ASX 14 716 Opublikowano 5 listopada Opublikowano 5 listopada chyba nie było o tym pisane ale do Turn10 wrócił z Polyphony gość odpowiedzialny za audio design i teraz z każda aktualizacją poprawiają dźwięki aut 1 Cytuj
Moldar 2 275 Opublikowano 5 listopada Opublikowano 5 listopada To może za rok czy dwa gra będzie kompletna. Kurde, nie mogę przeboleć, że tak fajny model jazdy na padzie jest tak zmarnowany. Cytuj
Pianista911 17 Opublikowano 3 grudnia Opublikowano 3 grudnia Zaraz po zakończeniu forumowej ligi pozbyłem się Series X i zostało już tylko PS5 i GT7. Podobno połatali trochę rzeczy w tych aktualizacjach. Czy ktoś kto gra na Xboxie może potwierdzić czy: Lakier na samochodach w wyścigach nie wygląda już "plastikowo" Zrobili jakąś solidną singlową karierę Boty jeżdżą mądrzej Coś poprawili z karami w multi Warto wracać? Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 3 grudnia Opublikowano 3 grudnia 1 minute ago, Pianista911 said: Zaraz po zakończeniu forumowej ligi pozbyłem się Series X i zostało już tylko PS5 i GT7. Podobno połatali trochę rzeczy w tych aktualizacjach. Czy ktoś kto gra na Xboxie może potwierdzić czy: Lakier na samochodach w wyścigach nie wygląda już "plastikowo" Zrobili jakąś solidną singlową karierę Boty jeżdżą mądrzej Coś poprawili z karami w multi Warto wracać? 1. Trochę lepiej 2. Nie, dalej to samo, więcej wyścigów, można upgradować auta od razu (nie potrzeba leveli, a te tak czy siak nabija się szybciej), ale sam core kariery jest taki sam 3. Niewiele 4. Poprawili, ale nadal dostajesz z dupy za nie swoją wine. Także na pewno bym nie kupował ponownie konsoli dla Forzy, ta gra jest nie do podniesienia imho, pora przenieść ludzi na odcinek Horizona 6 (tak wiem inny dev). 1 Cytuj
Pianista911 17 Opublikowano 3 grudnia Opublikowano 3 grudnia No to dylemat z budżetem na głupoty właśnie się rozwiązał Pewnie trzeba będzie poskładać PC pod AC Evo. Kurde, strasznie mi szkoda, że tak to się potoczyło. Wiem, że to głupota i nigdy wcześniej tego nie zrobiłem, ale nowe FM kupiłem w pre-orderze. Ten zawód po pierwszych godzinach gry.. no nabrałem się na te ich 'build from the ground-up'. Chyba trzeba się oswoić z myślą, że Forza = Horizon. Ciekawe, czy szóstkę zrobią też taką fortnajtową jak FH5, czy wrócą "do korzeni" i będzie klimat FH2 - FH3. Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 3 grudnia Opublikowano 3 grudnia Będzie jeszcze bardziej fortnite'owa, patrząc ile ludzi nadal gra w 5 i ile ludzi grało w jeszcze bardziej kolorowego Motorfesta. Cytuj
MaZZeo 14 244 Opublikowano 3 grudnia Opublikowano 3 grudnia Może gdyby Motorsport nie był niedorobionym badziewiem bez contentu to by tylu nie grało w Horizon... Cytuj
ThePatrickyo 74 Opublikowano 3 grudnia Opublikowano 3 grudnia No nie oszukujmy się - Horizon powiesił poprzeczkę tak wysoko, że wysoka ilość graczy wynika właśnie z braku sensownych alternatyw. Jeżeli ktoś zmęczony jest formułą FH5, szuka alternatyw w postaci Motorfesta (albo jeżeli nie ma wyboru ) W teorii sporo ludzi się łudziło, że może nowe TDU coś zmieni na tym rynku, ale okazało się niezłą klapą. Jedyna nadzieja w nowym AC, aczkolwiek póki co tylko wersja na PC zapowiedziana Natomiast Motorsport jest totalnie martwy, ostatnio chwilę pojeździłem na multiplayerze - ze znajomymi w miarę spoko, samemu dość szybko się znużyłem. Dodatkowo Horzion po takim czasie od premiery, pomimo świetnej grywalności, wciąż dostaje mnóstwo nowego contentu. Nikt tam nie osiadł na laurach...to tak jakby całe studio podzielić na dwa i tych ambitniejszych rzucić do robienia Horizona, a te największe ciamajdy do Motorsporta Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 3 grudnia Opublikowano 3 grudnia Przecież Motorsport cały czas jest żywy, ludzie grają w multi, cały czas dostaje też nowe auta, tory, usprawnienia i z tego co czytam sobie komentarze na MotoGamesTV to po pierwszych miesiącach kiedy grę mieszali dosłownie z błotem prawie wszyscy, To teraz widzę coraz więcej pozytywnych komentarzy, odnośnie poprawionej oprawy i dźwięku, multi czy generalnie że gra staje się powoli coraz lepsza. Nie jest na pewno tempo dodawania contentu do Horizona, ale daleko grze do bycia martwą 1 Cytuj
