Skocz do zawartości

Crash Bandicoot 4: It's About Time


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 9.01.2021 o 02:28, kotlet_schabowy napisał:

Jak z czasem ładowania poziomów na PS5? Na czwórce jest pod tym względem słabo, co jest mocno problematyczne w przypadku prób zdobycia itemów wpadających przy zaliczeniu poziomu bez zgonu. Otóż za każdym razem, kiedy zaliczymy skuchę, musimy wybrać opcję "restart level", która odpala dłużący się loading (minimum 20 sekund, na jednym z leveli było to aż 37 sekund!). Zważywszy na szybką i dynamiczną formułę gry i potencjalnie dużo wpadek, jest to kurewsko drażniące i jak dla mnie wyklucza masterowanie gry. Sprawa jest o tyle dziwna, że robiąc np. czasówki, po zgonie wracamy na początek poziomu w sekundę.

 

No faktycznie jest to dziwne, gra pewnie by potrzebowala takiego modulu aktywujacego perfekt relikty tak samo jak jest z odpaleniem czasówki i byloby ok. Na PS5 jest troche szybciej ale wciaz jest to irytujące. 

Wracajac do samego platynowania/masterowania gry to faktycznie tworcy imo przegieli. Perfekt relikty (bez smierci + wszystkie skrzynki) uwazam za przegecie i niepotrzebny challenge, mogli zostawic tylko czasowki tak jak bylo w poprzednich czesciach (a jakby byla mozliwosc szybkiego biegania to w ogole bylby sztos, nigdy nie przepadalem za robieniem triali jadac caly czas na wslizgu czy teraz dla odmiany wciskajac 3x kwadrat). Jest po prostu kilka map np te biegnace na zwierzakach gdzie sterowania tam jest dosyc malo intuicyjne no i hitbox dziala czasem ma sie wrazenie ze randomowo i samo juz zbieranie gema na wszystkie skrzynki potrafi byc irytujace a dodac wtedy tylko jedna szanse i restart calego levelu to juz mozna wywalic pada przez okno przypadkiem.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Crash 4 na PS5, Series X/S oraz Switchu już w marcu. Później również na PC. Potwierdzono krótsze czasu ładowania.


* PlayStation 5 and Xbox Series X versions will support native 4K at 60FPS, while Xbox Series S versions will upscale to 4K. On PC Battle.net, 4K will be supported based on players’ PC specs; framerate is uncapped, and the game will run at 60FPS when playing with recommended specs. Internet required on PC.

**Players who own a disc version of Crash Bandicoot 4: It’s About Time must own a next gen console that has a disc drive to upgrade. For full details, visit the FAQ page.


https://blog.activision.com/crash-bandicoot/2021-02/Crash-Bandicoot-4-Its-About-Time-Coming-Soon-to-PS5-Series-XS-Switch-and-PC?fbclid=IwAR3QpKd7goZohMl4KQeOc9RC5ePd0Qs92VJFKUKek-hPV8PqH6-U6pbG0G8

Edytowane przez giger_andrus
  • Dzięki 1
Opublikowano
2 minuty temu, Masorz napisał:

Było na -50% cyfra? :smutas:

Taa w świątecznej wyprzedaży było. Ja miałem grę na wishliście i miałem brać zanim się skończy, ale akurat się zdarzyło, że nie odpaliłem konsoli przez dwa dni i przegapiłem :/

Opublikowano

Już na PS4(Pro) oraz Xbox One X całość ładnie trzymała 60 klatek, wiec na obecnej generacji może być już tylko lepiej. Szczególnie cieszą te loadingi, o których wspominasz.

 

W dniu 9.02.2021 o 22:58, giger_andrus napisał:

Z tego co ludzie pisali to gra wyglądała pięknie już na starcie. 
Bardziej się cieszę z obciętych loadingów. 


Tak, potwierdzam. :lapka: Śliczna gra. Jedyne na co kręciłem nosem, to nieco rozmazany, miękki obraz (jednak fHD na 65 daje po oczach) i wspomniane czasy wczytywania poziomów. Gdy je znacząco przytną, a całość będzie hulać w (dynamicznym) 4k, ta gra tylko zyska, bo, jak już wcześniej napisałem, wygląda znakomicie.
Poczekam na to usprawnienie. Krasza 4tego mam niemal od premiery, ale zająłem się innymi grami, wiec z przyjemnością skorzystam z opcji usprawnienia grafiki.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
12 minut temu, Nyu napisał:

Zakręciłeś się, ale w innym temacie XD

 

A przyszedłem z pytaniem, czy ma ktoś z forumowiczów platyneczkę?

