Voytec 2 761 Opublikowano 3 lipca 2020 Opublikowano 3 lipca 2020 Zakładam temat dla porządku. Każda z poprzednich części ma swój osobny, niech trójka też ma Wszystko co na razie opublikowano: To co na razie wiadomo to: Premiera: styczeń 2021 Na start 6 lokacji i możliwość importu H1 i H2 (identycznie jak w dwójce) Kontynuowana jest historia z tymi samymi powracającymi postaciami i aktorami PS4/PS5 X1/XSX PC 2 Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 3 lipca 2020 Opublikowano 3 lipca 2020 Wiadomo, czy Hitman 2 ma wersje Goty/Definitve ze wszystkimi dodatkami jak było z jedynką? Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 3 lipca 2020 Autor Opublikowano 3 lipca 2020 (edytowane) Nie, na razie nie ma. Ja na razie czekam na przecenę Season Passa Ale jest wersja Gold, która SP ma więc jest w niej wszystko. Edytowane 3 lipca 2020 przez - V - Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 6 lipca 2020 Opublikowano 6 lipca 2020 W dniu 3.07.2020 o 18:03, SlimShady napisał: Wiadomo, czy Hitman 2 ma wersje Goty/Definitve ze wszystkimi dodatkami jak było z jedynką? Gold zawiera wszytko co trzeba, na pewno warto chociażby dla Haven Island, turbo klimatyczna mapka Zwlaszcza na lato. W sumie Hantu Port i Prison jak na snajperskie mapy też się dobrze bawiłem. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 6 lipca 2020 Autor Opublikowano 6 lipca 2020 Zagrałbym w te miejscówki jak cholera ale nie za pełna cenę. 2 lokacje + 2 lokacje snajperskie za 169 zł to trochę dużo. Trzeba poczekać na jakas przecenę 50% Cytuj
Il Brutto 1 628 Opublikowano 6 lipca 2020 Opublikowano 6 lipca 2020 byla przecena tego season passa niedawno, jakos przed premiera TLOU bo wlasnie sie zastanawialem czy nie wziac, wygladaja fajnie te nowe mapy, przynajmniej mi podchodzi ten klimat. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 6 lipca 2020 Autor Opublikowano 6 lipca 2020 Co jakiś czas są, więc po prostu trzeba czekać na następną. Wystarczy, że przed premierą trójki będzie, żeby móc to ograć. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 6 lipca 2020 Opublikowano 6 lipca 2020 34 PLN to była odpowiednią cena dla tego expansion pass. Za tyle ostatnio kupiłem na promo. Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 6 lipca 2020 Opublikowano 6 lipca 2020 7 godzin temu, Bartg napisał: Gold zawiera wszytko co trzeba, na pewno warto chociażby dla Haven Island, turbo klimatyczna mapka Zwlaszcza na lato. W sumie Hantu Port i Prison jak na snajperskie mapy też się dobrze bawiłem. No i może to mało istotne, ale cut-scenki są wreszcie na silniku gry, a nie w postaci ruchomych obrazków. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 6 lipca 2020 Autor Opublikowano 6 lipca 2020 (edytowane) 40 minut temu, MYSZa7 napisał: No i może to mało istotne, ale cut-scenki są wreszcie na silniku gry, a nie w postaci ruchomych obrazków. To akurat dla mnie minus, bo chciałbym powrót do cutscenek CGI z jedynki W dwójce były ruchome shoty na tym samym silniku graficznym CGI. Ale to zrozumiałe - budżet. A teraz nie tylko nie ma z nimi Square Enix, ale WB też się wycofało. Idą teraz w self publishing - jak Bungie - i tym bardziej mogą liczyć na moje Day 1. Dostaniemy 3 raz niemal to samo, z małymi tweakami i fani tej trylogii doskonale tego chcą A potem przez następnym soft rebootem zobaczyłbym od IO nowe IP BTW. Czy wam tez przeszkadzała twarz 47 w dwójce? Bardzo bym chciał żeby wrócili do modelu z jedynki i chyba możemy na to liczyć wnioskując po trailerze. Ale trzeba poczekać na gameplay z Dubaju. Edytowane 6 lipca 2020 przez - V - Cytuj
Gość suteq Opublikowano 6 lipca 2020 Opublikowano 6 lipca 2020 Jak nie znajdą jakiegoś wydawcy dla nowego IP to może być z tym krucho bo to zawsze jest spore ryzyko. A jak wydają kontynuację znanej marki to raczej jest pewniakiem, że na siebie zarobi. Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 6 lipca 2020 Opublikowano 6 lipca 2020 @- V - Też bym wolał CGI z jedynki, ale dalej lepsze takie na silniku gry, niż to co w podstawowej wersji dwójki. 1 Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 6 lipca 2020 Opublikowano 6 lipca 2020 Godzinę temu, - V - napisał: To akurat dla mnie minus, bo chciałbym powrót do cutscenek CGI z jedynki W dwójce były ruchome shoty na tym samym silniku graficznym CGI. Ale to zrozumiałe - budżet. A teraz nie tylko nie ma z nimi Square Enix, ale WB też się wycofało. Idą teraz w self publishing - jak Bungie - i tym bardziej mogą liczyć na moje Day 1. Dostaniemy 3 raz niemal to samo, z małymi tweakami i fani tej trylogii doskonale tego chcą A potem przez następnym soft rebootem zobaczyłbym od IO nowe IP BTW. Czy wam tez przeszkadzała twarz 47 w dwójce? Bardzo bym chciał żeby wrócili do modelu z jedynki i chyba możemy na to liczyć wnioskując po trailerze. Ale trzeba poczekać na gameplay z Dubaju. A co się stało z tą twarzą? Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 6 lipca 2020 Opublikowano 6 lipca 2020 (edytowane) Jak dla mnie to wygląda lepiej ta gęba niż w jedynce ale znawcą męskiej urody to nie jestem Edytowane 6 lipca 2020 przez lpcl Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 8 lipca 2020 Autor Opublikowano 8 lipca 2020 Cholera, hype na trójkę mam naprawdę duży. Jeden z większych ze wszystkich nadchodzących gier, więc postanowiłem wrócić do jedynki i wymaksować Mastery Level 20 na 3 ostatnich mapach bo to mi zalegało. Teraz z czystym sumieniem mogę... maksować dwójkę? Chyba też zrobię 100% bo fajnie pograć w jedynkę w dwójce ze wszystkimi nowościami w gameplayu. Strasznie żałuję, że taka seria nie da mi platyn ale satysfakcja z wymaksowania jest naprawdę dzika A bajzel jaki robi w trofeach z dodatkami w dwójce... ech. Swoją drogą, twórcy zapowiadają jako 2 osobne ficzery możliwość grania w lokacje z H1 i H2 w H3, jasne. Ale możliwość przeniesienia sejwów może spowoduje jak w dużej ilości innych gier automatyczne odblokowanie trofeów, więc pozostawać będzie wymaksowanie wszystkiego co dojdzie w trójce. Pewnie się łudzę, ale cóż - pomarzyć można Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 8 lipca 2020 Opublikowano 8 lipca 2020 Dlatego Hitmana calakujemy tylko na Xboxie Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 8 lipca 2020 Autor Opublikowano 8 lipca 2020 18 minut temu, MYSZa7 napisał: Dlatego Hitmana calakujemy tylko na Xboxie A na Xboxie achievementy z dodatków to też osobny zestaw? Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 8 lipca 2020 Opublikowano 8 lipca 2020 4 godziny temu, - V - napisał: A na Xboxie achievementy z dodatków to też osobny zestaw? Nie. Wszystko jako całość. W tym przypadku po prostu lepiej wygląda pełny gamescore niż 100% trofeów bez platyny Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 22 lipca 2020 Autor Opublikowano 22 lipca 2020 Warto było trochę poczekać. Na PS Store promocja na H2 i wszystkie dodatki Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 23 lipca 2020 Opublikowano 23 lipca 2020 Brać i grać, jedna z najlepszych gier tej generacji i z najlepszym supportem po premierze. 2 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 30 lipca 2020 Autor Opublikowano 30 lipca 2020 (edytowane) Cytat Setting up a hit-trick Mattias Engström tells Oscar Taylor-Kent about bringing the world of assassination to PlayStation 5 with Hitman 3 Towering above us, the grandiose Dubai skyscraper isn’t just our introduction to Hitman 3, it will be yours too as it’s the opening level. And if your first thought was the same as ours, creative director Mattias Engström is happy to confirm you’ll be able to push someone off the top of it “[The level] was built intentionally to introduce you to some of our new features for the first time”, he shares. Offering six dense levels at launch, all packed with possible methods of assassinating your targets, Hitman 3 is coming to both PS4 and PS5, and plays host to all previous stages from the trilogy as an assassination hub. “Hitman is in our blood at IO, so there is never any shortage of ideas” says Engström when we ask whether it was a challenge ensuring these new levels feel fresh next to the older ones. “Because of the creative nature of the game you can’t help but think up new ideas for 47 all the time - so in terms of ideas for content we have plenty.” (We know what he means. After our own binge sessionsx we often can’t help imagining hypothetical Hitman levels.) Engström elaborates: “The challenge is picking the right ideas that fit the overall vision, the story, and the systems at play in a Hitman game. At the same time, we wanted the game to feel fresh and offer something different both finally and gameplay-wise. All these moving parts need to work in synergy with each other, and it can take quite a few iterations on every location before we got gold.” So far, each Hitman game has felt more ambitious that the last, both in terms of environment designs and the way you have to interact with those places to pull off your social stealth, puzzling you way to creative kills. Box of Gadgets While the game will be cross-generational, PS5 has opened some new doors to the team the console’s proprietary SSD has been of particular interest as it’s not uncommon to have multiple quicksaves as you play through a level, either to enable you to play around with different approaches, or to revisit the maps at specific moments to rack up multiple permutations of a kill. “Hitman is a game about experimentation. We invite the player into a sandbox, and we let them experiment the way they want,” Engström says. “Therefore we see the save/load as an important feature to encourage just that. The blitz-fast load times we are seeing on the PS5 makes it the perfect home for the Hitman trilogy, encouraging experimentation more than ever.” The World Of Assassination storyline wraps up in Hitman 3, closing out the trilogy. All three titles have been powered by IO’s Glacier engine. “Hitman 3 is going to mark yet another big leap forward for our technology, driven and inspired by the capabilities of the PS5,” says Engström. Not only does it make use of the SSD, but the power of the console allows there to be more going on, better resolution and framerate. “[It’s an] extraordinarily complex game that has multiple systems running at the same time that support each other, so having more power to play with gives us more options and lets us do significantly more,” he says. Given how busy some Hitman maps can be, we can’t wait to see what can be achieved with more power. Executable