Aleks 488 Opublikowano 10 października 2023 Opublikowano 10 października 2023 (edytowane) Pytałem o kampanię. Smutno. W siódemce był wybór (z tego co pamiętam) dystansu - krótki, średni, długi. Po prostu skalowało wyścigi. A jeszcze jedno. W dalszej części kampanii są normalne kwalifikacje? Edytowane 10 października 2023 przez Aleks Cytuj
krzysiek923 1 675 Opublikowano 10 października 2023 Opublikowano 10 października 2023 Skopana optymalizacja na PC to żadna ściema, to fakt. O ile w wyścigu mam te stałe 60 klatek, tak wszelkie wstawki, czy kamera od góry na pojazdy przed startem dropy ewidentne, mocne. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 11 października 2023 Opublikowano 11 października 2023 SI to straszne berachło. Normalnie jedzie tylko pierwszy, a cała reszta robi za pachołki utrudniające ich wyminięcie. Najbardziej wkurza jak bot ni z gruchy ni z pietruchy daje po heblach w miejscu gdzie się nie hamuje... wygląda to jakby celowo prowokowali kolizję i jedyny ich zamiar, to nie dopuścić do złapania pierwszego w stawce. Kilka razy też mi się zdarzyło, że kilka botów dostało pierdolca, wyleciało z trasy i urządziło sobie destruction derby gdzieś na poboczu, hehe. 2 Cytuj
Donatello1991 1 426 Opublikowano 11 października 2023 Opublikowano 11 października 2023 Grywalnosc 10/10 Grafika 9/10 Dźwięk 10/10 Kariera 7/10 No, ale jak wyżej SI to szit 1/10. Gorzej jak jeszcze w treningu utrudniają. Zawiodłem się na wielu pompowanych tytułach, które miały świetne recki ( Hogwart, Ff16, Zelda ). Tu natomiast gdzie wielu pisze, że mimo wszystko zawód, to dla mnie jedna z najlepszych gier roku, a jako wyścigówka to bije na głowę gt7. Które też jest dobre, ale nowa Forza to poziom wyżej. Banda debili recenzenckich. 1 Cytuj
ASX 14 670 Opublikowano 11 października 2023 Opublikowano 11 października 2023 Zauważyłem że SI jest strasznie nieporadne w tłoku, dlatego każdy wyścig wygląda tak że 1 lub 2 kierowców startujących na przodzie stawki wybija na przód a reszta się nawzajem blokuje przez co zostają mocno w tyle. Najgorzej jest utknąć w tym peletonie SI, przez co potem dogonienie tych z przodu jest niemożliwe, mimo iż faktycznie zdaje się że SI nie oszukuje tym razem. 2 Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 11 października 2023 Opublikowano 11 października 2023 Gdybym się miał czepiać oprawy graficznej, to trochę niedorobili barwę przednich świateł... każde auto swieci takim samym dziwnym zielonkawym zafarbem. Tylne światła też powinny mocniej dawać po oczach... dziwnie to wygląda jak nowa fura ma tylne światła świecące jak w skodzie favorit lub innym tego typu starym złomie Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 11 października 2023 Opublikowano 11 października 2023 52 minuty temu, Michał102 napisał: Najbardziej wkurza jak bot ni z gruchy ni z pietruchy daje po heblach w miejscu gdzie się nie hamuje... 5 Cytuj
Ryuk 1 485 Opublikowano 11 października 2023 Opublikowano 11 października 2023 10 hours ago, krzysiek923 said: Skopana optymalizacja na PC to żadna ściema, to fakt. O ile w wyścigu mam te stałe 60 klatek, tak wszelkie wstawki, czy kamera od góry na pojazdy przed startem dropy ewidentne, mocne. Proble na xbox i pc tez, czasem jak robisz upgrade auta to gra zostajesz w ''applying, please wait....'' I ostatni wyscig trzeba od nowa jechac. Tona dziwny artefaktow(ale moze to wina DLSS) i ogolnie 4070ti i gra nie jest w stanie utrzymac +60fps na ultra w 1080p 2 hours ago, Michał102 said: SI to straszne berachło. Normalnie jedzie tylko pierwszy, a cała reszta robi za pachołki utrudniające ich wyminięcie. Najbardziej wkurza jak bot ni z gruchy ni z pietruchy daje po heblach w miejscu gdzie się nie hamuje... wygląda to jakby celowo prowokowali kolizję i jedyny ich zamiar, to nie dopuścić do złapania pierwszego w stawce. Kilka razy też mi się zdarzyło, że kilka botów dostało pierdolca, wyleciało z trasy i urządziło sobie destruction derby gdzieś na poboczu, hehe. Boty sa tragiczne, hamuja jak chca. Obijaja sie o ciebie itp Cytuj
