Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawdziłem dwa wyścigi online. Na razie bez problemu. Żeby jednak nie było tak pięknie - to teraz czasy z wykrzyknikami (trening i kwalifikacje) nie lądują na dole w tabeli na żywo. Dla mnie niezrozumiała decyzja. Do wyścigu ustawie już ok. Ciekawe czy w kwalifikacjach czas z ! można poprawić gorszym czystym przejazdem?

 

Te wyścigi online też na jedno kopyto. Czy tylko ja chciałbym przejechać wyścig na kilkanaście okrążeń? Takie zawody na 30 - 45 min w których zmieniałaby się warunki na torze. Tu kolejna kwestia -  obecnie żywotność opon jest strasznie krótka. I czemu nie ma choć jednej zakładki z wyścigami z włączonymi uszkodzeniami? 

 

 

Opublikowano

Pograłem trochę i u mnie też wszystko działa w multi i nie wywala. To dobrze, bo jak dla mnie ta kariera jest nudna jak flaki z olejem, a do multi myśle że będę często wracał, bo naprawdę bardzo przyjemnie mi się ściga 

Opublikowano

Ja nie widzę zmian po tej aktualizacji w singlu. 

Nadal występują problemy z wyglądem felg, a w trybie dowolnej jazdy nie działają wycieraczki, ilość paliwa nie reaguje na zmiany, nie da się startować z auta zatrzymanego, a w złą pogodę nie zawsze zapalają się światła...;) Co nie zmienia faktu, że gra się bardzo dobrze i mi te treningi i powolny upgrade każdego auta pasują.

Opublikowano
7 minutes ago, Lucky77 said:

Nadal występują problemy z wyglądem felg, 

 

W sensie, że po ok 30km/h podmienia model na niski lod? To raczej nigdy poprawione nie będzie, skoro jest w serii od 10 lat i to zarówno w Motorsporcie jak i Horizonie ;) 

Opublikowano
10 minutes ago, krzysiek923 said:

Już mniejsza o to, że się zmienia, tylko czy to musi się przełączać tak agresywnie, nie można dodać jakiejś płynnej animacji przejścia?

 

Build from ground up :kaz: No jeszcze w czasach powiedzmy Xboxa One to szło zrozumieć, chcieli mieć betonowe 60 klatek i 4K na One X, ale teraz? Ile to może mocy oszczędzać? Już wolałbym, żeby drzewa na siódmym planie były kartonowe, ale felgi niech się do chuja pana zachowują jak powinny.

  • Lubię! 1
Opublikowano
12 minut temu, Bartg napisał:

Już wolałbym, żeby drzewa na siódmym planie były kartonowe, ale felgi niech się do chuja pana zachowują jak powinny.

Tym bardziej, że nie ma z tym żadnego problemu w innych grach, nawet tych, w których samochody nie grają głównej roli xd

  • Lubię! 1
Opublikowano

Mam nadzieję, że z czasem dodadzą możliwość zakładania klubów + własnych wyzwań w Rywalach. Tego mi w sumie teraz najbardziej brakuje jeśli chodzi o opcje społeczniościowe - mokrym snem jest zakładanie customowych serii eventów w Rywalach.

Opublikowano

Kurde no powiem Wam, że naczytałem się tutaj tylu negatywnych opinii, że odpalając Forze, spodziewałem się totalnego crapa. Tymczasem w kwestii grafiki uważam, że naprawdę jest spoko (aczkolwiek przesiadam się z EA WRC więc może stąd to odczucie :P)

 

Niestety nie mam porównania z GT, bo ostatnia część w jaką grałem to 2 za czasów PSX, za to mam porównanie do poprzednich odsłon Motorsporta, bo tutaj grałem w każdego poza pierwszą i piątą częścią.

 

Odpaliłem sobie Suzukę nocą, przy pełnym deszczu i dla mnie to robi robotę, wygląda świetnie. Potem poszedłem na Yas Marinę i również wygląda bardzo dobrze, a ten tor akurat mogę porównać z F1 i gra Codemasters nie ma podjazdu. 
 

Innych trybów niż dowolny nie oceniam, ponieważ nie miałem czasu pograć więcej, druga kwestia jest taka że jak to w każdej Forzy - zawsze AI na pierwszym miejscu tak odjeżdża że trzeba się mocno skupić, a po wyprzedzeniu finalnie chowa się z resztą stawki. Mnie już to zaczyna nużyć więc jeżdżenie singla raczej sobie odpuszczę. 
Chciałbym dać jeszcze szansę trybowi online, pewnie w wolnej chwili sobie odpalę i sprawdzę czy da się czerpać fun z tej gry ;)

 

Model jazdy wydaje się być bardzo dobry, taki solidny standard jak na Forzę. Tradycyjnie większość seryjnych samochodów jest bardzo podsterowna, trochę irytujące ale da się żyć. 
 

