Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, MaZZeo napisał:


Spoko stary, wcale się nie orientuję i jestem zazdrosny o pecety, tylko tak się akurat składa że odwiedziłem „parę” miejsc w różnych częściach Polski z symulatorami (AG Racing w Bialymstoku, GT Sim race w Krakowie, A1 Racing w Warszawie, Simcenter w Poznaniu, Apex One we Wrocławiu itd) i w każdym z nich AC wyglądał gorzej niż GT7 na śmiesznej konsoli, bo trzeba było uciągnąć grafikę na triplu w znośnej płynności, a sam na swój symulator wydałem więcej pieniędzy niż 99% onanistów peceta na swoje karty graficzne. Trafiłeś więc kulą w płot.

 

Sorry ale mam alergię na bajdurzenia pecetowców i robienie ze zmodowanych na maxa pecetowych gier graficznego standardu, kiedy w rzeczywistości mało kto może sobie pozwolić na granie w takiej jakości.

 

Zapewne dlatego, że na tych symulatorach grałeś po prostu w vanilla AC bez żadnych modów graficznych, a więc grę z 2014 roku, więc nie ma w tym nic dziwnego, że wyglądała gorzej niż GT7.

Poza tym mody, które zupełnie odmieniły graficznie tą grę wyszły stosunkowo niedawno.

Co do grania w takiej czy innej jakości to obecnie za 5-6K składasz kompa 2x mocniejszego niż konsole, który na luzie uciągnie wymaxowaną AC w 4K60+fps, także taka jakość to nie jest jakiś raj obiecany dla wybranych. 

Dobra, bo już mocnooo offtopuję ;)

Edytowane przez tjery
Opublikowano
9 godzin temu, tjery napisał:

 

Jest tak jak piszesz, grafitti na torze zmienia się z roku na rok, np. są upamiętniające ludzi, którzy zginęli itd., nawet na filmie ASXa z tym  porównaniem GT7/real life np. w 1.32 na zakręcie blisko kerba jest napis, którego nie ma w GT7, ale czy wszystkie malunki w FM są obecnie na trasie ciężko powiedzieć, trzeba by obejrzeć aktualny filmik Mishy z kółka na Nordzie i porównać.

 

Edit: obejrzałem na szybko, to sporo jest w FM dorobionych, nie wiem, z którego roku oni wersję mają, ale raczej aż tyle by nie wyparowało do teraz

 

 

Graffiti w jakimś stopniu się zmieniają i niektórych w GT7 brakuje, bo Nordschleife w GT7 jest z GT Sport, czyli max z 2017 roku.

Jest jednak masa malunków, które są cały czas obecne od przynajmniej kilkunastu lat. 

Rzecz w tym, że w FM dosłownie żadne się nie zgadzają. Nie ma ani nowych ani starych. Jest za to cała masa totalnie wymyślonych malunków, które powtarzają się na torze w różnych miejscach. Po prostu sami zrobili ileś wzorków i powrzucali je w różne miejsca na torze.

Serio nie wiem w czym taki problem. Nawet w GT4 na PS2 rysunki były bardziej odpowiadające rzeczywistości. Było ich tam niewiele, ale przynajmniej te które były, były autentyczne. 

Opublikowano (edytowane)

 Być może jest tak mówisz, i tak zrobili.

Po prostu patrząc np. Na foty co wrzucałem na poprzedniej stronie, widać że miejscami jest nawalone więcej graffiti niż w FM i GT razem wziętych.

Malowania na asfalcie ulegają częstym zmianom, czasami nawet drastycznym. Dlatego mowa o tym że dana gra ma je niemal idealnie odwzorowane, w sytuacji gdzie dziś jest tak a jutro inaczej, zupełnie do mnie nie trafia.

Dla przykładu poniżej 3 foty tej samej sekcji zakrętów....na każdej z nich są całkiem inne graffiti o różnym natężeniu. Czy ktoreś z nich jest bardziej realistyczne?;)

Co innego tarki. Tu można obiektywnie stwierdzić, że ich odwzorowanie kuleje.

