Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

No to tak. Mamy 26 torów i 2 dojdą w tym roku. Czyli do końca roku będzie 28 i jeśli nadal będą dodawać jeden co drugi miesiąc do końca roku, to będzie 34 do końca przyszłego roku.

 

Mogło być lepiej.

Edytowane przez SnoD
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Wszyscy mają Motorsport w dupnie (ja też), ale na rocznicę będzie powrót Sunset Peninsula (oczywiście nie najbardziej wyczekiwane Fujimi Kaido bo po co) i tryb drift. Wspaniałe nowości nie ma co. 

Opublikowano

z okazji roku od premiery będą też 3 nowe samochody do odebrania: 2024 Ford #25 Mustang RTR, 2024 Ford #88 Mustang RTR, and 2024 Ford #130 Mustang RTR

massive_Forza_Motorsport_FOR_88_Mustang_RTRFD_24_Road_Atlanta_Gifted_Car_01_16x9_WM_193d7702d8.webp

  • Haha 1
Opublikowano
12 godzin temu, ThePatrickyo napisał(a):

Ehh smutna jest ta gra…czekam aż moja PS5 do mnie dotrze i kupuje Gran Turismo, stęskniłem się za dobrą torową grą wyścigową :) 

Proste, nie ma co kombinowac. Chcesz doskonale auto na kazda okazuje - kupujesz nowe M3, chcesz gre wyscigowa - Gran Turismo. Po co kombinowac z jakimis substytutami…

  • Lubię! 1
Opublikowano

Nie warto.


Przetestowałem grę na pececie i przyznam że wizualnie jest lepiej, czasem znacznie lepiej. Głównie chodzi tu o rozdzielczość oczywiście, bo ten śmieszny Ray Tracing nie jest warty zachodu, bo różnica jest minimalna a zamiast 100-120 klatek mam spadek do 60-80.

 

Ładna grafika i jeszcze lepsze wsparcie kierownic na PC (FF jest świetny) sprawiło że dokończyłem jeszcze parę turniejów w karierze. Po roku utwierdzam się w przekonaniu że model jazdy jest najlepszy w historii, przynajmniej jeśli chodzi o auta drogowe. Auta wyścigowe typu LMP, GT3 i inne fatalnie się prowadzą i mam wrażenie że w tej grze nie ma modelu aerodynamicznego przez co auto które powinno się kleić do drogi i jeździć prawie że jak po szynach lata i zarzuca dupa co chwila co odbiera radość z jazdy. Próbowałem już wiele tuningów i setupów do youtuberow albo z forum Forzy i nie widziałem większej poprawy.

 

Oczywiscie wyścigi w karierze są śmiertelne nudne z tym braindeadowym AI, a same wyścigi nie wymagają żebyś stanął na podium - wystarczy że przejedziesz - nie ma też jakiejś ekstra nagrody pieniężnej za wygraną więc i nie masz żadnej motywacji by starać się bardziej.


Jedyne co zostało to multiplayer który jest w miarę spoko i tam będę nabijał levele aut, chociaz kurwa rok po premierze ten tryb nadal nie ma żadnego sensu i motywacji do gry - nie ma lig, nie ma widocznych rang, nie ma statystyk itd

 

ja gram do roku regularnie, mam nabite 200h i to tyle ode mnie, przynajmniej w kwestii singla. Nie dam się więcej nakręcić na auta i eventy robione na zasadzie FOMO. Pojeżdżę jeszcze trochę w multi i żegnam najgorszą odsłonę Forzy.

  • Plusik 2
Opublikowano
Godzinę temu, MaZZeo napisał(a):

Ładna grafika i jeszcze lepsze wsparcie kierownic na PC (FF jest świetny) sprawiło że dokończyłem jeszcze parę turniejów w karierze. Po roku utwierdzam się w przekonaniu że model jazdy jest najlepszy w historii, przynajmniej jeśli chodzi o auta drogowe. Auta wyścigowe typu LMP, GT3 i inne fatalnie się prowadzą i mam wrażenie że w tej grze nie ma modelu aerodynamicznego przez co auto które powinno się kleić do drogi i jeździć prawie że jak po szynach lata i zarzuca dupa co chwila co odbiera radość z jazdy. Próbowałem już wiele tuningów i setupów do youtuberow albo z forum Forzy i nie widziałem większej poprawy.

