Opublikowano 19 czerwca 20204 l Gdzie Switch, gdzie PC? Pewnie co najwyżej, przy dobrych wiatrach, rok po premierze jak przypuszczam... A CTR jak nie było na PC tak nie ma.
Opublikowano 19 czerwca 20204 l Oby trzymali się starych rozwiązań. Próbowali na ps2 i 3 z różnymi dziwactwami i nie wyszło.
Opublikowano 19 czerwca 20204 l Nie napalam się, ale jak pyknie to chociaż chwilowo minie posucha na platformówki nienintendowskie.
Opublikowano 19 czerwca 20204 l N Sane trylogy przyjęło się i sprzedało bardzo dobrze, CTR też fajne, to skąd ten sceptycyzm. No i z tego co kojarzę robią to kolesie od ostatniego remake'u Spyro, które gniotem nie było. Ja tam mocno czekam, bo platformowek nigdy za wiele. Edit: Jedyna obawa może być związana z tym jak sobie poradzą ze stworzeniem czegoś totalnie od podstaw, ale jakoś się o to nie martwię. Edytowane 19 czerwca 20204 l przez Bigby
Opublikowano 19 czerwca 20204 l Czwórką chyba była Wrath of the Cortex, mam nadzieję, że to nie jest remake, tylko całkowicie oddzielna odsłona. Co prawda był w klimacie oryginałów, ale za to bardzo odtwórczy, i nie chciałbym czegoś takiego.
Opublikowano 19 czerwca 20204 l WotC było całkiem spoko, gracze oczekiwali czegoś innego niż trylogia, a dostali to samo w trochę lepszej oprawie wiec stąd to niezadowolenie.
Opublikowano 19 czerwca 20204 l No i to jest news, osobiście bardziej mnie nakręcający, niż taki chociażby nowy Ratchet. Nie oczekuję cudów, dev, jak tu już wspomniano, doświadczony w temacie, ale remake'owanie to co innego, niż tworzenie gry od podstaw. Jestem dobrej myśli i czekam na pełny pokaz.
Opublikowano 19 czerwca 20204 l 10 godzin temu, Czoperrr napisał: WotC było całkiem spoko, gracze oczekiwali czegoś innego niż trylogia, a dostali to samo w trochę lepszej oprawie wiec stąd to niezadowolenie. Bzdury gadasz odnosnie oczekiwan i zawodu nimi spowodowanego. Jak ktos czegos oczekiwal, to wlasnie wiecej tego samego, czyli platformowki z 0-30% levelami pojazdowymi/gimmickowymi. W WotC tyle procent to bylo, ale leveli platformowych. A te vehicles lvls byly tak koszmarnie (pipi)owe, ze nie da sie w to grac. Klimacik spoko, klasyczne levele ok, ale wiekszosc gry to po prostu gowniane mini-gierki. Choc za dzieciaka mialem to w dupie i gralem az mi sie michalek trzasl. Ciesze sie, ze wydaja w koncu wlasciwa 4 i mam nadzieje, ze tego nie zepsuja. A szansa na tak wiekopomne wydarzenie jak oficjalna kontynuacja oryfinalnej trylogii jest tylko jedna. Skoro wyskoczyli z numerkiem 4 i jeszcze podtytulem "tak jest, w koncu wam to dajemy", to oczekiwania mam duze. Najlepszym rozwiazaniem bylaby platformowka 2.5d jak stare Crashe, ale z 2x wiecej leveli (umowy sie, 25 na gre to malo) w roznych sceneriach i wlasnie ze stonowana iloscia family levels. Drugim ok rozwiazaniem jest Crash w open levelach jak Mario albo chociaz cos w rodzaju Raymana, jednak tu trzeba se wysilic, zeby mialo to rece i nogi - trudne levele. Najgorszym rozwiazaniem bedzie znowu pakiet na(pipi)iania na lodziach podwodnych i kulkach analnych.
Opublikowano 19 czerwca 20204 l Dzis juz jestem wypity, ale jutro znajde. Ale nie brzmislo mi to na Crash Bandicoot 4.
Opublikowano 19 czerwca 20204 l Ja do tej pory czytałem same pozytywy, więc zobaczymy. Ale też chętnie poznam te plotki/wycieki. Edytowane 19 czerwca 20204 l przez Bigby
Opublikowano 20 czerwca 20204 l Wycieki, ale z trailera, a nie jakieś stare: Wygląda imo jak trylogia.
Opublikowano 22 czerwca 20204 l Po sieci krążą 3 sekundy gameplay i już widać, że wraca klasyczny piękny gameplay. Wygląda super.
Opublikowano 22 czerwca 20204 l Ja tam poczekam z jaraniem się bo wszytkopo trójce bylo beznadziejne. Jeszcze nawetok grało mi się w odsłony na GBA. Teraz w koncu wracam do trylogii (ten lag zabija mi przyjemnośc z gry całkowicie). Ten temat nie powinien byc w dziale dla platformowek?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.