Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

 

nowe screeny z photomode:

Spoiler

massive_Forza_Motorsport_Preview_Press_Kit_01_16x9_42db986a13.webp

massive_Forza_Motorsport_Preview_Press_Kit_08_16x9_WM_e2e6bd6f40.webp

massive_Forza_Motorsport_Preview_Press_Kit_03_16x9_WM_72281a11a1.webp

massive_Forza_Motorsport_Preview_Press_Kit_02_16x9_WM_5b4f1f17d9.webp

massive_Forza_Motorsport_Preview_Press_Kit_05_16x9_WM_fa8a18e4f1.webp

massive_Forza_Motorsport_Preview_Press_Kit_04_16x9_WM_6aa184dcc2.webp

potwierdzone 3 tryby graficzne na XSX


- 4K i 60FPS
- RT, dynamiczna rozdzielczość i 60FPS
- RT, 4K i 30FPS

 

wersja XSS nie będzie mieć RT.

Opublikowano

30 fps? To chyba pierwszy Motorsport z takim klatkarzem. 

Ja oczywiacie wybiorę 4K/60 i w nosie mam RT. Ale widać jak na dłoni, że brakuje mocy i to kwestia czasu, kiedy wrócimy na dobre do 4K/30 w gierkach 

 

 

Chris Esaki podczas wywiadu potwierdził, że choć posiada w domu wszystkie platformy, to aktualnie najwięcej gra na Xboksie Series S – w tym wypadku deweloper wybiera tryb jakości, bo choć zazwyczaj preferuje 60 klatek z rozdzielczością 4K (tak gra na Xboksie Series X), to jednak oprawa na najmniejszym Xboksie jest na tyle dobra, że dyrektor kreatywny chce w tym wypadku cieszyć się pięknymi samochodami. Jego zdaniem na Xboksie Series S faktycznie „ulepszenie wizualne jest warte spadku liczby klatek na sekundę”

 

 

 

 

 

Ta mhm :leo:

 

  • Haha 1
Opublikowano
Godzinę temu, ASX napisał:

 

 

nowe screeny z photomode:

  Pokaż ukrytą zawartość

massive_Forza_Motorsport_Preview_Press_Kit_01_16x9_42db986a13.webp

massive_Forza_Motorsport_Preview_Press_Kit_08_16x9_WM_e2e6bd6f40.webp

massive_Forza_Motorsport_Preview_Press_Kit_03_16x9_WM_72281a11a1.webp

massive_Forza_Motorsport_Preview_Press_Kit_02_16x9_WM_5b4f1f17d9.webp

massive_Forza_Motorsport_Preview_Press_Kit_05_16x9_WM_fa8a18e4f1.webp

massive_Forza_Motorsport_Preview_Press_Kit_04_16x9_WM_6aa184dcc2.webp

potwierdzone 3 tryby graficzne na XSX


- RT,  4K i 60FPS
- RT, dynamiczna rozdzielczość i 60FPS
- RT, 4K i 30FPS

 

wersja XSS nie będzie mieć RT.

 

Ten pierwszy tryb ba XsX jest bez RT.

Opublikowano

Faktycznie, mój błąd. Już poprawiłem.

 

Obejrzałem kilka zapowiedzi i generalne wrażenia są pozytywne. Grający chwała AI, fizykę, grafikę i udźwiękowienie. 

Nie wszystkim natomiast przypadł do gustu system progresji z levelowaniem samochodu, narzekają też na granie na kierownicy bo domyślne ustawienia są kiepskie i trzeba trochę pogrzebać w ustawieniach by czerpać pełnię przyjemności i stare, przestarzałe modele samochodów, które nie powinny mieć miejsca w reboocie serii.

Opublikowano

Dobra. Zostało 25 dni do premiery wczesnej wersji. Wszystkie sprzedajne szmaty pograły i dały swoje wypociny na YT lub stronach. 

 

I teraz zasadnicze pytanie. 

 

DLACZEGO DO KURWY NORMALNI GRACZE O 18.00 NIE DOSTALI TEGO PIERDOLONEGO DEMA DO ŚCIĄGNIĘCIA ?! 

Opublikowano

 

1 godzinę temu, Bartg napisał:

 

No spora różnica do początkowych filmów, nie wiem kto to zatwierdzal. 

Byle jaki streamer czy tam youtuber wypuszcza filmik który robi robotę bardziej niż materiały które marketing zatwierdza i za co ktoś wzial pieniądze XD w sumie nie pierwszy raz tak się dzieje 

Opublikowano

Tak, bo wygenerowanie drugiego obrazu pokazującego akcję z innej perspektywy jest mocno zasobnożerne. A jednocześnie lusterko wsteczne nie stanowi elementu nad którym wzrok gracza skupia się nadmiernie, tylko od czasu do czasu zerka by zobaczyć co się dzieje za plecami. Dlatego w każdej grze obraz w lusterku wstecznym będzie gorszy od tego co się dzieje na głównym ekranie i nic w tej kwestii się nie zmieni, ani teraz, ani za 10 lat. 

Opublikowano

Ale co kogo obchodzi ile to mocy wymaga? Jest 2023 rok. Przecież na PC jest to samo, a mocy tam nie brakuje. A już sam RT powinien dawać te odbicia bo od tego jest. Przecież to wygląda kuriozalnie. Przed Tobą super piękna graficzka, a spojrzysz lekko w prawo i widzisz kartonowe odbicia i cofa Cię do ery xbox 360.

Opublikowano

Ciebie może to nie interesuje bo nie masz pojęcia o grafice 3d, ale przy tworzeniu gry ma to fundamentalne znaczenie.

 

Zasoby nie są nieograniczone, również na PC. Optymalizacja polega na tym, żeby tam gdzie patrzysz najczęściej była ładna grafika, a tam gdzie nie widzisz, lub patrzysz rzadko, ciąć LOD i efekty i rozdzielczość tekstur. Tak jest we wszystkich grach i na wszystkich platformach. Lusterka tylne, jako element dodatkowy, kosztujący sporo zasobów, również padają ofiarą optymalizacji. 

 

A lusterka w autach oparte na RT to w tej chwili marnotrawienie zasobów, bo lepszy, bardziej czytelny i tańszy pod względem użytych zasobów, efekt wygeneruje dodatkowa kamera z tylu tak jak teraz.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...