MaZZeo 14 244 Opublikowano 3 grudnia Opublikowano 3 grudnia Jest w stanie agonalnym. Nikogo ta gra nie obchodzi. Wydaje się, że robią update'y do niej tylko po to by nikt nie zarzucił że porzucili społeczność. Cytuj
SnoD 2 342 Opublikowano 3 grudnia Opublikowano 3 grudnia FM nawet w latach świetności na X360 nie była w połowie tak popularna jak FH4 i 5, więc to nie jest tak, że ludzie grają w Horizon bo Motorsport jest w słabszej kondycji. To Horizon przyciągnęło do "serii" tabuny nowych graczy. Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 3 grudnia Opublikowano 3 grudnia 20 minut temu, MaZZeo napisał(a): Jest w stanie agonalnym. Nikogo ta gra nie obchodzi. Wydaje się, że robią update'y do niej tylko po to by nikt nie zarzucił że porzucili społeczność. Casus Halo Infinite niestety. Tak jak MS poprawił się potężnie jeśli chodzi o ilość singli to GAASy względem One’a to jest jakaś porażka jak wyniki wyborcze KWW u Stonogi. Cytuj
Hubert249 4 285 Opublikowano 3 grudnia Opublikowano 3 grudnia Godzinę temu, SnoD napisał(a): FM nawet w latach świetności na X360 nie była w połowie tak popularna jak FH4 i 5, więc to nie jest tak, że ludzie grają w Horizon bo Motorsport jest w słabszej kondycji. To Horizon przyciągnęło do "serii" tabuny nowych graczy. Wiadomo że aracde, wakacyjny klimat, otwarty świat i piękne widoki przyciągnie więcej graczy, niż 600 okrążeń na Yas Marina. 1 Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 3 grudnia Opublikowano 3 grudnia 2 hours ago, ASX said: Przecież Motorsport cały czas jest żywy, ludzie grają w multi, cały czas dostaje też nowe auta, tory, usprawnienia i z tego co czytam sobie komentarze na MotoGamesTV to po pierwszych miesiącach kiedy grę mieszali dosłownie z błotem prawie wszyscy, To teraz widzę coraz więcej pozytywnych komentarzy, odnośnie poprawionej oprawy i dźwięku, multi czy generalnie że gra staje się powoli coraz lepsza. Nie jest na pewno tempo dodawania contentu do Horizona, ale daleko grze do bycia martwą Poprawiają, dodają, to wszystko prawda. Ale launch był tak zły, że ludzie nie wracają, zostali Ci najbardziej zagorzali fani. A nowi gracze też nie wiem czy zostaną, początek gry jest zupełnie miałki jeśli chodzi o singla, nic tam nie przyciąga specjalnie, żeby grać dalej. Patrzę na steamstats, 500 osób gra w tej chwili na świecie przez steama, 500!! W Horizona jest to 20x więcej na samym steamie, można sobie wyobrazić jaka to jest przepaść na wszelkie platformy. Ja sam nie wróciłem, kupiłem PS5 i pykam od czasu do czasu w GT, tam czuć, że gra nie była robiona przez inkluzywne studio, a pasjonatów motoryzacji. Cytuj
Pianista911 17 Opublikowano 3 grudnia Opublikowano 3 grudnia 3 godziny temu, Hubert249 napisał(a): Wiadomo że aracde, wakacyjny klimat, otwarty świat i piękne widoki przyciągnie więcej graczy, niż 600 okrążeń na Yas Marina. To jest akurat fajne, tzn. ten wakacyjny klimat. Bardzo lubiłem FH3, zdarzało mi się na chillu pośmigać sobie po mapie (która była super zróżnicowana i miała miasto). FH4 było też OK, jakiś tam klimat był. Natomiast FH5 mnie odrzuca tą cukierkowością na każdym kroku, infantylizmem totalnym, dodatkowo wszystko tam jest takie "fałszywie miłe", trochę w stylu "wszyscy jesteśmy zwycięzcami, łuhuuu ale fajnie". Szkoda, że nie ma "poważnej" gry w otwartym świecie, skupionej na motoryzacji. 2 godziny temu, Bartg napisał(a): Ja sam nie wróciłem, kupiłem PS5 i pykam od czasu do czasu w GT, tam czuć, że gra nie była robiona przez inkluzywne studio, a pasjonatów motoryzacji. To fakt, w Gran Turismo czuć pasję. Dbałość o detale top. Nawet to nieszczęsne Cafe - zrobienie tych scenek do każdego menu jednak trochę pracy wymagało i jakąś wiedzę o historii danej gamy modeli przekazuje. Najsmutniejsze, że Forza też to kiedyś miała - chociażby komentarze Clarksona i spółki. Cytuj
