Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 godziny temu, Lucky77 napisał:

Nie rozumiem... Gram na Xbox X , ustawione mam na płynność i wygląd torów oraz warunków atmosferycznych jak i asfalt wyglądają oszałamiająco. Myślę, że narzekają właściciele Xbox S :boredom:

Można napisać sporo dobrego o tej Forzy, ale akurat grafika to jeden z jej najsłabszych elementów i nie wiem gdzie Ty tak widzisz cokolwiek "oszałamiającego". Zielone okulary przysłaniają wzrok chyba. 

Na Xbox Series S gra wygląda jak gówno rozmazane. Na XSX generalnie też. Najgorsze są modele samochodów, ich światła, felgi, lakiery i kontrast. Trasy, poza deszczem/mgłą i ewentualnie zachodami słońca, są paskudne. 

Ogólnie poszedł mocny downgrade względem poprzednich odsłon w niektórych aspektach, modele pojazdów to jakby były wyjęte z wersji na X360. 

  • beka z typa 1
  • This 4
  • Minusik 1
Opublikowano
Godzinę temu, MatekDM napisał:

Trasy, poza deszczem/mgłą i ewentualnie zachodami słońca, są paskudne. 

no ale też nie przesadzaj w drugą stronę, bo trasy nie tylko we mgle, deszczu i przy zachodach słońca nie są paskudne.  Generalnie wyglądają one bardzo dobrze i są bogate w detale na ile pozwalają realia torów wyścigowych

Opublikowano
4 hours ago, MatekDM said:

Można napisać sporo dobrego o tej Forzy, ale akurat grafika to jeden z jej najsłabszych elementów i nie wiem gdzie Ty tak widzisz cokolwiek "oszałamiającego". Zielone okulary przysłaniają wzrok chyba. 

Na Xbox Series S gra wygląda jak gówno rozmazane. Na XSX generalnie też. Najgorsze są modele samochodów, ich światła, felgi, lakiery i kontrast. Trasy, poza deszczem/mgłą i ewentualnie zachodami słońca, są paskudne. 

Ogólnie poszedł mocny downgrade względem poprzednich odsłon w niektórych aspektach, modele pojazdów to jakby były wyjęte z wersji na X360. 

 

Bo większość jest wyjęta z x360, tylko lekko przypudrowane. Nikt nie skanował niestety na nowo ponad 500 aut, bo po co. 

Opublikowano
4 godziny temu, SnoD napisał:

Trasy wyglądają zajebiście. Kropka.

 

Trasy są wykonane dobrze, ale brak odpowiedniego kontrastu i rozmazany obraz sprawiają, że wygląda to po prostu źle. Dla mnie grafika jest słaba/średnia jako całokształt. 

Opublikowano

Za każdym razem, po rozegraniu wyścigu online i po wyjściu z niego gra nie może wczytać harmonogramu wyścigów. Pomaga tylko reset. Teraz również nie mogłem załadować rywalizacji rywali po grze online. Też tak macie?

 

Mam już dość tej gry. Przed włączeniem tylko się zastanawiam co tym razem nie zadziała. Za pół roku może coś ogarną, to już nie będzie po co wracać. W online zostaną sami wymiatacze. 

Podobną sytuację miałem w Halo. Świetnie mi się grało na premierę, ale na dłużej nie zostałem. Dodali po czasie sporo zawartości, to wróciłem. Zbierałem taki oklep, że sobie odpuściłem. 

Panie Xbox jestem panem rozczarowany! Ale to już zagadnienie na inny temat. 

