Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

akurat o tej samej godzinie spada embargo na zapowiedzi. Więc o 18:00 będzie sporo nowych informacji i gameplayów 

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Wyświetleń 160,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • No cóż, po ponad tygodniu od premiery muszę powiedzieć że gra mnie rozczarowała, ale w zasadzie wiedziałem że tak będzie zanim ona wyjdzie, bo miałem bardzo wysokie oczekiwania. Jednocześnie nie powie

  • Nie żeby kopać leżącego... ale szczerze to bym polemizował z tymi torami. Przewaga FM jest tu taka, że ma bogatszą geometrię terenu na niektórych trasach i 99% drzewek przy trasie jest w 3D.

  • GT7 ma chyba jedną z najnudniejszych karier jakie widziałem. Pół roku ponad gram i nadal nie mogę skończyć tych Café Menu. Prawie każdy wyścig polega na tym, że startujesz na końcu, przebijasz się prz

Opublikowano
23 minuty temu, Bartg napisał:

W końcu dowiemy się, czy kierownica się skręca czy nie :obama:

Mogę Ci już napisać z góry.

W nowych autach skręca się(co widać na niektórych urywkach).

W starych bez zmian.

Opublikowano
Just now, zloto said:

Mogę Ci już napisać z góry.

W nowych autach skręca się(co widać na niektórych urywkach).

W starych bez zmian.

 

Jeśli tak faktycznie będzie to :sadkek::kekw:

Opublikowano

Jeśli rzeczywiście mają tu mieszać jakieś stare modele aut z nowymi, do tego w jednych kiera będzie skręcać, a w innych nie, to niech se w dupe takiego "next gena" wsadzą. 

Schodzą na psy niczym PD. 

Opublikowano

Żeby nie było, to co napisałem to moje przypuszczenia i tyle. Może tak nie będzie, ale nie zdziwię się jak właśnie w taki sposób wprowadzą te nowość.

Opublikowano

 

 

nowe screeny z photomode:

Spoiler

massive_Forza_Motorsport_Preview_Press_Kit_01_16x9_42db986a13.webp

massive_Forza_Motorsport_Preview_Press_Kit_08_16x9_WM_e2e6bd6f40.webp

massive_Forza_Motorsport_Preview_Press_Kit_03_16x9_WM_72281a11a1.webp

massive_Forza_Motorsport_Preview_Press_Kit_02_16x9_WM_5b4f1f17d9.webp

massive_Forza_Motorsport_Preview_Press_Kit_05_16x9_WM_fa8a18e4f1.webp

massive_Forza_Motorsport_Preview_Press_Kit_04_16x9_WM_6aa184dcc2.webp

potwierdzone 3 tryby graficzne na XSX


- 4K i 60FPS
- RT, dynamiczna rozdzielczość i 60FPS
- RT, 4K i 30FPS

 

wersja XSS nie będzie mieć RT.

Opublikowano

30 fps? To chyba pierwszy Motorsport z takim klatkarzem. 

Ja oczywiacie wybiorę 4K/60 i w nosie mam RT. Ale widać jak na dłoni, że brakuje mocy i to kwestia czasu, kiedy wrócimy na dobre do 4K/30 w gierkach 

 

 

Chris Esaki podczas wywiadu potwierdził, że choć posiada w domu wszystkie platformy, to aktualnie najwięcej gra na Xboksie Series S – w tym wypadku deweloper wybiera tryb jakości, bo choć zazwyczaj preferuje 60 klatek z rozdzielczością 4K (tak gra na Xboksie Series X), to jednak oprawa na najmniejszym Xboksie jest na tyle dobra, że dyrektor kreatywny chce w tym wypadku cieszyć się pięknymi samochodami. Jego zdaniem na Xboksie Series S faktycznie „ulepszenie wizualne jest warte spadku liczby klatek na sekundę”

 

 

 

 

 

Ta mhm :leo:

 

Opublikowano

Ten filmik jest dla wszystkich którzy czekali na to czy wreszcie kierownicę będą skręcać bardziej niż 90 stopni xd

 

 

Opublikowano

Wygląda to bardzo dobrze. Nie wiem czemu wcześniej pokazywali jakieś dziwne zajawki.

