Ins 5 820 Opublikowano 5 lipca 2020 Opublikowano 5 lipca 2020 16 kwietnia ktoś mi się wbił na maila powiązanego z kontem na XBL. Byłem pewny, że wszędzie mam dwustopniową weryfikacje, no ale jednak na tym mailu nie. No i zmienił mi ten ktoś hasło do konta. Mimo dwustopniowej weryfikacji na XBL kod weryfikacyjny przyszedł mi zarówno na maila jak i SMS'a. No ale szybko zareagowałem. Zadzwoniłem na infolinie by o tym poinformować i sprawdzić czy nie próbowano robić jakiś zakupów itp. Wszystko było cacy. Po powrocie z pracy zmieniłem jeszcze raz zmieniłem hasło i usunąłem maila powiązanego z kontem (chciałem zmienić na inny już jakiś czas temu) no i wywaliło błąd. Olałem to i dopiero następnego dnia na konsoli wyskoczyło info by sprawdzić na stronie Microsoftu o co chodzi. No i tutaj wyskoczył mi komunikat: No to postąpiłem wg instrukcji zawartej w linku i ... żadnej odpowiedzi po dziś dzień. Do tej pory chyba już 8 razy wysyłałem recovery request ale cisza. Na polskiej infolinii nic nie mogą zrobić bo tym zajmują się tylko burgery. Na czacie z hamerykanami nikt też nic nie może zrobić bo tym zajmuje się tylko i wyłącznie Account Recovery Team i muszą oni zrobić tzw. "review account". Sprawa z ponagleniami założona, co tydzień gadam z mniej lub bardziej ogarniętym konsultantem, który próbuje ponaglać ale nadal nic. Xbox Support na Twitterze jeszcze mniej pomocny. Na początku była mowa, że to przez Covida się wszystko wydłuża ale teraz cierpliwość mi się powoli kończy. Czy ktoś ma jakiś pomysł gdzie z tym uderzyć by ktokolwiek w ogóle zajął się moją sprawą? PS. Tylko jeden z konsultantów był w stanie mi powiedzieć. że konto jest zawieszone z powodu "Override". No ale nic to nie zmienia skoro nikt się tym nie zajmuje. 3 Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 7 lipca 2020 Opublikowano 7 lipca 2020 Ins wiem ze Xbox Polska to kmioty ale tam próbowałeś? Cytuj
Ins 5 820 Opublikowano 8 lipca 2020 Autor Opublikowano 8 lipca 2020 Oczywiście. Dodatkowo uderzyłem do znajomego, który starał się popchnąć sprawę dalej ale polski oddział jak widać nic nie może. Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 8 lipca 2020 Opublikowano 8 lipca 2020 Nie mam pomysłów już, serio chyba trzeba na polska infolinie MS dzwonić codziennie Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.