MBeniek 3 260 Opublikowano 23 września 2020 Opublikowano 23 września 2020 Cytat Crash Bandicoot 4: It’s About Time will feature local competitive and cooperative multiplayer, according to a now-removed IGN Spain article (Google Cache, Archive). According to the article, both modes will support two to four players, with Crash, Coco, Fake Crash, and Fake Coco as playable characters. The following modes will be available: Bandicoot Battle (Competitive) Checkpoint Race – A competitive roundtrip series of races in which up to four players compete for the fastest time to each checkpoint. Whoever gains the most checkpoints wins. Your competitors will appear on the stage as ghosts to give you an idea of how you are doing. Crate Combo – Score as many points as you can by breaking as many boxes as possible. The point value of each box increases for each box you break, increasing to up to 32 points per box. Break the boxes as fast as possible to maintain your combo before the meter runs out and resets the point value. The battle ends when you reach a checkpoint or die. Pass N. Play (Cooperative) This is a cooperative mode that allows up to four players to switch control from one player to the other progress through the game’s main story levels together in either their standard versions or in the N. Verted mode variations. https://www.gematsu.com/2020/09/crash-bandicoot-4-its-about-time-has-local-competitive-and-co-op-multiplayer-modes Coraz bardziej mam ochotę dać się ogolić za te 289zł Najchętniej bym poczekał już do wersji na next-geny, ale boję się, że tam activision dorzuci jeszcze z 10 euro. Cytuj
Nyu 771 Opublikowano 23 września 2020 Opublikowano 23 września 2020 Tylko uwaga, wersje standardowe mają 30 klatek, tylko Pro i X mają masło. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 24 września 2020 Opublikowano 24 września 2020 13 godzin temu, MBeniek napisał: https://www.gematsu.com/2020/09/crash-bandicoot-4-its-about-time-has-local-competitive-and-co-op-multiplayer-modes Coraz bardziej mam ochotę dać się ogolić za te 289zł Najchętniej bym poczekał już do wersji na next-geny, ale boję się, że tam activision dorzuci jeszcze z 10 euro. Co 289 zeta za te gierkę, no ładnie ich tam po(pipi)iło. Cytuj
Square 8 603 Opublikowano 28 września 2020 Opublikowano 28 września 2020 Mam lekki hype na tego Crasha, ale raczej nie za pełną cenę. Ogra się na next-genie. Cytuj
Plackus 418 Opublikowano 1 października 2020 Opublikowano 1 października 2020 Wie ktoś kiedy wychodzą recenzje Cytuj
sprite 1 787 Opublikowano 1 października 2020 Opublikowano 1 października 2020 Właśnie się wysypują recki. 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 123 Opublikowano 1 października 2020 Opublikowano 1 października 2020 Już pierwszy gameplay zapowiadał starego, dobrego Crasha. Gra jest wysoko na wishliście. W linku poniżej redakcja Everyeye.it sprawdza grę na żywo: Cytuj
Basior 1 084 Opublikowano 1 października 2020 Opublikowano 1 października 2020 Może głupie pytanie - ktoś wie ile klatek? Wszędzie 30? Cytuj
Paolo de Vesir 9 123 Opublikowano 1 października 2020 Opublikowano 1 października 2020 60 na XOX i PRO, 30 na bazowych. 1 1 Cytuj
Faka 3 990 Opublikowano 1 października 2020 Opublikowano 1 października 2020 Ciekawe, co się stało, że tutaj będzie miało 60 klatek, a trylogia hulała w 30. No chyba, że się mylę. Cytuj
Square 8 603 Opublikowano 1 października 2020 Opublikowano 1 października 2020 6 minut temu, Paolo de Vesir napisał: 60 na XOX i PRO, 30 na bazowych. Czyli jednak ma być 60, w sumie spoko info. Kusi, ale już chyba poczekam te 1,5 miesiąca. Cytuj
Basior 1 084 Opublikowano 1 października 2020 Opublikowano 1 października 2020 (edytowane) W ogóle ktoś próbował gierkę instalować na xie bez zakupu, jako preload dla pudełka? Bo niby można, mam opcje na apce xa - zainstaluj na urządzeniu ale nic ten przycisk nie robi. Edit. Dobra idzie - wystarczy włączyć pobieranie z wersji beta aplikacji na androida. Także jutro wrzuci sie płytkę i będzie. Nice. Edytowane 1 października 2020 przez Basior . Cytuj
Nyu 771 Opublikowano 2 października 2020 Opublikowano 2 października 2020 Jest cuuuudownie, bajeczna giereczka. Gra ktos? Cytuj
Paolo de Vesir 9 123 Opublikowano 2 października 2020 Opublikowano 2 października 2020 Nie, czekam raczej na obnizke, ale z przyjemnoscia poczytam Twoje wyczerpujace posty na temat samego tytulu. Cytuj
sprite 1 787 Opublikowano 2 października 2020 Opublikowano 2 października 2020 Ja dzisiaj odbieram, ale pewnie dopiero po weekendzie będzie grane. Cytuj