krzysiek923 1 711 Opublikowano 3 grudnia Opublikowano 3 grudnia (edytowane) 35 minut temu, Pianista911 napisał(a): cukierkowością na każdym kroku, infantylizmem totalnym, dodatkowo wszystko tam jest takie "fałszywie miłe", trochę w stylu "wszyscy jesteśmy zwycięzcami, łuhuuu ale fajnie". każda gra w której to jest, odrzuca mnie od siebie. kiedy gra do mnie krzyczy: "graczu, ale ty jesteś fajny, ale ty potrafisz!" no od razu przechodzi mi ochota na granie w dany tytuł, czuję, że gram w jakąś wydmuszkę a co do samej tytułowej forzy, to też już na starcie dostałem strzała, kiedy pół-symulator samochodowy kazał mi wybierać jedno z trzech aut na start, nie podając mi żadnych informacji o ich osiągach Edytowane 3 grudnia przez krzysiek923 Cytuj
Lucky77 22 Opublikowano 4 grudnia Opublikowano 4 grudnia A ja właśnie drugi raz kupiłem Xbox Series X i Forze też drugi raz. Nie żałuję, choć czasem uczucia mam mieszane. Głównie chodzi o małe błędy jak np wizualizacja czerwonych tarcz hamulcowych nie zawsze się wgrywa podobnie jak marchewy z wydechu. Zmieniasz tor i auto zapomina, że ma strzelać. W szoku byłem jak w Nissanie 370 zobaczyłem uciekające wskazówki zegarów, a jeszcze większy szok jak te wskazówki zobaczyłem na zewnątrz auta! Z tą AI nie jest tak żle dopóki nie zrobiłem wyścigów wieloklasowych. Szybsze auta notorycznie wybijają się w tył tym wolniejszym, strasznie to wygląda, jak gra w zbijanego. Kariera singlowa wypada dość słabo w kwestii ilości wyścigów. Mnie multi nie interesuje, Nascar też nie bardzo. Ogromna wada to brak kwalifikacji. Nie rozumiem tego, przecież kwali to realizm. Podobnie Pit Stopy to jakiś żart, 2-3 sekundy trwa wymiana opon z tankowaniem i naprawą auta, kto to ku*wa zatwierdził! Jak na ten moment nie ma wyścigów wytrzymałościowych. Jeśli zaś chodzi o treningi i nabijanie punktów auta w celu tuningu to mi to bardzo pasuje i nie daj Boże żeby tego zabrakło bo nie wiem czy bym jeszcze miał po co wracać do tej gry. Przedłuża to żywotność gry i stwarza niezwykłe zadowolenie gdy po kilku godzinach jeżdżenia stworzysz sobie auto marzeń z jakiegoś seryjnego słabeusza. Nie znoszę tytułów, gdzie wszystko podaje się na tacy. Chorizon też mnie nie obchodzi. Jak się przymknie oko na powyższe wady to jazda już będzie samym miodem! Ja ograłem wszystkie GT i wszysckie Forzy od części pierwszych i o ile GT zawsze było ładne i celowało w realizm wyglądu torów, tak w Forza od zawsze jestem zauroczony modelem jazdy. Nie ma sobie równych i już nie ważne na ile jest w tym symulacji. GT7 jest sztywne, gram teraz na padzie. Forza jest genialna na padzie, praca kamery, dźwięki opon ... tak jest od zawsze. Do tego Forza Motorsport ma niesamowitą płynność nawet w deszczu czego nie można powiedzieć o GT7. Zmiany pory dnia są niesamowite, tylko chmury wciąż paskudne. Samochody się brudzą! Genialnie wyglądają teraz światła, można się zakochać w tym widoku. Forza ma naprawdę super oświetlenie, wszystko jest jasne i wyraźne (oprócz wnetrz samochodów w salonie). Lubię tą "bajkową grafikę". GT7 ma więcej kontentu ale sama jazda bardziej mi pasuje w FM, bezapelacyjnie. Czekam na kolejne łatki, 15 aktualizacja w grudniu tylko nie wiem dokładnie którego. Ktoś pisał, że usunęli blokady tuningu samochodów, przecież jest tak jak było i chwała im za to. Cytuj
