Skocz do zawartości

S.T.A.L.K.E.R. 2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wygląda fajnie, co mi się tylko rzuciło w oczy to strasznie wolno spadające krople w deszczu, mogliby przyśpieszyć ich animacje 

Opublikowano
7 godzin temu, Wredny napisał(a):

Wygląda i śmiga jak marzenie, ale nie chce mi się wierzyć, że tak to będzie działało na konsolach.

Na XSS napewno :)

Opublikowano
5 godzin temu, ASX napisał(a):

Wygląda fajnie, co mi się tylko rzuciło w oczy to strasznie wolno spadające krople w deszczu, mogliby przyśpieszyć ich animacje 


Ogólnie deszcz wyglądał sztucznie i może faktycznie, przez to, jak wolno padał, widać było pojedyncze kreski, symbolizujące krople.
 

5 godzin temu, balon napisał(a):

Na XSS napewno :)


Obawiam się, że na XSX też szału nie będzie, biorąc pod uwagę, jak wiele innych gier musiało iść na kompromisy.
Chciałbym to kupić w pudełeczku, ale fajnie, że jest opcja sprawdzenia tego w Gamepassie, co też mam zamiar uczynić.

Opublikowano

Biorąc pod uwagę fakt, w jakich warunkach powstawała ta gra to jest bardzo dobrze. W Stalkery po raz ostatni grałem z dobre 10 lat temu, więc chętnie do tego świata wrócę. Rosyjski/ukraiński dubbing (bo nie wiem jaki będzie), do tego polskie napisy i można wkraczać do zony. 

Opublikowano


W skrócie - to co pokazali na Showcase XBOXa i to, co parę dni wcześniej ogrywał Luke na SGF to dwie zupełnie inne rzeczy.
To co on grał to techniczny kupsztal, screen tearing, płaskie tekstury, chujowy gunplay i niedziałające AI przeciwników.

Albo mają jakieś przestarzałe demo, które niepotrzebnie ludziom dają do ogrywania, albo ta gra jest w powijakach i wyjdzie niedokończony kupsztal, którego próbują przypudrować podrasowanymi trailerkami.

 

Opublikowano

Już na Gamescomie rok temu było info że faktyczna gra mocno się różni na niekorzyść od trailerów. Pewnie na trailerach wszystkie suwaczki w prawo do opcji cinematic która nawet nie będzie dostępna na premierę.

Opublikowano (edytowane)

Stalkerowi można wiele wybaczyć.

Czytałem chyba wszystko spod tego szyldu, ale literatura to co innego, niż gra, czy film. Najlepszego stalkera spłodzili bracia Strugaccy, ale oni jako protoplaści dali światu wiele dobrej fantastyki. "Piknik na skraju drogi" to kwintesencja, inne ich dzieła to dobra proza, ale już inna bajka. Natomiast wytwory autorów wzorujących się na nich - jak by nie były zrealizowane to popłuczyny z różną zawartością pierwotnego geniuszu.

Czekam zatem na S2 z ręką w gaciach, ale obawiam się, że poza klimatem i legendą niczego więcej nie dostaniemy na premierę. Gra będzie szlifowana niczym kultowy (już?) Cyberpunk. I może, może z naciskiem na 'może' kiedyś...

 

Edytowane przez Boomcio
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, łom napisał(a):

Pewnie na trailerach wszystkie suwaczki w prawo do opcji cinematic która nawet nie będzie dostępna na premierę.

 

Sarkazm czy serio nie będzie na premierę do wyboru max ustawień?

Edytowane przez tjery
Opublikowano (edytowane)

No na tych trailerach wygląda to tak jak powinno wyglądać na premierę na mocnym kompie, te trailery to zapewne max ustawienia z PC, więc stąd pytanie czy serio nie będzie tych max ustawień na premierę, bo gry nie śledziłem jakoś szczególnie i chociaż ciężko w takie coś jak brak ustawień cinematic uwierzyć to różne cuda się obecnie dzieją ;) np. Atomic Heart był reklamowany na trailerach z RT i ten RT z trailerów pojawił się na PC w tym tygodniu, "chwilkę" po premierze

