Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 minutę temu, Faka napisał:

Też macie problem z grą, że wykrzacza do dasha i znowu trzeba włączać grę?

 

notorycznie, niezależnie od okoliczności. kumpla 5 razy wywaliło w ciągu 30 minut grania.

Opublikowano
32 minuty temu, Marcin_wawa napisał:

Ktoś na reddicie mądrze napisał, w FM brakuje edukacji ludzi do czystego ścigania, odpuszczania ataku, gdy jest on niemożliwy. Wszyscy na pałę włączają się na tor po wypadnięciu, nie patrzą co się wokół nich dzieje. Mogliby dodać coś na wzór Gran Turismo.

Nie wiem, jak to wygląda w GT, ale tu brakuje szkoły jazdy. Ta biedna kariera, aż się prosi o taki tryb. I w online też przydałoby się szkolenie z kultury, bez ukończenie którego nie można się ścigać. 

38 minut temu, Marcin_wawa napisał:

Również uważam, że jak ktoś nałapie 10s kary to od razu powinien być out z serwera i ban np. 1h na online.

A to za 6s nie ma dyskwalifikacji? Gdzieś mi migła taka informacja. 

Te kary, też nie działają idealnie. Start, pierwszy łuk, ja drugi, dostaję delikatny strzał w prawy tył, obraca mnie, bez kontroli obijam kilku i wypadam z trasy. Ostatnia pozycja, +4,5 s kary. 

  • This 1
Opublikowano

system kar w tej grze nie mógł zostać gorzej zrobiony. często dostaje się kary za cudze błędy. nie zliczę ile razy dostałem w bok albo w nadkola i to ja łapałem karne sekundy. wisienką na torcie był jeden wyścig we wprowadzeniu. dogoniłem typa, ładnie go wyprzedziłem, drag race do mety jak na filmach, on mnie stuka w bok tuż przed linią mety i na ułamek sekundy przed końcem dostaje +0,5 za kolizję. 

wczoraj z kumplem na prywacie jeździliśmy dla zabawy. stanął tuż przed metą, ja mu wjeżdżam w zad i wpadamy na metę. ja wygrywam, on +4,5 sekundy :dynia:

 

ja rozumiem intencje, fajnie że jest jakiś bat na rammerów i ścinanie zakrętów ale to działa tak głupio, tak wybiórczo i w 99% wypadków tak niesprawiedliwie że mogli to sobie jednak darować albo poświęcić temu dużo więcej czasu.

6 lat developingu :claptrap:

Opublikowano

Odpaliłem dzisiaj na kierownicy, i Force Feedback daje radę. Zauważyłem że przy kamerze z kokpitu, tej bez kierownicy, najazd na kerby prawą stroną jest mniej odczuwalny niż lewą. Muszę sprawdzić na innej kamerze czy będzie to samo, bo może tak jest dla immersji. Zwróciłem też uwagę na brak zużycia opon w kampanii, choć w opcjach trudności ewidentnie jest napisane co innego. Slipstream też jest dosyć przegięty, wyrzuca jak z procy.

 

Na tygodniu ma wyjść łatka "Quality of life and stability improvements".

Opublikowano

Właśnie wszedłem do tematu zapytać czy ktoś tak miał i widze że wielu, to sie dopisuje. Mam tak co włącze grę, wczoraj coś przeszedłem, dziś wchodze - nieukończone. Przechodze raz jeszcze, odpalam kolejny wyścig, kończe, upgrade samochodu - zwiecha. Reset gry, dwa poprzednie wyścigi niezaliczone xd Piękne marnowanie mojego czasu.

 

Co za jebana moda na wypuszczenie niedokończonych gier we wczesnej becie.

 

O tej karierze to nawet nie mówię, bo tak to sie kariere w grach logicznych na komórki robiło 15 lat temu. Seria, w niej 5 wyścigów, powtórz taką serie razy cztery, pokazówka - powtórz całość pięć razy, koniec gry. Już nie mówię żeby robić fabułę jak w F1, ale może jakieś urozmaicenie? Trasy też jakieś bez polotu, jak wiem że Suzuka to klasyk ale kurwa już 30 lat jeżdżę po tej trasie w każdej grze wyścigowej, przydałoby się więcej ciekawych tras wymyślonych przez twórców, jak w GT masz jakieś Tokio nocą, wyścig po Times Square czy Alpy z widokiem na góry. A tu tylko sto razy odgrzewane kotlety.