Opublikowano
Godzinę temu, ASX napisał:

 

 

nowe screeny z photomode:

  Pokaż ukrytą zawartość

massive_Forza_Motorsport_Preview_Press_Kit_01_16x9_42db986a13.webp

massive_Forza_Motorsport_Preview_Press_Kit_08_16x9_WM_e2e6bd6f40.webp

massive_Forza_Motorsport_Preview_Press_Kit_03_16x9_WM_72281a11a1.webp

massive_Forza_Motorsport_Preview_Press_Kit_02_16x9_WM_5b4f1f17d9.webp

massive_Forza_Motorsport_Preview_Press_Kit_05_16x9_WM_fa8a18e4f1.webp

massive_Forza_Motorsport_Preview_Press_Kit_04_16x9_WM_6aa184dcc2.webp

potwierdzone 3 tryby graficzne na XSX


- RT,  4K i 60FPS
- RT, dynamiczna rozdzielczość i 60FPS
- RT, 4K i 30FPS

 

wersja XSS nie będzie mieć RT.

 

Ten pierwszy tryb ba XsX jest bez RT.

Opublikowano

Faktycznie, mój błąd. Już poprawiłem.

 

Obejrzałem kilka zapowiedzi i generalne wrażenia są pozytywne. Grający chwała AI, fizykę, grafikę i udźwiękowienie. 

Nie wszystkim natomiast przypadł do gustu system progresji z levelowaniem samochodu, narzekają też na granie na kierownicy bo domyślne ustawienia są kiepskie i trzeba trochę pogrzebać w ustawieniach by czerpać pełnię przyjemności i stare, przestarzałe modele samochodów, które nie powinny mieć miejsca w reboocie serii.

Opublikowano
1 hour ago, devilbot said:

Wygląda to bardzo dobrze. Nie wiem czemu wcześniej pokazywali jakieś dziwne zajawki.

 

No spora różnica do początkowych filmów, nie wiem kto to zatwierdzal. 

Opublikowano

Wygląda i i rusza się to bardzo dobrze. Jaram się okrutnie po tych filmikach. Podoba mi się też dźwięk silnika subaru, szczególnie na niskich obrotach.

Opublikowano

Dobra. Zostało 25 dni do premiery wczesnej wersji. Wszystkie sprzedajne szmaty pograły i dały swoje wypociny na YT lub stronach. 

 

I teraz zasadnicze pytanie. 

 

DLACZEGO DO KURWY NORMALNI GRACZE O 18.00 NIE DOSTALI TEGO PIERDOLONEGO DEMA DO ŚCIĄGNIĘCIA ?! 

Opublikowano

DF, potwierdza RT in game 

20230911_204339.jpg

Edytowane przez Soul

Opublikowano

 

1 godzinę temu, Bartg napisał:

 

No spora różnica do początkowych filmów, nie wiem kto to zatwierdzal. 

Byle jaki streamer czy tam youtuber wypuszcza filmik który robi robotę bardziej niż materiały które marketing zatwierdza i za co ktoś wzial pieniądze XD w sumie nie pierwszy raz tak się dzieje 

Opublikowano

Tak, bo wygenerowanie drugiego obrazu pokazującego akcję z innej perspektywy jest mocno zasobnożerne. A jednocześnie lusterko wsteczne nie stanowi elementu nad którym wzrok gracza skupia się nadmiernie, tylko od czasu do czasu zerka by zobaczyć co się dzieje za plecami. Dlatego w każdej grze obraz w lusterku wstecznym będzie gorszy od tego co się dzieje na głównym ekranie i nic w tej kwestii się nie zmieni, ani teraz, ani za 10 lat. 

Opublikowano

Ale co kogo obchodzi ile to mocy wymaga? Jest 2023 rok. Przecież na PC jest to samo, a mocy tam nie brakuje. A już sam RT powinien dawać te odbicia bo od tego jest. Przecież to wygląda kuriozalnie. Przed Tobą super piękna graficzka, a spojrzysz lekko w prawo i widzisz kartonowe odbicia i cofa Cię do ery xbox 360.

Opublikowano

Ciebie może to nie interesuje bo nie masz pojęcia o grafice 3d, ale przy tworzeniu gry ma to fundamentalne znaczenie.

 

Zasoby nie są nieograniczone, również na PC. Optymalizacja polega na tym, żeby tam gdzie patrzysz najczęściej była ładna grafika, a tam gdzie nie widzisz, lub patrzysz rzadko, ciąć LOD i efekty i rozdzielczość tekstur. Tak jest we wszystkich grach i na wszystkich platformach. Lusterka tylne, jako element dodatkowy, kosztujący sporo zasobów, również padają ofiarą optymalizacji. 

 

A lusterka w autach oparte na RT to w tej chwili marnotrawienie zasobów, bo lepszy, bardziej czytelny i tańszy pod względem użytych zasobów, efekt wygeneruje dodatkowa kamera z tylu tak jak teraz.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.