Edytowane przez tjery
Opublikowano
12 minut temu, tjery napisał(a):

No na tych trailerach wygląda to tak jak powinno wyglądać na premierę na mocnym kompie, te trailery to zapewne max ustawienia z PC, więc stąd pytanie czy serio nie będzie tych max ustawień na premierę, bo gry nie śledziłem jakoś szczególnie i chociaż ciężko w takie coś jak brak ustawień cinematic uwierzyć to różne cuda się obecnie dzieją ;) np. Atomic Heart był reklamowany na trailerach z RT i ten RT z trailerów pojawił się na PC w tym tygodniu, "chwilkę" po premierze

Nie żartuje że jest coś takiego jak ustawienie cinematic w UE które właśnie jest do robienia trailerów czy cutscenek (powiedzmy jak Unobtanium w Avatarze) bo normalnie zarzyna kompy i praktycznie nigdy nie jest udostępniana, ale nie będę zaskoczony jeśli po jakimś czasie dadzą w jakimś patchu żeby przynajmniej zbliżyć się do jakości trailerów.

Spoiler

image.thumb.jpeg.196a1ea448575c17f5399e029315db97.jpeg

 

Opublikowano
Teraz, łom napisał(a):

Nie żartuje że jest coś takiego jak ustawienie cinematic w UE które właśnie jest do robienia trailerów czy cutscenek (powiedzmy jak Unobtanium w Avatarze) bo normalnie zarzyna kompy i praktycznie nigdy nie jest udostępniana, ale nie będę zaskoczony jeśli po jakimś czasie dadzą w jakimś patchu żeby przynajmniej zbliżyć się do jakości trailerów.

  Ukryj zawartość

image.thumb.jpeg.196a1ea448575c17f5399e029315db97.jpeg

 

 

A spoko, o to Ci chodziło. Zajebałem się w akcji. Ostatnio grałem w Lordsy i tam jest cinematic, ale rzeczywiście najczęściej jest do Epic, ale na UE ulepszanie ustawień ponad max z gry to banał, więc nie będzie problemu, żeby gierka wyglądała tak jak na trailerach na premierę ;)

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, pawelgr5 napisał(a):

Tutaj ludzie jednak modlą się żeby to dobrze chodziło na XSX ;)

 

To może jako tako ruszy na PC z 4080/4090 z DLSS a nie na komsolach. Nie ma opcji, że to wyjdzie we wrześniu. W lipcu/sierpniu pojawi się tradycyjna plansza, że przesuwamy na 2025 i żadne pieniądze billa gatesa tego nie zmienią.

 

Jeśli jakimś niewytłumaczalnym cudem wydadzą to w tym stanie jakim to będzie we wrześniu tego roku, to sama gra stanie się jedną z anomalii w tej grze.

 

No i oczywiście zero zaufania do normików z youtuba, typ z filmiku wyżej zachwala nowego Dragon Age a wcześniej nie rozumie jak działają anomalie w Stalkerze przez co ginął w tej grze jak jakiś każul. :smutas:

Edytowane przez Rooofie
Opublikowano

Jeśli chodzi o niezrozumienie zasad rozgrywki czy topornego gunplayu to jestem w stanie zrzucić to na karb jego casualostwa, ale sprawy techniczne myślę, że ogarnia, więc są powody do niepokoju.

Opublikowano

Jego wrażenia z gry dość mocno kontrastują z innymi, gdzie mówią, że gra przeszła jednak sporą metamorfozę od czasu gamescom z zeszłego roku i niby jest dobrze.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

 

Tu też mówią o rzekomo kolosalnej różnicy między buildem sprzed ~roku a obecnym. No nic, zobaczymy.

Ja w sumie... nie mam oczekiwań? A to z tego względu, że jedynka z dodatkami w swoim czasie zupełnie mnie ominęła, a kilka lat później, gdy miałem już kompa do gier, wydawała mi się już mało przystępnym drewnem. W dodatku akurat wyszło pierwsze Metro, także no...

Jak gunplay będzie fajny - czemu nie. Preorder\day1? Na 99% nie. Poza tym jakoś kilka dni później wychodzi Space Marine 2, na którego jakoś tak czekam o wiele bardziej

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...