Niektóre są za niskie, niektóre zbyt wysokie...a generalnie większość jest po prostu za duża (szerkoka).

11708739_EcKWO2cEP6MMSEVghKncC5k9Vzr7zcE0CyBYWxOrvEg.jpg

niemcy-2021-frankonia-4517-herschbroich-nurburgring-nordschleife-pflanzgarten (2).jpg

HD-wallpaper-nurburgring-nurburgring-nordschleife.jpg

Edytowane przez Magik
Opublikowano

Nie przeprowadzałem żadnych analiz i pewnie zaraz mnie ktoś wyjaśni, ale odnoszę wrażenie, że ta trawa na poboczach, to płaska i powtarzająca się okropna tekstura. To jeszcze jakoś bym przełknął, strasznie razi mnie inny wizualny aspekt. Nasz wyjazd na pobocze nie pozostawia żadnych widzialnych oznak. Chciałbym zobaczyć upaloną trawę, czy koleiny w żwirze/piachu. A może wymagam zbyt wiele? 

  • This 1
Opublikowano
12 godzin temu, Aleks napisał:

Nie przeprowadzałem żadnych analiz i pewnie zaraz mnie ktoś wyjaśni, ale odnoszę wrażenie, że ta trawa na poboczach, to płaska i powtarzająca się okropna tekstura. To jeszcze jakoś bym przełknął, strasznie razi mnie inny wizualny aspekt. Nasz wyjazd na pobocze nie pozostawia żadnych widzialnych oznak. Chciałbym zobaczyć upaloną trawę, czy koleiny w żwirze/piachu. A może wymagam zbyt wiele? 

Nie wymagasz zbyt wiele, ale to za wiele jak widać dla producentów gry.

Opublikowano

Z innej mańki, to trochę jestem zaskoczony, że do tej pory co miesiąc wypuszczają nowy tor. Byłem przekonany, że styczeń pominą, a tu nawet w lutym szybciej Nordschleife wrzucili. Z prawdziwych torów to mi teraz Sonomy najbardziej brakuje.

 

Ktoś się orientuje czy w community pojawia się temat i nacisk na kluby oraz całkowicie customowe wyzwania w Rywalach?

Opublikowano

Z ciekawostek w tym miejscu normalnie są czujniki cofania, ale chyba braklo tekstury i wczytuje się logo BMW M power :kekw: Ktoś się dokopal jeszcze w plikach, że każde auto w grze ma normalnie tablice rejestracyjne, tylko są renderowane jako niewidzialne :reggie:

 

IMG_20240227_165703.png

  • Haha 2
Opublikowano

Biorąc pod uwagę że w styczniu wrzucili Indianapolis z okazji 24 hours of Daytona to obstawiam że w marcu zobaczymy ten tor

 

Zrzut ekranu 2024-02-27 o 17.37.06.png

 

czyli będą wrzucać do końca roku tory które już były w poprzednich częściach :reggie: marne moje nadzieję na jakiś nowy realny tor jak np. Portimao albo Imola...

Opublikowano
3 godziny temu, Bartg napisał:

Ktoś się dokopal jeszcze w plikach, że każde auto w grze ma normalnie tablice rejestracyjne, tylko są renderowane jako niewidzialne :reggie:

 

Jprdl to jest poronione. Brak tablic to główna przyczyna dlaczega auta we wszystkich FM wyglądają dziwnie.

  • Plusik 1
  • This 1
Opublikowano

Partacze. Już pomijając drobne wpadki i niedociągnięcia. Ta gra nie ma pomysłu na siebie. Multi ubogi, singiel porażka. GT chcę być swego rodzaju encyklopedią motoryzacji. A tu? Wystarczyło postawić na ten Motorsport co go dumnie trzymają w podtytule. Jak można dostarczyć świetny rdzeń gry, a zapomnieć o wszystkim pozostałym. Ach... szkoda szczepić ryja. 

