Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Kilka nowych informacji od użytkownika który od kilku miesięcy informował że Obsidian pracuje nad nową gra w uniwersum PoE

Cytat

- primarily set in the The Living Lands region of Eora (not sure if it’ll go like that as explicit later on, but that was starting point)
- big focus on world-reactivity, lighting and next-gen AI systems and physics (special focus on physics with magic systems - have no clue what would that mean)
- realtime whether system (don’t have full details but fog is very important as realtime element, rivers will have specific micro physics systems regarding this)
- very advanced character creation tool (didn’t get more info)
- mod support (for now PC is/will be very dominant as creation tool, but I’ll be playable fully on Xbox)
- very large number of fractions but very different approach than with Skyrim
- you’ll be able to have companions (different than Outer Worlds)
- storyset: fight against incoming threat of tyranny (independent from previous stories)
- game has bosses planned and some of them are very very large
- Gods will have special say in the game
- great focus on iconic landmarks, statues and buildings
- two large cities planned with many smaller ones with strong focus on contrasting wild-areas, rivers, mountains and desolated areas (yes, you’ll be able to swim)
- fully respecting POE creatures lore with new additions
- dynamic presentation of dialogue
- for now idea is to keep “you can kill everyone in the game” option
- around 100 people are on the project for 2y (smaller number for 7m of preproduction), in total 2y 7m
- full production is already a thing
- team will still grow
- target date: late 2022/early 2023

Keep in mind that some parts of this can change during the development process.

 

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza
  • 5 miesięcy temu...
  • 3 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...

Ostatnio mnie naszło na sluchanie wywiadów/prezentacji Josha Sawyera i już w 2018 w ign unfiltered casualowo rzucił, że mają teraz swoje ip i mogliby zrobić grę w stylu TES :D Ale jestem podjarany na myśl o powrocie do świata pillarsów. Ciekawe czy fabuła będzie się toczyć po dwójce, bo końcówka pozwala im na maly reset uniwersum. Mam nadzieję, ze gra nie będzie tak ogromna jak gry Bethesdy, a skupia sie na upchaniu jak najwiekszej ilosci contentu na mniejszym terenie bez powtarzalnych lokacji/questów. E3, blagam, trailer :ohboy:

Odnośnik do komentarza
  • 3 miesiące temu...

 

tam chyba wyparowało kilka osób. Scalebound, everwild, fable legends i teraz avowed mogą być nauczką aby za wcześnie nie zapowiadać gier. Oby jednak to miało ręce i nogi bo zapowiadało się całkiem ciekawie.

 

Nie pierwsza i nie ostatnia gra co przechodzi przez piekło deweloperskie. Z tych co osiągneły sukces to min. nioh i doom.

Edytowane przez PanKamil
Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Bielik napisał:

Ale smruuuud, byle tytuł nie podzielił losu tej gry ze smokiem co to ja później anulowano xD

 

Wciąż liczę, że odkopią to na XSX/XSS. Teraz mocy powinno starczyć z zapasem.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...