Opublikowano

Czytam lekko zaskoczony Wasze posty o bugach, bo ja od premiery nie miałem żadnego problemu z save, crashami itd. Jedyne co zauważyłem, to że grę wywalało z QR, co mi akurat najmniej przeszkadza. I raz po wyścigu w tabeli były jakieś szalone czasy, np część z botów ukończyli go w 40 minut, gdzie ja i pozostali w kilkanaście :D 

Opublikowano

U mnie podobnie. Nie grałem do tej pory dużo, bo ok. 10 godzin z tego 99% w trybie kariery. Ale poza problemami z QR po pierwszym patchu, nie miałem do tej pory żadnych problemów. Żadnych problemów z sejwami, żadnego wywalania z gry, cały czas betonowe 60 fpsów. 

Opublikowano

Gra potrafi wyglądać oszałamiająco. 

Wczoraj sobie zagrałem jakiś wyscig na LeMans. Start przy chmurkach o zachodzie słońca, a potem zaczęło się ściemniać i rozszalała się nawałnica. No coś pięknego jak to wyglądało. 

 

No i ogólnie jest tu podobny problem jak w Starfieldzie, czyli przeogromna ściera i bladość obrazu. W menu są tam od tego suwaczki, ale chyba niewiele to poprawia. Ja w oledzie ustawiłem tą opcje "dostosuj ciemne obszary" (czy jak to tam się zwało) na -20 i jest w hoy lepiej. 

 

Gdyby chociaż poprawili te shadery na autach żeby nie wyglądało to tak kartonowo, to by było pięknie. Myślicie, że jest jakaś nadzieja, że coś w tym aspekcie jeszcze poprawią łatkami? 

  • This 1
Opublikowano

Tory piękne, gorzej z autami. Zmienna aura wygląda czadersko, wkurza mnie tylko, że tak szybko się zmienia... po 2 minutach mgła potrafi całkiem zniknąć albo zrobi się prawie ciemno.

Nie wiem kto wymyślił mgłę w salonie samochodowym w środku auta.

Nie wiem kto to sprawdzał przed wydaniem, ale mam nadzieję, że za kilka miesięcy będzie git. Ja do takich gier wracam nawet po latach.

Opublikowano
48 minut temu, Michał102 napisał:

Gra potrafi wyglądać oszałamiająco. 

Wczoraj sobie zagrałem jakiś wyscig na LeMans. Start przy chmurkach o zachodzie słońca, a potem zaczęło się ściemniać i rozszalała się nawałnica. No coś pięknego jak to wyglądało. 

 

No i ogólnie jest tu podobny problem jak w Starfieldzie, czyli przeogromna ściera i bladość obrazu. W menu są tam od tego suwaczki, ale chyba niewiele to poprawia. Ja w oledzie ustawiłem tą opcje "dostosuj ciemne obszary" (czy jak to tam się zwało) na -20 i jest w hoy lepiej. 

 

Gdyby chociaż poprawili te shadery na autach żeby nie wyglądało to tak kartonowo, to by było pięknie. Myślicie, że jest jakaś nadzieja, że coś w tym aspekcie jeszcze poprawią łatkami? 

Myślę, że nie. 

Patrząc na tempo wydawania nowych torów. Na razie wiemy o dwóch w tym drugi w 24 roku.

Plus pasowałoby do torów dać dodatkowe evenfy w karierze. 

Opublikowano

Wiemy o trzech torach. 

Yas Marina  w listopadzie

Nordschleife będzie na wiosnę przyszłego roku

i jest już potwierdzone że w grudniu też będzie nowy tor, jeszcze nie ogłoszono. jaki

 

Opublikowano

Obstawiam Sonomę lub Hockenheim.

1 godzinę temu, Donatello1991 napisał:

Myślę, że nie. 

Patrząc na tempo wydawania nowych torów. Na razie wiemy o dwóch w tym drugi w 24 roku.

Plus pasowałoby do torów dać dodatkowe evenfy w karierze. 

 

W tym roku 2 tory. Tory będą normalnie dodawane do kariery, już o tym mówili.

Opublikowano

Robić grę zdalnie przez ~600 osób z czego 400 w USA i 200 w UK to "świetny" pomysł.

