Wredny 10 060 Opublikowano 15 godzin temu Opublikowano 15 godzin temu W dniu 14.03.2025 o 18:46, Paolo de Vesir napisał(a): Swoją drogą, u was też zaczęły tak zjebanie klatkować postaci w trakcie rozmów? Wersja XSX, aktualna, restartowana gra. Niesamowicie to drażni w grze która i tak technicznie wrażenia nie robi (chociaż widoczki bywają obłędne!). W dniu 15.03.2025 o 10:19, Paolo de Vesir napisał(a): Nagram i wrzucę, bo chodzi o to, że cała gra chodzi płynnie, a klaktuje jedynie model danego NPCta. Ja to miałem od samego początku gry i nigdy nie przestało. 1 Cytuj
Beelzeboss 308 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu Wczoraj widziałem patch notes i teraz dają dodatkowego skill pointa co 5 leveli. Bedziecie mieli łatwiej. Cytuj
tedi007 752 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu (edytowane) Po skończeniu mogę napisać, że to dobra gra, nie wybitna, nie wymyśla koła na nowo ani nie wprowadza żadnej rewolucji. Fabuła się rozkręciła, a nasze poczynania miały realny wpływ na to jak potoczyła się historia poszczególnych regionów. Tutaj taki mały minus, że na koniec gry dostajemy tylko kilka paneli z opisem jak nasze decyzje zmieniły Żywe Ziemie. Co powiązane z fabułą to niestety nasze decyzje nie mają żadnego wpływu na naszych towarzyszy, poza jedną, praktycznie na koniec gry, tam opowiadając się za jednym z rozwiązań realnie rusza naszych kompanów. O eksploracji i walce już pisałem, i podtrzymuje to zdanie. Postawienie na wertykalność obszarów to była bardzo dobra decyzja, twórcy mieli sporo miejsc do ukrywania sekretów, których chce się szukać, sprawdzić jaskinie, czy spróbować się dostać na szczyt opuszczonej wieży. Walka im dalej tym lepiej. Starcia są dynamiczne z aspektem zręcznościowym. Grając magiem, dobierając odpowiednie grymuary i kupując skille, można na pole walki sprowadzić efektowna apokalipsę. Grafika jaka jest każdy pewnie już widział, nie jest to żaden top ale też nie powiedziałbym, że jest brzydko. A i są miejscówki które potrafią zachwycić. Woke, jest obecne. Praktycznie wszystkie postaci męskie na stanowiskach, dostały się tam przez rodzinę albo inne koneksje, są niekompetentne, tchórzliwe, gotowe do zdrady. Postaci kobiece to inna para kaloszy, silne, zdecydowane, kompetentne, gotowe do końca walczyć o swoje wartości. I ten kontrast jest mocno zauważalny w trakcie gry. Spoiler Nawet widzimy to pośród naszych kompanów. Tylko faceci posiadają własne misje, jeden musi uporać się ze stratą miłości (faceta), drugi z traumą z dzieciństwa. U panie mimo ciężkiej przeszłości, takie rzeczy praktycznie nie występują. Podsumowując warto dać szanse, bo nie taki ten diabeł straszny jak go malowali, może akurat coś zaskoczy jak u mnie i naprawdę fajnie spędzicie czas w Żywych Ziemiach. Edytowane 7 godzin temu przez tedi007 2 Cytuj
Bzduras 13 264 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu Zauważyłem, że od kiedy zaczął grać to coś mało Krycha pisze, chyba mu się spodobało i głupio teraz tak odszczekiwać słowa o tym, że W dniu 22.02.2025 o 19:55, KrYcHu_89 napisał(a): Avowed to rak, kwintesencja wszystkiego co najgorsze w branży w ostatnich kilku latach. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.