number_nine 1 330 Opublikowano 11 października 2023 Opublikowano 11 października 2023 Jeździ sie niby spoko, ale grze brakuje tego "czegoś", co wyróżniałoby ją na tle innych ścigałek. Po tych wszystkich zapowiedziach (szczególnie pierwszych) spodziewałem się czegoś więcej, szczególnie pod względem oprawy. Ta muzyka w menusach, to chyba ze stocka zassana. Graficznie też jakoś nie powala, wg mnie gra wygląda gorzej od FH i nie chodzi tylko o biedne trasy. Kurde, nawet oglądanie fury w "salonie" wygląda źle. W ogóle co za cymbał wpadł na pomysł tych przymusowych okrążeń próbnych XD Z plusów na pewno dźwięk fur, na słuchawkach robi robote, kiedy np wyprzedza się kilka aut i słychać ryk silnika każdego z nich. Fajne też jest zmienianie poziomu trudności w locie. No ale nie wiem na jak długo gra mnie zatrzyma, przy takim Driveclub miałem zajawke na robienie kolejnych zadań i wyścigów, a tutaj w połowie danych zawodów mam czasem dość, a gra nie oferuje niestety niczego więcej 1 Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 11 października 2023 Opublikowano 11 października 2023 36 minut temu, number_nine napisał: Jeździ sie niby spoko, ale grze brakuje tego "czegoś", co wyróżniałoby ją na tle innych ścigałek. Po tych wszystkich zapowiedziach (szczególnie pierwszych) spodziewałem się czegoś więcej, szczególnie pod względem oprawy. Ta muzyka w menusach, to chyba ze stocka zassana. Graficznie też jakoś nie powala, wg mnie gra wygląda gorzej od FH i nie chodzi tylko o biedne trasy. Kurde, nawet oglądanie fury w "salonie" wygląda źle. W ogóle co za cymbał wpadł na pomysł tych przymusowych okrążeń próbnych XD Z plusów na pewno dźwięk fur, na słuchawkach robi robote, kiedy np wyprzedza się kilka aut i słychać ryk silnika każdego z nich. Fajne też jest zmienianie poziomu trudności w locie. No ale nie wiem na jak długo gra mnie zatrzyma, przy takim Driveclub miałem zajawke na robienie kolejnych zadań i wyścigów, a tutaj w połowie danych zawodów mam czasem dość, a gra nie oferuje niestety niczego więcej Po prostu bardziej Ci podchodzą arcadeówki i nie jesteś w stanie dostrzec plusów gry bardziej nastawionej w kierunku sim. Tobie nie pasują "przymusowe" okrążenia, a ja natomiast jestem w niebo wziety gdy robię tych okrążeń najwiecej jak się da Cytuj
number_nine 1 330 Opublikowano 11 października 2023 Opublikowano 11 października 2023 Teraz, Michał102 napisał: Po prostu bardziej Ci podchodzą arcadeówki i nie jesteś w stanie dostrzec plusów gry bardziej nastawionej w kierunku sim. lol, nie. w niektórych częściach GT spędziłem więcej godzin niż w arcadówkach, ale tam czuć było jakąś głębię, pasję do motoryzacji itd, a tutaj wszystko jest takie nijakie po prostu. W ogóle rozjebało mnie totalnie, że defaultowe skórki do aut są w całości przeniesione z FH XD nawet paru nowych skinów im sie nie chciało zrobić, no ja jebie 1 Cytuj
kaktusr 32 Opublikowano 11 października 2023 Opublikowano 11 października 2023 Dzisiaj jechałem w deszczu, jaka tutaj jest bieda graficzna na szybie Gra robiona 6 lat a moderzy w starym assetto corsie potrafią zrobić taki deszcz na szybie że się człowiek zastanawia czy to nie film. Ratuje tą gre tylko fizyka jazdy, reszta to jest bieda edyszon. Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 11 października 2023 Opublikowano 11 października 2023 Jako że granie na padzie jest znowu szybsze niż na kierownicy to raczej odpuszczę dłuższą znajomość z tą pozycją Cytuj
Bartg 5 479 Opublikowano 11 października 2023 Opublikowano 11 października 2023 21 minutes ago, maciucha said: Jako że granie na padzie jest znowu szybsze niż na kierownicy to raczej odpuszczę dłuższą znajomość z tą pozycją To już trzebaby porównać czasy kogoś kto umie na kierownicy jeździć do tych na padzie Cytuj
