Hal Emmerich 257 Opublikowano 26 stycznia 2023 Opublikowano 26 stycznia 2023 20 minut temu, Wooyek napisał: Szkoda, że tylko aut, bo reszta jest w erze ps3 Jest to opinia zupełnie nie do pogodzenia z tym, co o grze sądzi samo Digital Foundry. Ostatnio nawet Gran Turismo 7 znalazło się na ich wąskiej ekskluzywnej liście 10 najbardziej imponujących technologicznie gier 2022. O czym można posłuchać w 32:42 minucie filmu: [/offtop] 2 1 Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 26 stycznia 2023 Opublikowano 26 stycznia 2023 (edytowane) Cytat kolejne porównanie lamp, tym razem tylne. FM GT na streamie powiedzieli że nowa Forza będzie więcej nowoczesnych wozów niż w poprzednich odsłonach, gra bardziej skupi się aspekcie sportowym, kompletnie przebudowali AI (śmiał się że AI przeciwników już nie będzie musiało oszukiwać by dogonić gracza jak w poprzednich częsciach, a w przyszłych miesiącach podadzą więcej informacji o kampanii i trybie multi. Różnica generacji Szkoda że nie każda fura będzie tak dopakowana ale tak już jest w obu seriach od czasu FM3 i GT5. OMG Edytowane 26 stycznia 2023 przez Daddy 1 Cytuj
lukas_k96 306 Opublikowano 26 stycznia 2023 Opublikowano 26 stycznia 2023 Fajnie wygląda, to trzeba przyznać, ale serio, 20 torów? Trochę za mało. Cytuj
devilbot 3 695 Opublikowano 27 stycznia 2023 Opublikowano 27 stycznia 2023 Nikt nic nie mówił o 20 torach ale pewnie znam trochę lepiej angielski bo mam podstawówkę. Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 27 stycznia 2023 Opublikowano 27 stycznia 2023 Oglądając na spokojnie tą prezentację to ja nie ogarniam, kto akurat wybrał takie ujęcia. Przecież wiadomo było, że zaraz po necie będzie beka krążyć z generycznego spoilera na MX-5 czy zbliżeń lamp, chyba, że gra jeszcze jeszcze 11 miesięcy od premiery i nic lepszego nie mieli. Cytuj
Plackus 419 Opublikowano 27 stycznia 2023 Opublikowano 27 stycznia 2023 O grafikę bym się tak nie martwił. Obstawiam że w tym aspekcie forza pozamiata. Dziwi mnie miałkość prezentacji, biorąc pod uwagę fakt, że gra ma(miała) wyjść w drugim kwartale tego roku. Od razu widać że coś śmierdzi. Przeniesienie premiery to chyba pewniak przy tak małej ilości ujęć z gry i małej ilości informacji. Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 27 stycznia 2023 Opublikowano 27 stycznia 2023 Obstawiam jak w przypadku ostatnich Horizonów listopad. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 27 stycznia 2023 Opublikowano 27 stycznia 2023 Obstawiam, że gra póki co jest na etapie brzydki potworek i nie chcą się chwalić gameplayami. Pytanie tylko czy na siłę wydadzą to jeszcze w tym roku, a potem będą łatać paczami, czy jednak przesuną. Jak tak jeszcze oglądam te zachwyty tego chińczyka, to mam trochę beke. Typ jest tak podniecony i zachwycony jakby Pana Boga za jaja złapał i nigdy na oczy nie widział gier pokroju ACC. Ale to samo tyczy się chińczyka z Polyphony... tam też zachwyty jaki to wspaniały sim itd. Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 27 stycznia 2023 Opublikowano 27 stycznia 2023 Oczywiście że pozna jesień. Jasno powiedział, że dopiero w najbliższych miesiącach powiedzą coś o kampanii i multi. Cytuj
SnoD 2 320 Opublikowano 27 stycznia 2023 Opublikowano 27 stycznia 2023 (edytowane) Ludzie piszący o 20 torach niech czasem zajrzą do słownika. Z tego co słyszałem, to chodzi o lokacje, z czego 5 będzie zupełnie nowych dla serii. A jak daty nie podali, to pewnie październik/listopad. Edytowane 27 stycznia 2023 przez SnoD Cytuj
MaZZeo 14 190 Opublikowano 27 stycznia 2023 Opublikowano 27 stycznia 2023 Ale to i tak o wiele mniej niż w FM7 gdzie było ich bodajże 37. Z drugiej strony jak mają robić kopiuj wklej z poprzednich odsłon bez wymodelowania torów na nowo to niech w ogóle tego nie robią i wrzucą tylko te które są zrobione na nowo. Cytuj
SnoD 2 320 Opublikowano 27 stycznia 2023 Opublikowano 27 stycznia 2023 (edytowane) Albo chcemy żeby zrobili coś lepiej albo skopiowali po prostu FM7. To tylko świadczy o tym, że faktycznie nad nimi pracują. FM7 to była 3 część na tej samej generacji, jak już porównywać, to do FM5 raczej. Na ich nieszczęście ostatnia pozycja zawsze stawia wysoką poprzeczkę pod względem zawartości, a na nowej generacji jakieś cięcia trzeba robić. Edytowane 27 stycznia 2023 przez SnoD Cytuj
