? Jakość przełączania się między wymiarami w R&C była po trailerach rozdmuchana do poziomu rewolucji, pełnego wykorzystania szybkich dysków, wczytywanie alternatywnego świata w locie. Ostatecznie w samej grze skończyło się nie aż tak spektakularnie jak w otwierającej sekwecji. W Kenie, pod koniec gry, przechodzenie przez portale, które przenosiły nas do innych lokacji wyglądało dla mnie bliźniaczo jak to, co ostatecznie zostało w R&C.
Opublikowano 7 grudnia 20213 l Nie no bez przesady, w RC zmieniała się cała mapa, tutaj jedynie noc się włączyła i nic poza tym.
Opublikowano 7 grudnia 20213 l 3 minuty temu, Patricko napisał: Nie no bez przesady, w RC zmieniała się cała mapa, tutaj jedynie noc się włączyła i nic poza tym. Tak, były pojedyncze wypadki gdzie to było coś wiecej niż przyciąganie wyrwy i teleportowanie się w jej miejsce ale hype na przełączanie się między wymiarami był przeogromny i ostatecznie zawiódł. Dla jasności, jestem fanem RC od czasów PSX i RCRA to dla mnie mocne 8/10. W Kena ani nie było to nachalne i pojawiło się dopiero pod koniec gry, ani nie był na tym oparty marketing. Chodzi mi o sam techniczny aspekt, który raczkujące Ember Labs ogarnęło niewiele gorzej niż wyjadacze z Insomniac.
Opublikowano 8 grudnia 20213 l 23 godziny temu, kiseki napisał: raczkujące Ember Labs ogarnęło niewiele gorzej niż wyjadacze z Insomniac. Bo tutaj nie było za bardzo co ogarniać. W obu grach patent opiera się o przenoszeniu postaci, ale tylko w obrębie okolicy i zmianie wystroju (poza wyreżyserowaną sceną w R&C, gdzie rzeczywiście zmieniały się całe światy, ale to liniowy fragment), więc z dużej chmury mały deszcz, jeśli się temu przyjrzeć.
Opublikowano 8 grudnia 20213 l No nie wiem, ten fragment z kryształem wygląda mi na podmianę praktycznie całego poziomu (i jest to jedyny moment który został wycięty z 'analizy' kolesia z Travelers Tales). No chyba że inaczej to wygląda w grze i Kena też ma coś takiego.
Opublikowano 8 grudnia 20213 l Dla mnie to wygląda na podmianę gameplayu na scenkę. Zauważ, że od razu kamera odjeżdża i odbiera kontrolę graczowi. Zresztą nawet podróże na planetę potrzebowały zakamuflowanych loadingów, że niby lecą, lądują i takie tam. Krótkich scenek, ale nie do pominięcia. Więc trudno oczekiwać, żeby oddać graczowi pełną kontrolę nad przyłączaniem światów i zachować przy tym płynność rozgrywki (nie odbierać kontroli choćby na krótko).
Opublikowano 8 grudnia 20213 l Nie chce sobie spoilerować dalej ale jak wpisałem Blizon Crystal to te podmiany nie wyglądały mi na przechodzenie do cutscenek.
Opublikowano 8 grudnia 20213 l Ta jedna planeta (nie pamiętam jak się nazywała) oferowała całkiem fajny efekt i nie przerywała przy tym rozgrywki. Ogólnie cała gra ma wiele mniejszych, ale fajnych patentów, ale rewolucją bym tego nie nazwał. Kena w tym względzie znacznie skromniej, ale przecież ta gra była projektowana również pod kątem poprzedniej generacji, więc siłą rzeczy nie mogli brać pod uwagę wykorzystania SSD. I trudno ją porównywać do Ratcheta. U Keny to tylko i aż fajne sztuczki wizualne.
Opublikowano 9 grudnia 20213 l Panowie, chciałem się upewnić. Chcę sobie ograć na PS5. W tej sytuacji mogę kupić wydanie na PS4, a po włożeniu płytki i rozpoczęciu instalacji wywoła mi opcje instalacji wersji na PS5 ZA DARMO...? Edytowane 9 grudnia 20213 l przez ginn
Opublikowano 9 grudnia 20213 l W dniu 6.12.2021 o 10:19, Figuś napisał: Nie tyle update co wyskoczy okienko z możliwością pobrania wersji natywnej PS5.
Opublikowano 9 grudnia 20213 l Okej. Nie byłem do końca pewien, bo nie wynikało jasno, czy Wredny przypadkiem nie ma jednak wydania PS5 i czy update nie jest płatny. EDIT: Zamówione. Będzie ogrywanie tego sztosa w grudniu Mam tylko nadzieję, że uda się chociaż ze 20h pobawić w tej bajkowej krainie. Edytowane 9 grudnia 20213 l przez ginn
Opublikowano 10 grudnia 20213 l Autor Ciekawe czy to nie cały zespół na zdjęciu, oczywiście oprócz tego po lewo
Opublikowano 10 grudnia 20213 l Panoowie, ależ ta gierka jest przyprawiona pieprzem, i to takim prosto z młynka... Fantastyczna grafika, hipnotyzująca warstwa audio, no i te małe czarne gówniaki Kena kupiła mnie totalnie. Czuć tutaj klimat giercowania, którego doświadczało się 10-15 lat temu. Edytowane 10 grudnia 20213 l przez ginn
Opublikowano 11 grudnia 20213 l Kena jest teraz w promocji, do wyrwania za 125,30 zl (Standard Edition) i 160,30 zl (Digital Deluxe). https://store.playstation.com/pl-pl/product/EP4609-PPSA01802_00-KENAEUST00000005
Opublikowano 11 grudnia 20213 l Boże jak mnie ten boss kowal leje. Ofc wiem co trzeba zrobić, ale i tak pruje mi strasznie futro. Może jakieś małe tipy?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.