jar3czek 485 Opublikowano 2 października 2020 Opublikowano 2 października 2020 2 godziny temu, Nyu napisał: Jest cuuuudownie, bajeczna giereczka. Gra ktos? Gram(XOX) i podzielam tą opinię. Jedyny większy minus (dla niektórych może nieistotny/trochę na siłę) to brak obsługi HDR, podobnie jak w kolekcji Spyro, które hula na tym samym engine (UE4). Silnik ma jego obsługę, więc możliwości techniczne były, jego brak to decyzja devów. Początkowe levele wydają się cięższe do wymasterowania niż pierwsze z poprzednich części (nie sprawdzałem jeszcze time trial) - niektóre skrzynki są lepiej ukryte, lokalizacja kolorowych gemów nie jest tak oczywista (jak np w 3 części) - trzeba przyglądać się otoczeniu, szukać wskazówek i wykonać konkretną czynność. Ogólnie bałem się, że gra będzie mega prosta, ale po zaliczeniu dema i kilku poziomów nie jest z tym źle. Biorąc pod uwagę, że to dopiero początek gry, to może być tylko lepiej Jeśli komuś przeszkadza kółko/cień pod postacią w trakcie skoku, to jest opcja jego wyłączenia. Podobnie jest wybór pomiędzy systemem żyć: 1) klasyczny - ograniczona ilość żyć, zbieranie owoców wumpa i 1UP, rozpoczynanie levelu od początku po stracie wszystkich żyć 2) nowy - brak skończonej ilości żyć, zamiast tego jest licznik śmierci w danym levelu, który na jego końcu podlega ocenie, sumowana jest ilość zebranych owoców wumpa w danym levelu, restart zawsze od ostatniego checkpointa Mi do gustu przypadł jednak ten drugi, jest nie tyle łatwiejszy, co mniej irytujący. Nowy artstyle nie jest taki zły, po przesiadce z remake trylogii po krótkiej chwili da się do niego przyzwyczaić i całość odbiera się dosyć pozytywnie. Levele są dużo "żywsze" i jest na nich więcej interaktywnych elementów, ukrytych drobnych kosmetycznych smaczków. No i najważniejsze - w tej grze po prostu czuć ducha starego Crasha i podobnie wciąga, nie ma odczucia odcinania kuponów od marki. 5 Cytuj
Square 8 603 Opublikowano 2 października 2020 Opublikowano 2 października 2020 Jak z loadingami? Oglądałem wczoraj jakiś stream z gameplayem i klikając restart trochę to trwało. W sumie to jeden z powodów czemu czekam z Crashem na nową generację. Cytuj
jar3czek 485 Opublikowano 2 października 2020 Opublikowano 2 października 2020 (edytowane) Nie odczułem jakoś mocno, postaram się sprawdzić po robocie jak to dokładnie wygląda. Gra hula u mnie na SSD po USB, więc nie wiem na ile będzie to adekwatne. Jeśli będę miał dłuższą wolną chwilę, to przeniosę ja na internal HDD i porównam EDIT: Odpalenie\restart początkowych leveli, to u mnie jakieś 12-15 sekund loadingu (w zależności od poziomu). To Unreal Engine 4, gry hulające na nim zazwyczaj nie mają najszybszych loadingów. Edytowane 2 października 2020 przez jar3czek Cytuj
Basior 1 084 Opublikowano 2 października 2020 Opublikowano 2 października 2020 Gra się bardzo dobrze. Fajne levele. Zdolności na razie na plus. Dizajn ok, ale hdra brakuje. Tłumaczenie spoko. Na razie godna kontynuacja. Cytuj
Sylvan Wielki 4 612 Opublikowano 3 października 2020 Opublikowano 3 października 2020 W dniu 1.10.2020 o 15:55, Faka napisał: Ciekawe, co się stało, że tutaj będzie miało 60 klatek, a trylogia hulała w 30. No chyba, że się mylę. Pod nóż w większości przypadków poszła rozdzielczość. N. Sane Trilogy faktycznie działa w trzydziestu klatkach (tu się nie mylisz), ale konsole oferują 1080p (bazowe sprzęty), 1440p w przypadku Pro i natywne 4k u One X. Natomiast 4ta odsłona to 900p na One(S), a pozostałe konsole celują w fHD, które jest dynamiczne. Dzięki temu na One(S) otrzymujemy najczęściej do 40 klatek, PS4 to nieco powyżej 40 fps (w obu przypadkach klatkaż jest uwolniony), a Pro/One X oferują niemal przez całą rozrywkę 60 klatek animacji na sekundę. Warto tez dodać, że już dwa lata temu John Linneman sprawdzał trylogię na GTX 960, który przecież jest słabszy od One X, i przy niższej rozdzielczości na ogół nie było problemów z uzyskaniem 60 k/s. Najwidoczniej twórcy postanowili animację zablokować na każdej z konsol (nawet tych najmocniejszych), a teraz wybrali inną drogę. Pograłem już nieco w Krasza 4 i faktycznie, może obraz nie jest najostrzejszy, ale nie przeszkadza to grze prezentować się świetnie. Natomiast sama gra jest bardzo, ale to bardzo dobra i gorąco ją polecam miłośnikom serii. Cytuj
Ludwes 1 682 Opublikowano 3 października 2020 Opublikowano 3 października 2020 Nom, teraz framerate jest odblokowany, a to sprawia, że gra na zwykłym xo i ps4 działa w 30-35 FPSach. Bez sensu, powinni zablokować na 30 i tyle. Cytuj
sprite 1 787 Opublikowano 4 października 2020 Opublikowano 4 października 2020 Modern czy retro gracie? Ja chyba klasycznie zacznę. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.