Za to na ogromny plus dźwięki i mam tu na myśli te, które doświadczamy w trakcie jazdy - brzmienie samochodów super, dźwięki otoczenia, deszczu, żwiru z pobocza, jazda przy ścianie - to robi super wrażenie! 
 

Na minus moim zdaniem ta lista samochodów - prawie kopiuj/wklej z Horizona, nawet jeżeli progres w karierze jest zmieniony to nadal nie za bardzo mam ochotę tutaj zdobywać tych aut…i nie chodzi mi o to, że mają wymyślać nieistniejące modele, lecz wolałbym listę może nawet 60-70 samochodów na start, które faktycznie będą dotrzymywać tempa jakości wykonania nowych torów w grze. Wtedy oczywiście chętnie wsiądę do tego samego modelu, ale jako że Motorsport jest w pełni current genowy, chciałbym poczuć ten progres. Ten aspekt według mnie potrzebuje twardego resetu, albo muszą zacząć pracować nad niektórymi modelami, totalnie odbiegającymi od reszty gry

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
27 minut temu, ThePatrickyo napisał:

Kurde no powiem Wam, że naczytałem się tutaj tylu negatywnych opinii, że odpalając Forze, spodziewałem się totalnego crapa. Tymczasem w kwestii grafiki uważam, że naprawdę jest spoko (aczkolwiek przesiadam się z EA WRC więc może stąd to odczucie :P)

 

Niestety nie mam porównania z GT, bo ostatnia część w jaką grałem to 2 za czasów PSX, za to mam porównanie do poprzednich odsłon Motorsporta, bo tutaj grałem w każdego poza pierwszą i piątą częścią.

 

Odpaliłem sobie Suzukę nocą, przy pełnym deszczu i dla mnie to robi robotę, wygląda świetnie. Potem poszedłem na Yas Marinę i również wygląda bardzo dobrze, a ten tor akurat mogę porównać z F1 i gra Codemasters nie ma podjazdu. 
 

Innych trybów niż dowolny nie oceniam, ponieważ nie miałem czasu pograć więcej, druga kwestia jest taka że jak to w każdej Forzy - zawsze AI na pierwszym miejscu tak odjeżdża że trzeba się mocno skupić, a po wyprzedzeniu finalnie chowa się z resztą stawki. Mnie już to zaczyna nużyć więc jeżdżenie singla raczej sobie odpuszczę. 
Chciałbym dać jeszcze szansę trybowi online, pewnie w wolnej chwili sobie odpalę i sprawdzę czy da się czerpać fun z tej gry ;)

 

Model jazdy wydaje się być bardzo dobry, taki solidny standard jak na Forzę. Tradycyjnie większość seryjnych samochodów jest bardzo podsterowna, trochę irytujące ale da się żyć. 
 

Za to na ogromny plus dźwięki i mam tu na myśli te, które doświadczamy w trakcie jazdy - brzmienie samochodów super, dźwięki otoczenia, deszczu, żwiru z pobocza, jazda przy ścianie - to robi super wrażenie! 
 

Na minus moim zdaniem ta lista samochodów - prawie kopiuj/wklej z Horizona, nawet jeżeli progres w karierze jest zmieniony to nadal nie za bardzo mam ochotę tutaj zdobywać tych aut…i nie chodzi mi o to, że mają wymyślać nieistniejące modele, lecz wolałbym listę może nawet 60-70 samochodów na start, które faktycznie będą dotrzymywać tempa jakości wykonania nowych torów w grze. Wtedy oczywiście chętnie wsiądę do tego samego modelu, ale jako że Motorsport jest w pełni current genowy, chciałbym poczuć ten progres. Ten aspekt według mnie potrzebuje twardego resetu, albo muszą zacząć pracować nad niektórymi modelami, totalnie odbiegającymi od reszty gry

 

Dawaj do rywalizacji forumkowej w Rywalach. Ja mam 26h w FM i niemal wszystko w Rywalach, od 4 części nie wprowadzili niczego lepszego do gry.

 

A trasy są mega, ze wszystkimi warunkami, porami i ich konfiguracjami w betonowych 60 fps robi to robotę.

Edytowane przez SnoD

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...