Files As with the last game, improvements for Hitman 3 will be reflected in the levels brought over from the first two games. “One great example of how new items in Hitman 3 can be used across all three games is our new camera,” Engström tells us. “You can take it with you back to the locations from Hitman 1 and 2 - but it will have some really unique and cool functions that are only possible in Hitman 3 locations.” Technical improvements are being made too. “We’ve been very careful about choosing our locations for Hitman 3 to take you on a journey and for them to line up thematically with where you are in the story at the time that you encounter them,” says Engström. “I am staying completely away from spoilers, but we’ve got some locations that are going to be extremely memorable and a big part of that is thanks to our environment and lighting artists.” “Specifically, screenspace reflections are truly pushed to its limits in Hitman 3. These improvements will be added across the tirlogy,” says Engström. “The other day Dag, one of our tech artists, showed me some before and after shots on the Paris fashion show and the differrence in quality was mind-blowing to me.” You’ll have more than enough reason to replay your favourite levels. Violent Vacations The game’s reveal trailer shows a dark forest illuminated by searchers’ flashlights, a pulsating nightclub, a rain-soaked, neon-lit side-street in what looks like Hong Kong, and an english-looking country house - could that last one be a throwback to Hitman: Contracts’ Beldingford Manor perhaps ? Engström teases us: “There are some locations in Hitman 3 that definitely feel like an ‘homage’ to some much-loved locations of the past.” But we should stress that so far only Dubai has actually been confirmed as a playable location. Still, we can’t help our minds buzzing with possibilities. Thats’s the joy of Hitman, after all. “I’ve lost count of how many times we have championed ‘freedom of approach’,” Engström says. “It is a core part of the game and our Mission Stories are a huge part of that. They started out as a way to make sure players knew about some of the cool, unique and creative ways that you could complete a mission - but just being able to turn them off entirely is equally important for players that want the challenge.” These Mission stories essentially guide you through a few unique set-piece-style kills for each level, showcasing how they work, and easing you into thinking about how to accomplish the game’s challenges and make dramatic kills of your own. Killing is never as creative as it is in Hitman. Because of that creativity, levels are massively replayable. It’s no exaggeration to say you could easily spend as much time on one Hitman map as your might in the whole of some other games. We ask Engström what things the devs have to consider when designing for that much replayability. “Everything. That’s the very short and probably unhelpful answer, but still a truthful one,” he says. “Replayability is something that we consider from the very conception of a level and needs to stay strong thoughout the development process. We can’t compromise on it and it flows through all elements of the design. it’s impossible to pick out anything specific because it’s like a house of cards. If one part of the design feels weaker than the others, the whole thing will collapse and won’t be fun to replay.” Future Crimes We can’t resist asking what comes next. “We’re really happy to have Hitman be known for releasing new content after launch,” says Engström. Elusive targets and escalation contracts will be included to add some extra replay, though the team aren’t ready to talk about post-launch DLC or multiplayer modes yet. A lot of features are the result of listening to the game’s passionate fans, and thanks to the team self-publishing Hitman 3 this is only set to grow. “We have alwasy had a close relationship with our players for as long as I can remember,” says Engström. “I know that contracts mode [allowing players to create challenges for one another] was introduced into Absolution because of what players were doing in Blood Money in 2006.” There’s still plenty more to learn as we draw closer to the January 2021 release, but from what we already know - that we’re getting new and highly replayable maps, plus revamped maps from the previous two games (and progress from Hitman 2) coming to PS5 - we can see it’s already shaping up to be a mainstay on the console. In short, it’s a certain hit. Info z nowego PlayStation Magazine Edytowane 30 lipca 2020 przez Voytec Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 7 sierpnia 2020 Opublikowano 7 sierpnia 2020 Cała trylogia Hitman będzie na PS5 w VR. Ciekawe czy dadzą też możliwość grania w FPP bez gogli. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 7 sierpnia 2020 Autor Opublikowano 7 sierpnia 2020 Szczerze mówiąc wątpię, to raczej będzie bajer dla VR. Trzeba będzie w końcu zorganizować te gogle bo trochę tych ciekawych gier do sprawdzenia już się uzbierało. Ta miniatura Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 20 sierpnia 2020 Opublikowano 20 sierpnia 2020 Hitman 3 czasowym exem dla Epic Games Store. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.