Pianista911 17 Opublikowano 4 grudnia Opublikowano 4 grudnia 22 minuty temu, Lucky77 napisał(a): GT7 jest sztywne, gram teraz na padzie. Forza jest genialna na padzie, praca kamery, dźwięki opon ... tak jest od zawsze. Fakt, kamera zza samochodu w Forzie jest o wiele bardziej widowiskowa, za to znacznie trudniej jechać precyzyjnie, niż w GT. Te skręty kamery dają wrażenie, że auto ciągle zarzuca dupą, przez co ja osobiście zbyt często kontruję. W GT takiego problemu nie mam. Nie wiem, czy sobie to ustawiłeś, ale można trochę poprawić tę sztywność w Gran Turismo: wchodzisz (menu dostępne tylko w trakcie wyścigu) do 'adjust chase view camera', zmieniasz 'sensitivity' na najniższą wartość (0 albo 1), 'rotation offset axis' też na najniższą wartość i widok na 'near'. Nie jest idealnie, ale auto aż tak się sztucznie nie "klei" do środka ekranu. Grałem w obie gry na kierze i obecnie na padzie: Forza na padzie wygrywa, w GT7 kiera lepiej się sprawdza. Niestety, taki sprzęt wymaga kupy miejsca i tolerancyjnej kobiety na chacie. No i nawet w przypadku GT7, nie jest to poziom feedbacku np. Asseto Corsa Competizione. Cytuj
Lucky77 22 Opublikowano 4 grudnia Opublikowano 4 grudnia 20 minut temu, Pianista911 napisał(a): Fakt, kamera zza samochodu w Forzie jest o wiele bardziej widowiskowa, za to znacznie trudniej jechać precyzyjnie, niż w GT. Te skręty kamery dają wrażenie, że auto ciągle zarzuca dupą, przez co ja osobiście zbyt często kontruję. W GT takiego problemu nie mam. Nie wiem, czy sobie to ustawiłeś, ale można trochę poprawić tę sztywność w Gran Turismo: wchodzisz (menu dostępne tylko w trakcie wyścigu) do 'adjust chase view camera', zmieniasz 'sensitivity' na najniższą wartość (0 albo 1), 'rotation offset axis' też na najniższą wartość i widok na 'near'. Nie jest idealnie, ale auto aż tak się sztucznie nie "klei" do środka ekranu. Wiem,że w GT7 można ustawić kamerę, ale nadal jest sztywno. Co ciekawe w GT Sport jest pewna ciekawostka. Otóż po każdym uruchomieniu gry, należy, podczas wyscigu, wejść w menu ustawienia widoku, przestawić suwak (nie pamiętam jak to nazwali) raz w prawo i raz w lewo i robi nam się kamera niczym z Forzy. Dlatego w GT Sport na padzie gra się dobrze. Po ponownym uruchomieniu gry kamera wraca do wartości domyślnych. Uważam, że FM nie jest stracona, niech tylko to wszystko połatają. Nie rozumiem też dlaczego dodają do singlowej kariery wyscigi po czym je usuwają. Powinni tam upychać ile się da, żeby kazdy miał po co wracać. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 5 grudnia Opublikowano 5 grudnia Nareszcie będzie wyglądać tak jak na trailerach. No i w przyszłym tygodniu Bathurst Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 5 grudnia Opublikowano 5 grudnia Szkoda, że pełną wersja jedynie na PC Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 5 grudnia Opublikowano 5 grudnia Trudno winić za to developera. RT global illumination nie jest po prostu na możliwości konsol. Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 5 grudnia Opublikowano 5 grudnia W sumie to jedna z wad polityki MSu - kiedy grę pokazuje Sony to możesz być pewny, że leci ona ze sprzętu który posiadasz, a u MSu zawsze trzeba zakładać, że na konsoli wyglądać będzie to zawsze gorzej niż na pokazie. Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 5 grudnia Opublikowano 5 grudnia Godzinę temu, ASX napisał(a): Nareszcie będzie wyglądać tak jak na trailerach. No i w przyszłym tygodniu Bathurst Nadal nie jak na trailerach, bo poza oświetleniem na trailerach było dużo więcej detali w otoczeniu. Mimo wszytko patrząc na screeny, gdzie ludzie włączali RTGI na PC na pewno będzie zauważalnie ładniej. Ciekawe czy razem z RTGI aktywuja też RT reflections na materiałach innych niż lustrzane. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.