MaZZeo 14 182 Opublikowano 19 lutego Opublikowano 19 lutego Niesłychane jak tylko ten fakt powoduje, że gry robione przez 5-7 lat są w dniu premiery gorszym stanie niż gry robione kiedyś w 2-3 lata. 1 Cytuj
Bartg 5 468 Opublikowano 19 lutego Opublikowano 19 lutego Nie mogę wyjść z podziwu, ze w rywalach zawsze zaczynamy ze startu zatrzymanego tylko po to, żeby po chwili dać "pomiń okrążenie" Kolejna wspaniała decyzja designerow. 1 1 Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego Nie wiem czy to jakiś bug czy co, ale u mnie na oledzie grając na nordshleife mam taki efekt, że jak w tylną szybę mocno przywali słońce i powstaje odblask, to mocno ściemnia się cały ekran. Efekt ten występuje zarówno w HDR jak i SDR. Ktoś z Was spotkał się z czymś podobnym u siebie? Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego Komus skasowało postep w achivku za samochody na 50 lvl czy tylko mi ? Przed aktualizacja brakowało mi może z 5 samochodów a teraz mam 0% na postepie Cytuj
Donatello1991 1 424 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego 2 godziny temu, Michał102 napisał: Nie wiem czy to jakiś bug czy co, ale u mnie na oledzie grając na nordshleife mam taki efekt, że jak w tylną szybę mocno przywali słońce i powstaje odblask, to mocno ściemnia się cały ekran. Efekt ten występuje zarówno w HDR jak i SDR. Ktoś z Was spotkał się z czymś podobnym u siebie? Tak, dziś to zauważyłem, ale to tylko chyba efekt graficzny, żaden bug? C3 oled. Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego Pewnie efekt Auto Exposure/Eye Adaptation (Automatic adjustment of scene exposure to simulate eye adaptation from changes in brightness) się załącza. Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego No właśnie o to chodzi że nie wygląda jak życie. Kerby płaskie i szerokie, ilość drzew nie taka jak w rzeczywistości. Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego 1 godzinę temu, Donatello1991 napisał: Tak, dziś to zauważyłem, ale to tylko chyba efekt graficzny, żaden bug? C3 oled. A u mnie żadnych zmian jasności nie ma. Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego Też u siebie niezauwazylem, może coś w Tv włączony jest dynamiczny kontrast albo jasność? Cytuj
Bartg 5 468 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego 1 hour ago, MaZZeo said: No właśnie o to chodzi że nie wygląda jak życie. Kerby płaskie i szerokie, ilość drzew nie taka jak w rzeczywistości. Kerby są dziwne na Nurburgringu, cisnąłem wczoraj czasówkę forumkową i od połowy krawężników odbijałem się jak od ściany. Ja wiem, że wyścigówka jest niska, ale nawet nie było możliwości najechać kołem, bo auto odbijało się jak piłeczka. Wiosną planujemy jechać z kumplem na Nur zrobić parę kółek, to aż zwrócę uwagę. Cytuj
tjery 1 248 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego 2 godziny temu, ASX napisał: wygląda jak życie Na pewno lepiej niż w GT7, tylko że Nord w 10-letniej Asseto Corsie z modami na PC zjada to na śniadanie. Taki właśnie to jest obecnie postęp graficzny w grach wyścigowych AAA. 48 minut temu, Bartg napisał: Kerby są dziwne na Nurburgringu, cisnąłem wczoraj czasówkę forumkową i od połowy krawężników odbijałem się jak od ściany. Ja wiem, że wyścigówka jest niska, ale nawet nie było możliwości najechać kołem, bo auto odbijało się jak piłeczka. Wiosną planujemy jechać z kumplem na Nur zrobić parę kółek, to aż zwrócę uwagę. To raczej Forza things, nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego 2 godziny temu, ASX napisał: Też u siebie niezauwazylem, może coś w Tv włączony jest dynamiczny kontrast albo jasność? Wszystkie rzeczy tego typu mam wyłączone. Dodatkowo to ściemnianie jest tylko na nurbie, no i nigdy też tego nie widziałem w żadnej innej grze. Strasznie to wkurza, bo obraz ciemnieje bardzo mocno. Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego 2 godziny temu, tjery napisał: Na pewno lepiej niż w GT7, tylko że Nord w 10-letniej Asseto Corsie z modami na PC zjada to na śniadanie. Taki właśnie to jest obecnie postęp graficzny w grach wyścigowych AAA. To raczej Forza things, nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. ale nie przywołujmy tutaj Assetto z modami które odpala promil pecetowców, okej? Poza tym GT7 na pewno ma lepiej odwzorowanego Nurba niż FM. Cytuj
tjery 1 248 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego Godzinę temu, MaZZeo napisał: ale nie przywołujmy tutaj Assetto z modami które odpala promil pecetowców, okej? Poza tym GT7 na pewno ma lepiej odwzorowanego Nurba niż FM. Odwzorowanie tak, GT 7 ma lepsze, ale mi chodziło o grafikę, sporo lepiej wygląda w FM. Co do AC to raczej nie bardzo orientujesz się o czym piszesz. AC to wciąż top najbardziej popularnych simów na PC, a ilość pobrań modów idzie w setki tysięcy, płatnego Content Managera na Patreonie subskrybuje obecnie ponad 50k osób, nie wspominając nawet o bezpłatnej wersji, której używa każdy kto gra w AC. Ogólnie każdy kto gra w AC gra z modami, bo ta gra to obecnie jeden wielki mod stworzony przez społeczność przez 10 lat, tysiące aut i setki tras w lepszej jakości niż to co obecnie oferują studia AAA, podstawowa wersja AC to teraz taki mały modzik do tego co stworzyła społeczność. Ogólnie AC w obecnym stanie to taki prawdziwy real driving simulator, bo po pierwsze to prawdziwy sim, a po drugie każdy fan motoryzacji i ścigania znajdzie tam dosłownie wszystko co sobie tylko wymarzy. Cytuj
krzysiek923 1 658 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego o boże, tylko nie te mody, milion pobranych i szukanie kolejnych do kolekcji, zamiast spokojnie skupić się na tym, o co w tym wszystkim chodzi, czyli graniu. ludzie bawią się w testowanie modów, trzaskanie screenów z nimi i tyle zabawy koniec końców, bo za chwile wychodzi nowy i też trzeba pobrać i sprawdzić Cytuj
tjery 1 248 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego (edytowane) 11 minut temu, krzysiek923 napisał: o boże, tylko nie te mody, milion pobranych i szukanie kolejnych do kolekcji, zamiast spokojnie skupić się na tym, o co w tym wszystkim chodzi, czyli graniu. ludzie bawią się w testowanie modów, trzaskanie screenów z nimi i tyle zabawy koniec końców, bo za chwile wychodzi nowy i też trzeba pobrać i sprawdzić Ta, widzę kolejny teoretyk modowania. Chcesz sobie pośmigać danym autem na danej trasie? Ściągasz i grasz. Lubie jak ludzie sobie tłumaczą ograniczenia konsol, tj. brak modów, tym, że na PC to ludzie tylko ściągają mody i w ogóle nie grają, tak samo zresztą jak gierki, wszyscy na PC tylko ściągają wszystko co chwilę i testują i robią skriny. Ok. Edytowane 20 lutego przez tjery Cytuj
krzysiek923 1 658 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego Ty za to widzę amator jasnowidzenia i oczywiście wiesz, że nie mam PC i na nim nie gram, a z modami nigdy nie miałem styczności. O żadnych ograniczeniach konsol nie wspomniałem, ba, w ogóle nie wspomniałem słowem o konsolach. Przepraszam, już nie obrażam ci peceta. Cytuj
tjery 1 248 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego 3 minuty temu, krzysiek923 napisał: Ty za to widzę amator jasnowidzenia i oczywiście wiesz, że nie mam PC i na nim nie gram, a z modami nigdy nie miałem styczności. O żadnych ograniczeniach konsol nie wspomniałem, ba, w ogóle nie wspomniałem słowem o konsolach. Przepraszam, już nie obrażam ci peceta. Sory, ale jak widzę, że ktoś robi z modów coś negatywnego, gdzie one są zupełnie dobrowolne, w dużej części lepsze niż to co oficjalnie oferują devi w swoich grach i nikt nikogo nie zmusza do ich ściągania, to od razu widzę oczyma wyobraźni zazdrosnego konsolomaniaka dobra, koniec oftopka Cytuj