tjery 1 238 Opublikowano 11 października 2023 Opublikowano 11 października 2023 14 godzin temu, krzysiek923 napisał: Skopana optymalizacja na PC to żadna ściema, to fakt. O ile w wyścigu mam te stałe 60 klatek, tak wszelkie wstawki, czy kamera od góry na pojazdy przed startem dropy ewidentne, mocne. To raczej problem gry, nie PC, na XSX masz replaye i wstawki poblokowane na 30 fps w trybie 60. Wszelkie wstawki, replalaye chodzą jakieś 20% niżej niż sama gra, mi leci z koło 100 fps na koło 80. 4 minuty temu, Bartg napisał: To już trzebaby porównać czasy kogoś kto umie na kierownicy jeździć do tych na padzie Mi się wydaje, że jednak pad tutaj mimo niby takiego samego ustawienia asyst i tak ma cały czas coś załączone w porównaniu do kierownicy. Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 11 października 2023 Opublikowano 11 października 2023 11 minut temu, Bartg napisał: To już trzebaby porównać czasy kogoś kto umie na kierownicy jeździć do tych na padzie No porównywałem siebie. To samo miałem w FM7 i podziękowałem za taką zabawę. Cytuj
Banan91PL 34 Opublikowano 11 października 2023 Opublikowano 11 października 2023 Szanuję jak ktoś się jara pograłem trochę i już nudzi mnie jeżdżenie w koło kariera do bani Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 11 października 2023 Opublikowano 11 października 2023 Mieszkaliście coś w ustawieniach pada, czy lecicie na default? E Ziomek podesłał mi ustawienia. Ja pierdole jakbym pada wymienił xD Podobna sytuacja, była z Halo Infinite Cytuj
bartiz 1 623 Opublikowano 11 października 2023 Opublikowano 11 października 2023 To może wstaw je tutaj, sprawdzimy. 1 Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 11 października 2023 Opublikowano 11 października 2023 31 minut temu, bartiz napisał: To może wstaw je tutaj, sprawdzimy. Cytuj
Faka 4 000 Opublikowano 11 października 2023 Opublikowano 11 października 2023 Ja się tym posiłkowałem: https://www.charlieintel.com/forza/best-controller-settings-in-forza-motorsport-deadzone-steering-vibration-more-278657/ Cytat Steering Axis Deadzone Inside: 5 Steering Axis Deadzone Outside: 95 Acceleration Axis Deadzone Inside: 0 Acceleration Axis Deadzone Outside: 98 Deceleration Axis Deadzone Inside: 2 Deceleration Axis Deadzone Outside: 98 Clutch Axis Deadzone Inside: 0 Clutch Axis Deadzone Outside: 100 Handbrake Axis Deadzone Inside: 0 Handbrake Axis Deadzone Outside: 100 Vibration Scale: 60 (you can higher or lower it depending on how much you find vibration distracting) Automatic Steering Alignment: 100 Cytuj
Bartg 5 479 Opublikowano 11 października 2023 Opublikowano 11 października 2023 3 hours ago, maciucha said: No porównywałem siebie. To samo miałem w FM7 i podziękowałem za taką zabawę. Taka natura sim cade, w gran turismo jest to samo jeśli chodzi o pada, no co zrobisz nic nie zrobisz. Na kierownicy wiekszy fun, zakładam ze w multi nie ma podzialu pad - kierownica? Cytuj
Mari4n 437 Opublikowano 11 października 2023 Opublikowano 11 października 2023 Przegrałem około 5 godzin, i moja opinia na ten moment wygląda mniej więcej tak: Grafika: Ogrywam na Series potato, więc nie doświadczyłem gry w pełnej chwale, ale trasy i oświetlenie są dużo lepsze niż w FM7. Dźwięk: Pod tym względem nie jestem wybredny, jak dla mnie jest w porządku. Natomiast dziwi mnie brak muzyki w wyścigach, choć jeśli miałaby być w takim stylu jak w FM7, to lepiej że jej nie ma. Fizyka: Zdecydowana poprawa względem poprzedniej części. Póki co gram na padzie więc nie wiem jak FFB, może jutro zobaczę. Inne: Lepsze kolizje, lekkie stuknięcia nie robią takich zniszczeń mechanicznych jak wcześniej. System poziomów samochodów trochę hit and miss, chciałem zmienić opony na lepsze i dupa, wymagany 11 poziom. Za to rating sektorów spoko, motywuje do poprawy czasów. Kampania to totalna bieda, czasowe eventy trochę pomagają, ale niewiele. Si to mieszana paczka, ale zazwyczaj odwala jakieś dziwne akcje. Na plus też dostosowywanie poziomu trudności, i bonusy finansowe za wyłączanie asyst jak za dawnych dobrych czasów. Trafił mi się też jeden robal, który powoduje że w jednym sektorze czas zatrzymywał się w połowie, i dawał za każdym razem rating 10. Sam zegar znikał dopiero przy wjechaniu w kolejny sektor. Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 11 października 2023 Opublikowano 11 października 2023 Muzyka w wyścigach torowych 1 1 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.