 

Pewnie forumowy kozak platformerów mirinda, to znaczy sprite, tylko trochę dziwne, że jeszcze się nie pochwalił?

Opublikowano

Szkoda że już ograłem tą cześć ale po patchu jak testowałem jest o niebo lepiej, płynność daje radę a i dobrocią Dual Sense fajnie wkomponowane, jak za free to można sprawdzić, może za jakos czas sobie wrócę i przejdę raz jeszcze 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Protip dla tych, ktorzy jeszcze nie grali - nie nastawiajcie sie na masterowanie tej gry. Nie nastawiajcie sie nawet na "no to chociaz zbiore wszystkie skrzynki w levelu"

Nie warto, bo poziom bullshitu zaserwowany przez twórców zaowocuje tylko frustracja i marnowaniem czasu. Jedyny sensowny sposób grania w te gre, to po prostu isc do przodu, zebrac co sie uda po drodze i nie patrzec sie za siebie. No, mozna powtorzyc raz level, zeby zdobyc kasetę, bo one otwierdają nowe poziomy, to warto, ale cala reszte lepiej zignorowac. Wtedy jest fajnie.

Opublikowano (edytowane)

Poziom trudności jest optymalny moim zdaniem przy zwykłym przechodzeniu. Przy probie zniszczenia kazdej skrzynki zaczyna byc trudniej, i w sumie zachecam do rozbijania kazdej skrzynki jaka znajdziecie i nie omijania ich, bo to fajny, dodatkowy challange. Natomiast odradzam powtarzania leveli, bo gdzies zgubiliscie jakas skrzynke czy dwie. W KAZDYM levelu bedziecie je gubic, bo w KAZDYM levelu sa ze 2-3 skrzynki, ktore sa schowane poza ekranem albo w jakims totalnie z dupy miejscu i ktore znalezc mozna tylko krecac sie i skaczac na slepo po kazdym zakamarku mapy jak malpa.

A ze levele sa jakos trzy razy dluzsze niz te z trylogii, to bedziecie tylko marnowac czas szukajac skrzynki, tylko po to aby w koncu zajrzec do poradnika i calosciowo zmarnowac ze 30 minut na zdobycie gema, ktory jedyne co daje to skiny. A platyny i tak nie wbijecie, bo ilosc zapychaczy jaka tworcy naladowali do tej gry to jest poziom znacznikow w asasynach. Do tego do 100% trzeba zrobic time triale na platyne XD nie na szafir, nie na srebro, nie na zloto. Na platyne. A jakby to was nie zniechecilo, to trzeba tez przejsc kazdy level na jednym zyciu niszczac po drodze wszystkie skrzynki. Przypominam, ze levele sa 3 razy dluzsze niz w trylogii. I trzeba je przejsc cale na jednym zyciu. Niszczac wszystkie skrzynki.

Bullshit over 9000

Probowalem masterowac, ale szybko zauwazylem, ze to zwykle zapychacze, ktore daja zero funu i powoduja tylko frustracje. I troche przykro, bo w kazdej platofrmowce lubie wbic 100%, no ale nie dam sie wciagnac w aktywnosci na poziomie czyszczenia mapy z frustrujacym poziomem trudnosci. 

No ale tak poza tym to gierka jest legancka. Sterowanie i kamera dalej maja daleko do idealu, ale gra sie dobrze. No i kurde graficznie jest sztosik, jak te levele cudodwnie wygladają.

Edytowane przez Dahaka
  • Plusik 1
Opublikowano

No to prawda ze poziom trudnosci czyszczenia leveli i czasowek jest abstrakcyjny i nie jestem w stanie sobie wyobrazic nawet jakie trzeba posiadac umiejetnosci zeby w tej grze wbic platyne. Dawno nie widzialem tak wykreconych wymagan, kosmos absolutny. Trylogia z psx to wyglada przy tym jak jakas gierka rehabilitacyjna dla niepelnosprawnych.


Samo przejscie nie sprawia jednak az tylu problemow ale nadal momentami jest wymagajaco. Na tej ostatniej planszy przed finalowym bossem zginalem chyba z 70 razy xd ale gra generalnie jest swietna a po nextgenowym patchu zyskala jeszcze bardziej

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...