Emet 1 089 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego (edytowane) Godzinę temu, tjery napisał: Odwzorowanie tak, GT 7 ma lepsze, ale mi chodziło o grafikę, sporo lepiej wygląda w FM. Jeśli mówisz o drzewach dookoła toru, to tak, w Forzy zdedydowana większość wygląda sporo lepiej niż w GT7. W GT7 Nurb jest niestety jedną z tras przeniesionych prosto z GT Sport (dodana tylko trawa na poboczu) i część drzew jest 3D (część wygląda porównywalnie z FM, ale większość gorzej), a część jest płaska. Cała reszta wygląda jednak duuużo lepiej w GT7 (nawierzchnia, pobocze, trwa, różne obiekty i elementy otoczenia inne niż drzewa, no i oczywiście praktycznie idealnie odwzorowane otoczenie i malunki na asfalcie i otoczeniu, gdzie w Forzy są losowo napaćkane fikcyjne bazgroły). Mimo wszystko Nordschleife to i tak najlepiej wyglądający i najlepiej odwzorowany tor w FM i jak przymknąć oko na te fikcyjne dodatki to wygląda bardzo ładnie. E: Swoją drogą jakiś czas temu zastanawiałem się skąd modziarze biorą tak dobre modele aut do AC, włącznie z odwzrorowaniem lamp itp i nie wiem czy wiecie, ale okazało się, że bardzo duża część modeli samochodów w modach do AC jest "wyjmowana" z GT Sport. Edytowane 20 lutego przez Emet Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego (edytowane) Dla mnie akurat te malunki na torze to zbawienie Od zawsze mialem problem z okiełznaniem tego toru bo połowa zakrętów wygląda dla mnie tak samo. Dzięki tym "fikcyjnym dodatkom" lepiek ogarniam tor, bo dla mnie stanowią one np. znaczniki punktów dohamowania. BTW. Może wyjdę na ignoranta ale skąd pewność że te malunki są fikcyjnymi ozdobnikami a nie zostały złapane w innym okresie? Patrząc na niektóre foty to miejscami tor wydaje się mega pstrokaty... Edytowane 20 lutego przez Magik Cytuj
tjery 1 248 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego (edytowane) 57 minut temu, Emet napisał: Jeśli mówisz o drzewach dookoła toru, to tak, w Forzy zdedydowana większość wygląda sporo lepiej niż w GT7. W GT7 Nurb jest niestety jedną z tras przeniesionych prosto z GT Sport (dodana tylko trawa na poboczu) i część drzew jest 3D (część wygląda porównywalnie z FM, ale większość gorzej), a część jest płaska. Cała reszta wygląda jednak duuużo lepiej w GT7 (nawierzchnia, pobocze, trwa, różne obiekty i elementy otoczenia inne niż drzewa, no i oczywiście praktycznie idealnie odwzorowane otoczenie i malunki na asfalcie i otoczeniu, gdzie w Forzy są losowo napaćkane fikcyjne bazgroły). Mimo wszystko Nordschleife to i tak najlepiej wyglądający i najlepiej odwzorowany tor w FM i jak przymknąć oko na te fikcyjne dodatki to wygląda bardzo ładnie. E: Swoją drogą jakiś czas temu zastanawiałem się skąd modziarze biorą tak dobre modele aut do AC, włącznie z odwzrorowaniem lamp itp i nie wiem czy wiecie, ale okazało się, że bardzo duża część modeli samochodów w modach do AC jest "wyjmowana" z GT Sport. No akurat Nord to taka trasa, że większość roboty robi roślinność wokół toru, bo praktycznie przez cały czas zajmuje większość pola widzenia, więc rzeczywiście, drzewa dużo dodają wersji z Forzy. Co do modów z AC to tak, jest sporo modów, gdzie modele są najpierw zripowane z innych gier, a potem ulepszone, np. z GT, Forzy, ACC, tak samo trasy (są np. wszystkie najfajniejsze trasy z Forzy 7 jak Praga, Rio, Dubai, Alpy), ale jest też dużo modów robionych przez mega ogarniętych gości używając pojęć z nowej FM built from the ground, dla przykładu Tor Poznań zrobiony przez