ASX 14 663 Opublikowano 27 stycznia 2023 Opublikowano 27 stycznia 2023 jakby ktoś miał jeszcze złudzenia Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 27 stycznia 2023 Opublikowano 27 stycznia 2023 szok i niedowierzanie od początku czułem że tradycja wrzesień/październik będzie zachowana. najpierw i tak pewnie chcą skończyć z H5. Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 27 stycznia 2023 Opublikowano 27 stycznia 2023 20 srodowisk do jazdy. Od 2 do 4 wariantów. To wychodzi około 60 torów. Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 28 stycznia 2023 Opublikowano 28 stycznia 2023 20 godzin temu, Donatello1991 napisał: 20 srodowisk do jazdy. Od 2 do 4 wariantów. To wychodzi około 60 torów. Ale czym według Ciebie jest środowisko? Dla mnie środowisko = tor. A każdy tor ma jakieś swoje opcje które nie powinny się zliczać do tego. Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 28 stycznia 2023 Opublikowano 28 stycznia 2023 3 godziny temu, PiPoLiNiO napisał: Ale czym według Ciebie jest środowisko? Dla mnie środowisko = tor. A każdy tor ma jakieś swoje opcje które nie powinny się zliczać do tego. Ameryka, Wielka Brytania, Brazylia Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 28 stycznia 2023 Opublikowano 28 stycznia 2023 7 minut temu, Donatello1991 napisał: Ameryka, Wielka Brytania, Brazylia No obyś miał rację. Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 28 stycznia 2023 Opublikowano 28 stycznia 2023 Nie no lokacja = tor. Do tego mogą być jakieś wariacje tych samych torów. Jedyna możliwość że w jednej lokacji będą odrębne tory to Nurb (GP i szlajfa) i ewentualnie jakieś fikcyjne tory. Cytuj
Luqat 969 Opublikowano 28 stycznia 2023 Opublikowano 28 stycznia 2023 Nie lokacja, tylko środowisko. Może to oznaczać coś więcej, ale obstawiam jak większość, że tyle różnych tras, a do tego różne konfiguracje i wersje powyższych. Np. wersja full, national, international czy GP, które mają inną nitkę. Cytuj
SnoD 2 320 Opublikowano 30 stycznia 2023 Opublikowano 30 stycznia 2023 (edytowane) Będzie 20 torów i pewnie 70-80 wariacji. Przecież wyraźnie powiedzieli, że będzie 20 "środowisk", z czego 5 nowych i jednym z nich jest ten tor w Afryce, więc nie doszukujcie się czegoś czego nie powiedzieli. Jeżeli na każdym torze ma być dynamiczna pora dnia, w związku z czym dynamiczne oświetlenie, to może też każda wariacja trasy będzie miała swój rewers. Biorąc pod uwagę historię Turn 10, to nie ma co się martwić o liczbę aut, torów/tras i grafikę. Wszystko powinno też być jednakowo dobrze wykonane, by nic nie odstawało. To gdzie na chwilę obecną jest niewiadoma, to system kariery i zmiany w fizyce. Edytowane 30 stycznia 2023 przez SnoD Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 30 stycznia 2023 Opublikowano 30 stycznia 2023 15 minutes ago, SnoD said: Wszystko powinno też być jednakowo dobrze wykonane, by nic nie odstawało. Przecież reuse modeli chociażby w Horizonie to się ciągnie od trójki, więc nie liczyłbym tu na cuda jakiekolwiek. 500 aut wymodelowane w 100% od zera? Nierealne. Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 30 stycznia 2023 Opublikowano 30 stycznia 2023 Modele aut to będzie miks znowu, ale trasy najpewniej robią od nowa bo te z FM7 się do niczego nie nadają (poza miejskimi, bo te wyglądały całkiem ok). Co do liczby to te "20 środowisk" to jak np. w GT7 - obecnie jest 36 lokacji, a wśród nich w sumie 107 tras. Tutaj będzie podobnie - 20 lokacji i 60-80 tras. Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 30 stycznia 2023 Opublikowano 30 stycznia 2023 No i mam nadzieję wszystkie auta będą w widoku z wnętrza wspierać pełny obrót kierownicy, a nie 90 stopni w lewo i w prawo. 1 Cytuj
SnoD 2 320 Opublikowano 30 stycznia 2023 Opublikowano 30 stycznia 2023 2 godziny temu, Bartg napisał: Przecież reuse modeli chociażby w Horizonie to się ciągnie od trójki, więc nie liczyłbym tu na cuda jakiekolwiek. 500 aut wymodelowane w 100% od zera? Nierealne. Nic takiego nie napisałem. Po prostu w trakcie gry w FM nigdy nie było takich sytuacji, że miałeś wrażenie np. że auto i trasa są z dwóch różnych gier, jak np. w serii GT. FM zawsze zachowywało balans i całość gry zawsze zachowywała równomierny poziom. A czy na zbliżeniu zderzaka na cały ekran będzie widać, że nie jest to model zrobiony od zera, to tak naprawdę mało kogo będzie obchodzić. Ważne żeby w trakcie gry nie było rozstrzału pomiędzy jakością jej poszczególnych elementów. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.