  • Plusik 3
  • This 3
Opublikowano (edytowane)

Kluby i w 100% customowe wyzwania na bazie Rywali to byłby gamechanger. Stworzyli grę wokół tego, że na każdej trasie można wybrać niemal dowolną konfigurację pory dnia i pogody, a w Rywalach tylko trasy w optymalnych warunkach w trakcie dnia :reggie:

 

Szkoda strzępić ryja...

Edytowane przez SnoD
Opublikowano

Cześć! Nie sądzę, czy ten patch zmieni cokolwiek poza progresją samochodów / możliwością kupowania CP. Mi przede wszystkim brakuje solidnego singla, np. kariera a la stare Porsche Unleashed byłaby super. Tylko do singla powinni też wywrócić do góry nogami obecne żenujące AI. Microsoft ma zasoby i know-how, żeby zrobić fajne SI. Dużo mniejsze i biedniejsze SONY mogło wystartować z Sophy w GT7, więc dlaczego tutaj tego nie ma?

Opublikowano (edytowane)

W tym miesiącu nie będzie nowego toru czy to update dotyczący tylko zmian w grze, a tor będzie w osobnej aktualizacji?

 

Edyta: W kwietniu nowy Tor.

Edytowane przez SnoD
Opublikowano

Ja może w końcu pogram coś karierę po wyjebaniu przez okno systemu progresji.

Jedna rzecz mnie jeszcze drażni przy graniu z widoku z kokpitu - obrót kierownicy. Tak - zwiększyli widoczny kąt skrętu, ale trochę nas przy tym oszukując, bo większy niż w poprzednich FM czy FH pełny kąt skrętu osiągamy tylko na postoju albo przy 10-15km/h. Zakręty nadal pokonujemy skręcając kierownicę minimalnie, co mnie osobiście drażni, bo wystarczy odpalić Gran Turismo, Asseto czy PCars i widać, że ten kąt jest po prostu za mały i nierealistyczny. Ale to już takie narzekanie dla narzekania kogoś, kto 90% gra z tej kamery.

Opublikowano
2 godziny temu, Bartg napisał:

Ja może w końcu pogram coś karierę po wyjebaniu przez okno systemu progresji.

Jedna rzecz mnie jeszcze drażni przy graniu z widoku z kokpitu - obrót kierownicy. Tak - zwiększyli widoczny kąt skrętu, ale trochę nas przy tym oszukując, bo większy niż w poprzednich FM czy FH pełny kąt skrętu osiągamy tylko na postoju albo przy 10-15km/h. Zakręty nadal pokonujemy skręcając kierownicę minimalnie, co mnie osobiście drażni, bo wystarczy odpalić Gran Turismo, Asseto czy PCars i widać, że ten kąt jest po prostu za mały i nierealistyczny. Ale to już takie narzekanie dla narzekania kogoś, kto 90% gra z tej kamery.

 

No niby narzekanie, ale sporo w tym racji, szczególnie jak się gra na kierownicy i widzisz, że to co robisz nie zgadza się z tym co na ekranie. Zadziwiające jak takie rzeczy jak animacja kręcenia kierownicą mogą przerastać devów w obecnych czasach.

Opublikowano

Akurat w Forzę nie gram, ale czasem jak nie ma w gierce odpowiednich możliwości dostosowania fotela (czyli np. ustawiasz trochę większy FOV, a gra ma bardzo ograniczone możliwości w przysuwaniu fotela w kierunku szyby) to bez wirtualnej kierownicy robi się wielka przestrzeń między "Tobą" a deską rozdzielczą i takie poczucie całkowitego oderwania od auta, a jak się włączy kierownicę to już ta przestrzeń się wypełnia i jest ok, np. w EA WRC tak jest w autach WRC.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...