Polaka, gdzie kerby wyglądają tak: W AC większość modów jest robionych przez totalnych maniaków motoryzacji i to czuć i widać na każdym kroku, są takie detale, o których devi AAA nawet nie pomyślą, nie mówiąc o ich uwzględnieniu w grze, ale to było 10 lat roboty masy zaangażowanych ludzi, więc wiadomo, że normalne studio nie jest w stanie sobie na takie coś pozwolić. Jeszcze co do modeli aut to są studia moderskie co robią auta same, całe modele + fizyka, mają nawet oficjalne wsparcie marek jak Radical czy Porsche od Techarta. Te mody są płatne, ale tu jakość wykracza poza skalę, modele aut spokojne na równi z najlepszymi z GT7, jak nie lepsze (większa szczegółowość, bo przez kilka lat wypuścili tylko kilkanaście aut) no i kosmiczna fizyka jazdy i FFB, najlepsza ze wszystkich simów na rynku, np. oni: Edytowane 20 lutego przez tjery Cytuj
Bartg 5 468 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego Poznań w Assetto jest mega to fakt, miałem okazję trochę kółek na Poznaniu zrobić amatorsko i jest mega wczuwka. Cytuj
tjery 1 248 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego (edytowane) 41 minut temu, Magik napisał: BTW. Może wyjdę na ignoranta ale skąd pewność że te malunki są fikcyjnymi ozdobnikami a nie zostały złapane w innym okresie? Patrząc na niektóre foty to miejscami tor wydaje się mega pstrokaty... Jest tak jak piszesz, grafitti na torze zmienia się z roku na rok, np. są upamiętniające ludzi, którzy zginęli itd., nawet na filmie ASXa z tym porównaniem GT7/real life np. w 1.32 na zakręcie blisko kerba jest napis, którego nie ma w GT7, ale czy wszystkie malunki w FM są obecnie na trasie ciężko powiedzieć, trzeba by obejrzeć aktualny filmik Mishy z kółka na Nordzie i porównać. Edit: obejrzałem na szybko, to sporo jest w FM dorobionych, nie wiem, z którego roku oni wersję mają, ale raczej aż tyle by nie wyparowało do teraz Edytowane 20 lutego przez tjery Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 20 lutego Opublikowano 20 lutego 5 godzin temu, tjery napisał: Odwzorowanie tak, GT 7 ma lepsze, ale mi chodziło o grafikę, sporo lepiej wygląda w FM. Co do AC to raczej nie bardzo orientujesz się o czym piszesz. AC to wciąż top najbardziej popularnych simów na PC, a ilość pobrań modów idzie w setki tysięcy, płatnego Content Managera na Patreonie subskrybuje obecnie ponad 50k osób, nie wspominając nawet o bezpłatnej wersji, której używa każdy kto gra w AC. Ogólnie każdy kto gra w AC gra z modami, bo ta gra to obecnie jeden wielki mod stworzony przez społeczność przez 10 lat, tysiące aut i setki tras w lepszej jakości niż to co obecnie oferują studia AAA, podstawowa wersja AC to teraz taki mały modzik do tego co stworzyła społeczność. Ogólnie AC w obecnym stanie to taki prawdziwy real driving simulator, bo po pierwsze to prawdziwy sim, a po drugie każdy fan motoryzacji i ścigania znajdzie tam dosłownie wszystko co sobie tylko wymarzy. Spoko stary, wcale się nie orientuję i jestem zazdrosny o pecety, tylko tak się akurat składa że odwiedziłem „parę” miejsc w różnych częściach Polski z symulatorami (AG Racing w Bialymstoku, GT Sim race w Krakowie, A1 Racing w Warszawie, Simcenter w Poznaniu, Apex One we Wrocławiu itd) i w każdym z nich AC wyglądał gorzej niż GT7 na śmiesznej konsoli, bo trzeba było uciągnąć grafikę na triplu w znośnej płynności, a sam na swój symulator wydałem więcej pieniędzy niż 99% onanistów peceta na swoje karty graficzne. Trafiłeś więc kulą w płot. Sorry ale mam alergię na bajdurzenia pecetowców i robienie ze zmodowanych na maxa pecetowych gier graficznego standardu, kiedy w rzeczywistości mało kto może sobie pozwolić na granie w takiej jakości. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.