 

Jak już pisałem w innym temacie, FM nie ma jakiś spektakularnych problemów tylko zaskakująco dużo jakiś pomniejszych niedoróbek, których w ogóle nie powinno być, a które takie studio powinno ogarnąć w 3 miesiące.

 

Gra się świetnie, zawartości mogłoby być więcej, ale ta też będzie dochodzić regularnie. Muszą ogarnąć dupę żeby nikt się za 2 miesiące nie zastanawiał, czy mu zapis nie zniknie albo czy tekstury będą migać w trybie z RT.

 

Nie mamy tu u podstaw zepsutej gry, którą trzeba naprawiać przez rok, więc oczekuję, że ogarną te palące kwestie, o których tu wszyscy piszemy w miarę sprawnie.

Opublikowano
W dniu 26.10.2023 o 00:04, Aleks napisał:

Za każdym razem, po rozegraniu wyścigu online i po wyjściu z niego gra nie może wczytać harmonogramu wyścigów. Pomaga tylko reset. Teraz również nie mogłem załadować rywalizacji rywali po grze online. Też tak macie?

 

Mam już dość tej gry. Przed włączeniem tylko się zastanawiam co tym razem nie zadziała. Za pół roku może coś ogarną, to już nie będzie po co wracać. W online zostaną sami wymiatacze. 

Podobną sytuację miałem w Halo. Świetnie mi się grało na premierę, ale na dłużej nie zostałem. Dodali po czasie sporo zawartości, to wróciłem. Zbierałem taki oklep, że sobie odpuściłem. 

Panie Xbox jestem panem rozczarowany! Ale to już zagadnienie na inny temat. 

 

Ja mam za to inny problem w multi, kiedy następuje odliczanie do wyścigu tuż po kwalifikacjach i klikam X żeby zmienić opony to nagle gra postanawia zacząć się ponownie ładować i akurat kończy się, kiedy zostaje 1s do odpalenia wyścigu xD tym samym po prostu nie mam opcji zmienić kół i paliwa w trakcie tej pauzy, tak się dzieje za KAŻDYM razem. Muszę kończyć kwalifikacje przed czasem i wtedy ustawić strategie na wyścig.

 

Ta gra to ewidentnie jakaś beta i tyle i zaczyna mnie to już też serio irytować. Wczoraj jeździłem sobie Early LMP i o ile jeździło się bardzo przyjemnie to spotkałem rammerów i znowu sobie przypomniałem jakie braki ma to Multi. Nie ma podglądu profilu kierowcy, nie mam pojęcia czy jadę z ludźmi na tym samym poziomie, kozakami na S i 4900+ rangi czy może skończonymi debilami i nie wiem czego się spodziewać. Naprawdę tak ciężko było wrzucić jakikolwiek aspekt społecznościowy do trybu online żebym miał chociażby motywację do podbijania swojej rangi w górę? Dramat.

  • Plusik 1
  • This 2
Opublikowano

Ja grałem tylko kariere i 2 wyścigi online. Bez błędów i wawalania do dasha. 

Natomiast jest to jedyna gra w której kierownicę mam przestawioną o kilka stopni  w prawo. Patrzyłem na inne tytuły i ten problem nie występuje. Dziwne ale nie ma suwaczka, żeby sobie to ustawić.

Opublikowano
11 minut temu, Michał102 napisał:

Prototypy LMP to jakieś nieporozumienie. 

Fury, które powinny mieć masakryczny docisk aero ślizgają się tu jak na lodowisku. 

Wczoraj zacząłem te wyróżnione zawody i też mnie to zdziwiło i zniesmaczyło. Wziąłem Porsche 919 to czułem się jak w driftowozie. Dopiero jak włączyłem wszystkie systemy na maksa to jakoś chciał jechać :facepalm:

Ginetta z promocji dużo lepiej się trzyma i łatwiejsza w prowadzeniu. Tak czy siak dziwna na fizyka, dupa tańczy jak w drift mastera 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...