 

Mocny zawód. 

 

 

  • Plusik 3
Opublikowano
9 godzin temu, Michał102 napisał:

Miałem już ukończone te 2 drabinki pucharu budowniczych, więc jakby nie było dość sporo grania, no i właśnie przed chwilą gra się zawiesiła podczas zapisu i chuj strzelił sejwa xD

 

Po ponownym uruchomieniu gry wszystko czeste i brak postępu xD

 

Na PC czy konsoli?

Opublikowano

Ależ ta gra ma wspaniałą fizykę, zdecydowanie najlepszą ze wszystkich odsłon serii. Auta reagują na nawierzchnię tam gdzie jest mniej gumy. Nie mogę się oderwać od tej jazdy. Gram na padzie, na kierownicę przyjdzie czas. Powtórzę się, ale dźwięki robią robotę. Ja gram na słuchawkach z Dolby Atmos. Czystość i nie nachalność tych odgłosów jak nigdy dotąd. Jestem też w końcu pod wrażeniem jasności grafiki, zmiennych warunków atmosferycznych i różnych pór dnia. W końcu dali możliwość zmiany ilości paliwa. No kurcze jak ktoś twierdzi, że pod tymi względami siódemka była lepsza, to jest niezłym inwalidą. Jazda to jest esensja tej gry. 

Gorzej ta gra wypada w jeździe swobodnej, bo jest tam kilka błędów. Oby nie ustawiać grafiki na ten dolny poziom tylko na płynność. Gram na Xbox X i jestem zachwycony. 

Jak poprawią błędy to będzie perła:banana:

Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, Magik napisał:

Pamietam ze kiedys zbrickowało mi sejwa do Horizina 5.

Potem musiałem odpalić raz gre w apce mobilnej, gdzie nadpisało mi sejwa na dobrego.

Myśle że warto spróbować.

 

 

 

 

Mi nadpisało nowy save na stary w chmurze i wszystko poszło...

Edytowane przez iluck85
Opublikowano

Przecież to sejwowanie to jakiś dramat. W żadnej innej grze tego nie miałem. A tutaj już 3x gra mi się zawiesiła w czasie sejwu. Kilka razy było też tak że musiałem jechać wyścig który już przejechałem mimo tego że sejw się zrobił. Aż się odechciewa grać 

Opublikowano

Gra niestety ma całą masę błędów i wygląda jak jakaś wczesna beta. 

AI świruje i potrafi się całkiem zawiesić nie umiejąc powrócić na tor. Często nie doczytują się części typu koła czy nawet całe nadwozia. Licznik czasu okrążenia potrafi zgłupieć i cały czas pokazuje to samo. Do tego notoryczne zwiechy i wywalanie do dasha, problemy z zapisem i utrata progresu kierowcy. 

 

 

Opublikowano
3 godziny temu, Bartg napisał:

Nie ma też opcji poszerzenia rozstawu kół, pewnie wymaga to wieloletnich prac nad dopasowaniem szerszego rozstawu do 2137 punktowej fizyki opon :kaz:

CDN media

 

A ta buma nie jest po wypadku?

 

Opublikowano
3 godziny temu, Bartg napisał:

Nie ma też opcji poszerzenia rozstawu kół, pewnie wymaga to wieloletnich prac nad dopasowaniem szerszego rozstawu do 2137 punktowej fizyki opon :kaz:

CDN media

Już abstrahując od poszerzenia to jakbym nie wiedział, że to FM... to bym pomyślał, że to FM... ale zamiast 2023 to 2005.

Tak na poważniejsze tematy niz grafika... Zagrałem tylko chwilę ale za jakiś czas powinienm w końcu móc dłużej pograć więc dokładniej sprawdzę fizykę. Wstępnie wrażenie pozytywne.

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Bartg napisał:

Nie ma też opcji poszerzenia rozstawu kół, pewnie wymaga to wieloletnich prac nad dopasowaniem szerszego rozstawu do 2137 punktowej fizyki opon :kaz:

CDN media

 

Też mi się to rzuciło w oczy gdy gralem karierę i jakieś supry miały wrzucone takie body na zwykły zawias. 

To już nawet nie wyglądało źle, a wręcz karykaturalnie :kekw:

 

Albo jakaś stara MX5 z jebitnym spoilerem wyglądającym niczym ławka zajebana z parku :leo:

Edytowane przez Michał102
  • Haha 2

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...