Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 20.08.2024 o 18:20, KrYcHu_89 napisał(a):

Mogliby pokazać dla odmiany jakiś gameplay, a nie kolejny filmik z dupy z porównaniem RT off i on, do tego zrobiony na kolanie, przecież ta gra wspiera lumena, więc ciul Wie o co im chodzi z RT off i on, pewnie znowu Path Tracing, który nie zadziała na premierę, chociaż w 2025 to pewnie już będzie nowa generacja kart :). 

 

Marketing Microsoftu to jest jakieś nieporozumienie dla mnie w ostatnim czasie. 

 

Lumen ma ciula wspólnego z RT co idealnie widać w Wu Kongu po włączeniu PT.

Opublikowano

Zależy który Lumen, Software nie nazwał bym RT ale Hardware jak najbardziej.

Spoiler

Ray queries are spawned by features which use Hardware Ray Tracing, such as Ray Tracing Shadows, Lumen Global Illumination, and Lumen Reflections.

 

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, łom napisał(a):

Zależy który Lumen, Software nie nazwał bym RT ale Hardware jak najbardziej.

  Ukryj zawartość

Ray queries are spawned by features which use Hardware Ray Tracing, such as Ray Tracing Shadows, Lumen Global Illumination, and Lumen Reflections.

 

 

No chodzi mi o ten softwareowy taki jak w Wu Kongu, to koło RT nawet nie stało.

 

Zresztą ten hardwareowy też nie ma żadnego podjazdu do PT, ale wiadomo, troszkę inna wydajność.

Edytowane przez tjery
  • beka z typa 1
Opublikowano
7 minut temu, tjery napisał(a):

 

No chodzi mi o ten softwareowy taki jak w Wu Kongu, to koło RT nawet nie stało.

Przecież Nvidia do tej pory nazywała to PT, a teraz HW RT przegrywa z lumenem to nazwali to RT full ja jebie xD.

 

RT full = PT w grach na UE5, bo Lumen wyparł standardowe RT, jest znacznie wydajniej.

 

 

 

Opublikowano
2 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Przecież Nvidia do tej pory nazywała to PT, a teraz HW RT przegrywa z lumenem to nazwali to RT full ja jebie xD.

 

RT full = PT w grach na UE5, bo Lumen wyparł standardowe RT, jest znacznie wydajniej

 

No chyba nie 

 

 

  • beka z typa 1
Opublikowano
22 minuty temu, łom napisał(a):

Zależy który Lumen, Software nie nazwał bym RT ale Hardware jak najbardziej.

  Pokaż ukrytą zawartość

Ray queries are spawned by features which use Hardware Ray Tracing, such as Ray Tracing Shadows, Lumen Global Illumination, and Lumen Reflections.

 

Imo oba, jak w filmiku wyżej, po prostu nie jest to technologia Nvidii, oni teraz muszą pchnąć marketing w PT (nazywany w Wukong RT full, podobnie bedzie w innych grach na UE5 zapewne). 

9 minut temu, tjery napisał(a):

 

No chyba nie 

 

 

Gdzie tu jest stary konfig HW RT? 

 

@tjery rozumiem, że Nvidia this and there, ale biadolenie, że Lumen jest chujową technologią imo bez sensu, peace:).

  • beka z typa 1
Opublikowano
10 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Imo oba, jak w filmiku wyżej, po prostu nie jest to technologia Nvidii, oni teraz muszą pchnąć marketing w PT (nazywany w Wukong RT full, podobnie bedzie w innych grach na UE5 zapewne). 

Gdzie tu jest stary konfig HW RT? 

 

@tjery rozumiem, że Nvidia this and there, ale biadolenie, że Lumen jest chujową technologią imo bez sensu, peace:).

 

To była raczej odpowiedź na Twoje biadolenie wszędzie o PT, to, że wymagający oczywista sprawa, ale gadanie, że jest be gdzie czarno na białym widać, że pod względem jakości zjada lumena na śniadanie to zwykłe pitolenie ;)

3 minuty temu, messer88 napisał(a):

Wypierdalajcie na Pclaba czy inną elektrodę :)

 

ASX zaczął, bo wstawił screena z porównaniem 

  • This 1
Opublikowano
W dniu 20.08.2024 o 16:44, ASX napisał(a):

nowy screen i przy okazji porównanie jak wyglądać będzie gra z RT i bez na PC

Zdjęcie

Zdjęcie

 

i trailer

 

 

 

Właśnie, a co to qrwa jest xD. Z tego co widzę, to w tym dziale 90% pecetowcy. 

