Opublikowano 11 września 20231 r akurat o tej samej godzinie spada embargo na zapowiedzi. Więc o 18:00 będzie sporo nowych informacji i gameplayów
Opublikowano 11 września 20231 r 23 minuty temu, Bartg napisał: W końcu dowiemy się, czy kierownica się skręca czy nie Mogę Ci już napisać z góry. W nowych autach skręca się(co widać na niektórych urywkach). W starych bez zmian.
Opublikowano 11 września 20231 r Just now, zloto said: Mogę Ci już napisać z góry. W nowych autach skręca się(co widać na niektórych urywkach). W starych bez zmian. Jeśli tak faktycznie będzie to
Opublikowano 11 września 20231 r Jeśli rzeczywiście mają tu mieszać jakieś stare modele aut z nowymi, do tego w jednych kiera będzie skręcać, a w innych nie, to niech se w dupe takiego "next gena" wsadzą. Schodzą na psy niczym PD.
Opublikowano 11 września 20231 r Żeby nie było, to co napisałem to moje przypuszczenia i tyle. Może tak nie będzie, ale nie zdziwię się jak właśnie w taki sposób wprowadzą te nowość.
Opublikowano 11 września 20231 r nowe screeny z photomode: Spoiler potwierdzone 3 tryby graficzne na XSX - 4K i 60FPS - RT, dynamiczna rozdzielczość i 60FPS - RT, 4K i 30FPS wersja XSS nie będzie mieć RT.
Opublikowano 11 września 20231 r 30 fps? To chyba pierwszy Motorsport z takim klatkarzem. Ja oczywiacie wybiorę 4K/60 i w nosie mam RT. Ale widać jak na dłoni, że brakuje mocy i to kwestia czasu, kiedy wrócimy na dobre do 4K/30 w gierkach Chris Esaki podczas wywiadu potwierdził, że choć posiada w domu wszystkie platformy, to aktualnie najwięcej gra na Xboksie Series S – w tym wypadku deweloper wybiera tryb jakości, bo choć zazwyczaj preferuje 60 klatek z rozdzielczością 4K (tak gra na Xboksie Series X), to jednak oprawa na najmniejszym Xboksie jest na tyle dobra, że dyrektor kreatywny chce w tym wypadku cieszyć się pięknymi samochodami. Jego zdaniem na Xboksie Series S faktycznie „ulepszenie wizualne jest warte spadku liczby klatek na sekundę” Ta mhm
Opublikowano 11 września 20231 r Ten filmik jest dla wszystkich którzy czekali na to czy wreszcie kierownicę będą skręcać bardziej niż 90 stopni xd
Opublikowano 11 września 20231 r Wygląda to bardzo dobrze. Nie wiem czemu wcześniej pokazywali jakieś dziwne zajawki.
Opublikowano 11 września 20231 r Godzinę temu, ASX napisał: nowe screeny z photomode: Pokaż ukrytą zawartość potwierdzone 3 tryby graficzne na XSX - RT, 4K i 60FPS - RT, dynamiczna rozdzielczość i 60FPS - RT, 4K i 30FPS wersja XSS nie będzie mieć RT. Ten pierwszy tryb ba XsX jest bez RT.
Opublikowano 11 września 20231 r Faktycznie, mój błąd. Już poprawiłem. Obejrzałem kilka zapowiedzi i generalne wrażenia są pozytywne. Grający chwała AI, fizykę, grafikę i udźwiękowienie. Nie wszystkim natomiast przypadł do gustu system progresji z levelowaniem samochodu, narzekają też na granie na kierownicy bo domyślne ustawienia są kiepskie i trzeba trochę pogrzebać w ustawieniach by czerpać pełnię przyjemności i stare, przestarzałe modele samochodów, które nie powinny mieć miejsca w reboocie serii.
Opublikowano 11 września 20231 r 1 hour ago, devilbot said: Wygląda to bardzo dobrze. Nie wiem czemu wcześniej pokazywali jakieś dziwne zajawki. No spora różnica do początkowych filmów, nie wiem kto to zatwierdzal.
Opublikowano 11 września 20231 r Wygląda i i rusza się to bardzo dobrze. Jaram się okrutnie po tych filmikach. Podoba mi się też dźwięk silnika subaru, szczególnie na niskich obrotach.
Opublikowano 11 września 20231 r Dobra. Zostało 25 dni do premiery wczesnej wersji. Wszystkie sprzedajne szmaty pograły i dały swoje wypociny na YT lub stronach. I teraz zasadnicze pytanie. DLACZEGO DO KURWY NORMALNI GRACZE O 18.00 NIE DOSTALI TEGO PIERDOLONEGO DEMA DO ŚCIĄGNIĘCIA ?!
Opublikowano 11 września 20231 r 1 godzinę temu, Bartg napisał: No spora różnica do początkowych filmów, nie wiem kto to zatwierdzal. Byle jaki streamer czy tam youtuber wypuszcza filmik który robi robotę bardziej niż materiały które marketing zatwierdza i za co ktoś wzial pieniądze XD w sumie nie pierwszy raz tak się dzieje
Opublikowano 12 września 20231 r Mam wrażenie graniczące z pewnością, że odbicia w lusterkach znowu są sraką jak 10 lat temu...
Opublikowano 12 września 20231 r Tak, bo wygenerowanie drugiego obrazu pokazującego akcję z innej perspektywy jest mocno zasobnożerne. A jednocześnie lusterko wsteczne nie stanowi elementu nad którym wzrok gracza skupia się nadmiernie, tylko od czasu do czasu zerka by zobaczyć co się dzieje za plecami. Dlatego w każdej grze obraz w lusterku wstecznym będzie gorszy od tego co się dzieje na głównym ekranie i nic w tej kwestii się nie zmieni, ani teraz, ani za 10 lat.
Opublikowano 12 września 20231 r Ale co kogo obchodzi ile to mocy wymaga? Jest 2023 rok. Przecież na PC jest to samo, a mocy tam nie brakuje. A już sam RT powinien dawać te odbicia bo od tego jest. Przecież to wygląda kuriozalnie. Przed Tobą super piękna graficzka, a spojrzysz lekko w prawo i widzisz kartonowe odbicia i cofa Cię do ery xbox 360.
Opublikowano 12 września 20231 r Ciebie może to nie interesuje bo nie masz pojęcia o grafice 3d, ale przy tworzeniu gry ma to fundamentalne znaczenie. Zasoby nie są nieograniczone, również na PC. Optymalizacja polega na tym, żeby tam gdzie patrzysz najczęściej była ładna grafika, a tam gdzie nie widzisz, lub patrzysz rzadko, ciąć LOD i efekty i rozdzielczość tekstur. Tak jest we wszystkich grach i na wszystkich platformach. Lusterka tylne, jako element dodatkowy, kosztujący sporo zasobów, również padają ofiarą optymalizacji. A lusterka w autach oparte na RT to w tej chwili marnotrawienie zasobów, bo lepszy, bardziej czytelny i tańszy pod względem użytych zasobów, efekt wygeneruje dodatkowa kamera z tylu tak jak teraz.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.