Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
25 minut temu, Hubert249 napisał:

To jest Photo Mode, a nie screeny z gry. 

ale rozmowa była tylko o palecie kolorów. A przecież na tych screenach z photomode gra ma bardziej naturalne kolory niż te wszystkie ostatnie klipy które są przesiąknięte żółtym filtrem. 

 

Najprawdopodobniej to kwestia tego że wszystkie te fragmenty są z wieczora. Ale i tak powinni bardziej różnorodnie prezentować gierkę 

Opublikowano
1 godzinę temu, ASX napisał:

ale rozmowa była tylko o palecie kolorów. A przecież na tych screenach z photomode gra ma bardziej naturalne kolory niż te wszystkie ostatnie klipy które są przesiąknięte żółtym filtrem. 

 

Najprawdopodobniej to kwestia tego że wszystkie te fragmenty są z wieczora. Ale i tak powinni bardziej różnorodnie prezentować gierkę 

Kolego ja mogę zaraz zrobić kilka fotek w FH5, które będą wyglądać jak Forzy Horizon 7 z kolejnego Xboxa. 

Przecież Photo Mode nijak się ma do tego jak gra wygląda podczas wyścigu. 

Bylem pewien, że FM to będzie olbrzymi skok graficzny, chyba jednak się myliłem. 

Opublikowano

Nie wiem czy w dobie wersji PC, gdzie i tak robisz wersję detali ultra low i jakieś śmiesznie niskie rozdzielczości do wyboru, jak i 8K Dvd vhs Rt można obarczac istnienie Series S tym, że jakaś gra na X nie jest wystarczająco ladna. Co innego jakby wersja na PC nie istniała. 

  • Plusik 1
Opublikowano
1 godzinę temu, wojtas011 napisał:

Nei wiem, jak można ufać oficjalnym bullshotom z social mediów xd

Oczywiście, że każdy rozumny gracz bardziej ufa gameplayowi z UI niż jakimś obrazkom po przeróbce w Photoshopie

 

Przecież dokładnie tak samo jak screenshoty można przecież przerobić dowolny klip z gameplayem w Adobe Premiere zmieniając na przykład grading kolorystyczny. 

 

Póki nie wyjdzie gra, to wszystkie materiały mogą być odpowiednio obrobione i przygotowane. 

 

 

Opublikowano
26 minut temu, Bartg napisał:

Nie wiem czy w dobie wersji PC, gdzie i tak robisz wersję detali ultra low i jakieś śmiesznie niskie rozdzielczości do wyboru, jak i 8K Dvd vhs Rt można obarczac istnienie Series S tym, że jakaś gra na X nie jest wystarczająco ladna. Co innego jakby wersja na PC nie istniała. 

 

Zapowiedzi XSS obiecywały nieco lepszy peformance niż to co faktycznie otrzymaliśmy. 

Opublikowano
14 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

 

Że przez XSS nigdy nie zobaczysz pełni możliwości XSX, a przykład Baldura pokazuje, że troszkę za bardzo ograniczyli moc ziemniora.

no ale Bartq ci dobrze to już wyjaśnił. Gra wychodzi na PC, wiec nawet jakby XSS nie istniał to i tak gra byłaby zoptymalizowana pod słabsze niż XSX sprzęty. Gdyby Microsoft robił gry tylko na konsole to wtedy ten zarzut byłby bardziej sensowny. Równie dobrze mogę napisać że przez twojego RTXa 3060 nigdy nie zobaczę pełni możliwości mojej 3090 

 

Baldur to inny przykład bo tutaj Microsoft wymusza by XSX i XSS miały parytet jeśli chodzi o rozwiązania gameplayowe. A Split Screen w takiej grze jak BG3 ma problemy z działaniem na XSS. Tego problemu na przykład nie ma Steam Decku, który jest przecież znacznie słabszy niż XSS a gra mimo to działa całkiem nieźle na sprzęcie Valve, bo nikt tam nie wymuszał na twórcach by splitsreen działał na Steam Decku 

Opublikowano
10 minut temu, ASX napisał:

Baldur to inny przykład bo tutaj Microsoft wymusza by XSX i XSS miały parytet jeśli chodzi o rozwiązania gameplayowe.