 

A widzisz, czyli jednak gdzieś (auta drogowe) ten model jazdy i FFB się sprawdza. Ja jak sprawdzałem parę razy to zawsze wskakiwałem w GT3 i w coś tak słabego nie miałem okazji grać na kierownicy, z prowadzeniem sportowego auta nie miało to nic wspólnego, fizyka jazdy z czapy.

Opublikowano

Hmm faktycznie jak graliśmy jeszcze ligę forumkową i były auta właśnie klasy GT różne czy turystyczne to była mega walka z trakcją non stop i w zasadzie nie było tego efektu, że jedziesz przyklejoną do drogi wyścigówką. Imho pod tym względem nie ma podjazdu do Gran Turismo w kategorii takich lekkich pseudo sim racerów.

Opublikowano

Ja mam już ponad 250h ale ta gra na pc chyba jest lekko zrypana jeśli chodzi o optymalizację. Trochę się musiałem napocić, żeby chodziło to bez  szarpania, a i tak nie czuje tej płynności co na konsoli mimo, ze na pc mam 150-200 fps. Coś jest ewidentnie nie tak. Dla przykładu włączam ea wrc i czuć płynność i śmiga jak ta lala. 

 

Najgorsze są te open co dodają w karierze. Szajs straszny.

 

Do ligi forumowej też raczej nie widzę większego sensu wracać, bo nawet gdyby teraz dodali 15 torów to ludzie wyjebane już w grę mają.

Opublikowano
13 godzin temu, Donatello1991 napisał(a):

Ja mam już ponad 250h ale ta gra na pc chyba jest lekko zrypana jeśli chodzi o optymalizację. Trochę się musiałem napocić, żeby chodziło to bez  szarpania, a i tak nie czuje tej płynności co na konsoli mimo, ze na pc mam 150-200 fps. Coś jest ewidentnie nie tak. Dla przykładu włączam ea wrc i czuć płynność i śmiga jak ta lala. 

 

Najgorsze są te open co dodają w karierze. Szajs straszny.

 

Do ligi forumowej też raczej nie widzę większego sensu wracać, bo nawet gdyby teraz dodali 15 torów to ludzie wyjebane już w grę mają.

 

Z Forzą jest wszystko ok, coś musisz mieć u siebie, spróbuj dać locka na stałe fpsy, np. 120.

Opublikowano
22 godziny temu, tjery napisał(a):

 

Z Forzą jest wszystko ok, coś musisz mieć u siebie, spróbuj dać locka na stałe fpsy, np. 120.

Przerzuciłem się na tv Oled c3 i jest wszystko oki. Aż zamówiłem kabel hdmi 2.1 5metry bo jednak różnica 4k a 1440p na monitorze to różnica warta przesiadki. Zostawiam monitor do CoD, bo 360hz robi robotę.

  • Plusik 1
Opublikowano
W dniu 16.10.2024 o 14:47, tjery napisał(a):

 

A widzisz, czyli jednak gdzieś (auta drogowe) ten model jazdy i FFB się sprawdza. Ja jak sprawdzałem parę razy to zawsze wskakiwałem w GT3 i w coś tak słabego nie miałem okazji grać na kierownicy, z prowadzeniem sportowego auta nie miało to nic wspólnego, fizyka jazdy z czapy.

