SnoD 2 320 Opublikowano 13 września 2023 Opublikowano 13 września 2023 (edytowane) Na pewno nawet jeśli nie gotowe, to się robią. Od samego początku wiadomo, że to koniec z wypluwaniem nowej gry co 2 lata i to będzie platforma do dalszego rozwoju (i dobrze). Dzięki temu jest szansa, że te zmiany w fizyce, dodatkowych ficzerach to nie będzie tylko kosmetyka klejona na szybko co 2 lata. Jak będzie ciśnienie, to może też zaczną powoli wywalać stare modele aut. Edytowane 13 września 2023 przez SnoD Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 13 września 2023 Opublikowano 13 września 2023 Może to wyjdzie na dobre, bo Forzy 5 6 i 7 to był jednak powolny zjazd imho od genialnej 3 i 4. Jak kariera dowiezie, będą cotygodniowe fajne wyzwania, żeby nowe tory i auta miały sens i dobry multiplayer to może lepiej. Chociaż po sobie widzę, że system zagraj 2h tygodniowo, bo ominą Cię unikalne auta/nagrody jest uzależniający i nawet jak nie mam ochoty, to odpalam FH5 w każdy weekend zrobić playlistę Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 13 września 2023 Opublikowano 13 września 2023 1 minute ago, ASX said: no jest pewna różnica Pomalowali trawę na zielono. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 13 września 2023 Opublikowano 13 września 2023 22 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: oświetlenie Zara będzie, że to z trybu 30 fps i koń opadnięty Cytuj
ASX 14 662 Opublikowano 13 września 2023 Opublikowano 13 września 2023 widziałem porównania wszystkich trybów graficznych i jak dla mnie różnice są czysto kosmetyczne Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 13 września 2023 Opublikowano 13 września 2023 Oświetlenie miażdży i detale tras MS serio musi ogarnąć marketing pewnych gier, bo te oficjalne zajawki to xD materiały i opinie od grających zrobiły 10x lepszą robotę, no jest jaranko. Cytuj
SnoD 2 320 Opublikowano 13 września 2023 Opublikowano 13 września 2023 Na mnie na tych materiałach wrażenie zrobiły np. efekty mgły na trasie albo iluminacja obiektów w nocy na torze Hakonen. To z tych rzeczy co rzucały się w oczy. Tekstura asfaltu czy trawy, to ostatnie co będzie można dostrzec w trakcie wyścigu. Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 14 września 2023 Opublikowano 14 września 2023 Tu też ciekawy punkt widzenia i być może wyjaśnia, dlaczego dopiero na materiale youtubera zobaczyliśmy obrót kierownicy o 180 stopni - w trakcie wyścigu przy pokonywanie zakrętów praktycznie nigdy tego nie zobaczymy. Wygląda, że kierownica obraca się zdecydowanie za mało w stosunku do kąta zakrętu i dlatego nawet w ostrym zakręcie kierownica osiąga tyle ile wcześniej czyli niecałe 90 stopni. Wiem pierdoła ktoś powie, albo chuj z tym gram na innej kamerze, ale trochę z immersji wybija. Każdy kto chociaż raz po torze czymś jechał wie, że trzeba się zdecydowanie bardziej namachać kierownicą. No ale ocenimy w pełnej wersji, trochę mi to wygląda na feature dodany, żeby się nie czepiali, a nawet w najostrzejszym nawrocie o 180 stopni kierka nie obróci się dalej niż 90 stopni, chociaż chciałbym się mylić. Cytuj
MaZZeo 14 188 Opublikowano 14 września 2023 Opublikowano 14 września 2023 Tylko ze tutaj jest porównanie innych tras i tez wydaje mi się ze filmik z FM jest podczas gry na padzie ale mogę się mylić. Filmik SuperGT na kierownicy pokazał ze obsługa kier jest lepsza niż w poprzednich częściach, ale i tak wymaga to dobrego ustawienia bo np. Na defaultowych mało czuć FF jak przejeżdżasz po kerbach. Natomiast co do obrotu kierownicy to ja się nie obawiam, bo już w FH5 w którym update dorzucili opcje gdzie możesz ustawić Wheel rotation na maksymalnie 900 stopni. Odkad to dodali to FH5 na kierownicy jest O WIELE przyjemniejsze i rzeczywiście trzeba się namachać. Zapewne w FM będzie podobnie nadal jednak karny kutas za 360 stopni animacji, nawet głupi The Crew ma to zrobione dobrze (wraz z przekładaniem rak) a to gra bardziej arcade niż Forza Horizon. Zapewne te 360 stopni wystarczy na 95% zakrętów ale wciąż… dobrze ze jest tez dodatkowa kamera z deski bo rzadko która gra wyścigowa to ma jednak. Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 19 września 2023 Opublikowano 19 września 2023 U mnie preload na 132gb wlasnie leci. Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 20 września 2023 Opublikowano 20 września 2023 https://www.trueachievements.com/n55049/forza-motorsport-achievements Lista osiągnięć. Singlowe całkiem spoko, te multi znowu jakieś z dupy i życie uprzykrzają. Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 22 września 2023 Opublikowano 22 września 2023 https://in.ign.com/forza-motorsport-2005/194701/interview/how-forza-motorsport-evolved-into-a-racing-platform-for-the-future Quote “In November, with our first big update, Yas Marina is going to be coming into the game,” reveals Greenawalt. “It’s going to come in just as Chris described. Free, and it’s going to come into career seamlessly; if you started playing the day after it came in, you’d never even know it was never there.” Quote The team confirms another unrevealed track is due in December, and reiterated that the Nurburgring Nordschleife is still coming into the game in “spring”, but “that’s just the tip of the iceberg.” Cytuj
SnoD 2 320 Opublikowano 22 września 2023 Opublikowano 22 września 2023 (edytowane) Bardzo dobre informacje. Bałem się czy te trasy nie będą dodawane co pół roku, a tu się okazuje, że raczej co miesiąc, dwa. I będą dodawane do kariery. Może w końcu doczekam się powrotu: Edytowane 22 września 2023 przez SnoD Cytuj
MaZZeo 14 188 Opublikowano 22 września 2023 Opublikowano 22 września 2023 tak jak mówiłem, jest już content gotowy ale będą go udostępniać przez miesiące by marketingowac to jako platformę/gaas no i w sumie to jest okej według mnie 1 1 Cytuj
SnoD 2 320 Opublikowano 22 września 2023 Opublikowano 22 września 2023 Brzmi świetnie, w końcu mają konkretny plan dla serii i to mi się podoba Cytuj
krzysiek923 1 666 Opublikowano 22 września 2023 Opublikowano 22 września 2023 i co, zaczynasz karierę, trochę już grasz, za chwilę wychodzi nowa trasa i jak chcesz ją w karierze, to od nowa zaczynasz? a później kolejna trasa i znowu od nowa? jak tak to będzie wyglądać, to chuyowo 1 Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 22 września 2023 Opublikowano 22 września 2023 1 minute ago, krzysiek923 said: i co, zaczynasz karierę, trochę już grasz, za chwilę wychodzi nowa trasa i jak chcesz ją w karierze, to od nowa zaczynasz? a później kolejna trasa i znowu od nowa? jak tak to będzie wyglądać, to chuyowo No oczywiście że nie, po prostu nowe trasy beda wpasowywane w dany etap kariery. Cytuj
krzysiek923 1 666 Opublikowano 22 września 2023 Opublikowano 22 września 2023 no pytam, bo nie wiem jak to wygląda w forzie. w takiej fifie zaczynasz grać, a jak wychodzi aktualizacja składów ORAZ statystyk, to zawodnikom się te statystyki w locie nie aktualizują, tylko zostają takie, jak podczas rozpoczęcia sezonu, co jest irytujące, jak wychodzą live update'y i nigdy nie jest odpowiednia pora, żeby zacząć Cytuj
Luqat 969 Opublikowano 22 września 2023 Opublikowano 22 września 2023 (edytowane) Mam nadzieję, że w praktyce kariera i eventy wyjdą tak jak je promują, bo chciałbym coś porządnego po zawodzie z GT7. Póki co, wygląda to obiecująco i nieważna jest dla mnie grafika, HDR y i inne szmery, jeśli mięsko nie dostarczy. Liczę na tą grę i mam nadzieję, że tego nie spieprzą. Edytowane 22 września 2023 przez Luqat Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 23 września 2023 Opublikowano 23 września 2023 Kariera może być trochę jak w realnym żyćku... pojawia się w kalendarzu jakiś nowy event i jedziemy Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 23 września 2023 Opublikowano 23 września 2023 W przypadku Horizona do perfekcji opanowali trzymanie graczy przez 2 lata to i tu będzie dobrze. Cytuj
krzysiek923 1 666 Opublikowano 23 września 2023 Opublikowano 23 września 2023 dobrze rozumiem, że ten car pass na 30 samochodów oznacza, że przez całe życie gry dodadzą tylko te 30 samochodów do gry? pytam, bo nie wiem, czy brać standard czy z dodatkami Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.