 

Przy coraz bardziej wymagających grach to zacznie się z czasem powiększać czyli tu wracamy do początku: XSS ogranicza XSX. Proponowałbym rozwiązanie gdzie XSS i XSX są podawane jako wymaganie sprzętowe dla konkretnej funkcji, ale pewnie się tego nie doczekam, bo MS chce uszczęśliwić wszystkich. Wszystkich poza tymi którzy zainwestowali w najpotężniejszą konsolę w historii.

Opublikowano (edytowane)

Przestań już pitolić te kocopoły 20x w dziesiątym temacie.

 

Nawet najsłabsza odsłona serii (5) to był top graficzny gatunku, a Wy się zastanawiacie czy grafika dowiezie oglądając mydło na YT. Bym się raczej skupił na tych wszystkich szczegółowych zmianach dotyczących fizyki i modelu jazdy, które żeczywiście mogą zrobić różnicę w grze.

Edytowane przez SnoD
Opublikowano
1 godzinę temu, SnoD napisał:

Nawet najsłabsza odsłona serii (5) to był top graficzny gatunku, a Wy się zastanawiacie czy grafika dowiezie


Oj dajze spokój, dowozi to Horizon Forbidden West albo Miles Morales, a nie FH5 w trybie performance. Faktycznie najładniejsza gra na Xboxa jest tylko w 30 klatkach i dochodzą kolejne.

  • beka z typa 1
Opublikowano

I znów wszystko w żółtym filtrze 

 

 

A co do FH5, to jeśli dla kogoś Forza Horizon 5 w trybie 60 fpsów to nie jest już jedna  z najładniejszych gier to brak mi słów.

 

To są ustawienia graficzne gry na konsoli  w trybie 60 i 30 fpsów porównane do ustawień z PC:

Spoiler

Digital Foundry || Forza Horizon 5 PC: Can Graphics Scale Beyond Xbox  Series X? Optimised Settings + More Tech | ResetEra

Horizon 5] Digital Foundry's Series X PC Settings Equivalents : r/forza

 

różnice między obiema wersjami są minimalne.

 

Ja sam ogrywałem Forze Horizon  5 na XSX w 60 klatkach i na PC z wszystkim na ultra w 120 fpsach  i szczerze mogę powiedzieć że największą różnicą robiło te 120 fpsów i może cienie rzucane przez reflektory w nocy. Innych różnic typu tego że na konsoli miałem tekstury ultra, a na PC extreme  nie byłem w stanie ani na pierwszy ani na drugi rzut oka zauważyć 

Opublikowano (edytowane)

Czemu w każdym ich filmiku jest jakaś "pomarańczowa" pora dnia?

 

Nie wiem... mówcie co chcecie, możecie się nie zgadzać, ale coś tu nie gra, podobnie tamten trailer z Le Mans i Fordem GT40... no wygląda to jakoś lewo... i z każdym kolejnym materiałem z FM utwierdzam się w przekonaniu, że MS nie umie w grafikę. 

Wyjątek to Playground, bo najładniejszą grą na Xboxa jest FH5, a najładniejszą zapowiedziana grą na X'a jest nowe Fable (też przecież przez nich robione)

Edytowane przez Emet
Opublikowano

Najwyżej ustawi się na telewizorze zimne kolory. Osobiście preferuje ciepłe ale faktycznie tutaj lekko przesadzili. Czasy filtrów oświetlenia powinny odejść w zapomnienie (chociaż nawet Capcom używa ich np w RE4 Remake). Nawet odświeżony Deus Ex Human Revolution z niego zrezygnował.

Opublikowano

Nie liczyłbym na to, nawet niektore klasyczne tory jak Monza albo Nordschleife mogą się nie załapać.

 

a z tym pomarańczowym filtrem to rzeczywiście chyba montażystę pojebalo. Specjalnie nagrywaja w trakcie golden hour i wszystko jest pomarańczowe. Wczoraj odpaliłem FH5 po dłuższej przerwie i tam oswietlenie wyglada o wiele naturalniej. Nie wiem o co kaman :dunno:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...