Opublikowano

Walka to jakieś drewno wygląda jak gra na vr z grafika z fortnite. Na pierwszym trailerze gry był hype, który opadł kompletnie po pierwszych gameplayach.

Opublikowano
12 minut temu, Chewie napisał(a):

Walka to jakieś drewno wygląda jak gra na vr z grafika z fortnite. Na pierwszym trailerze gry był hype, który opadł kompletnie po pierwszych gameplayach.

W ogóle powinni zrobić to jako grę VR, wygląda jak taka jedna na VR zapomniałem nazwy. Asgard Wrath? Jakoś tak, no nie wiem, co z tym artstyle, bo Pillarsów tutaj nie widzę, a Eora w 2D przecież piękna. Zobaczymy. 

Opublikowano

PC to jedyna słuszna platforma w 2024. W dobie X360 i PS3 gdy na początku ich istnienia zdarzało się, że gry potrafiły wyglądać lepiej niż na PC już dawno minęły. A teraz grać w 30 fpsach to troche siara.

Niemniej jaranie się tymi raytracingami to rak okropny, zwłaszcza w grze RPG, która stoi historią, postaciami, walką etc. :beka: 

Opublikowano
3 godziny temu, Rooofie napisał(a):

W dobie X360 i PS3 gdy na początku ich istnienia zdarzało się, że gry potrafiły wyglądać lepiej niż na PC już dawno minęły

 

Nigdy tak nie było, po prostu jak się nie miało kasy na dobrego kompa to lepiej było kupić konsole. Teraz jednak łatwiej wydać te 2-3 średnie krajowe na kompa do gier. Jak odpalam niektóre gry z tamtych czasów i widzę to szarpanie klatek pomiędzy 20-30 to się grać odechciewa. Jakbym grał w multiplatformy na Sega Saturn, tam też takie cuda były. Naprawdę niewiele gier na DC,PS2, Xboxa czy GC potrafiło tak beznadziejnie działać jak niektóre gry AAA na PS360. Chętnie bym poczytał z czego to wynikało. 

Opublikowano
W dniu 21.08.2024 o 18:05, SnoD napisał(a):

Pierwsze co to wyłączyć cały HUD:

 

 

Dla mnie ostatnie materiały walą za mocno drewnem.

 

Opublikowano
11 godzin temu, Ukukuki napisał(a):

 

Nigdy tak nie było, po prostu jak się nie miało kasy na dobrego kompa to lepiej było kupić konsole. Teraz jednak łatwiej wydać te 2-3 średnie krajowe na kompa do gier. Jak odpalam niektóre gry z tamtych czasów i widzę to szarpanie klatek pomiędzy 20-30 to się grać odechciewa. Jakbym grał w multiplatformy na Sega Saturn, tam też takie cuda były. Naprawdę niewiele gier na DC,PS2, Xboxa czy GC potrafiło tak beznadziejnie działać jak niektóre gry AAA na PS360. Chętnie bym poczytał z czego to wynikało. 

480p NTSC, 576i PAL, CRT, niewindowanie rozdziałek i mocne CPU, wtedy nie było gier CPU bound. 

Opublikowano
26 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):

480p PAL, CRT, niewindowanie rozdziałek i mocne CPU, wtedy nie było gier CPU bound. 


Kiedyś jak byłeś gówniarz to Ty nawet nie miałeś pojęcia o takich rzeczach i mało kto wiedział, co to odświeżanie pikseli. No ja też o tym kompletnie nie miałem pojęcia, a zajebiście się bawiłem w psx/ps2. Liczyły się wtedy gierki, no i grafika, ale wtedy to nawet nie myślałem o klatkarzu, bo nie miałem pojęcia, tylko grafika była mi w dużej mierze obeznana. 

Opublikowano
6 minut temu, Faka napisał(a):


Kiedyś jak byłeś gówniarz to Ty nawet nie miałeś pojęcia o takich rzeczach i mało kto wiedział, co to odświeżanie pikseli. No ja też o tym kompletnie nie miałem pojęcia, a zajebiście się bawiłem w psx/ps2. Liczyli się wtedy gierki, no i grafika, ale wtedy to nawet nie myślałem o klatkarzu, bo nie miałem pojęcia, tylko grafika była mi w dużej mierze obeznana. 

Myślę, że starsi też, co nie zmienia faktu, że gry na PS2 były często plynniutkie w 480p/60 NTSC, lub 576i/50 czy ile tam było w PAL.  

  • This 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...