Wredny 10 060 Opublikowano 18 godzin temu Opublikowano 18 godzin temu W dniu 14.03.2025 o 18:46, Paolo de Vesir napisał(a): Swoją drogą, u was też zaczęły tak zjebanie klatkować postaci w trakcie rozmów? Wersja XSX, aktualna, restartowana gra. Niesamowicie to drażni w grze która i tak technicznie wrażenia nie robi (chociaż widoczki bywają obłędne!). W dniu 15.03.2025 o 10:19, Paolo de Vesir napisał(a): Nagram i wrzucę, bo chodzi o to, że cała gra chodzi płynnie, a klaktuje jedynie model danego NPCta. Ja to miałem od samego początku gry i nigdy nie przestało. 1 Cytuj
Beelzeboss 308 Opublikowano 10 godzin temu Opublikowano 10 godzin temu Wczoraj widziałem patch notes i teraz dają dodatkowego skill pointa co 5 leveli. Bedziecie mieli łatwiej. Cytuj
tedi007 753 Opublikowano 10 godzin temu Opublikowano 10 godzin temu (edytowane) Po skończeniu mogę napisać, że to dobra gra, nie wybitna, nie wymyśla koła na nowo ani nie wprowadza żadnej rewolucji. Fabuła się rozkręciła, a nasze poczynania miały realny wpływ na to jak potoczyła się historia poszczególnych regionów. Tutaj taki mały minus, że na koniec gry dostajemy tylko kilka paneli z opisem jak nasze decyzje zmieniły Żywe Ziemie. Co powiązane z fabułą to niestety nasze decyzje nie mają żadnego wpływu na naszych towarzyszy, poza jedną, praktycznie na koniec gry, tam opowiadając się za jednym z rozwiązań realnie rusza naszych kompanów. O eksploracji i walce już pisałem, i podtrzymuje to zdanie. Postawienie na wertykalność obszarów to była bardzo dobra decyzja, twórcy mieli sporo miejsc do ukrywania sekretów, których chce się szukać, sprawdzić jaskinie, czy spróbować się dostać na szczyt opuszczonej wieży. Walka im dalej tym lepiej. Starcia są dynamiczne z aspektem zręcznościowym. Grając magiem, dobierając odpowiednie grymuary i kupując skille, można na pole walki sprowadzić efektowna apokalipsę. Grafika jaka jest każdy pewnie już widział, nie jest to żaden top ale też nie powiedziałbym, że jest brzydko. A i są miejscówki które potrafią zachwycić. Woke, jest obecne. Praktycznie wszystkie postaci męskie na stanowiskach, dostały się tam przez rodzinę albo inne koneksje, są niekompetentne, tchórzliwe, gotowe do zdrady. Postaci kobiece to inna para kaloszy, silne, zdecydowane, kompetentne, gotowe do końca walczyć o swoje wartości. I ten kontrast jest mocno zauważalny w trakcie gry. Spoiler Nawet widzimy to pośród naszych kompanów. Tylko faceci posiadają własne misje, jeden musi uporać się ze stratą miłości (faceta), drugi z traumą z dzieciństwa. U panie mimo ciężkiej przeszłości, takie rzeczy praktycznie nie występują. Podsumowując warto dać szanse, bo nie taki ten diabeł straszny jak go malowali, może akurat coś zaskoczy jak u mnie i naprawdę fajnie spędzicie czas w Żywych Ziemiach. Edytowane 10 godzin temu przez tedi007 2 Cytuj
Bzduras 13 267 Opublikowano 10 godzin temu Opublikowano 10 godzin temu Zauważyłem, że od kiedy zaczął grać to coś mało Krycha pisze, chyba mu się spodobało i głupio teraz tak odszczekiwać słowa o tym, że W dniu 22.02.2025 o 19:55, KrYcHu_89 napisał(a): Avowed to rak, kwintesencja wszystkiego co najgorsze w branży w ostatnich kilku latach. 2 Cytuj
KrYcHu_89 2 604 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu Całkiem fajnie się bije w tej grze. sporo bym dał, żeby w nowym TES był podobny system bitki, coś z tego Dark Messiah jest pod tą warstwą kurzu. Brakuje tylko kopniaka on demand. Cytuj
SnoD 2 460 Opublikowano 44 minuty temu Opublikowano 44 minuty temu (edytowane) Fajnie poczytać ponad miesiąc po premierze jak ~ 80% opinii o grze jest pozytywnych. A teraz przypomnijmy sobie odklejeńców i uczcijmy ich pamięć minutą ciszy ['] Edytowane 44 minuty temu przez SnoD Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.