 

Zgadza się, auto z "Motorsport" w nazwie traktuje auta wyścigowe po macoszemu i są to ewidentnie najgorsze auta do prowadzenia. Testowałem to sobie na Spa, gdzie w ACC robię czas na poziomie 2:19, w GT7 robię 2:16-2:18, za to w Forzie ni chuja nie potrafiłem zejść poniżej 2:25 autem GT3 i to tuningu polecanym gdzieś na forach czy youtubach. W wolnych zakrętach nie czuć tego ale jakieś szybsze zakręty i auta kompletnie nie kleją się do drogi i są absurdalnie podsterowne. Nie wiem, może jacyś tunerzy potrafią coś wyskrobać z tego modelu jazdy w ustawieniach auta, ale by default nie powinno być tak że auta wyścigowe chujowo się prowadzą w grze która nie jest skierowana do simracerów którzy będą dłubać godzinami w ustawieniach zawieszenia. W GT7 wskakuje do byle jakiego GR3 i jest malina.

Opublikowano

Ja właśnie z tego powodu odpuściłem forumkowe jeżdżenie na czas. Fura wyścigowa, powinna jechać jak przyklejona, a w każdym szybkim łuku auto tak podsterowne, że nie da się jechać. Zaprzeczało to jakiejkolwiek logice, docisk aerodynamiczny jakby nie istniał. Dlatego straciłem ochotę na jazdę w tą grę

 

Btw, boty też zachowują się bardzo dziwnie, ale zastanawiam się skąd ten regres. Jeszcze za czasów Motorsport 3/4, w każdej recenzji to AI było zachwalane za różną linię jazdy, atakowanie gracza. Przy Gran Turismo i botach jadących gęsiego, to był inny wymiar. A teraz jedziesz za innym samochodem i bot nagle w środku zakrętu zaczyna hamować, albo skręca w Ciebie i taranuje totalnie :/ 

Opublikowano
W dniu 18.10.2024 o 16:47, MaZZeo napisał(a):

 

Zgadza się, auto z "Motorsport" w nazwie traktuje auta wyścigowe po macoszemu i są to ewidentnie najgorsze auta do prowadzenia. Testowałem to sobie na Spa, gdzie w ACC robię czas na poziomie 2:19, w GT7 robię 2:16-2:18, za to w Forzie ni chuja nie potrafiłem zejść poniżej 2:25 autem GT3 i to tuningu polecanym gdzieś na forach czy youtubach. W wolnych zakrętach nie czuć tego ale jakieś szybsze zakręty i auta kompletnie nie kleją się do drogi i są absurdalnie podsterowne.

Dziwnie mi się czyta takie posty, bo moje wrażenia są zupełnie odnienne. 

W furach drogowych nastąpił oczywiście  największy progres względem poprzednich odsłon, głównie za sprawą transferu masy.

Natomiast  w kwestii wyścigówek, to mam wrażenie że są wręcz zbyt łatwe...oprócz wychodzenia z bardzo wolnych zakrętów, gdzie trzeba odpowiednio dozować gazem, jest IMO za mało walki w szybszych zakrętach.

Z czystej ciekawości przed chwilką  wsiadłem GT3kę na torze Spa, i z miejsca zrobiłem 2:19^^

 

Opublikowano

Większość jest jednak zdania że auta wyścigowe w tej grze źle się prowadzą, na forach Forzy czy reddicie jest mnóstwo topicow na ten temat. A biorąc pod uwagę jak przez długi czas był robiłem w tej grze z „aero wash” to utwierdzam się w przekonaniu że fundamentalnie fizyka w tej grze jest zjebana.

Opublikowano

 

Nic spektaklualarnego, ale gra widocznie wyładniała. Zwłaszcza jeśli chodzi o kolorystykę kontrasty są głębsze, nasycenie mocniejsze, tony bardziej niebieski niż żółte, no i podbili glow na lampach 

Opublikowano
42 minuty temu, ASX napisał(a):

 

Nic spektaklualarnego, ale gra widocznie wyładniała. Zwłaszcza jeśli chodzi o kolorystykę kontrasty są głębsze, nasycenie mocniejsze, tony bardziej niebieski niż żółte, no i podbili glow na lampach 

No gierka wygląda kozak na pc I oled. Aż chce się grać.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...